Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

3 години тому, sens2012 сказав:

Бляхарі втікають не лише з місця ДТП, а навіть з лікарні, перебуваючи там під охороною поліції. 

Бляхари одновременно и бомжи с европомоек и суперджекичаны убегающие от полиции. :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220795
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, Andreyq сказал:

вылезет какой-то почитатель правил в левый ряд и едет 60

Он никак не может создавать тебе помех потому что ты едешь 50, а он 60 уже с превышением.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220803
Поділитись на інші сайти

18 годин тому, Andreyq сказав:

упоминание о разбитых машинах нац.полиции

ой зря вы его за живое задели :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220826
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, arkur сказав:
18 годин тому, Andreyq сказав:

упоминание о разбитых машинах нац.полиции

ой зря вы его за живое задели :D

так тема ж глохнет ... а она веселая :D

 

5 годин тому, Pvlok сказав:
17 годин тому, Andreyq сказав:

вылезет какой-то почитатель правил в левый ряд и едет 60

Он никак не может создавать тебе помех потому что ты едешь 50, а он 60 уже с превышением.

я тоже далеко не ангел ...

сейчас катаюсь на пирожке - добло ... и пока его разкочегарю что б ехать со злостным нарушением при скорости 65 .. а тут какая-то улитка едет в левом ряду со скоростью 60 ... НЕПОРЯДОК!!!!!!!!!! ДОСТАВЛЯЕТ МНЕ НЕУДОБСТВО СВОИМ ПРИСУТСВИЕМ НА ДОРОГЕ :D:D:D (если кто не понял - то это ирония ... уточню на всякий случай заранее)

 

и вообще - ГДЕ МИХАИЛ??? :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220830
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, Andreyq сказав:

 

Меня например бесит когда на киевской окружной вылезет какой-то почитатель правил в левый ряд и едет 60 (ну а че - по правилам в городе больше нельзя ... значит я прав) ... а то что он нарушает два других правила (по типу двигаться как можно правее и не создавать помех остальным участникам движения) - так ему все-равно. (это сугубо мое мнение ... никому его не навязываю)

 

 

Читаємо спочатку пункт 1.4 ПДР: Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила.

Без цього пункуту всі ПДР не мають жодного змісту. Взаємодія між учасниками дорожнього руху повинна базуватися лише на ПДР і ні на чому більше. Тобто, водій в лівому ряді на 60 км/год жодним чином не може створювати перешкоду іншим, адже згідно ПДР розраховує, що інші рухаються 50 км/год. Залишається порушення щодо руху як можна правіше.... Але і тут не все однозначно: поняття вільна права смуга є розмите. Вільна яким чином? Зовсім пуста, чи з кишенями між тролейбусами і маршрутками? Також для повороту наліво водій повинен зайняти крайню ліву полосу завчасно. ПДР не уточнюють, що означає "завчасно". Тому, водій в лівій смузі на 60 км/год, швидше за все, нічого не порушує. А навпаки, бореться за дотримання потоком швидкісного режиму. Якби всі були такі, то в нас не було б стільки ДТП. Адже основна причина ДТП перевищення швидкості. 

 

Тепер ще кілька слів про бляхи. Сьогодні поїхали в гості в один з віддалених спальних районів.... Народ там проживає не надто заможний, тому всі двори і проїзди заставлені машинами, половина з яких бляхи... Ми кружляли довго і ніяк не могли припаркуватися. Це в спальному районі. Машин натикано так, що швидка протискається з трудом, а пожежній проїхати не реально. Розговорилися з місцевим власником Авео укр. реєстрації. Він показав машини типу ВАЗ, ЗАЗ, Москвич, які мають власників, стоять запорошені. А власники накупили блях і паркуються поруч. Питаюся, чому ВАЗ, ЗАЗ не продадуть.... Те саме питали обурені сусіди. У бляхарів свій резон - бляхи заборонять, то на чому їздити буду? Є такі, в яких стоїть стара копійка і дві бляхи... А чого б ні? Синок підріс, студент.... Їздить також на блясі за 300 дол. Може собі позволити. Комунізм настав. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220844
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, sens2012 сказав:

Читаємо спочатку пункт 1.4 ПДР: Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила.

Без цього пункуту всі ПДР не мають жодного змісту.

в то же время пункт 11.5 говорит "11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки)."

Судя по вашей логике, я, несясь на мега-спорткаре добло с околозвуковой скоростью 65км/ч, автоматически лишаюсь права прописанного в  приведенном вами пункте 1.4. ПДР?

 

10 хвилин тому, sens2012 сказав:

Взаємодія між учасниками дорожнього руху повинна базуватися лише на ПДР і ні на чому більше.

а тут вообще не логично ... рисую вам обычную для Киева ситуацию: тянучка ... на светофоре горит зеленый ... но по пешеходному светофору видно - что сейчас загорится желтый и красный ... и тут я такой красавец согласно правил дорожного движения (мне ж все-таки еще зеленый горит) выезжаю на середину перекрестка (вместо того, что остановится перед зеленым светофором) и перекрываю дорогу (для киевлян - постоянная ситуация на перекресте Петлюры и Жилянской возле дома быта ... просто пример который мне в голову пришел ... каждый таких примеров может привести массу).  

 

Или же сейчас во многих местах повесили зеленую стрелку для поворота налево ... я, согласно ПДД еду в самом правом ряду, и останавливаюсь перед светофором на красный свет. я все сделал по правилам ... но при этом - неуважая других участников движения перекрыл им поворот, тем самым создав тянучку.

 

Давайте немного уважать друг друга на дорогах ... иногда включать голову и взаимодействовать не только на основании ПДД.

 

42 хвилини тому, sens2012 сказав:

Народ там проживає не надто заможний, тому всі двори і проїзди заставлені машинами, половина з яких бляхи

Не обижайтесь на мою следующую  фразу - перечитывайте свои посты.

 

49 хвилин тому, sens2012 сказав:

Ми кружляли довго і ніяк не могли припаркуватися. Це в спальному районі.

опять возвращаемся к истинной причине отрицательного отношения к бляхам - "МНЕ СОЗДАЮТ НЕУДОБСТВА"

 

 

54 хвилини тому, sens2012 сказав:

А власники накупили блях і паркуються поруч. Питаюся, чому ВАЗ, ЗАЗ не продадуть.... Те саме питали обурені сусіди. У бляхарів свій резон - бляхи заборонять, то на чому їздити буду? Є такі, в яких стоїть стара копійка і дві бляхи... А чого б ні? Синок підріс, студент.... Їздить також на блясі за 300 дол. Може собі позволити. Комунізм настав. 

УРА ... "от всех по возможностям - всем поровну". 

 

А если все-таки разрешат узаконить - то эти ВАЗ, ЗАЗ будут вообще никому не нужны ... и все-таки поедут в металлолом, тем самым освободив парко-место и проезд. И тогда человек будет пригонять себе не 20-ти летний пассат за 300у.е., а что-то более новое ... например - 10-ти летнее ауди (это я опять о том что каждый сам для себя определяет размер суммы, которой готов рискнуть на случай запрета)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220850
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, sens2012 сказал:

Взаємодія між учасниками дорожнього руху повинна базуватися лише на ПДР і ні на чому більше.

А здоровий глузд, взаємоповага вже не в моді?  Зокрема, якщо вже зачепили ПДР, то саме про взаємоповагу там згадується.

2 часа назад, sens2012 сказал:

У бляхарів свій резон - бляхи заборонять, то на чому їздити буду? Є такі, в яких стоїть стара копійка і дві бляхи... А чого б ні? Синок підріс, студент.... Їздить також на блясі за 300 дол.

Що тут не так? Абсолютно нормальне твердження. А якщо б той студент їздив на "копійці" за 300 дол, то у Вашому баченні ніяких проблем би не було? Так було б все в нормі? Чи знову почнете мелодраму про якісь податки і збори (побори): "те чесно, а те не чесно"..? Щодо відсутності проїздів для екстренних служб - звісно, погоджуюсь. Але рівень вини тут "блях" аж повний нуль. Організацію внутрідворових проїздів слід робити грамотно. Чи припарковані "копійки" не загромоджують двори, а саме "бляхи" це роблять?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220853
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, martinger сказав:

А якщо б той студент їздив на "копійці" за 300 дол

Как вы посмели допустить мысль, что студенту вообще позволено ездить на машине???? :D  Не дорос он еще, что б место на дороге занимать ... 

 

Давайте только не заходить на новый круг, что в копейке 70 (ну или сколько там) лошадиных сил ... и он не может вытворять "чудеса на виражах" ... а владея копейкой он еще и мат.часть изучит (вместо того, что знания в ВУЗе получать) ... ведь в стране не зватает простых рабочих специалистов ... и в этом тоже виноваты бляхи :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220856
Поділитись на інші сайти

До речі, про неможливе. В суботу їду в село. В центрі міста повертаю праворуч на свій зелений (відповідно, у правому ряду). В лівому стоїть якись паркетник (не приглядався що саме, то не важливо). Пішоходи переходять по пішохідному переходу, відповідно, також на свій зелений. Ми (два автомобілі) стоїмо, чекаємо коли пішоходит перейдуть, вони якраз почали рух з обох сторін. Тут між нами на шаленій швидкості проноситься що б ви думали? Саме "Копійка"...Пощастило, що пішоходи ще не дійшли середини проїжджої частини і залишалась прогалина. Проїдь той гад на 2 сек. пізніше, було б місиво. До тих пішоходів, що йшли попереду було менше одного метра. Я не бачив, чи він проїхав на червоне, чи повертав, чи заїхав ще на зелене на перехрестя. Але волосся моє на голові піднялось досить високо... Номерів не розгледів, але маю підозру, що навряд чи на "копійці" були "бляхи"... Фантастика? Погоджусь, що дехто з опонентів сприйме це саме так...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220859
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Andreyq сказал:

в то же время пункт 11.5 говорит "11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки)."

Судя по вашей логике, я, несясь на мега-спорткаре добло с околозвуковой скоростью 65км/ч, автоматически лишаюсь права прописанного в  приведенном вами пункте 1.4. ПДР?

А если две правых полосы занимают самосвал на 40кмч и маршрутка на 50кмч, при этом ты едешь в левой 60кмч, равняешься с ними, а тебе сзади как ненормальный мигает гонзалес, несущийся 120 ?

Все равно, какой ряд ты занимаешь, ограничение в городе 50. +10 максимум. И неважно кто тебе там моргает и почему ты в левом ряду. 

Что касается Киева-рекомендую ради интереса как-то засечь время по одному и тому же маршруту на скорости 80 и на скорости 60. И посмотреть, есть ли принципиальная разница.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220860
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, Sash сказал:

А если две правых полосы занимают самосвал на 40кмч и маршрутка на 50кмч, при этом ты едешь в левой 60кмч, равняешься с ними, а тебе сзади как ненормальный мигает гонзалес, несущийся 120 ?

Все равно, какой ряд ты занимаешь, ограничение в городе 50. +10 максимум. И неважно кто тебе там моргает и почему ты в левом ряду.

В этом случае я включу правый поворот и предупрежу гонзалеса, что при первой возможности его пропускаю ... и когда обгоню маршрутку - пропущу его.

 

17 минут назад, Sash сказал:

Что касается Киева-рекомендую ради интереса как-то засечь время по одному и тому же маршруту на скорости 80 и на скорости 60. И посмотреть, есть ли принципиальная разница.

Иногда, когда скрутило живот или уже в ушах булькает (ну извините - других примеров сразу не придумал) - эти пару минут много чего решают :)

А так да - согласен ... особой разницы во времени нет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220861
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, Andreyq сказал:

В этом случае я включу правый поворот и предупрежу гонзалеса, что при первой возможности его пропускаю ... и когда обгоню маршрутку - пропущу его.

А гонзалес какое право имеет тебя напрягать, если ты не нарушаешь ? :) Гонзалесу самое место на Бориспольке на 130, или на гоночных треках :)

Цитата

А так да - согласен ... особой разницы во времени нет

Я ради интереса недавно приблизительно позасекал время на одних и тех же маршрутах при 50-60 и 70-80 по Киеву. Разница по времени оказалась несущественная. А там где хватает светофоров-вообще практически одно и то же.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220862
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Sash сказав:

А гонзалес какое право имеет тебя напрягать, если ты не нарушаешь ? :) Гонзалесу самое место на Бориспольке на 130, или на гоночных треках :)

Так он меня и не напрягает... причин по которым он может спешить может быть много и чуть-чуть ... (одну из них привел ранее)

Я не считаю себя центром вселенной на дороге ... пропустил его - и дальше поехал. Адекватный гонзалез - еще и аварийкой спасибо скажет :) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220864
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, Sash сказав:

в городе 50. +10 максимум. И неважно кто тебе там моргает и почему ты в левом ряду. 

Обмеження чітко 50, а +10 - це відсутність адміністративного покарання за порушення. 51 - це вже порушення і якщо совість така зубата, то вона вже повинна "гризти" :) . А взагалі то в таких випадках потрібно не вдавати робота, який діє виключно за запрограмованими правилами і законами, а проявляти взаємоповагу. Якщо права смуга вільна, і хтось підживає ззаду, то що заважає прийняти вправо? Чи потрібно показувати свою тупу принциповість? Здається, вона тут недоречна...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220865
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Andreyq сказал:

Так он меня и не напрягает... причин по которым он может спешить может быть много и чуть-чуть ... (одну из них привел ранее)

Я не считаю себя центром вселенной на дороге ... пропустил его - и дальше поехал. Адекватный гонзалез - еще и аварийкой спасибо скажет :) 

Проблема в том что у нас гонзалесов чересчур много. И всем им нужно, всем живот скрутило, да ? :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220866
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, martinger сказал:

Якщо права смуга вільна, і хтось підживає ззаду, то що заважає прийняти вправо? Чи потрібно показувати свою тупу принциповість? Здається, вона тут недоречна...

Тупу принциповість кажете ? Читати вмієте ? Якщо дві праві смуги зайняті ?

А щодо гонзалесів-всі потім : ай да ой, яке жахливе ДТП, з загиблими. Тому що комусь прилетіло в лоба на 120 в місті. Але ж давайте таких пускати, нехай несуться, чому ж їм заважати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220867
Поділитись на інші сайти

Я ж написав "Якщо права смуга вільна". Якщо праві зайняті, то тздоровий глузд підказує, що діватись нікуди і залишається рухатись в лівій...

16 хвилин тому, Sash сказав:

Але ж давайте таких пускати, нехай несуться, чому ж їм заважати.

Тут слід керуватись залізним правилом автомобіліста, правилом "ДДД"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220868
Поділитись на інші сайти

Продовження теми про бляхаря, який вбив людину, а потім втік з-під охорони в лікарні: 

 

 

Вчора, 24 вересня, близько 11.00 год., у палаті однієї з львівських лікарень проводились першочергові слідчі дії з 22-річним водієм автомобіля «БМВ», учасником смертельної дорожньо-транспортної пригоди, затриманим у порядку ст. 208 КПК України. У цей час у медичний заклад увірвалась група у кількості близько десяти осіб, котрі відтіснили правоохоронців, нанесли двом з них тілесні ушкодження та у такий спосіб допомогли затриманому втекти з-під варти. Після цього зловмисники поїхали з лікарні, інформує відділ комунікації поліції Львівської області.

Був введений у дію план «Сирена». Під час оперативно-розшукових заходів, до яких задіяли працівників усіх підрозділів поліції, за кілька хвилин екіпаж патрульної поліції виявив розшукуваний автомобіль, а зловмисників затримали. Їх особи встановлені — всі вони львів’яни віком 23, 24 та 25 років.

Чоловіки затримані в порядку ст. 208 КПК України, невдовзі суд обере для них міру запобіжного заходу. Їх повідомлено про підозру у скоєнні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 345 (погроза чи насильство щодо працівника правоохоронного органу) КК України. Санкція статті передбачає покарання — обмеження волі терміном до п’яти років або позбавлення волі на той самий термін.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220870
Поділитись на інші сайти

Ми з колегами архітекторами фахово займаємось організацією дорожнього руху. Постійно узгоджуємо свої проекти з ДАІ, поліцією. Багаторічна робота в цій галузі дозволяє робити мені певні висновки. Ці висновки були опубліковані ще у 2008 році. Основне:

1. Мережа автодоріг в Україні не розрахована на приріст автомобілів 500 тис. щорічно (саме в 2007-2008 р. був такий приріст)

2. Кількість паркомісць в містах не відповідає приросту автомобілів

3. Масове будівництво автодоріг і паркомісць є неможливе, або сильно розтягнуте в часі

4. Необхідно терміново в адміністративний чи фінансовий спосіб обмежити темпи автомобілізації населення. При існуючих темпах (а вони зростали) і прирості 700 тис. автомобілів в рік, через 5 років в Україні настане транспортний колапс. В першу чергу в містах-мільйонниках. 

 

В 2009 почалась криза, потім революція фінансово опустила більшість населення і проблема транспортного колапсу на певний час відступила... Приріст з 500 тис. нових авто впав до 50 тис. Аж тут намалювалися бляхи і всі загрози переавтомобілізації відновилися. Я розумію, що це важко сприйняти українцям, які живуть по селах, в степах, на малозаселених територіях. Але більшість населення проживає в містах і ця кількість щорічно збільшується. Сьогодні вже маємо транспортні колапси майже у всіх великих і середніх містах. В містах європейської радіальної (не паралельної) структури на Заході України проблему неможливо вирішити навіть будівництвом нових доріг. В 30-х роках Європа будувала дороги на перспективу. У нас в 60-х роках на хрущовку на 60 квартир норми передбачали одне паркомісце і так будували. Сьогодні боротьба за паркомісця біля висоток на 200 квартир приводить до силових зіткнень мешканців, унеможливлює влаштування дитячих і спортивних майданчиків, зелених зон. 

Люди схаменіться! Завтра в кожного буде бляха/доступне авто, але ніхто нікуди не поїде. Необхідно терміново обмежити адміністративно і фінансово збільшення парку автомобілів в Україні. Є багато жорстких прикладів Європи і Азії, де в різний спосіб регулюють чисельність авто. Не хотілось би, щоб у нас їздили по парності чи непарності номеру. Тим паче, що у нас такі обмеження не пройдуть і народ швидше закидає один одного бруківкою і коктейлями, ніж піддасться примусовому регулюванню. 

В світлі всього викладеного вище, бляхи є абсолютне зло в правовому і соціальному аспектах. Не можна воза ставити поперед коня. Спочатку інфраструктура, а потім автомобілізація. Спочатку документи на місце під парковку/гараж, а потім дозвіл на реєстрацію авто. І документи на парковку / гараж повинні бути включені до обов"язкового списку документів для проходження щорічного/дворічного ТО. 

P.S. В Європі паркомісце біля блоку (хрущовки) коштує 3000 євро. На прилеглих дорогах знаки зупинка заборонена і штрафи в сотнях євро. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220871
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Ми з колегами архітекторами фахово займаємось організацією дорожнього руху.

Так ось чому в Україні організація дорожнього руху на рівні плінтуса...  У моєму місті на одному з перехресть відбулось декілька десятків ДТП, аж тоді там встановили світлофор. Мусолилось це питання 5-6 років. На іншому організували круговий рух, також після багатьох років мусолиння і десятків ДТП. Про дорожні знаки, повернуті в небо і закриті деревами й говорити марно, це на кожному кроці. В районі центрального ринку під пустиром сотні квадратних метрів території, а автомобілі змушені паркуватись на тротуарах і газонах (нагадаю, це район ЦЕНТРАЛЬНОГО РИНКУ, де апріорі велика маса автомобілів).

То, можливо, панам архітекторам все-таки зайтись саме організацією дорожнього руху, організацією паркомісць, паркінгів? Чи значно легше заборонити, ніж щось зробити... Величезну роль у цьому також відіграє організація громадського транспорту, яка також ледь піднімається від плінтуса. Якщо я, щоб проїхати декілька зупинок, 30 хвилин чекаю на маршрутку, потім заходжу в старий, обшарпаний бус, стою на одній нозі всю дорогу, то не не одна з причин "автомобілізації"?

 

2 години тому, sens2012 сказав:

4. Необхідно терміново в адміністративний чи фінансовий спосіб обмежити темпи автомобілізації населення.

Так партія постановила? Це плани наступної п’ятирічки? То почніть з себе, а то:

13 годин тому, sens2012 сказав:

Сьогодні поїхали в гості в один з віддалених спальних районів.... Народ там проживає не надто заможний, тому всі двори і проїзди заставлені машинами, половина з яких бляхи... Ми кружляли довго і ніяк не могли припаркуватися.

На маршрутці, на таксі!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220879
Поділитись на інші сайти

2 години тому, sens2012 сказав:

Ми з колегами архітекторами фахово займаємось організацією дорожнього руху. Постійно узгоджуємо свої проекти з ДАІ, поліцією. Багаторічна робота в цій галузі дозволяє робити мені певні висновки.

Раз раздел называется "флудилка" - отвлекусь немного от темы.

На сколько я помню строительное законодательство - то при строительстве объектов площадью более 300 метров необходимо получасть "містобудівні умови та обмеження". В них департамент архитектуры прямо прописывает разработку схемы движения транспортных средств по стройке и выезды с нее. Эти вещи необходимо согласовывать с ГАИ, полицией ... может и еще с кем-то. Как по мне - то это слишком локальные задачи, что б так пафосно о них писать. Вы просто делаете свою работу, с помощью которой зарабатываете деньги, в последующем трансформируемые в какие-то блага для вас. 

Если вы действительно занимаетесь проектирование и развитием в масшате городов - то приношу свои извинения. (может такие разработки и есть ... только реализаций особо не видно ... хотя вру - окружная в Киеве расширена)

 

 

3 години тому, sens2012 сказав:

Сьогодні боротьба за паркомісця біля висоток на 200 квартир приводить до силових зіткнень мешканців, унеможливлює влаштування дитячих і спортивних майданчиків, зелених зон. 

Так давайте при проектировании застройки выделенного участка вталкивать туда дом не на 200, а на 100 квартир??? Но так же не выгодно - благ то хочется много и сразу

 

Повторюсь что писал ранее :что мешает вам, господа архитекторы, отказыватся от заведемо "некомфортных для людей" проектов????

Давайте организовывйте движение  типа "города не резиновые" ... ведь инфрастукрута многих городов не расчитана на количество жителей "более чем ...". Просто не проектировать и не строить новыедома в потенциально перегруженных городах ... Тогда количество людей (а соответственно - и транспортных средств) в них не будет увеличиваться. И коллапс будет предотвращен :)

 

Все в ваших руках - без архитекторов строительств не будет.

 

 

Я все это написал не потому, что в чем-то обвиняю архитекторов. Просто слишком однобоко высветливается корень всех украинских бед - "бляхи".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220882
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Істину глаголите! А то виходить, як в тій народній мудрості: "Хто винен? Невістка..." Транспортний колапс закладається ще на етапі проектування, адже ще один під’їзд до будинку принесе значно більшу вигоду будівельній компанії, ніж майданчик з паркомісцями. Пан архітектор не дуже бажає зрозуміти те, що коли йому ставляться певні завдання щодо розробки проекту будівництва (реконструкції), то це не для "бєзвозмездних" благ суспільству, а це саме для отримання фінансової вигоди замовником! Як то кажуть, якщо щось робиться, то це комусь вигідно... А на сьогоднішній час вигода має бути саме фінансова. Ви думаєте, що якщо тротуар гарно вимостили плиточкою, то це все лише для людського блага? Дзуськи. Це для рейтингу міського голови, для того, щоб двірники швидше прибирали дану ділянку, для туристів, щоб грошенята привозили у місто... Так, пішоходам це додає значних зручностей, але то є другорядним, побічним наслідком.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220885
Поділитись на інші сайти

1 година тому, martinger сказав:

Транспортний колапс закладається ще на етапі проектування, адже ще один під’їзд до будинку принесе значно більшу вигоду будівельній компанії, ніж майданчик з паркомісцями.

Да как вы посмели такое допустить???? У вас совесть есть???? :D:D:D:D:D Обвинять застройщиков, которые ночами не спят, а думают как же людей обеспечить доступным жильем  .... эх вы ... неблагодарный :D:D:D ...Как же вы не понимаете - ведь дополнительно втиснутый подъезд и доплнительный этаж - это ведь существенное удешевление стоимости квадратного метра жилья в доме в целом :D:D:D 

 

Намного ж тяжелее продать недвижимость которая дороже, но со свободными паркоместами и свободным двором, чем с более доступной стоимостью квартиры и маленьким двором ... который спроектируют и построят архитекторы-"бляхари"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220889
Поділитись на інші сайти

Жоден проект з порушенням ДБН не погоджується і містобудівні умови та обмеження не видаються. Головний архітектор міста собі приговор підписувати не буде. В будівельному бізнесі існують свої бляхи і бляшані схеми:

1. Самовільне захоплення землі і будівництво без документів

2. Погодження одного проекту, а спорудження зовсім іншого

3. Погодження однієї поверховості, а будівництво зовсім іншої. 

Повна аналогія з бляхами - ми зробили, збудували, продали (на етапі фундаменту), що ви тепер нам зробите? Люди вселилися, ми виведемо людей під Раду. У Львові близько 100 незаконних забудов. Уявляю, скільки в Києві. Як і бляхарі, забудовники давлять силою і навіть мабть свої охоронні озброєні формування + підкуп + залякування + маніпулювання в медіа обездоленими масами без житла. 1:1 як із бляхами. Лозунг - держава погана, треба все розвалити до кінця, народ - джерело влади... 

Це відповідь тим, хто не розуміє як розбудовуються наші міста. Те, що Львів до сих пір не перетворився в  Київ, який зіпсували висотками, заслуга саме моїх колег архітекторів. У нас висоток нема і не буде. А по тих, що нагло вилупилися, зараз ведуться кримінальні справи і будуть розбирати зайві поверхи. 

Суть в іншому. Ми в найближчий час наші міста не перебудуємо і дорожню інфраструктуру кардинально не змінемо. Так, нові квартали мають гаражі і парковки, але 90% живе в старих австрійських, польських і радянських кварталах, де для автомобілів банально нема місця. Люди в силу своєї недалекоглядності цього збагнути не можуть і не хочуть. Кожен хоче машину, але не думає, де її поставить і як буде нею пересуватись, коли кількість машин на душу населення зрівняється, чи хоча б наблизиться до європейської. Європейську кількість на наші дороги. Хотів би на це глянути. Ми не тоталітарна країна і заборонити мати машину не можемо. Але можемо регулювати їх кількість ціною і законами. Дозволити завіз блях з митом в 300 дол. - це катастрофа. Бляхофіли це на власній шкірі зрозуміють, але буде пізно. Будуть мати бляху, але мало куди зможуть поїхати. Лише частина новоспечених блях замінить ВАЗи і ЗАЗи. Оснвна маса це буде плюсом до існуючих машин. У нас нема дієвих запобіжників від старих дешевих машин, такі як є в Європі. Там стару машину тримати не вигідно. Тому вони і коштують 500 євро. У нас вигідно. У них є система утилізації, у нас - нема. У них більшість парковок платні, у нас - повний хаос. У них чудовий громадський транспорт по окремих смугах. У нас по цих смугах їздять вільнолюди і тіж вільнолюди ріжуть в тролейбусах сидіння..... У них поліція водометами змітає бунтарів. У нас - поліцію ріжуть ножами і палять коктейлями. Ми - нещасна анархічна країна і жодна влада буде неугодна, коли такий народ. Анархію і хаос поборе або сильна рука, або ця країна розпадеться. Схід забирає Росія, Закарпаття паспортизується чужими паспортами, Галичина на заробітках в Європі... Чи це не розпад? А нам кажуть - дайте людям бляхи і буде щастя. Не буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220913
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 При всій повазі до Вас, але добавте ще "Сталіна на вас немає!" 

Хоча деякі Ваші думки я цілком підтримую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/240/#findComment-2220917
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.