Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

4 хвилини тому, sens2012 сказав:

Гарантія - свого роду страхівка і впевненість покупця.

Так. А що таке страхівка? Це "зі світу по нитці, бідному на сорочку"... Тобто страхові випадки покривають платежі, в яких таких випадків не відбулось. Так само і гарантія: додаткові нарахування до вартості автомобіля покриють гарантійні випадки. Висновок експерта лише дасть продавцю уявлення про технічну відповідність автомобіля певним нормам і вимогам. Але жодна експертиза не гарантує пробіг без поломок автомобіля на рік чи 10 тис.км! Наприклад, якщо експерт підтвердить, що в ходовій замінені всі гумові деталі і вони на момент огляду у відмінному стані, то АБСОЛЮТНО не означає, що якась важлива гумова деталь не розлетиться вхлам через 1 тис.км! Якщо на вібростенді амортизатори відпрацьовують чудово, то ніхто не дасть гарантію, що вони не потечуть через місяць! Якщо встановлена нова гума, то ніхто не запевнить на всі 100%, що на ній через 2 тис. км не повилазять гулі. Якщо потужність двигуна відповідає паспортній (чи заявленій продавцем з урахуванням пробігу), то жоден експерт не буде гарантувати пробіг 200-500 тис.! Жоден експерт не дасть гарантію, що твердість шестерень КПП відповідає технічним умовам і вони (шестерні) витримають гарантійний пробіг. Ніякий експерт не дасть гарантію, що свіжонанесена фарба на кузові буде триматись рік-два-десять. Експерт лише констатує те, що бачить і показують прилади на момент огляду. Тобто, висновок експерта - це підтвердження наміру автосалону дати гарантію на автомобіль. А ризик гарантійного ремонту чи повернення автомобіля залишається завжди.

 

20 хвилин тому, sens2012 сказав:

Сучасні методики дозволяють в умовах СТО і відповідного обладнання дослідити чесність заявленого пробігу. 

Абсолютно Ні! Технічний стан і пробіг далеко не взаємопов"язані. Фарба на новому автомобілі може полізти через 2-3 роки. Хоча експерт підтвердить, що шар її нанесення, захисне покриття у повній відповідності до технічних норм. Нова ЦПГ може зноситись вхлам за 10-15 тис. км. Наві підшипники можуть загудіти через декілька тис. км. А технічне обладнання за час експертизи покаже, що все Ок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228697
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, martinger сказав:

Так. А що таке страхівка? Це "зі світу по нитці, бідному на сорочку"... Тобто страхові випадки покривають платежі, в яких таких випадків не відбулось. Так само і гарантія: додаткові нарахування до вартості автомобіля покриють гарантійні випадки. Висновок експерта лише дасть продавцю уявлення про технічну відповідність автомобіля певним нормам і вимогам. Але жодна експертиза не гарантує пробіг без поломок автомобіля на рік чи 10 тис.км! Наприклад, якщо експерт підтвердить, що в ходовій замінені всі гумові деталі і вони на момент огляду у відмінному стані, то АБСОЛЮТНО не означає, що якась важлива гумова деталь не розлетиться вхлам через 1 тис.км! Якщо на вібростенді амортизатори відпрацьовують чудово, то ніхто не дасть гарантію, що вони не потечуть через місяць! Якщо встановлена нова гума, то ніхто не запевнить на всі 100%, що на ній через 2 тис. км не повилазять гулі. Якщо потужність двигуна відповідає паспортній (чи заявленій продавцем з урахуванням пробігу), то жоден експерт не буде гарантувати пробіг 200-500 тис.! Жоден експерт не дасть гарантію, що твердість шестерень КПП відповідає технічним умовам і вони (шестерні) витримають гарантійний пробіг. Ніякий експерт не дасть гарантію, що свіжонанесена фарба на кузові буде триматись рік-два-десять. Експерт лише констатує те, що бачить і показують прилади на момент огляду. Тобто, висновок експерта - це підтвердження наміру автосалону дати гарантію на автомобіль. А ризик гарантійного ремонту чи повернення автомобіля залишається завжди.

 

Абсолютно Ні! Технічний стан і пробіг далеко не взаємопов"язані. Фарба на новому автомобілі може полізти через 2-3 роки. Хоча експерт підтвердить, що шар її нанесення, захисне покриття у повній відповідності до технічних норм. Нова ЦПГ може зноситись вхлам за 10-15 тис. км. Наві підшипники можуть загудіти через декілька тис. км. А технічне обладнання за час експертизи покаже, що все Ок.

Та ради Бога.Я вашу позицію зрозумів. Йдіть купуйте машину на базарі. В автосалон ніхто покупців не тягне. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228698
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, sens2012 сказав:

Пошуки б/у машини перетворюються в добрячий геморой з немалою тратою грошей і часу на поїздки, огляди, експертизи. А вживана машина в салоні - це певна гарантія.

Так, звісно, геморой не малий. Але в чому гарантія автомобіля (вживаного), якщо він просто з автосалону??? Не розумію.

 

12 хвилин тому, sens2012 сказав:

Назаренко, як автоімпортер, хоче законодавчо-примусової гарантії, щоб мати достатній навар з проданої машини.

О! "щоб мати достатній навар". І нічого більше!!!

 

13 хвилин тому, sens2012 сказав:

Автосалони можуть масово завозити б/у з Європи, надаючи додаткові офіційні послуги з експертизи і гарантію. І це нормально. 

Так. Це нормально. Але запитаю ще раз: що забороняє автосалонам це робити сьогодні? Якщо покупець погоджується на експертизу, то які ще закони потрібні, щоб автосалон їх провів (замовив)??? Покупець укладає відповідну угоду з салоном, платить за експертизу і все. А якщо покупець НЕ ХОЧЕ експертизи, НЕ ХОЧЕ гарантії, то чому він має за це платити?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228699
Поділитись на інші сайти

1 година тому, martinger сказав:

А точніше. Які саме закони. Прошу не плутати з шахрайством, то зовсім інше.

...

цивілький кодекс

ст.673, 675, 678, 680, 681

 

про шахрайство тут не подходит. люди договорились, один передал товар, второй оплатил товар

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228700
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, sens2012 сказав:

Йдіть купуйте машину на базарі. В автосалон ніхто покупців не тягне. 

То про що взагалі мова? А про те, що кожен повинен мати можливість зробити свій вибір: Хто на базарі, хто через знайомих, хто в салоні, хто нову, хто вживану... Ніякої зобов"язаловки не має бути. Не приховую, якщо б особисто у мене був вибір: з гарантією в салоні з невеликою (порівняно) доплатою, чи без гарантії на базарі - як вибрав салон. Але все залежить від тієї доплати, довіри салону, рекомендацій і т.д. Також, якщо є вибір: купити авто у знайомого (родича), якому я довіряю, чи в салоні з гарантією - я б вибрав знайомого (родича).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228701
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, LAVe сказав:

цивілький кодекс

ст.673, 675, 678, 680, 681

Тут жодного слова про ОБОВ"ЯЗКОВІСТЬ гарантії. Тут лише про належну якість. А це поняття досить широке. І жодних вказівок щодо часу збереження товаром цієї належної якості. "Товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві". Тобто продав і забув. Гарантія є лише, тоді, коли це обумовлено договором. Тобто, якщо у договорі купівлі-продажу чітко вказані гарантійні умови і зобов"язання. Якщо цього у договорі немає, то й ніякої гарантії немає.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228702
Поділитись на інші сайти

1 година тому, martinger сказав:

Тут жодного слова про ОБОВ"ЯЗКОВІСТЬ гарантії. ...

в той же германии ты можешь составить договор на покупку-продажу "как есть" или на 10 страниц с упоминанием каждого узла и сколько на какой дается гарантия.

дело не в этом.

за "гарантию" будут топить те, кто вчера топил против "блях". только одни топят за свой бизнес, а других тупо давит жаба (подставки под флажки)

при этом ни один из них не додумался почитать, какие у них есть права и что они имеют право на гарантию.

зато резко вспомнили про свои права, когда об этом изрыгнул ихний адепт.

 

повторюсь, эти права у них  есть сейчас и были раньше. никто не мешал и не мешает сейчас использовать эти права.

 

завтра им расскажут еще какую-нибудь страшилку и мы услышим еще море всяких умопомрачителных историй из серии налоги-экология-мешаютнадороге-итдитп

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228703
Поділитись на інші сайти

Продаж вживаних машин через автосалони ( і СТО при них) - це перспективний і вигідний для всіх шлях. Звісно, автосалон робить накрутку на ціні. Щоб накрутка була більш обгрунтована, пропонується надавати певні гарантії на машини. Гарна пропозиція зустрічається вштики бляхо-прихильниками. Чому? Адже в салон ніхто не тягне, інтернет існує, авторинки також. 

Автосалони найохочіше беруть до продажу машину, яку продавали новою і яку самі обслуговували впродовж кількох років. Покупцю надається прозора юридична і технічна історія авто. На таку машину салон швидше дасть гарантію. Вигідно і в подальшому там обслуговувати машину. Через це й же салон її продати вдруге. Мої друзі в Маямі міняють таким чином машини кожні 2 роки. Купувати з рук їм не приходить в голову. Так купила свою Хонду моя дочка в Торонто... Так робить весь світ. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228710
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Адже в салон ніхто не тягне

03.01.2019 в 07:23, sens2012 сказав:

Назаренко виступає за цивілізовані методи продажі вживаних машин через автосалони

Извечная бляхофобская проблема неснятого крестика в позе спущенных трусов.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228716
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Продаж вживаних машин через автосалони ( і СТО при них) - це перспективний і вигідний для всіх шлях.

Звичайно.

Але не треба забувати вислів з одноіменного фільму   Брат 2  -   " ......мы, русские, друг-друга не обманываем....", це доречі можна застосувати і до нас.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228719
Поділитись на інші сайти

З 25 листопада 2018 року по 2 січня 2019 року громадяни здійснили митне оформлення 16,5 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автівок та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Із загальної кількості оформлених авто – майже 14 тис. транспортних засобів перебували на митній території України з порушенням вимог Митного кодексу України. За них власники добровільно сплатили майже 119 млн грн (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів при ввезенні транспортного засобу з іноземною реєстрацією, строки та умови ввезення якого не дотримані.

Найактивніше громадяни оформлювали транспортні засоби у місті Києві – 3037 автомобілів, Волинській – 2642, Чернівецькій – 2058 та Закарпатській областях – 1137.

Нагадаємо, що Законом України від 08 листопада 2018 року № 2612-VIIІ „Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України” для громадян встановлено нові умови ввезення транспортних засобів.

При цьому передбачено перехідний період 180 діб для тих громадян, які ввезли автомобіль з 1 січня 2015  року до набрання чинності цим законом. Протягом цього часу громадяни мають можливість оформити свої транспортні засоби, які були ввезені на територію України протягом вказаного періоду і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Пока зубожили скиглят о зраде и высокой растаможке, их более разумные бывшие коллеги спокойно растамаживают свои (уже бывшие) бляхи. За 5 недель действия закона растаможено 16.5 тысяч авто, казна пополнена на (примерно) 1 млрд. грн. Как минимум одна таможня переведена на круглосуточный режим работы для того, чтобы успевать оформлять транспортные средства. 
Так что несмотря на все "бойкоты" дело движется. Ну а за остальными понаблюдаем с конца мая.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228731
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

З 25 листопада 2018 року по 2 січня 2019 року громадяни здійснили митне оформлення 16,5 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автівок та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

18 годин тому, sens2012 сказав:

бляхар - особа, яка експлуатує авто на іноземній реєстрації і не бажає машину розмитнювати і реєструвати в Україні

пан архитектор сегодня прям в ударе - не устаёт сам себе противоречить,

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228737
Поділитись на інші сайти

Документы, необходимые для растаможки литовских номеров в Украине:

 

1. Купчая (договор купли-продажи) из Литвы от хозяина авто или фирмы;

2. Справка (выписка) с Regitra о том, что авто снято с учета в Литве;

3. Паспорт гражданина Украины;

4. ИНН (идентификационный код);

5. Сертификат соответствия Евро-5.

 

Основные документы - пункт 1. и пукнт 2. С этими двумя документами и паспортом с ИНН-кодом можно обратиться к любому таможенному брокеру в Украине и растаможить авто по льготному тарифу (50%), согласно Закона №8487, действующего до 24.02.2019.

 

Расчет стоимости растаможки: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228820
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, alx88833 сказав:

Документы, необходимые для растаможки литовских номеров в Украине:

 

1. Купчая (договор купли-продажи) из Литвы от хозяина авто или фирмы;

2. Справка (выписка) с Regitra о том, что авто снято с учета в Литве;

3. Паспорт гражданина Украины;

4. ИНН (идентификационный код);

5. Сертификат соответствия Евро-5.

 

Основные документы - пункт 1. и пукнт 2. С этими двумя документами и паспортом с ИНН-кодом можно обратиться к любому таможенному брокеру в Украине и растаможить авто по льготному тарифу (50%), согласно Закона №8487, действующего до 24.02.2019.

 

Расчет стоимости растаможки: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

А если нет сетификата Евро-5,или машина Евро-4?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228822
Поділитись на інші сайти

2 години тому, Yellow сказав:

А если нет сетификата Евро-5,или машина Евро-4?

Боюс, сам по себе номер, пусть и литовский, не получится растаможить даже с сертификатом евро-5

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228826
Поділитись на інші сайти

3 години тому, alx88833 сказав:

5. Сертификат соответствия Евро-5

Скрипач не нужен.

 

Норма о Евро-5 отменена законом 2612-VIII (законопроект 8488): внесены правки в закон 2739-IV "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів": теперь упоминается лишь Евро-2

Цитата

Митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні ввезених транспортних засобів нових і таких, що були в користуванні, або виготовлених в Україні здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-2" згідно з технічними регламентами та національними стандартами (щонайменше за умови відповідності вимогам рівня "B" ДСТУ UN/ECE R 49-02A, B:2002 або "B","C","D" ДСТУ UN/ECE R 83-03:2002, які застосовують залежно від особливостей конструкції транспортних засобів):

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228827
Поділитись на інші сайти

Интересное видео.Может кому нибудь поможет?

 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228833
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Не про "євробляхи", але доречно. Одна маленька оборутка і з державної казини виведено 46 млн. дол. А таких оборуток в державі прокручується тисячі. І бляхофоби ще будуть продовжувати казку про зниження надходжень до бюджету від небажання розмитнювати авто на єврономерах???? Шукаєте одну блоху в шерсті величезної собаки??

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228844
Поділитись на інші сайти

Після бою кулаками не махають. Процес пішов. Термін пільгового розмитнення можна і до року продовжити. А потім ще на рік... Зроблено головне - не можна ввезти бляху без застави. Лише зняту з реєстрації і під розмитнення. Це означає, що кількість машин на бляхах зменшується, а не збільшується. Не дешеві бляхи в доброму стані будуть по-любому розмитнені. Хто ж викине добру машину? А бляхо-хлам, який не вигідно розмитнювати помре навіть без репресій поліції. Ремонтувати його ніхто не буде. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228846
Поділитись на інші сайти

2 години тому, sens2012 сказав:

Після бою кулаками не махають. ...

нет уж, последовательным набо быть

тебя и тебе подобых  интересовали экология, налоги и шото там еще?

вперед

 

1. первое и главное

затока и другие прибрежные курорты срут в море

точнее в горшок, потом все-равно в море

 

2. налоги

что-то я не заметил резкого уменьшения ям на дорогах

работай

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228856
Поділитись на інші сайти

3 години тому, sens2012 сказав:

Не дешеві бляхи в доброму стані будуть по-любому розмитнені. Хто ж викине добру машину? А бляхо-хлам, який не вигідно розмитнювати помре навіть без репресій поліції. Ремонтувати його ніхто не буде. 

Я тебе и твоим единомышленникам об это два года писал. Но ты со товарищи все два года был категорически против растаможки: по твоему мнению никто не должен был ничего расстамаживать потому что машины были куплены с единственной целью попасть в ДТП и свалить с места бросив машину.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228858
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, WAC47 сказал:

Я тебе и твоим единомышленникам об это два года писал. Но ты со товарищи все два года был категорически против растаможки: по твоему мнению никто не должен был ничего расстамаживать потому что машины были куплены с единственной целью попасть в ДТП и свалить с места бросив машину.

 

Знаешь, в этой истории есть очень позитивный момент. Становится понятно, кто есть кто. Как говорил недавно мой приятель, после того как жильцы в снятой посуточно квартире начали буянить и он пытался их успокоить, а на шум вылетел сосед с этажа выше с воплем, "где наши? Кого п...ть?" Так вот я теперь знаю ответ на оба эти вопроса. :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228884
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228887
Поділитись на інші сайти

До чого ця істерика? Мета руху проти блях досягнута. 

1. Бляху ввезти і кататися інкогніто вже неможливо

2. Ставки розмитнення блокують ввезення старого дешевого хламу, бо це не вигідно

3. Кожен, хто ввозить авто, платить розмитнення. Ухиляння неможливе. 

Саме цього хотіли противники такого ганебного явища як бляхи. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2228890
Поділитись на інші сайти

Еще одно небольштое дополнение в копилочку. Сегодня получил сертификат (еще 3500 грн в никуда) и хотел сразу же оформить ТП и укробляхи. Но в МРЕО узнал, что оплатить в ПФ и за ТП я могу только в банке, который расположен там-же, в МРЕО. Ну а раз банк закрыт, то "приезжайте во вторник". Про грабительские тарифы этого банка я выше уже писал.

Но для бляхофобов все пучком. "Решалы", "нужные люди", "мутные схемы" при растаможке, это именно то, чего хочет старая система. Именно то, на чем живут архитектор и ему подобные.Надеюсь, скоро это все закончится. ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/335/#findComment-2229047
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.