Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

Низькі ціни на вживані авто в Європі свідчать про наступне: 

1. Фінансова можливість населення купувати нові або майже нові машини.

2. Непривабливість сильно вживаних машин через проблеми експлуатації, податки і т.п.

3. Пропозиція б/у значно перевищує попит.

 

Високі ціни на б/у авто в Україні. Причини:

1. Низька спроможність населення купувати нові машини.

2. Виручені кошти від продажу власної машини становлять більшу частину коштів для купівлі нової / новішої. Неспроможність накопичити значні кошти для оновлення машини.

3. Привабливість вживаних машин через дешевизну гаражного (сірого) сервісу, дешевизну запчастин від невідомих виробників, відсутність збільшених податків і страхівок на старі авто, відсутність техогляду і контролю екологічних норм, страх угону, крадіжки, вандальних дій, страх пошкоджень в ДТП, від природних катаклізмів, від стану доріг, дороговизна повного КАСКО.

4. Попит на реально не биті, в доброму стані, з малим пробігом машини значно перевищує наявність таких машин на ринку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231239
Поділитись на інші сайти

Випадково на одному ресурсі попав на таке оголошення...

Можна тільки уявити скільки таких блях-двійників їздить по Україні...

І не дай Бог, з такими зустрітися на дорозі....

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231241
Поділитись на інші сайти

Цлком закономірно. Таких "ідіотів" як ми, хто розмитнив свої старенькі бляхи легально, зовсім невеликий відсоток. Розмовляв з митником нещодавно - в основному в пільговий період заганяли під розмитнення бляхи ті, хто знав що напевно виграє у коштах відносно ринкової ціни. І не пересчні громадяни а "перегони", в яких "все схвачено". В основному гнали авто з США та ЄС, не старіше 10-12 років так званого бізнес-сегменту, а також комерційний транспорт. Саме вони й дали ті мільярди, що нам зараз показують у дослідженнях та звітах. Ну а скільки людей збагатіло на цих схемах - я тихо помовчу. Тепер в дію вступають двійники, просто підробки та "ДТП-тотальщики" і "погорільці". Це те, про зо в цій темі і я і інші попереджали ще восени.

Стараннями таких як Сенс, корупція на митниці на у поліції не те що зменшилась, вона навпаки, розквіла новим цвітом. Посади на митниці знову стали вартувати пристойних коштів. А "корисні ідіоти" все будуть нам читати мантри про "захист вітчизняного виробника", про пенсионерів та "захист нашої економіки". 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231242
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ты про экологию забыл!!! Понаехало таких как ты на металлоломе, портите тут наш воздух. (САРКАЗМ) В то время как укробляхи, вполне законно, вырезают себе катализаторы, и пахнут розами.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231245
Поділитись на інші сайти

Викиди від легкових авто- це пів біди...Але от фактично всі камази і крази на наших дорогах кадять що просто жесть...

Як вони тех огляд проходять?? 

Наскільки відомо, то комерційний і громадський транспорт, що перевозить пасажирів має обовязково його проходити...

Корупція......

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231246
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Саня, могу тебе рассказать "как". Хоть уже и писал в этой теме о ТО. Приехал автобус на ТО, у него даже аптечки и огнетушителя нет. Вынесли недостающее из кабинета, положили в автобус, сняли на камеру, унесли обратно. Всё схвачено.

По состоянию на сейчас многие, кто был уполномочен на проведение ТО, не продлили/не получили лицензию. В Киеве только у одних сейчас есть лицензия. Как итог, раньше нам ТО обходилось +/- 600,00 грн., сейчас у тех где можно пройти это стОит 2700,00.  Хочешь работать - плати.

А нам и дальше будут втирать дичь о вреде блях и т.п. Блажен, кто верует.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231248
Поділитись на інші сайти

Бляхарське середовище - це кримінальне болото, яке засмоктує людей і породжує корупцію на всіх щаблях - від митника до кабміну. Кожен, хто порушує закон, є невідворотнім хабародавачем. В форматі бляхи-2 будуть масові порушення закону - липові номери, документи, перебиті номери. Це прогнозовано і всім відомо. Поліції в тому числі. Можна лише уявити, скільки треба буде дати патрульному екіпажу, щоб уникнути 170 тис. штрафу. Проте, рано чи пізно недобиті бляхи збанкрутують від давання хабарів або розсипляться від старості. Головне, що перекрили всі схеми ввозу без розмитнення. З "комерційним ввозом"  бляхарям також нічого не вийшло. У Львові на акцію за комерційний ввіз зібралося заледве 100-150 людей. Називається, настрашили митницю голою дупою. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231268
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, jason_ua сказав:

Викиди від легкових авто- це пів біди...Але от фактично всі камази і крази на наших дорогах кадять що просто жесть...

Як вони тех огляд проходять?? 

Наскільки відомо, то комерційний і громадський транспорт, що перевозить пасажирів має обовязково його проходити...

Корупція......

Я б всі сили кинув на виявлення давачів хабаря. В своїй галузі в мене є певні успіхи. Якщо дають, то завжди знайдеться той, хто візьме. А чому дають? Бо щось не в порядку. Більшість давачів розкажуть, що такі закони. Що не дати неможливо. Але, якщо копнути в суть, то виявиться, що хабар - найкоротший шлях до залагодження якоїсь справи. Легше і дешевше дати хабар, ніж привести ТЗ в порядок. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231269
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, sens2012 сказал:

Легше і дешевше дати хабар, ніж привести ТЗ в порядок. 

 

 

А може, розповіси як твої колеги завертають папери по декілька разів, щоразу придумуючи нові приводи і затягуючи видачу, до поки людина сама не почне шукати обхідні маневри? А про "висновок отримаєте поштою, а копію ми вам на руки не дамо"? Про те що весь світ вже давно користується електронною поштою, в переважній більшості наших установ навіть не чули. Якщо на розгляд дається місяць по закону, то фіг ти отримаєш те що треба за 5 днів, хоча реально там роботи на годину. Я сам вигавкував папери і бачив, як папери що лежали у шафі 3 тижні, можуть бути опрацьовані за 1 годину. Але ж для цього треба на вуха всю управу поставити і дійти зі скандалом до самого верху. Тут нещодавно був відеоролик, як мужик скандал влаштовував у центрі сертифікації. Так в цьому нічого дивного немає, всі державні установи за таким принципом працюют. Виключення дуже рідко трапляються. 

І головне - всі співробітники типу тебе розуміють на словах, але розводять руками "а що ми можемо зробити? такий порядок". Саме ви тягнете країну в болото, а не бляхарі. 

 

До речі, класичний приклад від сусідів, до чого може привести заборона ввозу "автохламу" та високі митні платежі під приводом захисту вітчизняного виробника (обережно, мат всередині!):

 

Мені такий "вітчизняний виробник" і даром не потрібен. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231284
Поділитись на інші сайти

Кожен нехай дивиться на себе, на свою роботу і відповідає за свою роботу. Порушники закону, з якого боку вони б не були, повинні сидіти в тюрмі. 

Новини з кордону, де бляхарі-2 пробують прорватися в Україну без розмитнення: 

 

"......

SOS!!! SOS!!! SOS!!!

АКТИВІСТІВ! ЗАТРИМАНО!!
На КПП Шегині затримано керівника АЄС Андрію Щербину та керівника АЄС Нова Каховка!!!

ЗБИРАЄМОСЯ ВСІ НА ШЕГИНІ НА ПІДТРИМКУ АКТИВІСТІВ!!!

15:00 біля офісу "АЄС Львів" - вул. Вітовського, 12!!!!......"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231300
Поділитись на інші сайти

Стосовно вітчизняного виробника, то якщо б у нас був виробник масштабу ВАЗ з такою широкою номенклатурою моделей і ціною від 5 тис. дол., то проблем з вибором машини і спроможністю її купити було б значно менше. В Росії діють 17 автозаводів майже усіх відомих брендів. Більшість з них повного циклу з локалізацією 50%. Ціни значно нижчі за світові. І при цьому АвтоВаз лідирує в продажах. А на відео просто бидло, яке не розуміє що купило, для чого і за які гроші. Лада 4Х4 в Росії коштує 440 тис. руб., або 6600 $. За такі гроші людина може купити повноцінних новий позашляховик. Власне виробництво несе вигоди для всіх. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231302
Поділитись на інші сайти

Я ще раз повторюю, з такою якістю вітчизняний виробник мені не потрібен. Хоч би воно коштувало і 5000 доларів нове, Ось ще трохи:

 

2018 год, на минуточку. Тесла, гиперлуп, ракеты на Марс.... А у них на ЮБИЛЕЙНОМ "Хантере" капот не открывается, и ручка для складывания сидушек отвалилась сразу на новой машине. Кому нафиг нужен такой производитель? Мне уж точно нет. 

 

Можно также пробежаться по ГАЗ-ВАЗ-Камаз и прочим "отечественным" производителям великой и могучей, как они сами себя называют. Результат будет везде одинаковый.

А что касается производства импортных авто, то мне довелось поездить в ФВ Поло-седан "локализованном" и в ФВ Поло немецкого производства. Разница в качестве видна невооруженным глазом. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231312
Поділитись на інші сайти

Якщо комусь не потрібно власного виробництва, то вокзал, чемодан - дорога відкрита на всі сторони світу. Цинізм таких дописувачів просто зашкалює. Власного виробництва не потрібно, але лише в тих галузях, до яких нема відношення. Я кожного бляхаря запитую, де він працює і що виробляє. І нехай уявить, що завтра його місце займе імпорт. Не важливо, чи це імпорт товарів, чи послуг. Треба бути послідовними до кінця і відкрити кордони для всього. А самим йти в найми, коли голови нема. Зрештою, цей сценарій реалізовується на наших очах. 

Російський поло, китайські Джети гірші від оригіналу, але вони задовольняють внутрішні ринки, в першу чергу ціною. В країнах третього світу випускається все: комплектуючі, акумулятори, шини і т.д. Чи можливе таке при відкритих кордонах? Неможливе. Я зайшов на сайт великого авторинку Кривчиці у Львові. Був шокований вибором вживаних автошин, дисків з Європи. Є все. Всі розміри, ціни на будь-який гаманець. Покришки 4-5 мм коштують від 350 грн. за штуку...... Майже нові 6-7 мм продаються по 500 грн. Хто в таких умовах буде вкладати в виробництво? Або виводити виробництво на більш якісні, але і дорожчі моделі. А в тій же Росії все завалено шинами світових брендів місцевого виробництва. І в Китаї, і в Польщі, Словенії, Угорщині... В мене холодильник Indesit російського виробництва, пралька Zanussi угорська, шини Danlop польські... І ще сотні прикладів можна навести, як дали собі раду країни колишнього соц.табору, чи країни третього світу. Але жодна країна не вилізла, послуговуючись сусіднім смітником. Над Україною продовжують робити експерименти. Може вже досить? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231318
Поділитись на інші сайти

 

45 минут назад, sens2012 сказал:

Якщо комусь не потрібно власного виробництва, то вокзал, чемодан - дорога відкрита на всі сторони світу.

 

такого власного виробництва, як на відео - не потрібно. 

 

45 минут назад, sens2012 сказал:

Я кожного бляхаря запитую, де він працює і що виробляє. І нехай уявить, що завтра його місце займе імпорт. Не важливо, чи це імпорт товарів, чи послуг. Треба бути послідовними до кінця і відкрити кордони для всього. А самим йти в найми, коли голови нема. Зрештою, цей сценарій реалізовується на наших очах. 

 

Якщо він виробляє лайно, то нехай закривається. Якщо він виробляє неякісні послуги - нехай змінює спеціалізацію або перевиховується. А стараннями тебе і тих, хто цього не розуміє, ми плентаємося в хвості світової економіки. Тому що нема сенсу виробляти щось якісне, якщо "і так сайдйот, всє равно купят, нікуда не дєнуцца". Тому що наша архітектура, зокрема, для західних фахівців це майже середньовіччя.

Ми і зараз маємо купу застарілого лайна у виробництві, яке ніхто не хоче купувати, крім внутрішнього ринку. Що заважає Сумам виготовляти якісні компресори, щоб не везти їх з Канади? Що заважає Запорізькому заводу РМК виготовляти конкурентноспроможну продукцію? Чому працівники на цих підприємствах отримуюсь дешевий неякісний спецодяг, погані інструменти для роботи і т.ін.? Чому їм поступають комплектуючі з неякісних матеріалів "зате дешеві"?

В нас дуже дорогі ресурси? Ні. В нас дуже дорогі "робочі руки"? Ні. В нас немає мізків інженерних? Ще поки є! Але доки нас будуть змушувати купляти неякісну продукцію і послуги лише тому, що вони "вітчизняні", ситуація на краще не зміниться. Хтось буде отримувати надприбутки завдяки тому, що не треба вкладати в модернізацію виробництва, в навчання кадрів, врешті-решт у втримання людей достойними умовами праці та зарплатами. "І так сайдьот". Тому будуть люди працювати на обладнанні, якому місце в музеї, і користуватися технологіями середини минулого сторіччя. І совковими підходами до якості товару або послуги. Але завдяки безвізу багато хто вже зрозумів різницю між цивілізованим підходом і совковим. І я гадаю, назад дороги нема. А якщо є, то капець країні. 

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231319
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, vag сказав:

А може, розповіси як твої колеги ..

як він розповість про роботу, до якої не має жодного стосунку?

це щось із "проффесорської" серії

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231323
Поділитись на інші сайти

23 години тому, sens2012 сказав:

В своїй галузі в мене є певні успіхи. Якщо дають, то завжди знайдеться той, хто візьме.

То в чому успіхи: в тому, що більше почали давати чи в тому, що більше почали брати?

 

23 години тому, sens2012 сказав:

А чому дають? Бо щось не в порядку. Більшість давачів розкажуть, що такі закони. Що не дати неможливо. Але, якщо копнути в суть, то виявиться, що хабар - найкоротший шлях до залагодження якоїсь справи. Легше і дешевше дати хабар, ніж привести ТЗ в порядок. 

О! І НЕ в порядку саме українське законодавство. Дійсно, легше і дешевше дати хабар, аніж пройти всі муки законного шляху. І в кінці-кінців загальні витрати будуть не меншими, ніж хабар. Враховуючи безповоротно втрачені нервові клітини... Не буду сперечатись, певні кроки на шляху зменшення цих мук є. Візьмемо для прикладу ті самі сервісні центри МВС. Які муки пекла потрібно було пройти у старих МРЕВ? Як там без хабара можна було щось зробити, зберігши свій час і нервові клітини??? Так, зараз все значно легше. Але скільки таких "шляхів пекла" ще є? Дуже багато! І без хабарів там ніяк!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231325
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, vag сказал:

 

 

такого власного виробництва, як на відео - не потрібно. 

 

 

Якщо він виробляє лайно, то нехай закривається. Якщо він виробляє неякісні послуги - нехай змінює спеціалізацію або перевиховується. А стараннями тебе і тих, хто цього не розуміє, ми плентаємося в хвості світової економіки. Тому що нема сенсу виробляти щось якісне, якщо "і так сайдйот, всє равно купят, нікуда не дєнуцца". Тому що наша архітектура, зокрема, для західних фахівців це майже середньовіччя.

Ми і зараз маємо купу застарілого лайна у виробництві, яке ніхто не хоче купувати, крім внутрішнього ринку. Що заважає Сумам виготовляти якісні компресори, щоб не везти їх з Канади? Що заважає Запорізькому заводу РМК виготовляти конкурентноспроможну продукцію? Чому працівники на цих підприємствах отримуюсь дешевий неякісний спецодяг, погані інструменти для роботи і т.ін.? Чому їм поступають комплектуючі з неякісних матеріалів "зате дешеві"?

В нас дуже дорогі ресурси? Ні. В нас дуже дорогі "робочі руки"? Ні. В нас немає мізків інженерних? Ще поки є! Але доки нас будуть змушувати купляти неякісну продукцію і послуги лише тому, що вони "вітчизняні", ситуація на краще не зміниться. Хтось буде отримувати надприбутки завдяки тому, що не треба вкладати в модернізацію виробництва, в навчання кадрів, врешті-решт у втримання людей достойними умовами праці та зарплатами. "І так сайдьот". Тому будуть люди працювати на обладнанні, якому місце в музеї, і користуватися технологіями середини минулого сторіччя. І совковими підходами до якості товару або послуги. Але завдяки безвізу багато хто вже зрозумів різницю між цивілізованим підходом і совковим. І я гадаю, назад дороги нема. А якщо є, то капець країні. 

Це все демагогія.  Ми можемо випускати супер якісну і сучасну продукцію, але варто відкрити свій ринок і західний товар знищить будь-яке, навіть найсучасніше виробництво. У них досвід промислового виробництва вимірюється сторіччями. І досвід завойовування чужих ринків також. Нехай кожен почне модернізацію з себе, з своєї роботи, з свого виробництва. Нарікати, що все погане, застаріле і не модернізується найлегше. Але перед тим нехай почитає прайси передового обладнання і передових технологій.  І побачить, яка буде ціна кінцевого продукту. І хто його купить. Ось тоді можна говорити без демагогії і прописних, всім відомих істин. Щодо автомобілів, то припустимо, ми зняли всі мита і у нас продаються західні авто по їхніх цінах. Що собі може дозволити наш пересічний громадянин? Поло за 13 тис. євро, чи може Гольф за 17, а може бюджетну Фабію чи Логана за 10 тис. євро? А може нам купити автобус МАN за 100 тис. євро і возити населення по 5 грн? Чи може зробити проїзд як в Європі по 1 євро, тобто по 30 грн? Ви своїми експериментами вже поклали країну на лопатки, а тепер ще хочете її добити. Не вийде. Сьогодні автоєвросила лежить мордою в асфальті на Шегинях. Відновлення країни почнеться з порядку. І це правильно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231331
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, martinger сказав:

То в чому успіхи: в тому, що більше почали давати чи в тому, що більше почали брати?

 

О! І НЕ в порядку саме українське законодавство. Дійсно, легше і дешевше дати хабар, аніж пройти всі муки законного шляху. І в кінці-кінців загальні витрати будуть не меншими, ніж хабар. Враховуючи безповоротно втрачені нервові клітини... Не буду сперечатись, певні кроки на шляху зменшення цих мук є. Візьмемо для прикладу ті самі сервісні центри МВС. Які муки пекла потрібно було пройти у старих МРЕВ? Як там без хабара можна було щось зробити, зберігши свій час і нервові клітини??? Так, зараз все значно легше. Але скільки таких "шляхів пекла" ще є? Дуже багато! І без хабарів там ніяк!

В мене така посада, що дати хабар намагаються 80%. Я заставляю людей дотримуватися закону. Якщо не задовільняють закони, то змінювати закони через органи місцевого управління і загальнодержавного. Але легко кричати і вимагати. Щось конкретно робити і змінювати немає багато бажаючих. Ось головний автоєвросильщик Ярошевич було рипнувся в президенти і зразу здувся..... І так всі. А демагогію розводити у нас кожен мастак. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231332
Поділитись на інші сайти

35 хвилин тому, sens2012 сказав:

але варто відкрити свій ринок і західний товар знищить будь-яке, навіть найсучасніше виробництво

Как это уже произошло в странах Восточной Европы. И в России которую тут упоминали.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231333
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, WAC47 сказав:

Как это уже произошло в странах Восточной Европы. И в России которую тут упоминали.

Країни східної Європи - це Євросоюз. Єдиний економічний простір. Євробляхери ніяк не можуть цього збагнути. Росія закрила свій економічний простір. І до них пішли не машини б/у, а заводи. Свої економічні простори також закрили так звані азійські тигри - і до них пішли інвестиції. І таких прикладів безліч. Є приклади протилежні - Молдова, Грузія. Рівень життя в цих країнах нижчий, ніж в Україні. Ось вам ціна тупої ліберальної економічної політики. Україна зараз знаходиться під підвищеною увагою потенційних інвесторів. В масштабах Європи потенціал українського ринку дуже великий. Зокрема, потенціал продажу автомобілів оцінюється в 600-800 тис. в рік. Це сьогодні розказував в програмі радіостанції Ера/НВ відомий автожурналіст Рауль Чілачава. Інвесторам потрібно три речі - стабільність законів, стабільність влади і зрозумілих правил гри, без всяких євроблях і їм підсираючих неуків. Я сам задіяний в програмі будівництва кількох заводів і маю пряму зацікавленість в цьому. Інвестори вичікують - чи переможе здоровий глузд і світовий досвід, чи тупість і ніщебродство.  

Змінено користувачем sens2012
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231382
Поділитись на інші сайти

Тільки що, sens2012 сказав:

Країни східної Європи - це Євросоюз. Єдиний економічний простір.

Тоесть они не только развалили их заводы, но ещё и захватили их земли? О! Ужас! Славо богу у нас мораторий и нам это не грозит.

1 хвилину тому, sens2012 сказав:

Євробляхери ніяк не можуть цього збагнути.

Как раз евробляхеры это давно поняли, а ты два года нёс какой-то бред про еврохлам.

2 хвилини тому, sens2012 сказав:

Росія закрила свій економічний простір.

Да, у них это называется импортозамещение. Но это после санцкий их так "накрыло", до этого они охотно зазывали к себе бизнес и бизнес туда охотно шел не смотря.

И сейчас от туда бизнес уходит очень не охотно, не смотря на все риски и санкции. Ведь ещё не всю российскую промышленность они развалили!!!111

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231383
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, WAC47 сказав:

Тоесть они не только развалили их заводы, но ещё и захватили их земли? О! Ужас! Славо богу у нас мораторий и нам это не грозит.

Как раз евробляхеры это давно поняли, а ты два года нёс какой-то бред про еврохлам.

Їх прийняли в Євросоюз. А наші тупі бляхери і підгавкуючі шавки лізуть туди через смітники. Це дорога до бомжарні, але ніяк не до розвитку. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231386
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, sens2012 сказав:

В масштабах Європи потенціал українського ринку дуже великий.

Ты уж определись: мы или рынок или они будут разваливать нашу промышленность.

7 хвилин тому, sens2012 сказав:

без всяких євроблях

Это Чилачава сказал? Или это ты досочинял? Кто точно этого не говорил так это те самые бизнесмены из ЕС которые хотели бы прийти на украинский рынок,

8 хвилин тому, sens2012 сказав:

Я сам задіяний в програмі будівництва кількох заводів і маю пряму зацікавленість в цьому

Будешь способствовать тому чтобы сюда пришла мощная западная промышленность и развалила нашу исконно-посконную украинскую? Ах ты ж гад!

3 хвилини тому, sens2012 сказав:

Їх прийняли в Євросоюз.

Потому что они не пытались отгородиться от него.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/349/#findComment-2231387
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.