Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

33 хвилини тому, Andreyq сказав:

Отличный показатель для сравнения. 

Почему в странах с высоким ввп товары (том числе и машины бу)  дешевле чем к нас??? У них есть рынок,  конкуренция.  У нас это все сдерживается. 

П. С.  Просьба не возвращаться на много страниц назад,  где писалось про защиту отечественной производителя.  Когда наши ланосы в России были дешевле чем у нас - это тоже в мою голову не лезет 

В країнах з високим ВВП товари дешевші, бо в них є ВИРОБНИЦТВО. Багато виробництва. Такі країни свій ринок захищають. Євросоюз - це спільний ринок, який також себе захищає. Тому існують квоти на поставки товарів ззовні в Євросоюз. 

Конкуренція добра всередині країни. Вона стимулює виробництво і розвиток. Демпінг ззовні - це завжди зло для виробництва будь-якої країни. Демпінгом можна задавити економіку на корню. Дешеві б/у авто з Європи - це демпінг вітчизняного авто-виробництва, яке було і яке повинно бути. Зрештою, може і не бути як і все решта... Закупимо б/у  товари з Європи і заживемо... Але тоді і працювати треба їхати в Європу. Що ми і спостерігаємо. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214676
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Вибачте за пряме запитання, але: а Ви готові відмовитись від 3-х власних транспортних засобів і залишити в сім"ї лише один? Адже це для загальноднржавної потреби, це сповільнить підхід то транспортного колапсу! До того ж не лише залишити одне авто, а й частіше користуватись громадським транспортом. Ви готові на такий крок?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214678
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, sens2012 сказал:

 порівняйте ВВП на душу населення в розвинутих країнах світу, де будують масово якісні дороги і в Україні. Утопія, фантазії наніч. 

Вы сравните уровень тех взяток, что нам показывают(и никого не садят), а реальный в тысячи раз больше, с тем что есть в развитых странах. Ок, убрали китай и пиндосов, берем финов, норвегию, швейцарию. Про подземные автодороги слышали?  Никто не задохнулся, ездят, покупают новые авто, число авто растет...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214685
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

В країнах з високим ВВП товари дешевші, бо в них є ВИРОБНИЦТВО. Багато виробництва. Такі країни свій ринок захищають. Євросоюз - це спільний ринок, який також себе захищає. Тому існують квоти на поставки товарів ззовні в Євросоюз. 

Конкуренція добра всередині країни. Вона стимулює виробництво і розвиток. Демпінг ззовні - це завжди зло для виробництва будь-якої країни. Демпінгом можна задавити економіку на корню. Дешеві б/у авто з Європи - це демпінг вітчизняного авто-виробництва, яке було і яке повинно бути. Зрештою, може і не бути як і все решта... Закупимо б/у  товари з Європи і заживемо... Але тоді і працювати треба їхати в Європу. Що ми і спостерігаємо. 

Давайте тогда будем последовательными во всем. Пассажирские поезда - закупаем на Крюковском ВРЗ (зачем накупили хюндай и шкоды), все авиакомпании с конечными бенефециарами - украинцами - только украинские самолеты, все фуры, которые ездят по Украине - только Кременчугский завод, все трактора - только ХТЗ. Трамваи - только львовский завод. Я думаю что все эти предприятия мечтают о таком.

Будет похоже на росийскую программу импортозамещения, над которой они сами смеются.

 

Чуть не забыл .... В отпуск за границу - ни-ни ... У нас же своих курортов хватает ... И плевать, что за столько лет сервис и качество не сдвинулось с мертвой точки ... Зато цена выше чем за  границей ...  и самое главное - ОТЕЧЕСТВЕННЫЙ

 

Почему некоторые отрасли за уши вытягиваем, а на некоторые - плевать?

про трамваи вспомнилось ... ребята из Днепродзержинска - не обижайтесь ... но таких раритетов как у вас - больше нигде не видел ... на них, наверное, еще немцы пленных на работы возили

Змінено користувачем Andreyq
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214689
Поділитись на інші сайти

Сегодня в новостях был сюжет про трамвай. В Днепре собираются покупать немекцие евро-бляхо-трамваи. При этом под боком есть завод производящий трамваи. И ситуация такая же как с автомобилями, даже можно сказать хуже: немецкие б/у стоят 60 тысяч, а украинский новый стоит миллион. Евро. Миллион евро это нормальная цена для трамвая, но евро-бляхо-трамваи в разы дешевле.

Змінено користувачем thanks
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214691
Поділитись на інші сайти

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214696
Поділитись на інші сайти

Хочу чтобы много машин было только у меня,хочу чтобы большая зарплата была только у меня-иначе будет коллапс! Коллапс у кого будет?:D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214697
Поділитись на інші сайти

zenit-ny, пост про совок скрыли, но я все же рекомедную забыть за совоок... - это в нем было, еще приемлемо по теории одна машина на семью... а у нас сейчас реактивный капитализм ;) - т.е. мы семимильными шагами пытаемся догнать то, что пропетляли за последние 100 лет.

 

Касательно темы: опять же капитализм подразумевает, что тот, кто может - покупает 2...3 авто в семью и лично себе и спокойно на них ездить, а кто не может - ездит на маршрутке.

Тот же капитализм не предусматривает снижение цен для того, чтобы авто стали и дешевле и доступней.

 

Так, что даже если у меня будет 10 авто - это не означает, что кто то с маршрутки должен пересесть на бляху. :D - это означает, что кто то недополучит своих денег... а вот лозунг: каждому по дешевой бляхе - и есть пережиток совка... да и машины 20 летние - все тот же пережиток, когда просто новое купить не можешь и героически ездишь на старом .

4 часа назад, Dueller63 сказал:

Хочу чтобы много машин было только у меня,хочу чтобы большая зарплата была только у меня-иначе будет коллапс! Коллапс у кого будет?:D

а не важно у кого тот коллапс будет, главное чтобы оно было у меня.

Принцип совка: от каждого по труду - каждому поровну... уже давно пора забывать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214707
Поділитись на інші сайти

Михаил, а если так: "каждому возможность дешевой бляхи" ... а дальше пусть делают с ней, что хотят ... и если это будет корыто - то это сугубо их проблемы ... до них дойдет "через руки, ноги и деньги" (возьму часть цитаты из твоей подписи :) )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214713
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Andreyq сказал:

Михаил, а если так: "каждому возможность дешевой бляхи" ... а дальше пусть делают с ней, что хотят ... и если это будет корыто - то это сугубо их проблемы ...

а кто мешает это сделать еще вчера?

Ведь, кто хотел - тот давно купил и меня не слушает.

а кому хочется, но не можется - ... - сам продолжи.

 

P.S: а подпись я как раз и ставил под эту тему.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214714
Поділитись на інші сайти

Мешает личные чувство страха потенциальных потерь и малограмотность. (ну это я про себя)

Если б я до конца и четко понимал весь механизм использования - уже б пользовался ...

а так как я умишком не вышел - вот и пишу на форуме :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214715
Поділитись на інші сайти

Так все просто - покупаешь и пользуешься.

Дальше или повезет или потеряешь все.

 

С одной стороны: бляха это дешево и удобно.

 

С другой стороны: Ты на ней просто ездишь, Ты не являешься собственником, Ты не можешь предъявлять права на машину, в любой момент ее могут отобрать. Ты никогда не вернешь ее стоимость и вряд ли сможешь ее вообще продать дальше по адекватной цене. Представь, что ты просто катаешься на чужей машине, а платишь за аренду(как сам и писал) - просто деньги на ветер.

 

Вот и выбирай свой вариант риска.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214716
Поділитись на інші сайти

Бляха - это купить и выкинуть.

1. В самом идеальном случае ее можно будет продать по цене дешевле нововвезенных блях,

2. далее ее можно сдать на разборку,

3. или просто выкинуть на свалку.

4. полностью потерять и еще и штраф заплатить.

5. также это может быть вечное авто, которое нужно постоянно обслуживать, тратиться на перезаезды, и т.д.

 

В случае принятия расстаможки - это будет еще миниимум +2000 из кармана.

 

Если жалко денег на бляху, то катайся на Октавии и не забивай дурным голову... а то вон некоторые уже клонов плодят и с соплями доказывают как бляхи это круто, но так бляху купить и не решился.

 

Короче: это как прыжек с парашюта - решиться сложно, а когда решился, то есть еще вероятность плохой посадки или проблемы в полете.

 

Лично я знаю много других способов как потратить деньги с большей пользой :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214717
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цитата

Стаття 5

б )  транспортні засоби приватного використання повинні бути зареєстрованими на території, яка не є територією тимчасового ввезення, на ім'я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами території тимчасового ввезення, і ввозитись та використовуватись особами, які постійно проживають на такій території.

 

Цитата

Стаття 7

Незважаючи на положення статті 5 цього Додатка:

б ) транспортні засоби приватного використання можуть використовуватись третіми особами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення. Кожна Договірна Сторона може дозволити таке використання особою, яка постійно проживає на її території, зокрема якщо вона використовує його від імені і згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення.

 

Короче - банальная езда по доверке, которую в любой момент могут отозвать или принять новый закон... или издать очередные поправки и дополнения - действующим законом это предусмотрено.

 

Все уговоры, типа: дешевое авто каждому, рабочая лошадка, там существенно дешевле, и т.д. - все до ж.опы... Ты или решаешься и принимаешь правила игры... или не покупаешь бляху.

Змінено користувачем mich_ya
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214718
Поділитись на інші сайти

Также стоит помнить, что там этой бляхи может вообще не существовать или она может быть в розыске...

 

Короче, согласно теории вероятности и математической статистики - вероятность удачного исхода с бляхами стремится к нулю. :)

 

В реальности: эта вероятность составляет 50 на 50 - или повезет или потеряешь все :D

 

Все оставшиеся вопросы можно решить при помощи монетки :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214720
Поділитись на інші сайти

Полностью согласен с последними тремя твоими высказываниями.

 

Дальше опишу свои размышления

 

Я, например, корч за 1,5-2 не хочу. То, что хочу - стоит 5-6 (в Украине растаможеная - 11-12) ( ну да - вот такие у меня хотелки :) ).

 

Неизвестно, в какую сторону подует "ветер растаможки" ... если +2,5 - то нормально (но мое мнение не обосновано никакими расчетами и нормами ... это просто мое мнение) ... а что примут в конечном итоге - вообще фиг просчитаешь (вспомним 13-14й год ... шли в Европу и резко развернулись... это пример только для описания что может быть принято в конечном итоге).

 

Поэтому и хочется, и колется.

Скорее всего - просто займу выжидательную позицию ... и дождусь окончательного решения

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214721
Поділитись на інші сайти

То есть покупать бляшный аналог того, что есть у меня на украинской регистрации - смысла не вижу ... рисковать бОльшим - тоже не особо хочется.

 

Тогда выходит что на бляхах имеет смысл покупать то, с чем готов распрощаться в любой момент. Поэтому и ездят у нас в основном 15-20-ти летние корчики (большинство покупают, потому что надо какая-то машина ... но если их запретят - то фиг с ней)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214722
Поділитись на інші сайти

40 минут назад, Andreyq сказал:

Тогда выходит что на бляхах имеет смысл покупать то, с чем готов распрощаться в любой момент. Поэтому и ездят у нас в основном 15-20-ти летние корчики (большинство покупают, потому что надо какая-то машина ... но если их запретят - то фиг с ней)

ВАУ - Ты делаешь успехи :D

 

Хотя можно купить и то авто, что Ты хочешь, примут закон - потом расстаможишь или пострадаешь.

Как вариант дождаться его принятия и купить. Будет положительное решение в пользу расстаможки - купишь, отрицательное - так бляху купить всегда успеешь.

 

а корчи те хоть выбросить не жалко...

 

 

а еще выходит, что те 20-ти летние корчи еще и продавать выгодно, если взять на свалке за 300 и продать тут за 2000...3000.

при этом все в наваре, кроме покупателя... - поэтому и идет такая бурная агитация в сторону дешевенького 20-ти летнего хлама... - на нем есть что заработать, а нищего народа, желающего на халяву приобрести дешевый корч - у нас предостаточно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214727
Поділитись на інші сайти

Були закиди, що в мене машин забагато.... Але всі свої машини я купив в рамках діючих обмежень. Купив, бо можу собі це дозволити. Обмеження так і розраховані - щоб регулювати кількість машин б/у  і стимулювати купівлю нових авто, багато з яких виготовлялися або збиралися в Україні. Я не можу купити яхту, але маю надувного човна і насолоджуюсь. Не можеш купити авто по закону - купи велосипед і насолоджуйся. Не подобаються закони - протестуй, голосуй, обирай свою владу. Все просто. Жити по закону просто і комфортно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214730
Поділитись на інші сайти

Будь-які закони пишуться з прихованими можливостями їх обходу, тобто з "дірками". Це аксіома. І ці "дірки" не випадкові, їх навмисне наробили законодавці для самих себе. Візьміть податкове законодавство (офшори, єдинщики, повернення ПДВ, пільговий акциз та ін.), земельне (наприклад, вітчудження земель с\г приначення, заповідних, прибережних зон для будівництва), житлове і т.д. Користуються цими "дірками", звісно, в першу чергу самі законодавці. І суми там не на 1-2 тис. дол., а на мільйони і мільярди. Вони не бачать тут ніяких обмежень. Це "закони" української економіки, і ніде від цього не дітись. Або крутись і ти пан, або пропав... Тому, я не бачу абсолютно нічго протиправного, якщо влізти через таку дірку на суму 1-2-3 тис. дол. Це реалії українського життя, це сьогодення. Не можеш 100% діяти за законом (впевнений, це не можливо!) і знайшов ту "дірку" - честь і хвала, молодець! Протестувати, голосувати, обирати владу ("голосуй - не голосуй, все одно отримаєш ...") - це вже ми пройшли, не діє. Настав час шукати інші шляхи. Якщо влада цим користується, то чому простому люду не можна????

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214732
Поділитись на інші сайти

 

Зменшення розміру акцизного податку з авто, скасування заборони на митне оформлення машин, що не відповідають екологічному стандарту «євро-5», а також посилення контролю за переміщенням і використанням транспортних засобів, зареєстрованих в інших державах, – зміни до Податкового та Митного кодексів України, розроблені членами Комітету з питань податкової та митної політики. Відповідні законопроекти №8487 і №8488 зареєстровані у Верховній Раді України сьогодні, 15 червня 2018 року.

Згідно зі змінами в основі розрахунку акцизного податку на автомобілі – базові ставки для одиниці авто: з бензиновим двигуном – 50 євро, з дизельним двигуном – 75 євро, із застосуванням до них коефіцієнтів.

Відтак розмір акцизного податку дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку. При цьому коефіцієнт двигуна вираховуватиметься шляхом ділення об'єму двигуна на 1000, а коефіцієнт віку – це кількість повних календарних років з року, наступного за роком виробництва авто, до року визначення ставки податку.

«Розраховані за новим принципом акцизи будуть значно меншими за ті, що діють нині, а різниця в розмірі ставок для різних за об’ємом двигуна авто не буде такою суттєвою. При цьому акцизний податок на старі авто, звичайно, буде вищий за рахунок його збільшення на віковий коефіцієнт, що стимулюватиме придбання більш нових авто», – зазначила Голова Комітету Ніна Южаніна.

За її словами, прийняття змін до Податкового кодексу не лише дозволить зменшити вартість транспортних засобів, а й створить такі необхідні правові та економічні умови для реєстрації вже ввезених в Україну машин з іноземною реєстрацією.

«Зниження акцизного податку – те компромісне рішення, що дозволить вирішити проблему масової експлуатації на території України авто, зареєстрованих в інших державах, і при цьому враховуватиме інтереси всіх сторін: держави, офіційних автоімпортерів, сумлінних платників податків, й тих, хто тимчасово користується авто без його митного оформлення та реєстрації в Україні», – наголосила Голова Комітету.

На її переконання, самих поступок для вирішення цієї проблеми замало, саме тому змінами до Митного кодексу України передбачено посилення контролю за переміщенням і цільовим використанням авто, ввезених в режимах транзиту та тимчасового ввезення.

«В законопроекті чітко прописаний алгоритм взаємодії митників, поліцейських та прикордонників, передбачено створення автоматизованої системи обміну інформацією, Нацполіції надано право перевірки авто з єврономерами, введено низку обмежень на операції з такими авто, закладено суворі штрафи за порушення митних правил», – підкреслила народний депутат.

Вона додала, що обидва законопроекти вже обговорено на всіх рівнях – з представниками ГО «Автоєвросила», Міністерства фінансів, Державної фіскальної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної прикордонної служби, а також профільних асоціацій – виробників, дилерів, імпортерів. А тому вже наступного тижня його можна представити на розгляд Парламенту.

Прес-служба Голови Комітету з питань податкової та митної політики

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214733
Поділитись на інші сайти

Отже, розрахунок акцизу: бензин 50 Х 10 (10 років) Х 1.2 (об"єм Шкода Фабія) = 600 $ + ПДВ 600-800$ + пенс. фонд. 100 $ = орієнтовно 1500$ - розмитнення. Сама машина коштує всередньому 3000 євро. Вийде на укр. номерах 4500-5000 дол. 

 

Ауді А6 2.5 дизель 2000 року ( 2000 євро): 75 Х 18 Х 2.5 = 3375 $ - акциз + 400$ ПДВ + 600 п.ф. = 4375 дол. розмитнення + 2000 євро = орієнтовно 6000 дол. на укр. номерах. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214734
Поділитись на інші сайти

Візьмемо найдешевший варіант - Дачія Логан 1.4 2005 року ціною 800 євро: 50 Х 13 Х 1.4 = 910 дол. акциз + 160 дол. пдв + 24 дол. п.ф. = 1094 дол. розмитнення + 800 євро = орієнтовно 1800 дол. на укр. номерах. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214736
Поділитись на інші сайти

Коментар по нових законопроектах щодо розмитнення

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214749
Поділитись на інші сайти

Как эти аесовские дебилы запарили своими истериками. Сильней чем бляхофобы.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/191/#findComment-2214751
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.