Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

28 минут назад, Bazart сказал:

Кстати, а обьем тормозухи для машин с ABS не намного больше?

На примере Ланоса без АБС и Лачетти с АБС, объем жидкости и порядок прокачки одинаковый. Что для Ланоса, что для Лачетти хватало литры тормозной, чтоб промыть всю систему.  Если быть внимательным при прокачке и доливать жидкость в бачек, не давая ей уйти, то  там трудно что-либо завоздушить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2144328
Поділитись на інші сайти

Я - нет :))). А вот ПисунЫ с АИСа и не такое отжигают иногдЯ.

Спасибо, весной поменяю и тормозуху. и сцеплениние заодно :lol:

Правда не откачивая, а доливая и стравливая ;) - опыт замены на моте мне говорит, что нифига старая и новая тормозухи не смешиваются, и разницу видно "невооруженным глазом" - особенно в банке после всей процедуры - два слоя тормозухи плавает

 

P.S. прошу вважати зверхунаписане постом українською мовою, написав швидко і вже ліньки переписувати на укр.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2144356
Поділитись на інші сайти

Накаркав :(. Виіджаючи з двору на вулицю - скреготання і ледь помітна реакція на гальма. Аж злякався! Далі "розходилося", але віри гальмам вже немає :(. Погасав з агрессивним гальмуванням на межі спрацювання АБС - ну наче звично, але якийсь призвук все ж є, таке враження як накладки в задніх барабанах. Я не помиляюся ?: в авто з задніми дисковими гальмами - колодки в барабанах не задіяні в контурі? Це лише тросикове механічне загальмовування ручником при стоянці? Машинка постояла не більше півгодинки і знову був короткочасний призвук-скреготання. Завтра зранку перевірю, але відчуваю що заміни гальмівноі рідини і перемазку направляючих супортів не варто відкладати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2144466
Поділитись на інші сайти

У машин с абс тормоза более распущены и тормозят агрессивнее. Сестрына джиля и задком отлично торозит. Это не ланос

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2144521
Поділитись на інші сайти

Барабанные тормоза в GC6 только для ручника. При нажатии на педаль тормоза работают только дисковые.

Смазать направляющие и посмотреть визуально на колодки не помешало бы, а вот тормозуху я бы не трогал пока.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2144526
Поділитись на інші сайти

Не внимательный. не дочитал. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2144536
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Пробіг лише 26 100 км.

Не пройшло й півтора місяця як я знайшов час зайнятись гальмами :lol:

Трохи вагався, чи варто витрачати час та гроші на заміну останньої китайскої рідини - гальмівної. Ну а змазувати направляючі суппортів при смішному пробігу в 26 з невеликим тисяч - взагалі думав дурість. Але хотілось глянути на стан колодок і "чого воно скрипить". Поїхав  - і НЕ ДАРЕМНО!

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Стан колодок  - трошки менше ніж нові з коробок. Тобто тисяч до 60-70 можна на них не дивитись при такому зносі.

Але: те, як прикіпіли направляючі супортів - то жах. Таке враження, що там була використана якась дуже не підходяща речовина :)

Реально, на розборку 4 суппортів пішло замалим не півтори години. Один з направляючих взагалі відмовлявся рухатися і переконати вдалося лише після довгих маніпуляцій з молотками, трубами, змащуванням і плоскогубцями. Відчистивши направляючі від того лайна, яке засохло мабуть ще з заводу, змастили все привезеним мною мастилом Very Lube для супортів і зібрали назад. 

 

 

 

Прокачали гальма, поки з усіх суппортів не пішла чиста гальмівна рідина (правда мене збентежило, що на все про все пішло не більше 300-400 мл рідини). Їхав додому, перевіряючи на тихих вулицях роботу АБС - ніби не завоздушили (Ігор Кандидат налякав :) ). Гальма працюють тихіше значно і суб'єктивно - значно ефективніше. Думаю закисші направляючі суттєво перекошували силу прижиму колодок до дисків. До чого це я: ну, просто пафастацца вимитою машинкою і попередити китаєводів - перевірте стан змазки в направляючих суппортів!

 

P.S.: подібну процедуру робив на Сенсі тисяч після 70-80 пробігу, просто на траві в дворі дачі, витягяючи направляючі тупо пальцями і навіть не уявляв що при пробігу в 26 тисяч може чекати таких підвох. При тому робив це з Сенсом, щоб було - і так все було змащене з заводу чудово. Хороший був Сенс. Але Джеська краща :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2152339
Поділитись на інші сайти

Аааааааа. Китайці! На них також дохнуть аккуми, виявляється :)

Рідна китайська Варта (45Ач \ 410 стартовий ток) здохла, не мучаючись - тихо і безповоротно. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Обрав на заміну словенську

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 - на Автозвуці приймають старі АКБ по 4 грн за Ампер = знижка 180 грн в моєму випадку. До сплати 1510 грн і подарунок до нового АКБ від виробника: мочалка\серветки і прикольні тюбики для обробки забитих колін.

 

Притягнув в руках новий АКБ до машини, дякуючи азіатам за "лайт-версію" АКБ, з яким таскатись значно легше :)).

Поставив на місце, прикрутив і лише потім зняв пластикові ковпачки з клемм. Під ковпачками я побачив тоненькі нестандартні клеми - далі трихвилинна тирада з неперекладаємими ідіоматичними виразами, нічим не обгрунтовані підозри батьків продаванів з БазиАвтозвуку у всіх смертних гріхах. Видихся і побачив, що в ковпачках залишились "перехіднички" до нормальних розмірів клемм :))). Ай які ж вони молодці, вибачте що матюкався...

 

 

Все, після ТО суппортів і нового АКБ (до речі, 3 роки гарантії) - я знову  цілком щасливий власних китаянки! Соваємось далі...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2153468
Поділитись на інші сайти

Скрутки на клемах по товщині виглядають щось дуже тонкими((

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а чого не спробував поміряти плотність на старому аккумі і підзарядити його, якщо всі банки живі не замкнуті?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2153501
Поділитись на інші сайти

Джейсоне, скрутки в кадрі - то живлення ГБО. Заземлення і живлення авто там товсті кабелі з надійною пайкою. 

Я той ще жлоб і Франкенштейн :D - проте напередодні спіймав хлопчину якогось в дворі, з трудом прикурився і маслав на обертах 2-2.5 тисяч хвилин зо 20. Вимкнув двигун і вже за 30 сенунд - знову жодноі реакціі - лише клацання реле. Вирішив що акб зовсім не набирає заряд. Нещодавно ганяв його на зарядному пристроі і за півтора-два тижні він знову в ноль.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2153518
Поділитись на інші сайти

родной не обслуживаемый...плотность мерять это нужно сверлить 

я свой не задумываясь сдал и купил новый....кстати тоже не обслуживаемый на 70А

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2153522
Поділитись на інші сайти

Только что, Bazart сказал:

Нещодавно ганяв його на зарядному пристроі і за півтора-два тижні він знову в ноль.

 

Ну тоді дійсно йому місце на переробку!)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2153533
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Давно не писав - ні про що писати, машинка веде себе бездоганно.

Пробіг 38 тисяч - зробив ТО: поміняв мастило/фільтри, діагностика ходової - все ідеально! Поки Джеська висіла на підйомнику, мав змогу оглянути днище. Ніде ржавчини жодної, навіть в глибоких до металу подряпинах (десь чи я, чи дружина особливо добряче зам'яв правий порог). 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Наступне ТО не раніше 50 тисяч. 

Далі поїздка на АТЛ на комплекс по кондиціонеру (дезинфекція, перевірка дренажу, дозаправка і все-все-все: 555 грн)

І ОТ НЕДАРЕМНО!

Кондиціонер працював з моменту покупки авто слабенько. Але я думав що це швидше особливість китайських кондиціонерів.

по мурзилці в системі має бути фреон R134a - 600+\- 20 грам. Але було всього лише 350!

От тепер воно ХОЛОДИТЬ !

Ще затоную передні бокові - і все, зустріти осінь готовий :lol:

(P.S. завтра їду на море, тому і рипнувся перевірити кондиціонер). Мчимо далі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2178565
Поділитись на інші сайти

Я також їду через два дні на ТО-2. В мене всього 19 тис. км. Буду робити ревізію гальмам, направляючим. Пищать де-коли при розігрітих гальмах на малих швидкостях. Під час гальмування писку немає. Але навіть цей періодичний писк дістав. Озадачили ви мене з кондиціонером. В мене при + 25 вентилятор на 2 швидкості і в машині прохолодно. При + 30 - на 3 швидкості..... Прохолодно стає після 5 хвилин. Відчутно прохолодно - після 10 хвилин. Не маю поняття, чи це норма, чи може також фреону мало. При + 20 в мене холодить що дурний на 2 швидкості, тому якось не задумувався над цим питанням. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2178574
Поділитись на інші сайти

У нас наразі тиждень нижче +35 вдень не опускається - плюс нетоновані передні вікна. Час на пару годин машина під палючим сонцем. Хоча... у мене і при +25 щоб прямо прохолодно  - то не було такого. Ззаду вікна тоновані, дітям ніштяяяяк :). А попереду все одно тепло. як тільки в тінь заїзжаю - о, супер, і кондиціонер відчутно холодить. Але в порівнянні з клімат-контролем в мерсі шурина - у мене пічалька була до цього :). От мене муляло, що я останнє куди ще не лазив в Джессі - кондиціонер. Тепер вже замінено ВСЕ :).

Правильно зробите, що переберете гальма. Сподіваюсь що все ок, але стан моїх направляючих був геть сумний (на 26 тисячах ревізію робив).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2178576
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Брехло я :)!

Знайшов куди не лазив, а кортіло ще з Сенсу - а всі СТОшники казали що то дурня і такого ніхто ніколи не робить. 

Пробіг десь біля 41-42 тисяч. 

Замінив фільтри ГБО - брав у хлопців на ВіпГаз, де ставили ГБО - пара фільтрів 150 грн, бо вартість ТО - 400 грн! Термін гарантії на ГБО скоро спливає, і оскільки "Сенсоводи бувші не бувають" ;) - звичайно замінив фільтри сам за лічені хвилини (це вам не сіточку в бензонасосі поміняти!). Економії 250 грн.

Але то фігня. НАРЕШТІ, я таки взяв і поміняв гальмівну рідину в контурі зчеплення. Наскільки мені казали, ніхто такою фігнею не мається, але у мене багато тормозухи залишилось, треба ж її кудись дівати :). Прокачував син, процедура особливо не відрізняється від заміни в гальмівних контурах, лише за різницею, що значно швидше це робити на заведеному двигуні. 

Те, що полилось з  трубочки - просто чорне грязне болото з великою кількістю повітря!

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Тепер спокійніше, особливо якщо дружина успішно повернеться з поїздки на 400 км і не лаятиме поведінку педалі зчеплення ггггг.

Відповім на питання, чого так сильно засрано нижче кришки клапанів - відома "болячки" кришки Geely починаючи з MK моделі. Не відмивав, все чекаю нагоди нарешті перевірити теплові зазори клапанів і тоді вже посадити кришку на прокладку+герметик. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183254
Поділитись на інші сайти

В 04.02.2017 в 20:14, Bazart сказал:

Один з направляючих взагалі відмовлявся рухатися і переконати вдалося лише після довгих маніпуляцій з молотками, трубами, змащуванням і плоскогубцями.

(((Печально осматривать смотреть почаще. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183258
Поділитись на інші сайти

В 10.09.2017 в 18:37, Bazart сказал:

 

Замінив фільтри ГБО ...

 

 

 

 

Також сам міняв фільтри у зв'язку з неадекватністю цін за дану 10 хв. послугу, але сьогодні, через 13000 км після останньої офіційної заміни фільтрів і підключення до компа в газівників або після 3000 км після самостійної заміни фільтрів на кнопці перемикання газ-бензин заблимало червоним "чек", машина продовжила нормально їхати на газу, але при кожному заведенні звуковий сигнал нагадував про необхідність діагностики. Заїхав до газівників, ті поцікавилися чи мінялися фільтри, посміхаючись підключили свій комп і за 1-2 хв. заробили 50 грн. Таким чином прийшов до висновку, що в газовий мозок зашивають необхідність в діагностиці на спеціальному обладнанні. Тож будьте готові.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183531
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, vobraz сказал:

аким чином прийшов до висновку, що в газовий мозок зашивають необхідність в діагностиці на спеціальному обладнанні. Тож будьте готові.

Мастера выставляют будильник для напоминания о необходимости прохождения ТО, :D

8 минут назад, vobraz сказал:

підключили свій комп і за 1-2 хв. заробили 50 грн

Развели. :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183532
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Doc_UKR сказал:

Мастера выставляют будильник для напоминания о необходимости прохождения ТО, :D

Развели. :lol:

А що було робити в такому випадку?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183534
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 сказати, щоб виключили цю функцію і більше до них не їхати)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183540
Поділитись на інші сайти

47 минут назад, vobraz сказал:

А що було робити в такому випадку?

Воны тобі в твое авто, встановили твое ГБО. Функція нагадування це побажання клієнта. Брати гроші за це вони не мали ніяко морального права.

А те що ти не знав що відбувалося - і твоя вина, почитав би чого це пищить...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2183549
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Привіт! Не можу не похвастатись, бо від радощів розпирає :)

Продав свій цегляний гараж в Ніжині та придбав новий свіжий, хоч і залізний, в Броварах (10 хвилин пройтись від дому - ближче нічого немає):

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Ширина 3.2м всього, довжина 6.3м (мабуть, не заміряв ще). Вище решти інших, на хорошому фундаменті, низ утеплений пінопластом, стіни - 10 см мінвати, стеля ніби теж. Все це обшито свіжопахнучими листами ДСП. Виглядає напрочуд по-новому та затишно. Зроблено дійсно на совість, підлога ідеально рівненька та пофарбована. Стелю та стіни збираюсь пофарбувати у білий колір. Є високотехнологічна буржуйка :)). З дожигом і толково продуманим пожарозахистом. Різниця між вентиляційним отвором в дверях та вивід досить високої труби зовні - створює природній постійний сквозняк, зроблено на совість!.

 

Для машини та пари мотоциклів буде тіснувато, але машинка буде там бувати лише в гостях, ну там НАРЕШТІ перевірити теплові зазори клапанів, або поремонтувати знову зламавшогося пасажирського двірника (так, моя конструкція з гавна та палок, знайдених в траві на дачі, здохла, і ніяк не знайду хвилин 15-20 накидати в трапецію нового гавна та палок :D ).

 

 

Ага! Про машинку. Все чудово, пробіг щось наче 48 тисяч, потроху треба буде зібратись на досить об'ємне ТО 50 тисяч (по регламенту - ТО 40 тисяч), бо я збільшую потроху інтервал між ТО. Веде себе бездоганно, дуже приємне авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2202369
Поділитись на інші сайти

Поздравляю! только не крась в гараже. лучше купи лак и лаком покрой это все. смотреться будет намного красивее чем краска.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/14/#findComment-2202422
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.