Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

4 минуты назад, Александр29 сказал:

Но мне хорошо от того, что любители поезженного существуют. Вместо того, чтобы дать мне возможность резину выбросить у меня ее покупают. Еще и у виска крутят, на ней ездить и ездить. 

По такому же принципу свои машины спихивают в Европе. 

Так і є.

Мені це не подобається.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225578
Поділитись на інші сайти

Я, чесно, не знаю, які умови їзди на старих машинах в Європі, але моя дочка в Канаді платить за 9 річну Хонду Сівік і свій дворічний стаж водіння страхівку 500 дол. в місяць !!! А це 20% від її зарплати. Я погоджуюсь, щоб стара машина коштувала 2000 дол. (саме стільки вона дала за цю Хонду), але щоб за таку машину і за малий стаж водіння молодих шумахерів вони платили 20% від зарплати в місяць. Отримує бляхар 10 тис. грн, платить місячно 2000 грн. страхівки. В рік 24 тис.грн. страхівки. І буде як на Заході. І жодних проблем. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225579
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, Александр29 сказав:

Но имея ланос, ни разу не покупал на него что-то поезженное. А берет для машин все новое. Ибо так правильно.

У кожного своє "правильно". Єдиного стандарту для цього не існує.

 

29 хвилин тому, Александр29 сказав:

Александр на стоимость обслуживания и владения авто денег выкинул поболее чем бляховоды себе машины покупают.

Отож бо, одні скажуть, що це "правильно", інші скажуть, що "не правильно". Хто з них прав? І одні і другі...

 

20 хвилин тому, Александр29 сказав:

По такому же принципу свои машины спихивают в Европе. 

А Александр вважає, що в Європі немає внутрішнього ринку б/у автомобілів, запчастин, розборок? Що забезпечені європейці купують лише все нове??? В такому випадку Александр глибоко помиляється... Товариш в Польщі на роботі. Власник солідної фірми їздить у справах по роботі на старенькому автомобілі, купленому з рук. Розповідає, що для поляків вживані автомобілі - звична річ. Автомобіль для них - це просто засіб пересування, інструмент для виконання певної задачі. Так само й з іншими речами, не автомобілями. Виключенням є лише речі, які за законом мають вводитись у робочий процес новими і проходити випробування й сертифікацію. Ніхто не одягне б/в рукавиці, не візьме викрутку...

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225580
Поділитись на інші сайти

Не моє, не буду казати, що все точно так і було, але....

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225581
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Что они понимают под словом трассы не перекрывались, а было ограничено движение? 

Если людей остановили, перекрыв дорогу, это не перекрытие трассы? 

Что за бред он несёт. 

А акцию прекратили, потому как уже и лояльные к бляхолюбам люди, стоя на трассе вызвали полицию и с её помощью заставили очистить проезд. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225582
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
26 минут назад, martinger сказал:

У кожного своє "правильно". Єдиного стандарту для цього не існує.

Вот для этого, чтобы у каждого были правила стандартизированы и придуман закон, который, умники некоторые, соблюдать не хотят. 

26 минут назад, martinger сказал:

Отож бо, одні скажуть, що це "правильно", інші скажуть, що "не правильно". Хто з них прав? І одні і другі...

Для этого и нужно вводить честное ТО для того,чтобы люди не спорили, где лучше, а где хуже. Но автомобиль на который всегда ставились новые запчасти и никогда не покупалась б/у резина такой техосмотр пройдёт всегда, в отличие от поезженной и из поезженного собранной. 

26 минут назад, martinger сказал:

А Александр вважає, що в Європі немає внутрішнього ринку б/у автомобілів, запчастин, розборок? Що забезпечені європейці купують лише все нове??? В такому випадку Александр глибоко помиляється... Товариш в Польщі на роботі. Власник солідної фірми їздить у справах по роботі на старенькому автомобілі, купленому з рук. Розповідає, що для поляків вживані автомобілі - звична річ. Автомобіль для них - це просто засіб пересування, інструмент для виконання певної задачі. Так само й з іншими речами, не автомобілями. Виключенням є лише речі, які за законом мають вводитись у робочий процес новими і проходити випробування й сертифікацію. Ніхто не одягне б/в рукавиці, не візьме викрутку...

Подержанные автомобили и подержанные шины на подобные автомобили, это несколько разные понятия. Подержанный автомобиль тоже должен иметь только новые шины. И автомобиль для них - это не только средство передвижения, но и действительно средство повышенной опасности, поэтому и требования в Европе, не такие как у нас.

У нас на поезженной бляхе, с поезженной резиной поезженный бляховод без страховки. О какой Европе тут мне пытаешься расказать? 

Змінено користувачем Александр29
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225583
Поділитись на інші сайти

4 хвилини тому, Александр29 сказав:

Вот для этого, чтобы у каждого были правила стандартизированы

Проходили вже це. Тепер це називають тоталітарним минулим...

 

5 хвилин тому, Александр29 сказав:

Для этого и нужно вводить честное ТО для того,чтобы люди не спорили, где лучше, а где хуже.

Підтримую!!! Але технічний стан і безпека далеко не прямо залежать від віку автомобіля і часу експлуатації його окремих складових.

 

7 хвилин тому, Александр29 сказав:

Но автомобиль на который всегда ставились новые запчасти и никогда не покупалась б/у резина такой техосмотр пройдёт всегда, в отличие от поезженной и из поезженного собранной. 

Далеко не завжди так. Маю гіркий досвід встановлення нових запчастин. Поміняв помпу, бо трохи люфтила, а якраз промивав систему охолодження. Помпа не з дешевих. Через місяць вона заклинила, порвала ремінь ГРМ. Дотягнули знайомі до гаража на тросі. Перепросив стару помпу і ремінь, поставив назад. Вже 5-й рік без проблем. А що до б/у гуми: що краще куплена новою, але заїжджена вщент, чи б/у, але з досить високим протектором, без пошкоджень? Перша нова, друга б/у.

 

12 хвилин тому, Александр29 сказав:

Подержанный автомобиль тоже должен иметь только новые шины.

Знову Александр помиляється. Багато їздять на зимових влітку, на всесезонці. Звісно, літню взимку не експлуатують, бо вона просто не їде...Купуючи б/у автомобіль, не біжать бігом за новими шинами, а просто їздять на тих, з якими купили. Звісно, до мінімально дозволеного рівня. Європейці (зокрема поляки в даному випадку) дуже економні люди. Вони без нагальної потреби зайві гроші не витратять. І міняють гуму саме тому, що зі старою можуть не пройти ТО. Про те, що зі старінням у гуми погіршується зчеплення з дорожнім покриттям дуже мало хто задумується.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225584
Поділитись на інші сайти

Раджу всім подивитися

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225585
Поділитись на інші сайти

30 минут назад, martinger сказал:

Проходили вже це. Тепер це називають тоталітарним минулим...

 

Підтримую!!! Але технічний стан і безпека далеко не прямо залежать від віку автомобіля і часу експлуатації його окремих складових.

 

Далеко не завжди так. Маю гіркий досвід встановлення нових запчастин. Поміняв помпу, бо трохи люфтила, а якраз промивав систему охолодження. Помпа не з дешевих. Через місяць вона заклинила, порвала ремінь ГРМ. Дотягнули знайомі до гаража на тросі. Перепросив стару помпу і ремінь, поставив назад. Вже 5-й рік без проблем. А що до б/у гуми: що краще куплена новою, але заїжджена вщент, чи б/у, але з досить високим протектором, без пошкоджень? Перша нова, друга б/у.

 

Знову Александр помиляється. Багато їздять на зимових влітку, на всесезонці. Звісно, літню взимку не експлуатують, бо вона просто не їде...Купуючи б/у автомобіль, не біжать бігом за новими шинами, а просто їздять на тих, з якими купили. Звісно, до мінімально дозволеного рівня. Європейці (зокрема поляки в даному випадку) дуже економні люди. Вони без нагальної потреби зайві гроші не витратять. І міняють гуму саме тому, що зі старою можуть не пройти ТО. Про те, що зі старінням у гуми погіршується зчеплення з дорожнім покриттям дуже мало хто задумується.

Дивлячись на те, що Ви пишете, я розумію, що поняття "ЯКІСТЬ" у кожного своє.

Особитсо Вам я б не довірив навіть яму під сральника копати.

...та й взагалі лопату б теж не довірив.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225586
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, rebus сказав:

Дивлячись на те, що Ви пишете, я розумію, що поняття "ЯКІСТЬ" у кожного своє.

Ви праві, так воно і є. Окрім поняття "Якість" існує ще поняття "Економічна доцільність". Причому перше поняття є лише одним зі складових другого.

 

8 хвилин тому, rebus сказав:

Особитсо Вам я б не довірив навіть яму під сральника копати.

...та й взагалі лопату б теж не довірив.

Повірте, я б і не запропонував вам таку послугу... А лопати маю свої. Причому різні за якістю і вартістю. І використовую їх в залежності від економічної доцільності. Дорожчі і якісніші бережу для складніших і відповідальних робіт.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225587
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Александр29 сказав:

Вместо того, чтобы дать мне возможность резину выбросить у меня ее покупают

Так пафосно начал... и такой позорный финал :1137:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225588
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
59 минут назад, WAC47 сказал:

Так пафосно начал... и такой позорный финал :1137:

Да. Случай был. 

Но ты цитаты не выхватывай, а читай дальше. Финал там. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225589
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
2 часа назад, martinger сказал:

...Європейці (зокрема поляки в даному випадку) дуже економні люди. Вони без нагальної потреби зайві гроші не витратять. І міняють гуму саме тому, що зі старою можуть не пройти ТО. Про те, що зі старінням у гуми погіршується зчеплення з дорожнім покриттям дуже мало хто задумується.

А почему у нас европейская б/у резина в страну ввозится, из всех стран Европы? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225590
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, Александр29 сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Это звучит как: "мавр сделал свое дело - мавр может уходить"

 

Что мы имеем по факту:

1. Проэкт закона обговаривали с АЕС и с вековым коэффициентом все были согласны до первого чтения... все прыгали под радой и радовались такому принятию... Закон про бляхи приняли благодаря АЕС, однако этот закон не удовлетворяет ни бляхарей, ни антибляхарей... - чьи тогда интересы представляла АЕС? и почему они тихо молчали до первого чтения и раньше, а выступать стали только постфактум?

 

2. Закон не отправили на доработку - и полагаю, что этому поспособствовали все те же бляхари с перекрытием дорог и настраиванием общественного мнения против себя... - как говорится: раз вы такие Казлы, то получите вам закон без каких либо доработок, чтоб не выделывались. - и опять тут заслуга АЕС... умело организованный саботаж отправки закона на переработку.

 

3. Самое прикольное, что после отклонения законов от переработки - акции протеста по идее должна была вспыхнуть более яростно!!! - ан нет... оказывается со слов АЕС уже нет смысла стоять... и пора сворачивать лавочку...

 

Разъясните мне кто тут стадо, управляемое АЕС и за что боролись??? Как можно спокойно разойтись, если все так ...уево???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225592
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, mich_ya сказал:

3. Самое прикольное, что после отклонения законов от переработки - акции протеста по идее должна была вспыхнуть более яростно!!! - ан нет... оказывается со слов АЕС уже нет смысла стоять... и пора сворачивать лавочку...

Просто для сравнения: когда разогнали студентов на майдане - народ поднялся и случился переворот...

а когда разогнали бляхарей в сентябре прошлых годов - ничего не случилось... хотя вру - случился законопроект с вековым коэффициентом. который АЕС обговаривало с февраля по май с комитетами...

Вроде должны быть полные штаны радости от принятия закона и полные акции протеста - а тут опять болт: "стоять нет смысла - расходимся"...

 

гте то тут явная лажа ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225593
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Александр29 сказав:

А почему у нас европейская б/у резина в страну ввозится, из всех стран Европы? 

Все просто. Це гума з СТО. Замінюється на нову за регламентом при планових ТО (як правило, на нових автомобілях). Так вимагають інструкції й закони. В іншому випадку, при ДТП з причини поганого зчеплення коліс з дорожнім покриттям, СТО, що проводила обслуговування, заплатить величезні штрафи за порушення інструкцій. Тому тут безпека має не пряму причину, а другорядну. Пряма причина - це економічна, це боязнь відповідальності перед Законом. Звісно, безпека йде поряд з Законом, безумовно. Навіть якщо сам водій ініціює таку заміну, то, перш за все, щоб не мати проблем з Законом. Бо у випадку будь-якого технічного контролю водій заплатить чималий штраф. Ви думаєте, чому вони так чемно всі пристібаються ременем безпеки? Бо знають, що при зіткненні сили інерції, що діють на водія, можуть зашкодити здоров"ю? Еге ж, якраз таки, вони над цим дуже задумуються... А тому, що так записано у Правилах і у випадку зупинки інспектором, водій заплатить чималу суму штрафу! Знову ж таки причина економічна. Так, звичайно, є водії, технічно обізнані, які над цим задумуються. Але таких не досить багато. Так, повністю погоджусь, що ПДР "написані кров"ю", і їх дотримання - запорука безпеки, тут не може й буті протиріч.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225596
Поділитись на інші сайти

Железная логика ;) - там меняют резину за ради безопасности... а наши ее доблестно ставят и пофигу та безопасность. Гениально :appl:

Особенно порадовало описание принудительной замены резины... сопоставленное с хотелками бляхеров ввести техосмотр, где будут их заставлять менять резину за их счет :)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225598
Поділитись на інші сайти

Головна причина не безпека, а боязнь відповідальності перед Законом і економія коштів на штрафи. Безпека - це наслідок, а не причина. Тому, по великому рахунку, не заради безпеки, а заради економічної вигоди...

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225599
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, martinger сказал:

Головна причина не безпека, а боязнь відповідальності перед Законом і економія коштів на штрафи. Безпека - це наслідок, а не причина.

Что то Ты сегодня прям сам себя переплюнул  - неужели всю ночь мозг тренировал :))

 

Так что там с бляхерами на тему боязни перед законами и экономической халявой?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225601
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, mich_ya сказав:

Так что там с бляхерами на тему боязни перед законами и экономической халявой?

Це також економічно вигідно (авто з єврономерами в Україні), тому таке явище й існує...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225603
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, martinger сказал:

Це також економічно вигідно (авто з єврономерами в Україні), тому таке явище й існує...

Кому выгодно???

Мне не выгодно!

Тебе выгодно? - что же Ты до сих пор без бляхи тогда??? ;)

умные люди уже давно купили или купили, чтобы под 50% попасть... и только двое тут неугомонных никак купить не могут.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225604
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, rebus сказал:

Дивлячись на те, що Ви пишете, я розумію, що поняття "ЯКІСТЬ" у кожного своє.

Особитсо Вам я б не довірив навіть яму під сральника копати.

...та й взагалі лопату б теж не довірив.

 

 

Прям с языка снял.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225609
Поділитись на інші сайти

а я вот бы доверил ему яму для сральника копать... а что то более серьезное - нет. ;)

 

 

на этот счет меня удивляет как Турки дороги строя... везде они... нашим "мастерам"  не доверяют и не допускают.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225611
Поділитись на інші сайти

На личности переходить это уже последние аргументы использовать,когда уже крыть нечем.

Посмотрите правде в глаза-проблема не в евробляхах,а в Укробляхах.

Если вокруг нас машины дешевле а у нас дороже так это у кого проблемы?

Просто рынок машин у нас голодный,ненасыщеный.Из-за немного дебильных законов которые "защищают" пересичного украинца.

Сделайте доступную регистрацию-рынок насытится-и все устаканится.
Какие там расходы нацепить украинские бляхи?((:

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225613
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Dueller63 сказал:

Сделайте доступную регистрацию-рынок насытится-и все устаканится.

Да рынок и так перенасыщен выше крыши... сейчас на Ореховском машин валом стоит - никто не берет... и никто не торгуется.

 

Толку насыщать рынок, если покупательная способность на нуле?

Они те бляхи берут, не потому, что там машины идеальные, а потому, что другое для них дорого.

и я на китайце езжу не потому, что авто идеальное, а потому, что могу себе такое позволить... а 15-ти летнюю бляшную Ауди я себе позволить не могу ибо мне еще хватает мозгов понять, что обслуживание и содержание ее выйдет намного дороже.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/300/#findComment-2225614
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.