Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

2 хвилини тому, zenit-ny сказав:

Вот тут вспомнил, как кто-то салонный фильтр жлобился поменять.

Не жлобився. Їх тоді ще не було в наявності. Зараз фільтри по 100-120 грн. Міняю двічі в рік і завжди маю свіжий прозапас. 

В мене 4 авто і всі обслуговуються по повній, незважаючи на вік машини. Навіть в старенькій Ниві, яка не виїжджає з гір, абсолютно все працює та стоять нові колеса. Якби в мене не світив якийсь стоп, я б спати не міг.... А бляхарі їздять. Їм пофіг. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229253
Поділитись на інші сайти

О, боги. Человек ездит на старой ржавой ниве… и рассказывает про вред от евроблях.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229254
Поділитись на інші сайти

54 хвилини тому, sens2012 сказав:

Тому варто триматися від них подалі. 

Від особи, яка за маркою автомобіля і його роком виготовлення переводить людей в касту нижчих, недоторканних дійсно варто триматись якомога подалі. Переконаний, що на людей, які носять вживаний одяг (навіть якщо хтось з родичів чи знайомих просто дав поносити), ця особа ставиться аналогічно. Не здивуюсь, якщо буде поділ ще й за расовою приналежністю...

ПС. Якщо турбує безсоння, то можна спробувати снодійне.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229255
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

4. Не горить одна, або кілька лампочок

5. З вихлопної копоть

6. Покришки зношені, часто влітку зимові

7. Наліпки старих ТО

8. Музика - шансон

Типичный Жигули

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229256
Поділитись на інші сайти

1 година тому, martinger сказав:

Від особи, яка за маркою автомобіля і його роком виготовлення переводить людей в касту нижчих, недоторканних дійсно варто триматись якомога подалі. Переконаний, що на людей, які носять вживаний одяг (навіть якщо хтось з родичів чи знайомих просто дав поносити), ця особа ставиться аналогічно. Не здивуюсь, якщо буде поділ ще й за расовою приналежністю...

ПС. Якщо турбує безсоння, то можна спробувати снодійне.

Я сам ношу вживаний одяг. Мало того, я на ньому піднявся в 90-х. Був непоганий бізнес. Одночасно з успішним продажем секонхенду з Європи прийшло усвідомлення пагубності явища жити за рахунок обносків з чужої успішної економіки. Це шлях в нікуди. Тому я залишив цю досить прибуткову справу і зайнявся проектуванням заводів, шкіл і університетів. В мене переконання міцні і ніхто їх не змінить. Якщо хтось щось хоче завозити з-за кордону, повинен за це заплатити. І плата повинна бути така, щоб імпорт не став масовим явищем. Тоді можна будувати заводи, щось випускати і буде кому продавати. Хрєнові заводи, хрєновий товар - жріть те, що випускаєте, поки не навчитеся працювати. І на такий благодатний грунт підтягнуться зарубіжні інвестори. І будемо їздити на українських гольфах, і будуть батьки з пенсіями, а діти повернуться з заробітчанства. І якщо для цього потрібен піночет, то я проголосую за піночета.... 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229262
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, Drug сказав:

...

И все же, каковы мотивы побудившие вас задрать за 11+ летние, 197 000 км проехавшие дрова, такую цену?

Почему не 300 дол как за ланос в Европе?

Как цена в 2700 за дрова согласуется с вашими, агресивно проповедуемыми идеалами?

...

це ж очевидно

коли я продавав свого сенса, антибляхова пропаганда була настільки потужною, що абсолютна більшість потенційних покупців почала шукати автомобілі виключно з українськими номерами.

це ж бо гарантія, що машина ніколи не поламається, не забруднить навколишнє середовище і податки потечуть рікою в бюджет.

ну і безумовно це "нє какая-то там бляха за трі копєйкі"

 

так що дякуючи тобі і  тобі подібним мені вдалось продати сенса за шалені гроші.

а здешевіє україно-китайське лайно лише тоді, коли розмитнення зроблять за адекватні кошти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229265
Поділитись на інші сайти

2 години тому, LAVe сказав:

це ж очевидно

коли я продавав свого сенса, антибляхова пропаганда була настільки потужною, що абсолютна більшість потенційних покупців почала шукати автомобілі виключно з українськими номерами.

це ж бо гарантія, що машина ніколи не поламається, не забруднить навколишнє середовище і податки потечуть рікою в бюджет.

ну і безумовно це "нє какая-то там бляха за трі копєйкі"

 

так що дякуючи тобі і  тобі подібним мені вдалось продати сенса за шалені гроші.

а здешевіє україно-китайське лайно лише тоді, коли розмитнення зроблять за адекватні кошти.

По перше, дякую за високу оцінку моїх старань.

По-друге, як виявляєть, жаба то, нас з тобою, дусить майже однаково. Тебе, навіть, трохи більше ніж мене.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229274
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, martinger сказав:

Коли в Україні Logan MCV 2008р. з пробігом 120тис. буде продаватись за 1500 дол, я з великим задоволенням продам свого Сенса за 300 дол.

Ви можете власними семимильними кроками наблизити вашу мрію. Як тільки ви, та подібні вам бляхофіли придушать свої жаби, та почнуть продавати свої сенси за 300 дол. в Україні за Логан з пробігом 120 тис. ніхто більше 1500 дол вам не дасть. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229275
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Drug сказав:

По перше, дякую за високу оцінку моїх старань.

По-друге, як виявляєть, жаба то, нас з тобою, дусить майже однаково. Тебе, навіть, трохи більше ніж мене.

мене взагалі не бентежить чиясь думка, тому і жаба не може душити в принципі.

тим більше, що я скористався нагодою і оримую задоволення від дійсно достойного авто 8-)

Змінено користувачем LAVe
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229278
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, sens2012 сказав:

Одночасно з успішним продажем секонхенду з Європи прийшло усвідомлення пагубності явища жити за рахунок обносків з чужої успішної економіки. Це шлях в нікуди

Ні, це розвиток! Якщо людина має лише спіднє і так живе, то може вона одразу одягнути смокінг від брендового кутюр'є ? Аж ніяк. Спочатку має поносити дрантя, потім кращий вживаний одяг, потім недорогий новий, аж потім зможе одягатись в пристойну одежу. Україна на сьогодні асоціюється саме з тією людиною, що має лише спіднє. "Одягнути костюм від кутюр" їй на даному етапі розвитку ніяк не світить. Вона мусить ще поносити дрантя і обноски.  Бути ніким і стати всім - це фантастика,  такий шлях якраз й веде в нікуди.

 

5 годин тому, sens2012 сказав:

Якщо хтось щось хоче завозити з-за кордону, повинен за це заплатити. І плата повинна бути така, щоб імпорт не став масовим явищем. Тоді можна будувати заводи, щось випускати і буде кому продавати. Хрєнові заводи, хрєновий товар - жріть те, що випускаєте, поки не навчитеся працювати.

Знову "залізний занавіс"? Пройдено, повернення до цього не буде. А працювати обов"язково потрібно. "Свого научайтесь і чужого не цурайтесь" - золоті слова Тараса Григоровича. Має бути місце і своєму і чужому...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229280
Поділитись на інші сайти

2 години тому, Drug сказав:

Ви можете власними семимильними кроками наблизити вашу мрію.

Боюсь, що ця мрія настільки далеко, що якими б великими кроками я не йшов, все одно за своє життя я її не досягну. Тому краще скористатись тим, що є сьогодні...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229281
Поділитись на інші сайти

14.01.2019 в 23:53, LAVe сказав:

тут задействована жаба, потому не переубедишь

 

для примера можем взять "профессионала", дифференцирующего клиентов по цвету штанов

казалось бы, для него любой клиент должен/может приносить деньги

ан нет, для него есть бахатый клиент и тот, который купил мерса по цене ланоса (какую-нибудь бляху за три копейки)

теперь представим, что мерс растаможен. успокоится "профессионал"? сомневаюсь. для него это теперь мерс по цене лачетти

то есть такого жаба не перестанет давить ни сейчас, ни потом

так что обходить нужно таких проффессионалов стороной - бо и знать не будешь, где, когда и за что тебе подосрали

Ви настільки високо задерли моральну планку, настільки високо підняли знамено боротьби бляхофілів за дешеві авто для всіх, при тому заклеймили невідмиваємим позором задушених жабою бляхофобів, що я реально здивований, Як так, такі високі слова, і тут 2700 за дрова?

Дещо розчарований, та змушений віддати вам належне, вас жаба давила до продажі сенса, але потім перестала. А мене і далі давить. Но я не здаюсь!

але, радий, що ви змогли, як і Таріел Шакрович, скористатись ситуацією і плювати хотіли на думку інших. Я і сам такий.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229282
Поділитись на інші сайти

18.01.2019 в 13:56, Drug сказал:

Ви можете власними семимильними кроками наблизити вашу мрію. Як тільки ви, та подібні вам бляхофіли придушать свої жаби, та почнуть продавати свої сенси за 300 дол. в Україні за Логан з пробігом 120 тис. ніхто більше 1500 дол вам не дасть. 

 

 

Ніхто не буде продавати авто нижче ринкової вартості, Річ про те, що жаба душить тих хто розглядає авто як капіталовкладення з прицілом на майбутнє. І саме це є пережитком совку в наших людей. Бо тоді щоб купити авто, треба було багато років стояти в черзі. Тому й купляли машину пересічні громадяни "раз і на все життя". І ціни на б-у були не набагато нижче за нові машини. Так що викидаємо совок з голови і рухаємось вперед. ;) 

PS: Те, що я зараз заплатив тільки за розмитнення ціну, яка вдвічи перевищує вартість купівлі авто в Європі, показник лише вузького кута зору наших громадян. Але він поступово розширюється завдяки безвізу. І я впевнений, пройде ще років 3-5, ситуація з вживаними авто зміниться кардинально.

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229324
Поділитись на інші сайти

18.01.2019 в 13:56, Drug сказав:

Ви можете власними семимильними кроками наблизити вашу мрію. Як тільки ви, та подібні вам бляхофіли придушать свої жаби, та почнуть продавати свої сенси за 300 дол. в Україні за Логан з пробігом 120 тис. ніхто більше 1500 дол вам не дасть. 

Це повністю суперечить принципам бляхофобства, це неможливо. Адже свого автоарому немає і ціну на вживані авто диктує імпорт. А ціну на імпорт диктує держава своїми поборами. Ніхто не продасть такого Логана за 1500 дол. якщо розмитнення коштує 1800!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229325
Поділитись на інші сайти

Це буде можливо лише тоді, коли Україна стане європейською державою і реєстрація автомобіля з Литви чи Польщі буде коштувати 30 євро...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229331
Поділитись на інші сайти

Бляхарям треба повернутися за шкільну парту і повчитися основ геополітики і економіки. За шкільну, бо університетської лави ніхто  не бачив. А якщо і бачив, то чисто формально. Голови бляхарів засмічені фразами і висновками, висмикнутими з популярних лозунгів інтернету. Все змішалося в купу. Люди живуть ілюзіями, що ми є в Євросоюзі і всі блага їхнього життя належать і нам. Достатньо ліквідувати кордони і заживемо... Про що можна говорити з людьми, які не бачать різниці між єдиним економічним простором Євросоюзу, фактично, єдиної держави і Україною, економіка якої впала вдвічі після майдану і сьогодні ніяк не може вийти навіть на показники 15 річної давності. А на чому виходити, коли за переконанням бляхарів, все можна завезти з-за кордону? Автомобілі, побутову техніку, одяг, літаки і кораблі... Україна вперше за свою новітню історію ввозить свинину та інші продукти харчування. Це держава, яка повинна годувати всю Європу... Імпортер продовольства в своїй основі також бляхар. Він гарно розкаже про ринкові засади своєї діяльності, про свободу торгівлі, про вигоду і про злих чиновників, які заважають йому ощасливити українців продуктами з Китаю за дві копійки... А ви, попробуйте в Китай ввезти б/у авто. Або в Росію, або в Білорусь, або в десятки інших країн, які захищають свій ринок і розвивають своє виробництво. 

Скільки говорилося бляхарям про нетотожність умов користування старими машинами в Євросоюзі і у нас. До любителів старих євроавто дійде лише через власну кишеню, коли доведеться відновлювати зношену машину перед невідворотнім техоглядом і сплачуючи немалі податки за старість. Бляхарі хочуть жити як в Євросоюзі, але по наших законах. Так не вийде. І коли старого грата буде вигідніше продати за 300 євро, ніж їздити на ньому, ті ж самі бляхарі почнуть вопіти - де наш автопром, де дешеві нові машини, де доступні кредити? А нема. Ви самі все просрали на чужих смітниках. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229335
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Україною, економіка якої впала вдвічі після майдану і сьогодні ніяк не може вийти навіть на показники 15 річної давності. А на чому виходити, коли за переконанням бляхарів, все можна завезти з-за кордону? Автомобілі, побутову техніку, одяг, літаки і кораблі... Україна вперше за свою новітню історію ввозить свинину та інші продукти харчування.

Так, економіка України на сьогодні нижче плінтуса. І винні в цьому аж ніяк не "бляхарі"!!! Чому АвтоЗАЗ фактично зупинився? Тому, що навезли вживаних авто з-за кордону? НІ!!! Тому, що якість і вартість вітчизняного автопрому ні в які рамки не вписувались, конкурентоздатність - абсолютний нуль! І в цьому винні "бляхарі"? В тому, що таке лайно клепав завод? В тому, що податки чи не втричі перевищували собівартість??? То потрібно було закрити кордони і далі втюхувати народу той металобрухт? А чому Україна ввозить з-за кордону свинину? А тому, що її ДЕШЕВШЕ ввезти, ніж споживати свою. Нонсенс? ТАК, це економічний НОНСЕНС! От тут і знадобились би знання економіки... В цивілізованому світі діє принцип "пряника", а не "кнута". Тобто, своє для себе має бути кращим і дешевшим, ніж імпорт. Тоді й запрацюють закони ринку, запрацює конкуренція, буде купуватись свій товар, буде виробництво. Ніколи жорсткі тривалі заборони не приведуть до розвитку економіки!!! Заборона, як економічний крок, може бути короткочасною, поки не запрацює власне виробництво. А далі власний продукт має сам триматись на внутрішньому ринку, не шляхом заборони!!! І цей час заборони не має тривати десятиліття, це короткостроковий захід. А що у нас? Чужого зась і свого немає. Це шлях економічного розвитку? Це шлях в нікуди, це шлях до корупції, це шлях до розквіту контрабанди. Саме те, що й твориться сьогодні у нашій державі. Кілька років тому була нагода зустрітись з представником однієї великої компанії України - експортером зерна. Представник (жінка) дуже розхвалювала компанію, її фінансові успіхи у продажу якісного українського зерна за кордон. Про те, як цінують наше зерно і як на цьому гарно компанія заробляє, які зарплати отримують її працівники. Це було тоді, коли Україна закупила зерно в Китаї. От я її (представника) запитав: чому за кордоном їдять хліб з нашого високоякісного зерна, а ми з фуражного імпортного. Як діяльність даної компанії вливається у рівень життя і, зокрема, харчування українців. Вона промовчала, відповісти їй було нічого... Отож. Думаєте, Україна сьогодні мало свинини виробляє? Вистачило б на дві України. Але нашу, якісну, їдять поляки, а ми їхню, якою там годують тварин... Винні "бляхарі"? До речі, у Польщі вартість кілограма якісної свинини коштує (в перерахунку) 70-90 грн. Не виключено, що це Українського виробництва. А скільки коштує у нас? Хто винен???

 

1 година тому, sens2012 сказав:

А ви, попробуйте в Китай ввезти б/у авто. Або в Росію

Дуже легко в Росію!!! Через Грузію масово завозять.

 

1 година тому, sens2012 сказав:

До любителів старих євроавто дійде лише через власну кишеню, коли доведеться відновлювати зношену машину перед невідворотнім техоглядом і сплачуючи немалі податки за старість.

Це вже справа ВИКЛЮЧНО власників цих автомобілів. Власники 30-літніх "укрблях" з легкістю з цим справляються.

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229337
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, sens2012 сказал:

Бляхарям треба повернутися за шкільну парту і повчитися основ геополітики і економіки. За шкільну, бо університетської лави ніхто  не бачив. А якщо і бачив, то чисто формально.

 

Іноді краще жувати...  :D Застарілі знання та совкова маячня, яку колись вкладали в голову під виглядом економіки, не мають нічого спільного з сучасними економічними реаліями. Так само як і звичка розпатякувати про геополітику з позиції жителя Задмухайлівки, сидячи в трєніках на кухні "хрущовки". 

Те, що держава зможе закрити свою економіку від зовнішніхз впливів шляхом заборони імпорту, керувати нею і досягти при цьому успіху, виходить із того самого совка. В нинішньому світі глобалізації економічні умови диктує ринок, держава його не замінить. Держава може лише іноді трохи коригувати дії в більш вигідному для себе напрямку. Так само, як і віра в то, що країна може сама виробляти всі товари, забезпечивши собі такий би мовити замкнений цикл виробництва. До чого це призвело в СРСР ми вже знаємо. Зараз москалі знову хочуть з розмаху наступити на ті самі граблі. Але якщо їх історія не вчить, туди їм і дорога. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229356
Поділитись на інші сайти

20.01.2019 в 15:14, martinger сказав:

 

 

Дуже легко в Росію!!! Через Грузію масово завозять.

 

 

Треба володіти питанням, перш ніж таке писати. Адепти вільного ринку повинні вміти користуватися інтернетом.

Отже, яка ж розтаможка в Росії? В країні, де 17 автомобільних заводів усіх відомих світових брендів. І де, не дивлячись на таке розмаїття, за кількістю продаж Лада-АвтоВАЗ займає перше місце. 

"...........Начиная с 2014 года, и сейчас (в 2019 году) возможно переправлять только машины с классом ЕВРО-5 и выше. Выделяются несколько категорий: автомобили без пробега, с пробегом в 1-3 года, 3-5 лет, 5-7 лет и больше. Если машина старше данных категорий, то растаможка для её нового владельца обойдется в очень большую сумму. Для автомобилей отечественного производства тариф на растаможку устанавливается из показателей 1 евро на 1 кубический сантиметр. Отметим, что для иностранных автомобилей устанавливаются другие тарифы — машины с объемом до тысячи «кубиков» оцениваются по 3 евро за 1 см3, а объемы в три литра и более — по тарифу 5.7 евро за «кубик».

Источник: http://pravo-auto.com/kak-rastamozhit-avtomobil/........."

 Те, що бляхарі не мають належної освіти, зрозуміло. Але калькулятором повинні вміти користуватися. Всередньому - 4 євро за 1 см3. Беремо всіма бляхарями улюблений двигун 2.5 tdi - 2500 Х 4 = 10 000 євро. Навіть розмитнення малолітражки 1000 см3 буде коштувати 3000 євро

 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229380
Поділитись на інші сайти

Стартує новий сезон Бляхи-2

Ті, хто не бажає (не може) розмитнитися, можуть придбати у шахраїв з АЄС спеціальну інструкцію, згідно якої можна буде спокійно їздити на єврономерах і не платити 170 000 грн. Два місяці кропіткої праці - і чудо-інструкція готова. Але лише для своїх.... Аваков і Шкіряк не підозрюють, що будуть безсилі перед даною інструкцією і будуть вибачатися перед бляхарями прямо на дорозі.... на асфальті, на колінах. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229422
Поділитись на інші сайти

Друзі живіть згідно чинних законів!!! Добивайтесь своіх хотілок перед тим як купувати авто на закордонній реестраціі. І буде все добре.

Пробачте якщо когось образив.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229423
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, sens2012 сказал:

Стартує новий сезон Бляхи-2

 

А всього лише треба було прибрати вік з акцизу і розробити чітку інструкцію з розмитнення, пошагову. І забезпечити її виконання на місцях.  

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229428
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, Сергей 1975 сказав:

Друзі живіть згідно чинних законів!!!

Какой-то закон запрещает покупать автомобиль зарегистрированный в другой стране? Опять двадцать пять.

13 годин тому, Сергей 1975 сказав:

Пробачте якщо когось образив.

Оскорбляет разве что то что в теме которую обсуждают с переменным успехом пять лет опять и опять появляются сообщения "вы сначала законы поменяйте". Вопрос с растаможкой существует более этих пяти лет, за это время не считая осенних подвижек и закона о льготе для евро-5 гайки только закручивались.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229432
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, Сергей 1975 сказав:

Друзі живіть згідно чинних законів!!! Добивайтесь своіх хотілок перед тим як купувати авто на закордонній реестраціі. І буде все добре.

Пробачте якщо когось образив.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

приблизно так выглядає твій месседж

образити таким не можна, хіба що потішити

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229433
Поділитись на інші сайти

Законів необхідно дотримувтися. За недотримання потрібно жорстко карати, не дивлячись на матеріальні втрати. Тобто, після 180 днів роздавити всі нерозмитнені бляхи бульдозером. Тільки так. Без жодних "а може пробачити, люди бідні, передати іншим бідним людям..." 

Трохи дотичне до теми блях, тобто порушення закону через різні схеми: у Львові, напевно вперше в Україні, буде знесена новенька повністю добудована висотка, в якій вже куплені квартири. Незаконно збудована, квартири незаконно куплені. Будівельники - ділки типу АвтоЄвроСила, покупці - хитровиграні "ми не раби платити більше"... Розрахунок був - куди ж влада дінеться? Будівля вже стоїть (бляхи вже завезли). А не тут то було. Буде знесено. Буде прецедент і іншим урок. 

 

"........Львівська міська рада виділила Інспекції держархбудконтролю більше 2,8 мільйона гривень на оплату знесення самовільно збудованої багатоповерхівки на вул. Личаківській, 259. Відповідне рішення прийняли під час сесії сьогодні, 24 січня. «За» ухвалу проголосував 41 депутат, передає кореспондент Львівського порталу.

Як йдеться у проекті ухвали, Інспекція держархбудконтролю м. Львова отримає 2,89 мільйона гривень на оплату робіт зі знесення незаконного багатоповерхового житлового будинку на вул. Личаківській, 259.

Як пояснила директорка юридичного департаменту міськради Львова Гелена Пайонкевич, витрачені майже 3 мільйони гривень на знесення незаконної багатоповерхівки згодом мерія планує стягнути із фірми-забудовника.

Зазначимо, що рішення знести самочинну багатоповерхівку прийняв Личаківський районний суд ще у 2017 році, однак тривалий час забудовник, ТзОВ «Лідер Моноліт», оскаржував його. Наприкінці 2018 року Восьмий апеляційний адміністративний суд м. Львова не задовільнив апеляцію фірми і також зобов’язав її знести житловий будинок на вул. Личаківській, 259. Цей випадок є першим у Львові, коли Інспекція ДАБК отримала перемогу в суді з позовом про знесення самочинно збудованого об’єкта.

Додамо також, що своїм рішенням Личаківський райсуд теж зобов’язував ТзОВ «Лідер Моноліт» компенсувати всі витрати, пов’язані зі знесенням цієї багатоповерхівки.

Згідно з даними аналітичної системи YouControl, ТзОВ «Лідер Моноліт» зареєстроване за місцем скандальної багатоповерхівки – на вул. Личаківській, 259. Його засновником є бізнесмен, власник «Львівського холодокомбінату» Богдан Копитко.

Основний вид діяльності компанії вказаний як будівництво житлових і нежитлових будівель, розмір її статутного капіталу становить 4 мільйони гривень...."

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/337/#findComment-2229447
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.