Перейти до змісту

Редактирование прошивок ITMS-6F (Lanos 1,6)


Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 За нуль взято число 128. Різниця від 118 до 155. Відносно нуля це від -8.5% до +21%. Треба ще коригувати паливоподачу щоб корекції по -/+ відносно нуля були приблизно однаковими. Зараз "+" приблизно в два рази більший за "-".
Якщо увімкнуто використання алгоритмів з EGR то таблиця паливоподачі EGR працює і на ХХ, адже вона базова.
Ще є таблиці корекції по лямбда, там теж відбувається корекція паливоподачі. І ще є безліч другорядних параметрів які теж будуть впливати на паливоподачу. Тому треба катати паливоподачу на стоковій прошивці.
А що не так з ХХ?

4 години тому, iron_man сказав:

Виникає питання чому такі значні додатні коррекції до +20% на тискаї 50+КПа, якщо ці форсунки трохи продуктивніші за стокові?

Щось з паливоподачею. По залізу: забиті фільтри, щось з бензонасосом або регулятором тиску. По прошивці: може змінені таблиці по корекції тиску бензонасоса, таблиці по прискорювальному насосу, його режимах, коєфф. Простіше порівняти прошивку зі стоковою, там буде видно різниця. Це ще один аргумент на користь експериментів зі стоковою прошивкою.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267355
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

5 годин тому, iron_man сказав:

Виникає питання чому такі значні додатні коррекції до +20% на тискаї 50+КПа, якщо ці форсунки трохи продуктивніші за стокові?

Ось відповідь. Ліворуч стокові таблиці, праворуч перша тюнінгована прошивка яка трапилася (flash_my_tune_36_55_ads_egr_disable.bin). Маємо зменшення паливоподачі в даному діапазоні.

Оскільки в мене клапан EGR демонтований, то я таблицю по паливоподачі заповнив однаковими значеннями (для моїх форсунок це було 111), а корекцію кутів скрізь заповнив нулями.

Відпрацьовані гази не потрапляють в впускний тракт при зменшеній паливоподачі, тому лямбда бачить надлишок кисню і йде значна корекція в +.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем serkis10
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267356
Поділитись на інші сайти

То виходить, що просто вимкнути EGR у 3819 недостатньо? Треба ще і ці таблички чистити? EGR заглушено проставкою.

Покатався трохи на стоці. Показники у -RAM-BLM tab приблизно такі самі, як на тюн. прошивці, від 50КПа значення 150+, до 50КПа - чуть меньше 128.

І, до речі, у тому XDF, що викладав тут

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, не бачу таблички +EGR Базовая топливоподача 🤨

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267357
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Є два алгоритма зв'язані з EGR, алгоритм відкриття клапану і алгоритм паливоподачі.
Відкриття клапану залежить від обертів КВ, навантаження і температур повітря та рідини.
Для паливоподачі використовуються два алгоритма незалежно від управляння клапаном EGR. Спрощена по GTC або складніша по таблиці в залежності від навантаження.

Система EGR замислювалась для зниження окислів азоту. Для цього в певному режимі роботи мотора відкривається клапан і подається частина відпрацьованих газів на впуск замість повітря. Паливоподача в цьому діапазоні зменшується, але завдяки витісненню кисню відпрацьованими газами суміш не збіднюється і температура згоряння зменшується. Також відповідно і коригується кут запалювання.
Щоб відключити клапан EGR в прошивці треба:
1. в 0x3819 (Комплектация - EGR) встановити 0.
2. в 0x54CE (EGR-ДЗ для разрешения открытия) встановити 255.
3. в 0x54D5 (EGR-Нагрузка для разрешения открытия) встановити 0.
А при паливоподачі по таблицям EGR звичайно ще треба в діапазоні відкриття клапану скоригувати паливоподачу і кути як для нормальної суміші, тобто вирівняти паливоподачу і кути. Інакше при відсутності відпрацьованих газів отримаємо збіднілу суміш з відповідним букетом проблем.

Спрощену паливоподачу по GTC на практиці я не перевіряв, та і не потрібно.

5 годин тому, iron_man сказав:

Покатався трохи на стоці. Показники у -RAM-BLM tab приблизно такі самі, як на тюн. прошивці, від 50КПа значення 150+, до 50КПа - чуть меньше 128.

Це на стоковому значенні статичної паливоподачі?
Можливо форсунки які використовуються не можуть працювати в попарному режимі, тобто мають меншу швидкість відкриття/закриття в порівнянні зі стоковими і звичайно на високому навантаженні вони можуть зациклитися. Якщо ще вистачає динамічної продуктивності то можна спробувати в таблиці EGR збільшити паливоподачу в дефіцитній області. Ще є таблиця 0x404C (Форсунки-Динамическая производительность (UACC)), там можна спробувати збільшити на 10-15% значення в діапазоні напруг 9-16В.
Якщо ж форсунки підуть в зациклювання то допоможе тільки збільшення тиску палива (якщо не міняти форсунки). Але спочатку для об'єктивності треба встановити однакові значення по таблицям паливоподачі і кутів.

5 годин тому, iron_man сказав:

І, до речі, у тому XDF, що викладав тут , не бачу таблички +EGR Базовая топливоподача 

Останній точно робочий файл конфігурації прошивки YAFU тут 

 

 

Змінено користувачем serkis10
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267359
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 дякую! З всього вищесказаного я зрозумів, що краще зняти заглушку ЕГР і повернутись на сток прошивку. 😆

За XDF теж дякую, але TunerPro 5.00 його не хоче використовувати. Каже, зроблений на новіщій версії.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267360
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Не раджу повертати EGR, вона добре забруднює впускний тракт і камеру згоряння. Сток прошивка це робочий матеріал для експериментів.😀

Свіжа TunerPro 5.00.9995 тут 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267362
Поділитись на інші сайти

Привет всем подскажите пожалуйста прошивку для газ/бенз егр ещё стоит и адсорбер тоже, нашел ваши архивы а там очень много их не знаю даже что заливать пока в этом дилетант заранее спасибо)

Змінено користувачем Gaka Halk
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267384
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 В даній темі обговорюють лише прошивки (бензин, на газ окрема тема) створені на базі стокової YAFU для БЕК ITMS-6F мотор 1.6. Для початку треба знати модель блоку електронного контролю (БЕК) в машині. Даний блок ставили на Ланоси до 2008р.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267385
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
17.01.2024 в 15:36, serkis10 сказав:

Не треба плутати з ячейкою byte_3819, bit 0 (Комплектация - EGR). Алгоритми роботи EGR працюють незалежно від увімк/вимк. комплектації EGR. Це насправді добре бо відкриває більш широкі можливості для тюнінгу, можна динамічно змінювати паливоподачу в залежності від навантаження.

Я, здається, зрозумів навіщо цей флаг. Справа в тому, що прошивка (асемблерна програма) універсальна на всі мотори і комплектації. Так от, на двохлітровому моторі (Нубіра, Леганза...) ЄГР не електричний, там немає електроклапана. ЄГР там працює сам по собі від вакууму. Оцей флаг знятий в заводських прошивках під 2 літра. Тобто насправді це флаг комплектації електроклапаном ЄГР. Тому й при його знятті не вимикаються алгоритми ЄГР

Змінено користувачем ChasNubira
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267440
Поділитись на інші сайти

Хочу трохи поділитися результатами коригування паливоподачі під форсунки з Алі.

Спочатку пробував коригувати в меньший бік, керуючись тим, що мої форсунки, наче б то більш продуктивні, ніж стокові.

Але дива не вийшло, двигун погано працював на ХХ, на на значеннях паливоподачі нижче 120 просто глох.

Тоді вирішив спробувати коригувати в більший бік, керуючись як раз додатніми корекціями.

І стало набагато краще, робота була рівніша, а значення у BLM-TAB почали знижуватись.

При паливоподачі 145 BLM-TAB була така:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

А при 150 вже така:

 

При середніх тисках наче вже норм, тепер треба підкоригувати до 40КПа і після 70КПа.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267470
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 дивні форсунки, явно виражена нелінійність і мабуть динамічна продуктивність далека від оригіналу. Добре що є таблиця паливоподачі, інакше корекція просто однієї константи точно не допомогла б.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267471
Поділитись на інші сайти

4   1

П1дскаж1ть будь ласка як в комплектац11 в1дключити адсорбер.Може в хес редактор1 хто знае адрес по якому можна зм1нити.Файл владуюю YAFU.

NEWFILE.bin

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267475
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ячейка 0x3818, 7-й біт.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267476
Поділитись на інші сайти

4   1

Я так розум1ю в хексе  0x3818, 7-й біт по адресу 3818 треба поставити 0.?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267477
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 За адресою 0x3818 замість F6 треба записати 76. Але ще треба за адресами 3806 і 3807 записати нову контрольну суму (16-біт) діапазону 3808-FFFF. Інакше блок не запуститься,. Або записати в 3808 АА замість CF, тоді не буде перевірки КС при старті, але у випадку пошкодження мікросхеми пам'яті в адресах прошивки не буде світитися Check.

А краще, за допомогою редактору зняти позначку і редактор при збереженні нової прошивки сам розрахує нову КС і запише куди потрібно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267478
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Ось файл з відключеним адсорбером і новою КС.

NEWFILE-noad.bin

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267479
Поділитись на інші сайти

4   1

Дуже дякую.Пока не можу скачати.Але ви розьяснили я попробую в хексе.Контрольку я посчитаю в редакторі.Просто в редакторі немае комплектації.А яким редактором ви користуетесь якщо не секрет.Вибачаюсь -скачав.

Змінено користувачем Сергей Маштабура
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267480
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ І ПОВЕДІНКИ НА ФОРУМІ ВАК "ЛАНОС КЛАН"

1. Загальні положення

...

1.4. Публікувати посилання, завантажувати вкладення та файли у темах, користуватися службою "Особисті повідомлення", галереєю мають можливість тільки користувачі, які завершили процес реєстрації. Безпосередньо після реєстрації, публікація посилань, скачування вкладень та файлів у темах - недоступно і стає можливим після написання трьох повідомлень на форумі. Якщо Ви не знайшли відповідної теми, ви можете створити тему у розділі Задати питання. Анонімний перегляд більшості сторінок доступний всім відвідувачам ресурсу.

 

Файл NEWFILE-noad.bin закинув в особисті повідомлення. Там можна скачати.

 

19 хвилин тому, Сергей Маштабура сказав:

А яким редактором ви користуетесь якщо не секрет.

TunerPro. Ось офіційний сайт 

Якщо редактор коду то WinHex

Змінено користувачем serkis10
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267481
Поділитись на інші сайти

4   1

Дякую за швидку відповідь і за допомогу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267482
Поділитись на інші сайти

8/2/2023 в 02:03, bigbossm5e39 сказав:

Chào mọi người, lâu rồi mình không vào trang.

Bây giờ không thể tải xuống kho lưu trữ này

Dù sao, nếu ai đó có thể gửi nó đến bưu điện hoặc nơi nào khác, tôi sẽ rất biết ơn.

PS Có ai biết contact liên hệ tác giả bài này (Lugos)

 

i can't download,too. who can help me???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267486
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

QUY TẮC GIAO TIẾP VÀ HÀNH VI TRÊN DIỄN ĐÀN LANOS CLAN

1. Quy định chung

...
1.4. Ngay sau khi đăng ký, việc đăng liên kết, tải lên tệp đính kèm và tập tin trong các chủ đề sẽ không khả dụng và chỉ có thể được thực hiện sau khi viết ba tin nhắn trên diễn đàn.

 

RULES OF COMMUNICATION AND BEHAVIOR ON THE "LANOS KLAN" FORUM

1. General provisions

...
1.4. Directly after registration, publishing links, downloading attachments and files in topics is not available and becomes possible after writing three messages on the forum.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267487
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  

Все намагаюся зробити зинамічну паливоподачу, і впринципі більшу частину вийшло зробити

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Але у діапазоні 30КПа коїться щось дивне. При рівномірній паливоподачі 145 було найкраще значення BLM, але при динамічній, воно чомусь зменшується, а ,якщо намагатися ще зменшити , до 135 наприклад, то BLM ще зменшується аж до 100 десь.

Може бути таке, через недостатній тиск палива?

Як потепліє, хочу підкинути сток формунки подивитися наскільки вівномірні корекції там будуть.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267537
Поділитись на інші сайти

2 години тому, iron_man сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  

Може бути таке, через недостатній тиск палива?

Може. Треба перевірити. Хоча більше схоже що форсункам недостатньо швидкості і велика нелінійність. На малих навантаженнях (низький тиск в колекторі) потрібних короткий час відкриття, вони не встигають.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267542
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Всем добрый день
Нужен ваш совет. Машинка у меня хоть и не ланос, но почти то же самое. Такума 2.0 с эбу itms-6f
Беда у меня с расходом. Ну совсем мне не нравится по городу 15л пропана, а по трассе 10 и это в пенсионерском режиме. Решил себе поставить вариатор " Микролуч 3dind" И вот уже вторая неделя танцев с бубном,так как я не ощущаю прибавки в динамике, а расход местами поднялся до 16.5-17. Углы пробовал разные, прошивки, карты и 2д и 3д. И тут, почитав ваш форум, заметил что вы свои эбу шьете чаще чем я на перекур выхожу)) С этого мне в голову пришла мысль,  а не шита ли уже моя машина? Может там уже углы подняты, а тут я ещё сверху вариатором. Вообщем, как сравнить изменения в прошивках, я нашёл в начале темы. А вот какие показания конкретно должны отличаться? Строк смотрю там очень много.
Прошивку стоковую скачал в интернете, свою слил в делко.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267638
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 В прошивці чотири карти кутів запалювання, для бензину з октановими числами: 83, 87, 91, 95. Для початку треба знати на якій карті працює мотор, для перемикання карт, в районі блока керування є перемикач в вигляді трьохконтактного роз'єму де замикаються два контакти з трьох. Якщо в ньому немає нічого, то увімкнена карта 91 бензину, якщо вставлена, то прикріплена бірка з октановим числом, як правило 95. Якщо немає бірки а перемикач є, то треба дивитися схему і з неї дізнатися положення перемикача. Далі треба дивитись в прошивці значення кутів запалювання в відповідній карті і порівняти зі значенням стокової прошивки.

Так виглядає сам перемикач.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/92526-redaktirovanie-proshivok-itms-6f-lanos-16/page/33/#findComment-2267645
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.