Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

поэтому вместо катализатора они будут покупать новую бляху и кататься до следующего ТО :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215239
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, sens2012 сказав:

За введення ТО якраз власники нових машин. Проти ТО будуть виступати майже всі власники б/у з Європи. І чим дешевша б/у, тим більше буде крику, що ТО фінансово непідйомне для більшості українців. Звична бляхарська риторика. 

Посмотрим. Один владелец нового кетайца возражал.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215240
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, sens2012 сказав:

40 річний Жигуль пройде ТО з найменшими затратами, адже і вимоги до нього не високі.

Як це не високі??? Вимоги для всіх однакові.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215241
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, sens2012 сказав:

 

40 річний Жигуль пройде ТО з найменшими затратами, адже і вимоги до нього не високі. Тому переживати за ВАЗи, ЗАЗи нема потреби. Я 

 

Для бывшей евробляхи затраты будут не намного больше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215242
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, thanks сказав:

Для бывшей евробляхи затраты будут не намного больше.

Каталізатор БМВ Е46 2003 року - 

Катализатор - BOSAL 090400

10 165 грн. Производитель: Bosal Benelux N.V.

Глушник - 52 310 грн. Производитель: Bmw

Можна продовжувати, але не хочеться... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215244
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, martinger сказав:

Як це не високі??? Вимоги для всіх однакові.

Машина повинна відповідати технічним вимогам на момент її сходження з конвеєра. 

В Жигуля 2107  1985 р. вимоги зовсім інші, ніж в БМВ 2000 року. 

Я минулого року відновлював Ниву 1985 року до ідеального стану (під ТО, фактично). Навіть не помітив фінансово. 

Відновіть БМВ 1994 року хоча б.... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215246
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, sens2012 сказав:

Каталізатор БМВ Е46 2003 року - 

Катализатор - BOSAL 090400

10 165 грн. Производитель: Bosal Benelux N.V.

Глушник - 52 310 грн. Производитель: Bmw

Можна продовжувати, але не хочеться... 

А возят из Европы исключительно БМВ, ага.

1 хвилину тому, sens2012 сказав:

Машина повинна відповідати технічним вимогам на момент її сходження з конвеєра. 

 

Ничего более смешного в этой ветке ещё не писали :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215247
Поділитись на інші сайти

Тільки що, thanks сказав:

А возят из Европы исключительно БМВ, ага.

Катализатор Renault Megane в Україні - 4 663 грн.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215248
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, thanks сказав:

А возят из Европы исключительно БМВ, ага.

Ничего более смешного в этой ветке ещё не писали :D

І тим не менше, це так. При проходженні ТО машина повинна відповідати технічним вимогам, закладеним в неї виробником. Адже гальмівний шлях, наприклад, або викиди СО в різних моделей різні, відповідно і вимоги різні. І чим новіша, але більш вбита машина, тим жорожче буде її підготувати до ТехОгляду. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215249
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, sens2012 сказав:

Каталізатор БМВ Е46 2003 року - 

Катализатор - BOSAL 090400

10 165 грн. Производитель: Bosal Benelux N.V.

Глушник - 52 310 грн. Производитель: Bmw

Можна продовжувати, але не хочеться... 

1 430 грн.

В наявності

Конвертор-катализатор 1016002495 на Geely Mk

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215250
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, sens2012 сказав:

І тим не менше, це так.  

Нет, не так.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215251
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, thanks сказав:

Нет, не так.

А як? 

 

3 хвилини тому, thanks сказав:

Нет, не так.

 

ПОРЯДОК 
проведення обов’язкового технічного контролю
та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів

 

 

11) перевірка технічного стану транспортного засобу - процес визначення відповідності транспортного засобу встановленим до конструкції і технічного стану вимогам;

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215252
Поділитись на інші сайти

14) спалини - забруднювальні речовини, інші продукти, утворені внаслідок згоряння моторного палива в двигуні транспортного засобу, які надходять через його випускну систему до атмосферного повітря, зокрема після перетворювання, знешкодження, очищення спеціальним обладнанням випускної системи (нейтралізатор, фільтр тощо), якщо таке обладнання передбачив виробник;

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215253
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, sens2012 сказав:

А як? 

 

 

ПОРЯДОК 
проведення обов’язкового технічного контролю
та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів

 

 

11) перевірка технічного стану транспортного засобу - процес визначення відповідності транспортного засобу встановленим до конструкції і технічного стану вимогам;

И где тут "на момент производства"? Текущим требованиям.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215255
Поділитись на інші сайти

ВИМОГИ 
до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Усюди вимоги доповнені фразою:  стан конструкції ........ мають відповідати вимогам виробника

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215256
Поділитись на інші сайти

Тільки що, sens2012 сказав:

ВИМОГИ 
до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Усюди вимоги доповнені фразою:  стан конструкції ........ мають відповідати вимогам виробника

Вы, милейший, сводите все ТО к тому что конструкция не претерпела изменений которые не соответствуют требованиям? Так тогда и катализатор менять не надо на БМВ :D Там стоит оригинал с завода.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215257
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, thanks сказав:

И где тут "на момент производства"? Текущим требованиям.

вимоги виробника, тобто ТТХ прописані для кожної моделі на момент її виробництва

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215258
Поділитись на інші сайти

 

Странно как это тогда на ТО умудрялись цепляться к заводскому ручному тормозу Ланоса. Ведь он "с завода". Что думаете?

Тільки що, sens2012 сказав:

вимоги виробника, тобто ТТХ прописані для кожної моделі на момент її виробництва

ТО не проверяет ТТХ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215259
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, thanks сказав:

Вы, милейший, сводите все ТО к тому что конструкция не претерпела изменений которые не соответствуют требованиям? Так тогда и катализатор менять не надо на БМВ :D Там стоит оригинал с завода.

Але оригінал з заводу через 20 років не виконуватиме своїх функцій, тому потребує заміни на такий самий оригінал. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215260
Поділитись на інші сайти

Тільки що, sens2012 сказав:

Але оригінал з заводу через 20 років не виконуватиме своїх функцій, тому потребує заміни на такий самий оригінал. 

То что он не выполняет своих функций не делает его не отвечающим нормам производителя. Вы сами себя поймали в ловушку:hmmm:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215261
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, thanks сказав:

 

Странно как это тогда на ТО умудрялись цепляться к заводскому ручному тормозу Ланоса. Ведь он "с завода". Что думаете?

ТО не проверяет ТТХ.

Як же? При проходженні ТО певних агрегатів і вузлів СТО керується вимогами виробника, тобто ТТХ. Як же їм знати, які норми викидів для тієї чи іншої моделі? 

1 хвилину тому, thanks сказав:

То что он не выполняет своих функций не делает его не отвечающим нормам производителя. Вы сами себя поймали в ловушку:hmmm:

Відповідає вимогам виробника лише справний вузол. Якщо каталізатор не справний, то вимогам виробника вже не відповідає і потребує заміни. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215262
Поділитись на інші сайти

4 хвилини тому, sens2012 сказав:

Як же? При проходженні ТО певних агрегатів і вузлів СТО керується вимогами виробника, тобто ТТХ.  

Никогда.

 

Есть общие нормы, никто не проверяет соответствие каким-то конкретным нормам. Нормы отличаются лишь между группами ТС. Внутри группы требования одинаковы и для жигуля и для БМВ.

 

Удивительно что имея такой долгий стаж автовладельца вы не знаете таких простых вещей 

 

Покупали талончик?:D

Змінено користувачем thanks
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215263
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, thanks сказав:

 

Странно как это тогда на ТО умудрялись цепляться к заводскому ручному тормозу Ланоса. Ведь он "с завода". Что думаете?

ТО не проверяет ТТХ.

Чіплялися, бо очевидно не утримував машини на ухилі, передбаченому виробником. Або мінімально допустимому ухилі. Вузол потребує регулювання або ремонту.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215264
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, sens2012 сказав:

Чіплялися, бо очевидно не утримував машини на ухилі, передбаченому виробником. Або мінімально допустимому ухилі. Вузол потребує регулювання або ремонту.

Но это заводское.

 

Так что, уже соглашаетесь что требования по ручник одинаковы и для Ланоса, и для БМВ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215265
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, thanks сказав:

Никогда.

 

Есть общие нормы, никто не проверяет соответствие каким-то конкретным нормам. Нормы отличаются лишь между группами ТС. Внутри группы требования одинаковы и для жигуля и для БМВ.

 

Удивительно что имея такой долгий стаж автовладельца вы не знаете таких простых вещей 

 

Покупали талончик?:D

Ви читали положення про ТО? Видно, це вас розводили різними незаконними вимогами. Не може Жигулі і авто євро-5 мати однакові вимоги по викидах в атмосферу. Якщо Волга ГАЗ-21 не має ременів безпеки конструктивно, то жодне ТО не заставить їх почепити. Якщо машині виробником передбачені діагональні шини, то жодне ТО не заставить їздити на радіальних. І так далі по всіх вузлах і агрегатах.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/200/#findComment-2215266
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.