Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

1 година тому, rebus сказав:

Не розумію, на яку холєру їздити на автівці 10-20 років. :shock:

А що робити? Не їздити взагалі? Я складав 16 років на 10-річного Опеля. І тепер сусіди по будинку дивляться на мене як на олігарха. Що зумів дозволити собі таке недешеве авто... :)

 

1 година тому, rebus сказав:

Авто - це інструментарій. 

Так, але дорогий. Дуже дорогий...

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231632
Поділитись на інші сайти

08.03.2019 в 22:26, rebus сказав:

 

Якщо я можу собі дозволити таврію, то буду їздити на таврії

 виходячи з бюджету та необхідності й робиться вибір. 

кЄтайАвто взагалі не вважаю за авто. :))

 

Виходить, що китайські авто гірші за Таврію.

Нагадаю, остання версія інжекторної Славути люкс 1.3 коштувала більше 5 тис. дол. 

Остання версія Джилі СК 1.5 базова коштувала більше 6 тис. дол. 

Джилі - 94 к.с., 128 Нм, 12 с до сотні

Славута - 68 к.с, 102 Нм, 16 с. до сотні

Через 10 років в Джилі погнили задні арки

Через 10 років в Славуті погнили пороги і арки. 

І при цьому всьому на Таврії від біди їздити можна, а китай - це не автомобіль. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231644
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, sens2012 сказал:

Виходить, що китайські авто гірші за Таврію.

Нагадаю, остання версія інжекторної Славути люкс 1.3 коштувала більше 5 тис. дол. 

Остання версія Джилі СК 1.5 базова коштувала більше 6 тис. дол. 

Джилі - 94 к.с., 128 Нм, 12 с до сотні

Славута - 68 к.с, 102 Нм, 16 с. до сотні

Через 10 років в Джилі погнили задні арки

Через 10 років в Славуті погнили пороги і арки. 

І при цьому всьому на Таврії від біди їздити можна, а китай - це не автомобіль. 

Так. Гірші. 
Не хочу підтримувати економіку кЄтаю.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231670
Поділитись на інші сайти

07.03.2019 в 18:35, martinger сказав:

 На сьогодні самими оптимальними роками є 2006-2010. Моя з 2009р. 180 тис. пробігу 1,9 турбодизель. Рідна фарба і всі деталі кузова. Перевірялась дуже ретельно. Тому, відміна Євро-5 - це велика перемога!

Як можна писати таку нісенітницю?? Пробіг вашої Зафіри то мінімально 300 тис. кілометрів. Відвалили за неї тисяч 8000 баксів, а може й більше). За три роки припустимо проїдете 100000 км. Вона на ремонти за той час мінімально витягне до 2000 доларів. В ціні втратить ще 3000 доларів.  Втрати за 3 роки то мінімально 5000 доларів, і їздили на старому авто. Якби ви могли купити нове авто такого класу за 16000 доларів.... За три роки і 100000 км ремонти мають бути гарантійними, часто їх може і не бути  Обслуга буде не набагато дорожча. Не треба буде міняти ремені помпи. З легкістю таке авто продастя за 11000. А при певних змінах курсу то і за 14000. Нехай втрати теж 5000 доларів. Але мали нове авто, і воно було надійне!!!!! Заведіть бортовик вашої Зафіри, і чесно порахуйте витрати лише на ремонти за 3 роки. І не слухайте думку про нові авто людей, які про них лише можуть мріяти.

Змінено користувачем xxxmatadorxxx
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231752
Поділитись на інші сайти

38 минут назад, xxxmatadorxxx сказал:

Як можна писати таку нісенітницю?? Пробіг вашої Зафіри то мінімально 300 тис. кілометрів. Відвалили за неї тисяч 8000 баксів, а може й більше). За три роки припустимо проїдете 100000 км. Вона на ремонти за той час мінімально витягне до 2000 доларів. В ціні втратить ще 3000 доларів.  Втрати за 3 роки то мінімально 5000 доларів, і їздили на старому авто. Якби ви могли купити нове авто такого класу за 16000 доларів.... За три роки і 100000 км ремонти мають бути гарантійними, часто їх може і не бути  Обслуга буде не набагато дорожча. Не треба буде міняти ремені помпи. З легкістю таке авто продастя за 11000. А при певних змінах курсу то і за 14000. Нехай втрати теж 5000 доларів. Але мали нове авто, і воно було надійне!!!!! Заведіть бортовик вашої Зафіри, і чесно порахуйте витрати лише на ремонти за 3 роки. І не слухайте думку про нові авто людей, які про них лише можуть мріяти.

Я от не хотів казати про пробіг в 300 тис. :)) 

Не хотів срачу та чергових казок про "та ми її перевірили повністю, перекуп мамою поклявся!!!"  :)) 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231753
Поділитись на інші сайти

Які 100 000 км за три роки??? Не всі ж таксисти і кур"єри. В мене пробіги 5-7 тис рік.

Є багато шансів що пробіг у цієї зафіри не 300 000, а заявлений. Вони були б значно більшими, якщо б зафіру купили не вже пригнану, а пригнали під замовлення.

 

Нафік мені "надійний" новий бубен. Він того і "надійний" бо в бубні нема чому ламатись.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231755
Поділитись на інші сайти

я вот мало сейчас езжу из-за плохих дорог ,в последние годы  90% по городу и то получается тысяч 20 в год. а съездить пару раз летом на море или на западную + 2 тыс км.

при пробеге 5-7 тыс в год лучше продать машину и ездить на такси

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231757
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Drug сказав:

Які 100 000 км за три роки??? Не всі ж таксисти і кур"єри. В мене пробіги 5-7 тис рік.

Є багато шансів що пробіг у цієї зафіри не 300 000, а заявлений. Вони були б значно більшими, якщо б зафіру купили не вже пригнану, а пригнали під замовлення

При таких пробігах дійсно вигідніше купити свіже бу чим нове. Я згоден

Про пробіги.... Часто дуже я в відрядженнях за кордоном. Маю іноді час походити по автохаусах по Німеччині, Голандії. Ну нема в таких роках (  2009 20011)в таких авто там таких пробігів менше 200 тис км. Там подорожують багато. І їздять багато. Собі приглядав, через то знаю. Хіба який утопленик, чи якесь одне авто на 100000)

Мало того. Брата шеф ганяє фури на перепродаж професійно. Поїхав брат з ним разом, щоб собі фокуса купити..... Вибирали в Голандії, не довго шукали, та пару автохаусів та обьяв проїхали. Купили, Форд фокус універсал 2011 року за 300000 пробігу. Питаю чого так багато? Каже в тих роках всі пробіги що бачив за 250000. 

Але ж тут довго вибирали, в Києві..... От якби правдивий журнал почитати витрат потім

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231758
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, xxxmatadorxxx сказал:

При таких пробігах дійсно вигідніше купити свіже бу чим нове. Я згоден

Про пробіги.... Часто дуже я в відрядженнях за кордоном. Маю іноді час походити по автохаусах по Німеччині, Голандії. Ну нема в таких роках (  2009 20011)в таких авто там таких пробігів менше 200 тис км. Там подорожують багато. І їздять багато. Собі приглядав, через то знаю. Хіба який утопленик, чи якесь одне авто на 100000)

Мало того. Брата шеф ганяє фури на перепродаж професійно. Поїхав брат з ним разом, щоб собі фокуса купити..... Вибирали в Голандії, не довго шукали, та пару автохаусів та обьяв проїхали. Купили, Форд фокус універсал 2011 року за 300000 пробігу. Питаю чого так багато? Каже в тих роках всі пробіги що бачив за 250000. 

Але ж тут довго вибирали, в Києві..... От якби правдивий журнал почитати витрат потім

Тим більше дизель. Там вміють рахувати гроші та ніхто не буде купувати відпочатку дорожчий авто для того, щоб накатувати 20 тис. км на рік (тобто на роботу-додому по 5-7 км в день). Він навіть прогріватися не встигає за 5-7 км пробігу зимою. Дизельні авто там беруть задля того, щоб вони наїздили 200+ тис. км за три роки. Після цього їх продають та купують нові. Особисто мені такий підхід довподоби. Я б теж так робив. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231759
Поділитись на інші сайти

3 години тому, xxxmatadorxxx сказав:

Як можна писати таку нісенітницю?? Пробіг вашої Зафіри то мінімально 300 тис. кілометрів. Відвалили за неї тисяч 8000 баксів, а може й більше). За три роки припустимо проїдете 100000 км.

Це дійсно нісенітниця. Не судіть про пробіги по собі і по роках автомобіля. Я продав свого 12-річного Сенса з ЧЕСНИМ пробігом 84 тис. Це не нісенітниця. Це правда! Мій найбільший річний пробіг був 7 тис.км. А в середньому 5-6. 100 тис. км. мені вистачить на  років 15. РЕАЛЬНИЙ пробіг Зафіри 198 тис. Я передивився біля 20 автівок. У 90% пробіг скручений. Але 10% з оригінальним. У сестри Нісан Кашкай з салону, 2012 рік. На спідометрі 50 тис. км. Нісенітниця? Реальність! Маю багато знайомих з таким стилем їзди. Вони дійсно є, повірте. Говорити, що 10-річний автомобіль обов"язково повинен мати 200-300 тис. км. пробігу - це повна нісенітниця. Я не купую автомобіль, щоб через 3-5 років його продати. Автомобіль - це для мене довготривале капіталовкладення. На першому своєму автомобілі відкатав 10 років. І ще б їздив, але сімейка розрослась і він став замалим. Мене абсолютно не тягне міняти автомобілі. Більше того, я дуже важкий на зміну чого-небуть. У мої 43 роки це другий автомобіль. Покатався, продав, купив інший - це зовсім не для мене.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231760
Поділитись на інші сайти

2 години тому, angeldoc сказав:

при пробеге 5-7 тыс в год лучше продать машину и ездить на такси

Викликати щодня по 5-6 разів таксі буде дешевше? Маю сумніви. З моєю їздою, потрібно щодня на увесь день орендувати таксі. Не дуже дешево вийде...

 

3 години тому, xxxmatadorxxx сказав:

Якби ви могли купити нове авто такого класу за 16000 доларів....

То мені довелось би ще років 10 їздити на таксі...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231761
Поділитись на інші сайти

1 час назад, martinger сказал:

Викликати щодня по 5-6 разів таксі буде дешевше? Маю сумніви. З моєю їздою, потрібно щодня на увесь день орендувати таксі. Не дуже дешево вийде...

 

 

Якщо я вірно зрозумів, то Ви їздите часто, але мало, вірно? Тоді дизель Вам навіщо? Дизель виправдовує себе лише при більших пробігах. Наприклад кожен день на роботу 20+ км, або відрядження-подорожі. 

Я не хочу сперечатися з приводу того, що 198 тис.км - це нереально. Вам видніше, хоч я в це й не вірю. Але хіба може бути автівка - довгостроковим капіталовкладенням??? Нерухомість - це АКТИВ. А будь-яке обладнання (яким є авто також) - це ПАСИВ. Навіть, якщо його не використовувати зовсім, воно ВИТРАЧАЄ ГРОШІ. Інакше б не було у бухгалтерії такої статті витрат, як амортизація. 

Це ж аксиома. 

:dontknow:

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231762
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  какой-то съезд бабок-гадалок. Вы где ванговать по фото научились? Или можно подумать, что на чапаевке только честные авто, с честным пробегом и по 50ккм? Выходит, брать нужно только новое в салоне? Кто из вас похвастается такими приобретениями?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231764
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, rebus сказав:

Якщо я вірно зрозумів, то Ви їздите часто, але мало, вірно? Тоді дизель Вам навіщо? Дизель виправдовує себе лише при більших пробігах.

Так. Їжджу часто, але пробіги невеликі. При виборі палива бензин взагалі не розглядав, занадто вже дорого. Газ? Так мої пробіги будуть якраз прогрівами на бензині. Тому й ставив на свого Сенса колись ГБО-1(2), щоб мінамум бензину використовувати. Прогрівав лише взимку 1хв. Влітку лише заводив на бензині і зразу ж газ. Були моменти, коли газ закінчувався, а їхати треба було, на заправку заїжджати часу не було. Це було жорстко... Тому від чисто бензину зарікся... Добре розумію, що дизель потрібно час від часу добре проганяти, щоб випалити сажевий фільтр, вихлоп. У мене такі пробіги також бувають, вигорає. У село їжджу.

 

7 годин тому, rebus сказав:

Нерухомість - це АКТИВ. А будь-яке обладнання (яким є авто також) - це ПАСИВ. Навіть, якщо його не використовувати зовсім, воно ВИТРАЧАЄ ГРОШІ. Інакше б не було у бухгалтерії такої статті витрат, як амортизація. 

Амортизація нараховується як на основні, так і на оборотні фонди. Нерухомість також вимагає постійних капіталовкладень: ремонти, обслуговування і т.д. Причому, часто, значно інтенсивніше ніж оборотні фонди (інструмент, обладнання). Скажете, Ви не зовсім те мали на увазі, автомобіль сам по собі дешевшає з часом. Так. Але для мене головним критерієм є початкова вартість. Я не маю фінансової можливості вкласти значні кошти зразу. Тому є два варіанти: б/у дешевше, чи зовсім ніяк. Другий варіант ніяк не має права на життя. Залишився перший. Тому. саме через брак коштів, автомобіль для мене є довгостроковим капіталовкладенням. Я живу у маленькому містечку, де з\п в 6-7 тис. грн вважається досить пристойною. Про 10 тис. мало хто й мріє...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231765
Поділитись на інші сайти

тот кто не купил машину, не ездит на такси и не считает каждую поездку на трамвае, как сэкономленные на машине деньги.

хочешь покешевле, покупай лисапет и не придется тратиться ни на топливо, ни на техобслуживания.

 

самое смешное, когда какое-то мурло из лендкрузера рассказывает, какая польза от хотьбы пешком и от общественного транспорта.

и то и другое зло для государства.

чем больше людей покупает машины, тем больше людей крутят жопой как можно быстрее, чтобы обеспечить свою машину.

а значит тем больше накопления в бюджет

бо как бы ты не хотел, но чем больше ты заработал, тем больше осело в бюджете в виде всякоразных налогов и поборов

 

посему чем больше человек тратит, тем больше ему приходится зарабатывать, тем выгоднее это государству.

и здесь уже не имеет значения степень крутости твоего авто

оно должно быть и должно пожирать как можно больше семейного бюджета.

 

с этой колокольни каждый, кто за "здоровый образ жизни", за "вітчизняного виробника" и прочую бредятину - лютый враг государству, в котором он живет и в котором наедеется будут жить его дети.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231766
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, xxxmatadorxxx сказав:

При таких пробігах дійсно вигідніше купити свіже бу чим нове. Я згоден

Про пробіги.... Часто дуже я в відрядженнях за кордоном. Маю іноді час походити по автохаусах по Німеччині, Голандії. Ну нема в таких роках (  2009 20011)в таких авто там таких пробігів менше 200 тис км. Там подорожують багато. І їздять багато. Собі приглядав, через то знаю. Хіба який утопленик, чи якесь одне авто на 100000)

Мало того. Брата шеф ганяє фури на перепродаж професійно. Поїхав брат з ним разом, щоб собі фокуса купити..... Вибирали в Голандії, не довго шукали, та пару автохаусів та обьяв проїхали. Купили, Форд фокус універсал 2011 року за 300000 пробігу. Питаю чого так багато? Каже в тих роках всі пробіги що бачив за 250000. 

Але ж тут довго вибирали, в Києві..... От якби правдивий журнал почитати витрат потім

навскидку

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Раз брат купив фокус з 300 000, значить він шукав такий фокус. Я моніторив меган жт лайн саме на голандських аукціонах більше року. Достатньо там меганів 120-150 тис, 2012-2013 років.  Товариш пригнав сценік 2011р зі 120+.   

Ну реально, навіть не буду дискутувати. Хочете купити реальний 120-150, ви його купите. Хочете 300 000, ви теж його купите.

13 годин тому, angeldoc сказав:

я вот мало сейчас езжу из-за плохих дорог ,в последние годы  90% по городу и то получается тысяч 20 в год. а съездить пару раз летом на море или на западную + 2 тыс км.

при пробеге 5-7 тыс в год лучше продать машину и ездить на такси

Чем и кому лучше?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231767
Поділитись на інші сайти

Читаю останній номер За рулем. Тест літніх бюджетних шин. Місця по країнах-виробниках (переважно відомі бренди):

1 місце - Контіненталь Португалія

2 - Нокіан Росия

3- Нордман Росия

4 - Лауфен Індонезія

5 - GT сіті Китай

6 - Данлоп Тайланд

7 - Кордіант Росия

8 - Сава Польща

9 - Віатті страда Росія

10 - Ландсаіл Китай

 

По медіум класу картина приблизно подібна - виробництва розміщають в небагатих країнах. Виграють усі - для виробника менші затрати, для споживача дешевший товар, для держави - податки, для людей - робота. 

Наприклад, для чого Росії власне виробництво? Адже є газ, нафта, інші природні ресурси в необмежених кількостях. Для чого Польщі заводи, коли вони в Євросоюзі і німецькі машини коштують від 500 євро? Для чого Тайланду виробляти шини, коли вони мекка туризму? 

Читаючи наших де-яких дописувачів, можна зробити висновок, що всі ці виробництва "лютый враг государству". Але чомусь такі держави на порядок успішніші за нашу, з нашими "експертами". 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231768
Поділитись на інші сайти

Було б навіть дивно прочитати в журналі "За рулем" якісь іншу інформацію. Звісно ж найкращі шини (як і все інше) на Росії роблять. ((:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231770
Поділитись на інші сайти

Стосовно пробігів б/у, то 300 тис. не проблема, коли пробіги по Україні до 10 тис. в рік. Такого двигуна вистачить мінімум ще на 5 років. Якщо пощастить, то можна і через 10 років продати машину без ремонту двигуна. Правда, 300 тис. є 300 тис. - там по дрібницях набереться питань. Але, якщо власник має час і бажання регулярно займатися машиною, то чому б і ні? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231771
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, zenit-ny сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  какой-то съезд бабок-гадалок. Вы где ванговать по фото научились? Или можно подумать, что на чапаевке только честные авто, с честным пробегом и по 50ккм? Выходит, брать нужно только новое в салоне? Кто из вас похвастается такими приобретениями?

Нове не обов'язково. Рік-два. :) 

Я ж написав, що не буду сперечатися. Хоча й не вірю. 

2 часа назад, martinger сказал:

Так. Їжджу часто, але пробіги невеликі. При виборі палива бензин взагалі не розглядав, занадто вже дорого. Газ? Так мої пробіги будуть якраз прогрівами на бензині. Тому й ставив на свого Сенса колись ГБО-1(2), щоб мінамум бензину використовувати. Прогрівав лише взимку 1хв. Влітку лише заводив на бензині і зразу ж газ. Були моменти, коли газ закінчувався, а їхати треба було, на заправку заїжджати часу не було. Це було жорстко... Тому від чисто бензину зарікся... Добре розумію, що дизель потрібно час від часу добре проганяти, щоб випалити сажевий фільтр, вихлоп. У мене такі пробіги також бувають, вигорає. У село їжджу.

 

Амортизація нараховується як на основні, так і на оборотні фонди. Нерухомість також вимагає постійних капіталовкладень: ремонти, обслуговування і т.д. Причому, часто, значно інтенсивніше ніж оборотні фонди (інструмент, обладнання). Скажете, Ви не зовсім те мали на увазі, автомобіль сам по собі дешевшає з часом. Так. Але для мене головним критерієм є початкова вартість. Я не маю фінансової можливості вкласти значні кошти зразу. Тому є два варіанти: б/у дешевше, чи зовсім ніяк. Другий варіант ніяк не має права на життя. Залишився перший. Тому. саме через брак коштів, автомобіль для мене є довгостроковим капіталовкладенням. Я живу у маленькому містечку, де з\п в 6-7 тис. грн вважається досить пристойною. Про 10 тис. мало хто й мріє...

Не буду сперечатися. Згоден з тим, що все залежить від можливостей. 

 у такому лайножурналі можна ще й не таке прочитати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231772
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 не читайте советских газет, и не тащите на форум всякий расиянский бред.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231773
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, gonchar сказав:

Було б навіть дивно прочитати в журналі "За рулем" якісь іншу інформацію. Звісно ж найкращі шини (як і все інше) на Росії роблять. ((:

В часи другої світової війни пропаганда сталінської росії і спецслужби були як ніколи суворі. Але навіть в ці часи не було заборонено вивчати і переймати досвід противника, визнавати досконалість техніки і промисловості, яка цю техніку створила. До чого ми сьогодні опустилися - до крайньої шароварщини. А між тим, досвід сусідів близьких і далеких треба вивчати. З одного боку Росія, з іншого - Польща. В обидвох однакова стратегія розвитку - власні виробництва через інвестиції. Чим ми не такі? 9 мільйонна Білорусь живе краще, ніж ми. Не встидно? 

Можна почитати західні видання. Там не буде російських шин, але будуть польські, словацькі, угорські. Це нічого не міняє. Закони розвитку третіх країн однакові - розвиток власної промисловості через іноземні івестиції. А для цього потрібні зрозумілі і незмінні правила гри, без сірих схем і відбілювання цих схем перед виборами.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231775
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Ви серйозно не розумієте різниці? Дозвольте вам нагадати, що від рук "доброго сусіда" щодня досі гинуть наші хлопці! А ви тут нам вливаєте про шароварщину?!  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231778
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, sens2012 сказав:

Але навіть в ці часи не було заборонено вивчати і переймати досвід противника

Расскажи как это сочетается с тюремным сроком Королёва.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231779
Поділитись на інші сайти

17 хвилин тому, zenit-ny сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 не читайте советских газет, и не тащите на форум всякий расиянский бред.

Я читаю окрім За рулем Автоцентр, АвтоМир і польський АвтоСвят. Можу порівнювати і робити зважені висновки. За рулем тестує в основному західні моделі і висновки їх є достатньо професійними. Журнал має потужну матеріальну базу, великий автополігон і значні фінансові ресурси. Багато їхніх прогнозів щодо певних авто повністю підтвердились часом. Нема бажання купувати журнал, то подивіться в Ютубі їхні тести. Що не так?   

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/351/#findComment-2231780
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.