Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

9 минут назад, sens2012 сказал:

Що не так?

Кроме постоянной дэзы, которая от вас, пан архитектор, постоянно постится в тему, "не так" то, что эта дэза ещё и расеянская. А хвалебные оды в сторону "соседа" - вообще за рамками.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231782
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, gonchar сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Ви серйозно не розумієте різниці? Дозвольте вам нагадати, що від рук "доброго сусіда" щодня досі гинуть наші хлопці! А ви тут нам вливаєте про шароварщину?!  

Нагадаю, що наші хлопці воюють в основному на ворожій техніці і ворожою зброєю. Пропонуєте пересісти на коней? Вважати ворога недоумкуватим - це і є шароварщина. Якщо ворог має на своїй території виробництва майже усіх відомих концернів світу, а ми не маємо, то хто є більшим патріотом для своєї держави? Якщо ворог створив для розвитку своєї промисловості всі умови, а ми молимось на бляхи, то хто поступає правильно і розсудливо? Якщо ворог будує газопровід подалі від нас, а ми вимагаємо прокачки ворожого газу через себе, то хто поводиться дивно? Таке відношення до ворога загрожує катастрофою. А прикривати шароварним патріотизмом свою недолугість - багато розуму не треба.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231783
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 А ви точно зі Львова? Чи у вас розігралися гени діда-комуніста? 

Дякуйте Богу і тим "шароварним патріотам" за те, що міни рвуться не у вас під хатою і ви не похоронили когось із своїх рідних через дію "російського патріотизму". 

Модератори звичайно це приховають, але я хочу щоб ви це почули.

 

Змінено користувачем gonchar
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231785
Поділитись на інші сайти

52 минуты назад, sens2012 сказал:

Я читаю окрім За рулем Автоцентр, АвтоМир і польський АвтоСвят. Можу порівнювати і робити зважені висновки....

Нє. Не можете.

Ви пишете якусь нісенітницю. Висновки у Вас через сраку. Якісь збочення завжди замість висновків у Вас. 

Думати та робити висновки - це не Ваше.

43 минуты назад, sens2012 сказал:

Нагадаю, що наші хлопці воюють в основному на ворожій техніці і ворожою зброєю. Пропонуєте пересісти на коней? Вважати ворога недоумкуватим - це і є шароварщина. Якщо ворог має на своїй території виробництва майже усіх відомих концернів світу, а ми не маємо, то хто є більшим патріотом для своєї держави? Якщо ворог створив для розвитку своєї промисловості всі умови, а ми молимось на бляхи, то хто поступає правильно і розсудливо? Якщо ворог будує газопровід подалі від нас, а ми вимагаємо прокачки ворожого газу через себе, то хто поводиться дивно? Таке відношення до ворога загрожує катастрофою. А прикривати шароварним патріотизмом свою недолугість - багато розуму не треба.

Де Ви, а де аналіз промисловості??? 
Про яку ворожу зброю та техніку йде мова???

Про які умови, якої промисловості Ви кажете??? :stars:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231787
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, gonchar сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 А ви точно зі Львова? Чи у вас розігралися гени діда-комуніста? 

Дякуйте Богу і тим "шароварним патріотам" за те, що міни рвуться не у вас під хатою і ви не похоронили когось із своїх рідних через дію "російського патріотизму". 

Модератори звичайно це приховають, але я хочу щоб ви це почули.

 

Якщо нема чого відповісти по суті, то подібні вам впадають в псевдопатріотичні істерики. А війну ведуть з холодним розумом, якісною зброєю і потужними тилами. Тоді і смертей буде менше, або взагалі не буде. Адже лише на слабку економічно країну можна напасти без особливих наслідків. А ви продовжуйте покращувати свій добробут на смітниках Європи і виступати проти національного виробника. Побачимо чим закінчите. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231788
Поділитись на інші сайти

Такое впечатление что пан архитектор коммунизма своим политизированным бредом решил просто убить тему и спровоцировать её закрытие.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231789
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  Вам теж можу порадити: краще займайтеся справою по своїй спеціальності, а не просиджуйте днями на непрофільному форумі і не пишіть всіляку нісенітницю від якої тхне нафталіном за кілометр.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231790
Поділитись на інші сайти

 

Был в Гданьске, поскольку был уже не первый раз пошел в музей который врядли находится в списке первоочередных целей обычных туристов - музей Солирадности. Получил очень хороший заряд антикоммунизма. Но по теме: почему-то даже в советской Польше люди умудрялись ездить не евробляхах - завезенных из Германии мерседесах, есть в кадрах рассказывающих о военном положении. Наверное именно эти евробляховые мерседесы были причиной того что польский фиат (да, они так и писали) не выпускается сейчас.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231791
Поділитись на інші сайти

Тільки що, gonchar сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  Вам теж можу порадити: краще займайтеся справою по своїй спеціальності, а не просиджуйте днями на непрофільному форумі і не пишіть всіляку нісенітницю від якої тхне нафталіном за кілометр.

 

Я не намагаюся комусь сподобатись. Читачі самі можуть робити висновки з написаного. Я писав про техніку, шини. політичну тематику зачепив не я. Не подобається приклад Росії, то дивіться на Польщу, Румунію, інші країни Східної Європи. Всі живуть за рахунок розвитку власного виробництва. Ще ніхто не вижив на одній торгівлі і на податках з імпотру. Невже це так важко прийняти? 

Моєю роботою не переймайтеся. Я її виконую належно. Результати моєї роботи будуть тішити людей не один десяток років, а може і століть. В цьому мій патріотизм. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231797
Поділитись на інші сайти

17 хвилин тому, WAC47 сказав:

 

Был в Гданьске, поскольку был уже не первый раз пошел в музей который врядли находится в списке первоочередных целей обычных туристов - музей Солирадности. Получил очень хороший заряд антикоммунизма. Но по теме: почему-то даже в советской Польше люди умудрялись ездить не евробляхах - завезенных из Германии мерседесах, есть в кадрах рассказывающих о военном положении. Наверное именно эти евробляховые мерседесы были причиной того что польский фиат (да, они так и писали) не выпускается сейчас.

Ви не винесли справжнього уроку з музею. Сьогодні в Польщі віддають належне генералу Ярузельському, якому вистачило рішучості ввести воєнний стан, чим він відвернув загрозу радянського вторгнення. В суспільства вистачило мудрості і розважливості все це сприйняти і згодом все зробити як треба. 

Польський Фіат-126р випускався до 2000 року на заводі FSМ. В час, коли були доступні кращі зразки б/у з заходу. Коштував 4-5 тис. дол. Після 126р випускали Фіат Уно. Щодо автовиробництва в Польщі

За період 2007-2009 років, Польща стала другим за величиною виробником легкових автомобілів (легкових) в Центральній і Східній Європі, після Чехії. Станом на кінець 2000-х і початок 2010-х років, на польський автомобільний сектор припадає близько 11% від загального обсягу промислового виробництва, що становить близько 4 % від ВВП. В цьому секторі зайнято близько 130,000 чоловік, а виробництво складає близько 800,000—900,000 легкових автомобілів в рік. Виробництво великих комерційних автомобілів було на рівні приблизно 70,000—90,000 в цей період. Велика частина продукції сектора орієнтована на експорт, в першу чергу в Європейський союз. У 2009 році обсяг експорту з цього сектора склав 15,7 млрд €, тобто 16 % від устього польського експорту. 

Треба вчитися на чужих успіхах, коли своїх нема. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231802
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, sens2012 сказал:

...

Ще ніхто не вижив на одній торгівлі і на податках з імпотру. Невже це так важко прийняти? 

...

То тему євроблях можна закривати? :))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231803
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, sens2012 сказал:

Ще ніхто не вижив на одній торгівлі і на податках з імпотру. Невже це так важко прийняти?

Пан архитектор, вас, в момент написания этого, диссонанс не разбил? Вам, и вам подобным, это пытаются донести на протяжении 352-х страниц! Вам уже 100500 раз писали о том, что в нашей стране драконовские правила и налогообложение, в том числе это касается и налогообложения на импорт б/у авто. Вам писали о том, что в нашей стране нет автопрома, а то что было (васадзепром) - автопромом назвать язык не поворачивается. Вы же упорно эти тезисы отрицали. А теперь сами пишете, что Украина живет за счет налогов на импорт.:wall:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231804
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, zenit-ny сказав:

Пан архитектор, вас, в момент написания этого, диссонанс не разбил? Вам, и вам подобным, это пытаются донести на протяжении 352-х страниц! Вам уже 100500 раз писали о том, что в нашей стране драконовские правила и налогообложение, в том числе это касается и налогообложения на импорт б/у авто. Вам писали о том, что в нашей стране нет автопрома, а то что было (васадзепром) - автопромом назвать язык не поворачивается. Вы же упорно эти тезисы отрицали. А теперь сами пишете, что Украина живет за счет налогов на импорт.:wall:

 

Умови для діяльності автопрому потрібно створювати. Це підняття рівня зарплат, доступність кредитів, преференції автозаводам і обмеження імпорту. На податках з імпорту країна вижити не може. Сучасний стан України це яскраво ілюструє. У нас доходи в бюджет від податків з імпотру вдвічі перевищують доходи від промислового виробництва. Це нонсенс. Ми позичаємо гроші ( + заробітчани), купуємо імпорт, торгівельний баланс в мінус, борг зростає. Низьке промислове виробництво не може це все перекрити. Знову позичаємо (+ миємо більше дуп європейцям), щоб віддати борги... І знову уряд змушений позичати. Це шлях в прірву. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231807
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, sens2012 сказав:

Ви не винесли справжнього уроку з музею. Сьогодні в Польщі віддають належне генералу Ярузельському, якому вистачило рішучості ввести воєнний стан, чим він відвернув загрозу радянського вторгнення.

Пан коммунист, у тебя гениальное умение переворачивать всё с ног на голову. Ты первый поляк от которого я слышу такое. Ой, не, ты ж даже не поляк. Так что хватит нести несусвутную хрень.

 

Ты лучше расскажи как капиталистические евробляхо мерседесы подрывали автомобилестроение в ПНР.

48 хвилин тому, sens2012 сказав:

За період 2007-2009 років, Польща стала другим за величиною виробником легкових автомобілів (легкових) в Центральній і Східній Європі, після Чехії. Станом на кінець 2000-х і початок 2010-х років, на польський автомобільний сектор припадає близько 11% від загального обсягу промислового виробництва, що становить близько 4 % від ВВП.

Это та самая Польша куда из соседних стран свозиться разный еврохлам ((:

49 хвилин тому, sens2012 сказав:

Треба вчитися на чужих успіхах, коли своїх нема. 

Именно поэтому надо не закрывать свой рынок дебильными запретами, а подобно Польше, Словакии открывать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231808
Поділитись на інші сайти

Именно поэтому ес даёт украине мизерные годовые квоты которые за две недели заканчиваются. Потому что рынок открыт.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231811
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sens2012 сказал:

 

Умови для діяльності автопрому потрібно створювати. Це підняття рівня зарплат, доступність кредитів, преференції автозаводам і обмеження імпорту. На податках з імпорту країна вижити не може. Сучасний стан України це яскраво ілюструє. У нас доходи в бюджет від податків з імпотру вдвічі перевищують доходи від промислового виробництва. Це нонсенс. Ми позичаємо гроші ( + заробітчани), купуємо імпорт, торгівельний баланс в мінус, борг зростає. Низьке промислове виробництво не може це все перекрити. Знову позичаємо (+ миємо більше дуп європейцям), щоб віддати борги... І знову уряд змушений позичати. Це шлях в прірву. 

 

Це якийсь сюр... :wacko:

Зарплати піднімає роботодавець.

Про те, що "доходи в бюджет від податків з імпотру вдвічі перевищують доходи від промислового виробництва. Це нонсенс. Ми позичаємо гроші ( + заробітчани)..." я взагалі навіть не знаю, що можна сказати, щоб не лаятися матом! 

Ви хоча б від нудьги подивилися складові бюджету Країни! Те, що Ви пишете - це ТУПІСТЬ! 

Шизофренія. Хворі на голову Вам можуть позаздрити за таку "фантазію"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231815
Поділитись на інші сайти

Шановний пане архітектор. Я вже на протязі декількох десятків (сотень) сторінок форуму ніяк не можу зрозуміти Вашу думку. В одному пості Ви наполягаєте, що НЕ потрібно знижувати ввізні мита, адже це добре для держави бо це є наповненням бюджету, це корисно для процвітання держави. В іншому Ви стверджуєте, що ввізні мита не врятують державу, не слід на них розраховувати. В одному пості Ви заявляєте про підтримку вітчизняного виробника, в іншому стверджуєте, що розміщення виробництв в інших країнах (розвиток економіки інших країн) - це нормальне явище і це добре. То нам потрібно будувати заводи/фабрики у своїй країні, чи краще розміщувати їх в інших (наприклад шоколадні фабрики...)? Імпорт і високе ввізне мито - це добре, чи погано? Щодо ввізного мита, яке Ви так підтримуєте: скажіть, який відсоток отриманих Україною коштів від розмитнення "євроблях" направлений на розвиток власного виробництва (зокрема, авто)?

4 години тому, sens2012 сказав:

розвиток власної промисловості через іноземні івестиції.

Вірно. Але чому продукти власного виробництва, країни, де витрати на трудові ресурси на порядок нижчі, ніж в європейських країнах, значно дорожчі, ніж імпортні??? Для прикладу, візьміть продукти харчування в Україні і в Польщі. Чому українське м"ясо (а вірогідність, що воно саме українське дуже велика) в Польщі дешевше, ніж у нас, в Україні??? Черговий раз згадаю той самий Ланос в Україні і в Росії. Про які інвестиції, у такому випадку, може йти мова? Чому вартість кінцевого продукту така захмарна? Винні "євробляхи"?

Можливо, спочатку потрібно створити в Україні сприятливий економічно-політичний клімат для інвестицій, а потім вже їх залучати? Адже спочатку готують місце, а потім будують будинок. Чи не так?

А ми кричимо "вкладайте у нас гроші", а в самих повна ж...па в податковому і правовому просторі...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231817
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, martinger сказал:

...

...

А ми кричимо "вкладайте у нас гроші", а в самих повна ж...па в податковому і правовому просторі...

Вимкніть телевізор. Все в нас добре. Можете порівняти системи оподаткування з іншими країнами. Ви побачите дуже цікаві речі. Наші закони та система оподаткування - одні з найкращих та демократичних у Європі. Ми сплачуємо ДУЖЕ МАЛО ПОДАТКІВ у порівнянні з іншими країнами Європи. 

Ціни регулює ринок. Якщо м'ясо в нас коштує 100 гривень за кілограм, а пшеків 90, то на це може бути низка причин. Це і технологія виробництва, і попит. 

Якщо люди купують по 100 гривень, то будуть продавати по 100. Якщо собівартість не дозволяє продавати по 100, то будуть продавати дорожче. А якщо не будуть купувати, то або змінять технології, або збанкрутують та закриють ферму. Все просто.

Ринок. 

І інвестицій до нас зайшло за останні роки чимало. Я кажу про справжні інвестиції. Світових інвесторів. А не про повернення своїх же оборотних коштів з офшорів через трансфертне ціноутворення. 

Можете зі мною сперечатися, але вся ця інформація легко перевіряється. Вона вся у відкритих джерелах. 

По галузях промисловості в нас ще й досі у лідерах металургія. Вона приносить приблизно 24-26% грошей. Вся аграрна галузь приносить на багато меньше (не відслідковував за останній рік, але там щось близько 15%). 

Машинобудування та хімія приблизно по 10-12%

Все інше ще менше. 

Але інвестиції йдуть. І це не дивлячись на триваючу війну. Тобто, навіть попри ризики (які виливаються у грошовому еквіваленті) в нас ХОТЯТЬ РОБИТИ БІЗНЕС серйозні дядьки з чималими гаманцями. 

До того ж суттєво зростає внутрішнє споживання. 

Процес складний та довгий. Не всі це переживуть. Але так і має бути. Неефективні мають залишити ринок. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231821
Поділитись на інші сайти

2 години тому, rebus сказав:

Це якийсь сюр... :wacko:

Зарплати піднімає роботодавець.

Про те, що "доходи в бюджет від податків з імпотру вдвічі перевищують доходи від промислового виробництва. Це нонсенс. Ми позичаємо гроші ( + заробітчани)..." я взагалі навіть не знаю, що можна сказати, щоб не лаятися матом! 

Ви хоча б від нудьги подивилися складові бюджету Країни! Те, що Ви пишете - це ТУПІСТЬ! 

Шизофренія. Хворі на голову Вам можуть позаздрити за таку "фантазію"

Я якраз уважно дивився складові бюджету: 

Джерела наповнення бюджету на 2017 рік

Найбільшими статтями доходів у 2017 році, як і в попередні роки, будуть: подадток на додану вартість (ПДВ) з імпортних та українських товарів, робіт і послуг, податок на доходи фізосіб (ПДФО), податок на прибуток, рента за користування надрами та акцизи з нафтопродуктів, алкоголю і цигарок.

Так, з ввезених на територію України товарів в цьому році планується отримати 212,7 млрд грн, що на 41,5 млрд грн більше, ніж було закладено в бюджеті на 2016 рік. ПДВ з імпорту - найбільша стаття доходів у бюджеті.

З вироблених товарів, робіт і послуг в Україні планується зібрати 80,3 млрд грн ПДВ - на 19 млрд грн більше, порівняно з бюджетом 2016 року.

Источник: https://biz.censor.net.ua/r3018470

 

Отже, імпорт дає 212.7 млрд. грн., а власний виробник лише 80.3 млрд. 

Негативне сальдо по торгівлі нас переслідує з 2006 року. Щороку в мінусах від 2% до 8%. Як може країна жити при таких показниках? Не може. Тому живемо за рахунок позик. Кожен голос в сторону збільшення імпорту - це затягування зашморгу. Але офіційний білий імпорт хоч дає наповнення бюджету. А бляхо-ідеологія лише вимиває валюту з країни. 

 

 

2 години тому, rebus сказав:

Це якийсь сюр... :wacko:

Зарплати піднімає роботодавець.

 

Зарплати піднімає ринок праці. І чим він ширший, чим більше є підприємств і пропозицій роботи, тим вищі зарплати. Звідси висновок - зарплати піднімуться лише при рості виробництва. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231825
Поділитись на інші сайти

2 години тому, martinger сказав:

Шановний пане архітектор. Я вже на протязі декількох десятків (сотень) сторінок форуму ніяк не можу зрозуміти Вашу думку. В одному пості Ви наполягаєте, що НЕ потрібно знижувати ввізні мита, адже це добре для держави бо це є наповненням бюджету, це корисно для процвітання держави. В іншому Ви стверджуєте, що ввізні мита не врятують державу, не слід на них розраховувати. В одному пості Ви заявляєте про підтримку вітчизняного виробника, в іншому стверджуєте, що розміщення виробництв в інших країнах (розвиток економіки інших країн) - це нормальне явище і це добре. То нам потрібно будувати заводи/фабрики у своїй країні, чи краще розміщувати їх в інших (наприклад шоколадні фабрики...)? Імпорт і високе ввізне мито - це добре, чи погано? Щодо ввізного мита, яке Ви так підтримуєте: скажіть, який відсоток отриманих Україною коштів від розмитнення "євроблях" направлений на розвиток власного виробництва (зокрема, авто)?

 

 

1. Для процвітання держави корисно мати сильне стабільне конкурентне власне виробництво.

2. Щоб забезпечити умови для такого виробництва, треба вести зважену і гнучку митну політику - понизити мита на сировину та обладнання і підняти мита на готову імпортну продукцію. 

3. Нам, як країні третього світу, вигідно розміщувати виробництва світових брендів у себе. Коли ми станемо як Німеччина, то буде вигідно розміщати заводи в країнах з низькими затратами на виробництво (або з високими ввізними митами). 

4. Імпорт в одному випадку може бути корисним (для товарів, обладнання, сировини, яких у нас немає і бути не може), а може бути шкідливим - випадок з автомобілями, особливо б/у, які знищують мотивацію випускати автомобілі самим. Потенціал нашого ринку оцінюється в 700-900 тис. машин в рік. Це ласий пиріг для багатьох імпортерів і потенційних інвесторів. Всі очікують політичної стабілізації і припинення  бойових дій. 

5. Кошти від розмитнення євроблях пішли на підкуп пенсіонерів і субсидіантів. Що є злочином, особливо перед самими виборами. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231826
Поділитись на інші сайти

2 години тому, martinger сказав:

 

Вірно. Але чому продукти власного виробництва, країни, де витрати на трудові ресурси на порядок нижчі, ніж в європейських країнах, значно дорожчі, ніж імпортні??? Для прикладу, візьміть продукти харчування в Україні і в Польщі. Чому українське м"ясо (а вірогідність, що воно саме українське дуже велика) в Польщі дешевше, ніж у нас, в Україні??? Черговий раз згадаю той самий Ланос в Україні і в Росії. Про які інвестиції, у такому випадку, може йти мова? Чому вартість кінцевого продукту така захмарна? Винні "євробляхи"?

Можливо, спочатку потрібно створити в Україні сприятливий економічно-політичний клімат для інвестицій, а потім вже їх залучати? Адже спочатку готують місце, а потім будують будинок. Чи не так?

А ми кричимо "вкладайте у нас гроші", а в самих повна ж...па в податковому і правовому просторі...

1. У нас дешевша робоча сила, але застарілі технології і малі об"єми виробництва зводять нанівець цю перевагу.

2. Вартість кінцевого продукту захмарна з кількох причин: нечисленних виробників пробують доїти всі, тому виробник ціною компенсує збитки. Чим більше буде виробників, тим менше будуть доїти. У нас окрім всього присутній кримінальний монопольний зговір. Ринкові закони формування ціни не працюють. Може бути 100 виробників масла, але є телефон..... врезультаті однакова висока ціна. Цим повинні займатися правоохоронні органи (які також корумповані). Лише президент диктаторського типу зможе переломити ситуацію. Україні потрібен піночет. Може бути в спідниці...... Це відповідь на останнє питання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231827
Поділитись на інші сайти

2 години тому, rebus сказав:

Вимкніть телевізор. Все в нас добре. Можете порівняти системи оподаткування з іншими країнами. Ви побачите дуже цікаві речі. Наші закони та система оподаткування - одні з найкращих та демократичних у Європі. Ми сплачуємо ДУЖЕ МАЛО ПОДАТКІВ у порівнянні з іншими країнами Європи. 

Ціни регулює ринок. Якщо м'ясо в нас коштує 100 гривень за кілограм, а пшеків 90, то на це може бути низка причин. Це і технологія виробництва, і попит. 

Якщо люди купують по 100 гривень, то будуть продавати по 100. Якщо собівартість не дозволяє продавати по 100, то будуть продавати дорожче. А якщо не будуть купувати, то або змінять технології, або збанкрутують та закриють ферму. Все просто.

Ринок. 

І інвестицій до нас зайшло за останні роки чимало. Я кажу про справжні інвестиції. Світових інвесторів. А не про повернення своїх же оборотних коштів з офшорів через трансфертне ціноутворення. 

Можете зі мною сперечатися, але вся ця інформація легко перевіряється. Вона вся у відкритих джерелах. 

По галузях промисловості в нас ще й досі у лідерах металургія. Вона приносить приблизно 24-26% грошей. Вся аграрна галузь приносить на багато меньше (не відслідковував за останній рік, але там щось близько 15%). 

Машинобудування та хімія приблизно по 10-12%

Все інше ще менше. 

Але інвестиції йдуть. І це не дивлячись на триваючу війну. Тобто, навіть попри ризики (які виливаються у грошовому еквіваленті) в нас ХОТЯТЬ РОБИТИ БІЗНЕС серйозні дядьки з чималими гаманцями. 

До того ж суттєво зростає внутрішнє споживання. 

Процес складний та довгий. Не всі це переживуть. Але так і має бути. Неефективні мають залишити ринок. 

А ось тут нема з чим сперечатися. Все вірно написано. У нас все добре, але надто повільно і дуже великий відсоток виробництва в тіні. За офіційними даними ми ніби найбідніша країна Європи, проте, це далеко не так. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231828
Поділитись на інші сайти

4 години тому, WAC47 сказав:

Пан коммунист, у тебя гениальное умение переворачивать всё с ног на голову. Ты первый поляк от которого я слышу такое. Ой, не, ты ж даже не поляк. Так что хватит нести несусвутную хрень.

 

Ты лучше расскажи как капиталистические евробляхо мерседесы подрывали автомобилестроение в ПНР.

Это та самая Польша куда из соседних стран свозиться разный еврохлам ((:

Именно поэтому надо не закрывать свой рынок дебильными запретами, а подобно Польше, Словакии открывать.

В мене жінка полька і я з перших уст знаю ситуацію в польщі часів воєнного стану. А також бачив ешелони з танками і військами на прикордонних залізничних гілках. Все вирішували години. Ярузельський в Москві зумів переконати партбюро в недоцільності інтервенції. Він пожертвував своєю репутацією заради Польщі. Завдяки йому Польща уникла війни з СССР і численних жертв. 

Євробляхи ніяк не підірвали автопром Польщі, бо поляки віддавали перевагу новим авто і заводи мали збут. А автоімпорт на польських авторинках коштував не дешево. Я запам"ятав ціни 95 року: нові Полонез Каро - 7000 $, Фіат Уно - 8000$, Фіат 126р - 4000$, Фіат Чінквіченто 1.1 - 7000$, Лада Самара - 7000$. А тепер увага! Вживаний 10-річний Мерседес W124 - 7000$ !!! Якби таке було у нас сьогодні, 90% їздило б на 10 - річних Мерседесах. Проте, поляки вважали таку машину вже старою. А новіші іномарки коштували дорожче. З цього часу мало що змінилося - що для поляка хлам, для нашого мрія. Тому в Польщі заводи, а у нас черги до кордону. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231829
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, sens2012 сказав:

В мене жінка полька і я з перших уст знаю ситуацію в польщі часів воєнного стану.

Нихера ты не знаешь, иначе бы не писал что поляки оправдывают Ярузельского.

 

Вернёмся к теме.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231830
Поділитись на інші сайти

23 хвилини тому, sens2012 сказав:

Завдяки йому Польща уникла війни з СССР і численних жертв. 

Пан архитектор коммунизма, не кури эту дурь больше. В Польше несколько протестов подавлялись силой, все разы по полякам стреляли поляки. От того что стреляли поляки, а не буряты - убитым совершенно не легче.

От того что в Новочеркассе рабочих расстреляли войска СКВО, а не опять же буряты - ничего для расстреляных не поменялось. Результат был точно такой как как в Баку где в людей стреляли не только местные, но и воины-защитники из Ленинградского и Московского округов. Твой хваленый Ярузельский - это тот же самый генерал в Новочеркасске стреляющий по своим.

 

К слову спроси у жены - она в курсе что польские войка участвовали в подавлении протестов в Чехословакии?

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/352/#findComment-2231831
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.