Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Я б так залишив, нехай би собі дихали стіни...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2202431
Поділитись на інші сайти

А можно постеров, плакатов всяких понавешать на стены с женщинами там, с одетыми и не очень, с машинами)))) Будет норм:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2202432
Поділитись на інші сайти

Дякую, друзі! У вашій пропозиції найбільше підкупає, що нічого не робити :)

Влад, ну... лаба з 13 сином буде ділитися на двох. Хіба що з мотами постери.

Ну і бажано, щоб нічого не відволікало увагу при обслуговуванні мото ;)

 

 

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2202467
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Ух, як давно я сюди не потикався :) - з машиною все чудово! Бігає, жодних проблем не доставляє. ГБО звичайно то чудо - я не уявляю, скільки б грошей йшло на бензині ті поїздки, куди лише заманеться. Тим часом пробіг вже 57 тисяч. Час від часу міняю задні бризговики, решта все супер.

Нарешті зібрався морально (вірніше підгадав так, що машина з вівторка по п'ятницю не була потрібна, а таке буває дуже рідко) і загнав Джессі на сервіс АТЛ у нас в Броварах.

Регламентні роботи: 

1. Заміна ремня ГРМ і ролика (ремінь Gates\ ролик "справжній японський" NSK :) )  - по регламенту на 60 тисяч

2. Заміна ременів ГУР \ кондиціонера \ генератора - по регламенту треба було міняти на 40 тисячах

3. Регулювання клапанів.

Для Ланоса або Сенса - на кілька годин зробити самому у гаражі.... і просто жахливо складно для двигуна 4A-FE, який був "батьком" двигуна Geely MK3)

 

Для заміни ремня ГРМ і ролика треба піддомкрачувати двигун, демонтувавши подушку, і знімати кришку клапанів та усі три ремені навісного обладнання. Так що я вирішив усе це робити одним заходом. Теплові зазори були у жахливому стані, можливо китайці не заморочувалися і поставили, що знайшлося під рукою:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Коротше, з 16 регулюючих стаканчиків вдалося використати лише 4, решту 12 довелося докупляти. У офіціалів вони по 130 грн! Добре, що я 9 шт знайшов по 50.

Наразі усі впускні чітко 0,22 (має бути 0,2, але для газу бажано трошечки більше), усі випускні - 0,32.

 

По грошах вийшло ну дуууууже не кисло : сама лише робота 2840 грн, плюс матеріали до біса (прокладка 200 грн, стаканчики - то левова частка усього) - приблизно 2500 грн матеріали.

І сама пічалька :) - жодного відчуття, що 5300 грн були вкладені у вдосконалення машини. Їде собі, не гірше ніж раніше і добре ггггг. 

Тисяч через 5 вже зроблю чергове ТО, і час поміняти буде охолоджуючу рідину та свічки, що пройшли вже тисяч під 50.

 

Гараж... Гараж то чистий кайф. Насолоджуюсь ним кожного дня. Правда за пів-року машина лише разок туди заїхала :) - то є царство двоколісних:

 

 

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216773
Поділитись на інші сайти

Дякую за інформацію. Піду по ваших слідах, але десь на 40-45 тис. буду це все робити. Тобто, через 1-1.5 роки. Моя бігає також тьфу-тьфу, без жодних проблем. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216774
Поділитись на інші сайти

До речі ! Що приємно - на наших двигунах у випадку обриву ременю ГРМ поршні не гнуть клапани :). Традиційно після Сенсів, так, sens2012? :). Ще приємна цікавинка, помпа приводиться у рух також не ременем ГРМ. У разі клину помпи (а регламенту іі заміни немає - поки не здохне) - ГОМ теж нічого не загрожує. Це заспокоює. Майстер був здивований чудовим станом двигуна, ролика і ременів, казав що респект китайцям, жодних зауважень не було. Наступне регулювання робитиму не раніше, ніж на 120 тисячах, сподіваюсь :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216789
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, Bazart сказав:

До речі ! Що приємно - на наших двигунах у випадку обриву ременю ГРМ поршні не гнуть клапани :). Традиційно після Сенсів, так, sens2012? :). Ще приємна цікавинка, помпа приводиться у рух також не ременем ГРМ. У разі клину помпи (а регламенту іі заміни немає - поки не здохне) - ГОМ теж нічого не загрожує. Це заспокоює. Майстер був здивований чудовим станом двигуна, ролика і ременів, казав що респект китайцям, жодних зауважень не було. Наступне регулювання робитиму не раніше, ніж на 120 тисячах, сподіваюсь :)

Дякую за інфу. Я це все знав: що не гне клапанів, що помпа окремо. Це супер конструкція двигуна. В мене на Кадеті 1.2  помпа приводилася навісним ремнем. Так вона пройшла до заміни 190 тис. км. !!! 

Питання: чи двигун був достатньо охолодженим перед заміром зазорів клапанів? Все робили одним заходом? Де брали стаканчики? 

Ще добре в наших двигунах, що ремінь ГРМ приводить лише один розпредвал і щільно його охоплює, що значно зменшує можливість перескоку ременя при його розтягуванні. Це дуже суттєва перевага. Тойота рулить !!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216797
Поділитись на інші сайти

Стаканчики и сальник брав тут: AutoPocket.com.ua   -  Оля, тел: 097 023 85 00 - дуже моторна дівчина, знає про що запитують, за півтори години всі запи були у мене в офісі (я поспішав, вона відправила кур'єра). Як Ви розумієте, заїхати після цього до "офіціалів" було дуже вже контрастно :) .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216874
Поділитись на інші сайти

В 13.07.2018 в 20:09, Bazart сказал:

Для Ланоса або Сенса - на кілька годин зробити самому у гаражі

На Ланосе этого делать вообще не надо! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216883
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, lyolik сказал:

На Ланосе этого делать вообще не надо! 

Лех, на сенсе клапана регулируются, а на Ланосе также меняют гидрокомпенсаторы... так, что еще неизвесто что хуже: регулировать стаканчиками или подбирать гидрики на Ланосе.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216884
Поділитись на інші сайти

если не ошибаюсь на моторе мк зазоры регулируются шайбами и можно на жс6 стаканы заменить на эти шайбы, в будующем это позволит сэкономить на стаканах (шайбы дешевле) и для замены шайб не нужно подрывать распредвалы.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216939
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, sanya21011 сказав:

если не ошибаюсь на моторе мк зазоры регулируются шайбами и можно на жс6 стаканы заменить на эти шайбы, в будующем это позволит сэкономить на стаканах (шайбы дешевле) и для замены шайб не нужно подрывать распредвалы.

Для тих, в кого великі пробіги, ГБО, заміна на стаканчик+шайба має сенс. Хто їздить небагато і виключно на бензині, то стаканчиками треба регулювати раз в 5 років, а може і рідше. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2216979
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 так то оно так, но стоит иметь ввиду что с завода там тоже зачастую зазоры не правильные, регулировали на машине с пробегом 20 тыс. и там были почти все зажаты. и судя по форумам это так почти у всех

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2217007
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Привіт! Просто пост-назгадку про проведене ТО 5  - пробіг 65 тисяч км

Заміна мастила, фільтрів (крім салонного - поки чистий візуально ну і провтикав його замовити), обидва фільтри ГБО, а також свічки - поставив такі ж які і були Denso Q20TT - попередній комплект бездоганно прослужив майже 50 тисяч, і поміняв я їх тільки "що ніби вже і пора". Наступне ТО  - на 80 тисячах (впевнено перейшов на інтервал у 15 тисяч, чудове масло, чистий двигун, газ, не бачу підстав частити кожні 10 тисяч). Машинка веде себе бездоганно, ржі ніде по кузову немає, поки усі пильники\деталі рідні (окрім розходників по типу ременів).

Гараж. Гараж то моя гордість і радість :) - якщо двоколісні хлопці трошки потісняться і стануть під стінкою (а машинка заїздить у гараж ну макс.кілька разів за рік) - машинка чудово влазить. На фото ворота гаража закриті, можна протиснутись поза машиною, і кууупа вільного місця перед капотом. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Мчимо далі!

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2227675
Поділитись на інші сайти

Добре, що машина оправдовує сподівання. Наша Джилі на відпочинку в гаражі у дідуся. Маємо нову іграшку - Матіз. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2227691
Поділитись на інші сайти

  • 10 місяців потому...

Пост на згадку про ТО 80 тисяч :)

Замінив усі фільтри, мастило - все ж 15 тисяч пробігу багатенько для того об'єму мастила, що влазить в двигун, повернусь мабуть на 10 тисяч. 

На 82.5 тисячах сам замінив передні гальмівні колодки - хоч пройшли лише 82 тисячі, а стан як у нових :)))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Заодно змастив добряче направляючі супортів, бо внутрішні колодки стерлися відчутно сильніше зовнішніх, по яким я і доконтролювався час заміни колодок до такого жаху :)

 

Трохи згодом хочу ще замінити рідину в гальмівному контурі (просто вже певно час, і є якісна оригінальна volvo на шару :) ). Також на 80 тис замінив рідину в ГУР - перейшов на улюблений фінський Neste Oil. Причина - при похолоданні почало "підзакусувати" руль перші два вивороти кермом. Заміна проблему не вирішила! Хз, можливо треба підтягнути ремінь, але можливо що почнає дохнути насос ГУРа - ще не розібрався. Дивно, що при температурі вище +5 зранку - проблем немає, також після двох туди-сюди кермом - пролема зникає до наступного холодного ранку. Поки тю :).

 

Також придбав наконечники рульові, на ТО сказали що вже час міняти. І трошки потіє сальник лівої полуосі (або то їм здалося). Сальник коштує копійки, а от заміна ніфіга не дешево, тому поки чекаю. Інших проблем, дякувати зміні китайців на заводі - немає :)

 

Колись sens2012 сказав мудру річ - після GC6 буде важко і дорого знайти нову автівку,  нафаршировану не гірше за Geely та за адекватний прайс :). При пробігу 82.5К за майже 4 роки, жодних підстав її міняти немає, стан ЛКП та салону чудовий, не зважаючи на двох дітей, собаку і завжди заповнений багажник. ГБО ще жодного разу не обслуговував, хоча воно вже відслужило 74 тисячі км. Хай возить!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2238658
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Bazart сказал:

замінив рідину в ГУР

А как менял, можно поподробнее?

1 час назад, Bazart сказал:

почало "підзакусувати" руль перші два вивороти кермом.

У меня на Ланосе была такая же хрень :)

1 час назад, Bazart сказал:

ГБО ще жодного разу не обслуговував, хоча воно вже відслужило 74 тисячі км.

Даже фильтры не менял?? :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2238659
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 які газові форсунки стоять і яка витрата газу?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2238660
Поділитись на інші сайти

lyolik, є в мене один перевірений рецепт заміни - їдеш на  сервіс АТЛ, береш каву і задумливо дивишся через величезне вікно, як тобі сервісмени міняють рідину  :). Хоча можливо варто самому ще раз замінити. Невдобняк вивішувати машину на рідному домкраті - хлипенький він. Фільтри ГБО міняю кожне ТО - їх 2 шт, займає ну хай 5 хвилин :). То не рахується, коштують копійки (за обидва - гривень до 70). От я зараз питатиму як ти боровся з ГУРом "в лічку" :).

Джейсоне, форсунки A.E.B, якщо правильно памятаю, мізки Stella Popular line  та редуктор Comet-i (ELPIGaz), При переході на газ втрати потужності не відчувається, розход такий як був від самого початку - в середньому близько 7.2 літрів на сотню при 110 \ + кондиціонері з загруженим багажником + кілька людей в салоні. Розход дуже радує. Баку на 39 літрів (42 літри, влазить 39) вистачає десь на 540 - 550 км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2238663
Поділитись на інші сайти

А в мене GC6 пройшла всього 35 тис. км.... Тому по машині лише заміна масла. Із поміченої іржі маленьке вздуття 1Х2 см під декоративною планкою на багажнику. Вже пів року як виявлене, але не збільшується. Ззовні не помітно, лише при відкритій кришці видно. А більше ніде іржі нема. Ще поріг водія стирається штанами до білої грунтовки, але підфарбовую це місце чорною емаллю. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2238812
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

под накладкой бывает такое....не обращай внимания

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2240100
Поділитись на інші сайти

  • 10 місяців потому...

Ух, цілий рік не писав - взагалі нічого писати, тьху*3 рази :)

Пост на згадку про ТО 101 тисяча пробігу. Поставив новий АКБ (попередній відслужив трохи більше 3.5 років).

Замінив крім традиційних мастила\фільтрів (+газових) ремінь ГУР, рідину в ГУР, мастило в КПП, гальмівну рідину та свічки (свічки тупо по пробігу, бо попередні пройшли 40 тисяч і хоч жодних проблем не було - просто "ну може вже ж пора міняти свічки" :). Машинка дуже приємна, бігає і не дошкуляє жодними проблемами. Досі подобається і салон і зовнішність. Мабуть, знову б купив Geely :)

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Невеличкий лайфхак для тих, хто приїхав в гараж, зняв ковпачки ВВ кабелів, викрутив свічки і зрозумів, що магніта, щоб витягти свічки з колодців - немає. Дюбель допоможе :)

 

 

Мчимо далі!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2250490
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Я в таком цвете машин этих вживую не видел. А так прикольно смотрится. И гараж классный - чистота и хлама нет. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2250536
Поділитись на інші сайти

14.10.2020 в 16:21, Александр29 сказал:

И гараж классный - чистота и хлама нет. 

Тем более что там даже машина не живёт, только два мота

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2250658
Поділитись на інші сайти

То влітку два мота, а з закінченням сезону ще Гаррі Креннона байк приїздить грітися до весни :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/15/#findComment-2250725
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.