Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

:write: В будь-якому випадку в першу чергу треба нейтралізувати ГБО. Поїздити весь день на бензині і подивитися, що буде при ранковому пуску. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115146
Поділитись на інші сайти

Для перевірки і просто "мабуть пора", придбав свічки  - вибирав серед NGK, а "втюхали" зовсім інші -

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 і свічний ключик. Ключик відразу зламав - свічки були затягнуті ну просто з чумачечим моментом! Потім заскочив на СТО, взяв у хлопців людський мега-кей, а на гарячому двигуні свічки викрутились легеньким зусиллям. Жалко зламаного ключика :). Відразу відчув небувалий прирост потужності двигуна, його еластичність тепер поступається лише бандажу для вагітних, крутний момент мало не пошкодив шкалу тахометра! Завелася і поїхала як і раніше. Лікуємо по фото:

 

 

На вигляд цілком нормальні свічки (пробіг 18 200), особливих відхилень в нагарі або в кольорі я не виявив. Трохи бентежить, що калильне число "рідних" свічок - судячи по всьому 6, а Денсо знаааачно холодніші - аж 20! Ну побачимо, на гарячу різниці не виявив.

 

Хвороба автівки прогресує з кожним днем :( ! Сьогодні завелася разу з 5-6 го і дууже непевно. як тільки "схватило" - все, рівна робота на холостих ПОКИ! не почнеш рух через десяток секунд "прогріву". Поки акселератор вижимається "в натяжечку" - нормально, варто трохи передавити - машина починає захлинатись, добре що не глохне. З цим миритись не можна - це просто небезпечно - особливо з огляду на те, що часто їздить дружина. При невеликому прогріві (ще до переходу на ГАЗ, тобто до 35 градусів), єффект ніби зникає. На газу більше ніяких питань немає. Що помітив - при вранішньому старті, кожну спробу завестись (ну, 3-4 рази принаймні) бензонасос докачує паливо. 

Шаритись по СТО-шкам в пошуках правди поки погодю - хочу придбати сьогодні собі і цій капризульці подаруночок -

Зараз поки гуглю, де саме знаходиться в GC6 діагностичний порт. Можна знайти дешевші, але мені простіше дивитись данні на планшеті, а Ipad\Iphone якось непевно працюють з bluetooth. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115491
Поділитись на інші сайти

а я вот подумал - заряд АКБ Ты вообще давно делал? Как оно крутит те 4...6 раз  - бодро или так себе?

Может просто стартеру уровня напряжения хватает, а электронике - недостаточно...

 

На тему ЕЛМ WiFi - потом расскажешь, тоже планировал себе нечто подобное, но для андроидной магнитолки...


Как там датчик температуры во впускном коллекторе? Может он отморозился и дает переобогащенную смесь?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115502
Поділитись на інші сайти

Бодро! бодро и энергично, я бы сказал! маслало бы долго и уверенно. По показателям Эльмы отпишусь уже вечерком видимо - сегодня заскочу прикуплю и посмотрю как ее сконнектить. заодно вечером скрашу не сидя за игрушкой :) 

далі буде...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115504
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115514
Поділитись на інші сайти

З Алі пару раз дружив, все присилали, але знаєш як кажуть - "хочеться гірше ніж болить" :)

 

Придбав адаптор, підлючення до Ipad миттэве, все само налаштувалось. А от тиск в рампі ЕБУ не показує :(. До речі, виникла підозра на датчик кисню (лямбда зонд). У GC6 (думаю як і в MK) їх два на коллекторі. Кріплення роз'ємів не жорстке, поки просто перемацав їх, попритискав, але мабуть варто розібрати і зробити надійніше:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Судячи з данних ECU, при змішуванні паливної суміші, наразі він використовує данні з другого датчика... хм!:

 

 

Хоча обидва датчика після старту двигуна щось показують, їх "неправильні" синусоїди дуже відрізняються, як і напруга на датчиках. Така ж поки абсолютно незрозуміла мені фігня виходить при різних режимах - ГАЗ \ БЕНЗИН, особливо при переходах між ними. Наскріншотив купу "фоток", але встиг забути що в якому режимі було :lol:. Буде час погратись на вихідних на дачі, головне не загратись і все ж повернутись додому.

 

 

Далі буде ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115757
Поділитись на інші сайти

У тебя датчик 1 - до катализатора, по нему идет регулирование. А датчик 2 - после катализатора, для проверки эффективности катализатора. Когда показания датчика 2 становятся похожи на показания датчика 1 значит катализатор уже не работает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115761
Поділитись на інші сайти

Так может здесь собака порылась с моей утренней заводкой двигателя? 

Данные с первого датчика не поступают? попробовать поиграться с отключением датчиков поочередно или не стоит такого делать?

 

Наличие датчиков кислорода: 00000011

Давление в коллекторе 100 КПа при заглушенном, 33-35 при прогреве и около 29-30 при теплом двигателе.

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115762
Поділитись на інші сайти

Х.з. как они в программе называются. Вот, например, чтобы долго не искать,

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

на второй картинке типичный график первой лямбды на ХХ. ЭБУ то багатит то беднит смесь, а из-за низких оборотов процесс этот идет медленно и на графике характерные горбы и ямки. При этом датчик 2 за катализатором как-бы отстает от первого, да и сам катализатор использует свободный кислород для доокисления СН компонентов в выхлопе, у него более медленные и сглаженные реакции.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115765
Поділитись на інші сайти

Так может здесь собака порылась с моей утренней заводкой двигателя? 

Данные с первого датчика не поступают? попробовать поиграться с отключением датчиков поочередно или не стоит такого делать?

Пока Ты датчики не оторвал - напоминаю, что Лямда начинает работать свыше 300 градусов, т.е. при холодном пуске Ты ничего не увидешь!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2115771
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Наплювавши на тисячі років еволюції, вищу освіту і досить поважний вік, таки знайшов як підлікувати автівку - ручник+передача, відкритий багажник, на кромці багажника ЙА  - розхитую машину, улюлюкачи, почухуючись від комарів і виголошуючи мантри до бензонасосу :). Машина почала заводитись з першого\другого разу. Схоже що вердикт - забита сіточка бензонасосу. Наразі дійсно немає часу зайнятись цим питанням...

 

на ОДО 19 500.

 

Пройшов "газове ТО" після 10 тисяч на газу. По часу  - хвилин 10, разом з заповненням "гарантійки", по грошах - 300 грн. Якось дофігіща! При вартості двох фільтриків ну хай навіть 80-90 грн, собівартість робочого часу вражаюча :). Зате - гарааантія (крім форсунок і редуктора) - тому, хай поки буде. Не ті гроші, щоб паритись. Фільтр рідкої фази був вражаюче чистий, фільтр парової фази не розбирав - воно таке вонюче...

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Знайшов цікавий шланг 1, що веде далі від "рампи" газових форсунок кудись в коробочку 2 з якимось датчиком 3, а далі через "тройнічок" знову в коллектор. Звернув увагу, бо нещодавно ставили ГБО шуріну і у нього "рампа" форсунок тупо заглушена (якесь "перевірене" ГБО-СТО :(

 

 

У якості ліричного відступу - чогось згадав сьогодні, як "колись давно" був неприємно здивований підвиванням трансміссії. не помітив коли, але еффект повністю зник :) - КПП працює ідеально чітко і беззвучно.

Нарешті звик до особливостей звязки двигун+кпп - раніше сильно недокручував двигун, орієнтуючись по "азбучним" 10 \ 30 \ 60 \ 80 кмгод при переході на підвищену передачу. Але ця машинка полюбляє крутити двигун ну хоча б до 3 тисяч, а це 20 \ 2-га до 50 \ 3-тя до 70 \4-та до 90-100 і тільки далі 5-та передача. Тоді Джессі весела і жвава :)

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117407
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Это шланг на МАР датчик. Он может и не из рампы идти.

П.С. Ну и установили. :(

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117441
Поділитись на інші сайти

Датчик абсолютного давления - может тут собака порылась со сложностями утренней заводки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117447
Поділитись на інші сайти


Зате - гарааантія (крім форсунок і редуктора)

Тю, в опу такую гарантию. Там больше ломаться нечему .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117453
Поділитись на інші сайти


Фільтр рідкої фази був вражаюче чистий, фільтр парової фази не розбирав - воно таке вонюче...

Поменяй на фильтр со сменным картриджем и отстойником и увидишь разницу

6f3d82cb954f.jpg

55964d1737bd.jpg

0e33755ccf5c.jpg

Не думаю, что ты заправляешься на других заправках ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117454
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Нарешті звик до особливостей звязки двигун+кпп - раніше сильно недокручував двигун, ....

я токо этим летом понял как нужно ездить на ЕС7 в плане оборотов.....

раньше как-то 2500-3500 и всё хватит....с Ланоса манера осталась.....сейчас уже и 4000 и 5000 и 6000.....и оказывается она лучше едет чем я думал )))......сейчас в трассе все ускорения у меня с 3500-4000 "стартуют"

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117460
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

......... Але ця машинка полюбляє крутити двигун ну хоча б до 3 тисяч.....

посмотрел по ЖС6 так на ней максимальный крутящий момент, Нм/об.мин 128/3400.....я-бы поставил переход на бензин при 3200

на ЕС7 с 1.5 максимальный крутящий момент, Нм/об.мин 126/4000.....переход на бенз у меня 3500, и в трассе и динамика получше, и общий расход газа меньше + бенз форсункам профилактика 

 

П.С. прикольно...ЕС7 тяжелее за ЖС6 почти на 200 кг, а ДВС одинаковы ))))

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117462
Поділитись на інші сайти

.я-бы поставил переход на бензин при 3200

Довпрыск бензина делается не для мощности, а для охлаждения выпускных клапанов. Не думаю что на 3.2 оборотах бошка критично греется. А экономия должна быть экономной.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117465
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

не знаю как у кого на ГБО, но доп впрыск и переход на бензин, на моём ГБО, это разное

0b968d8f2ae4.jpg
77ee94a9c789.jpg
 
ещё есть режимы.....но я с ними ещё не разобрался 
10f4c184e897.jpg

вот у меня и выставлено переход 3500 а обратно 3000......доп впрыск отключён 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

здесь тему нашел про обороты и ГБО

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117469
Поділитись на інші сайти

Довпрыск бензина делается не для мощности, а для охлаждения выпускных клапанов. Не думаю что на 3.2 оборотах бошка критично греется. А экономия должна быть экономной.

Док, не всегда довпрыск делается только для охлаждения. У меня например, довпрыск активировали для компенсации потери мощности двигателя на оборотах выше 5000 об/мин.

Изначально довпрыск не включали, но на больших оборотах при кикдауне моргал чек. Ошибка показала детонацию двигателя между 2 и 3 цилиндрами. Как сказали мастера, из-за того, что ГАЗ дает меньшую мощность при горении чем БЕНЗ, то в цилиндры его нагнеталось больше, и он не успевал весь сгорать. Включили довпрыск на больших оборотах и проблема ушла. 

Змінено користувачем V@k
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117472
Поділитись на інші сайти

Как сказали мастера, из-за того, что ГАЗ дает меньшую мощность при горении чем БЕНЗ, то в цилиндры его нагнеталось больше, и он не успевал весь сгорать. Включили довпрыск на больших оборотах и проблема ушла.

Большей ереси я не слышал никогда :lol: Скорее всего ГБО не подходит под литраж и не хватает производительности на высоких оборотах, отсюда бедная смесь, перегрев ЦПГ, головки и детонация. Опасная очень ситуация для мотора.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117479
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,, а ,прав.

Детонация не от потери мощности.

Детонация возникает при нагреве газа, самовоспламенение. Бензин какраз и и охлождает газ.

Тот же механизм использование спирта в спорткарах помима основной бензиновой топливной системы.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117482
Поділитись на інші сайти

не знаю как у кого на ГБО, но доп впрыск и переход на бензин, на моём ГБО, это разное

Да ради Бога, только вот смысла нет. Зачем тратить бензин?

У меня то ли 3.8, толи 4 тыс оборотах.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117484
Поділитись на інші сайти

Большей ереси я не слышал никогда :lol: Скорее всего ГБО не подходит под литраж и не хватает производительности на высоких оборотах, отсюда бедная смесь, перегрев ЦПГ, головки и детонация. Опасная очень ситуация для мотора.

Не буду спорить в чужом БЖ, но скажу что:

1) Установлено ГБО 4 - BRC P&D;

2) Двигатель 1,4 и это ГБО не может не подходить под литраж этого двигателя;

3) Ставили на сервисе HYUNDAI т.к. я еще на гарантии. Ставят они ГБО уже давно.

Ну и проблемы больше нет. Катаюсь на ГАЗу уже 2 года. Кручу на обгонах как хочу. Ни ошибок, ни потере в мощности)))

А дальше можете смеяться)))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,, а ,прав.

Детонация не от потери мощности.

Детонация возникает при нагреве газа, самовоспламенение. Бензин какраз и и охлождает газ.

Тот же механизм использование спирта в спорткарах помима основной бензиновой топливной системы.

Можно сказать что БЕНЗ охлаждает ГАЗ - тоже верно.

А можно сказать, что при довпрыске БЕНЗа меньше пшикается ГАЗа. Вот он уже и не самовоспламеняется. Разве это не верно?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117488
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Да ради Бога, только вот смысла нет. Зачем тратить бензин?

бензин не сильно так и тратиться....бензин используется только при обгонах....на оборотах свыше 3500 ехать нет смысла...хватает и 3000 (при 3000 на пятой это 120).....а вот при обгонах 3000 мало, и нужно раскручивать, а раскручивать и обгонять лучше на бензине, а на газе я не хочу этот тойотовский ДВС крутить ))))......да и сколько там того бензина используется...аж рас хорошо пива попить )))...не знаю как другие авто, но ЕС7 с 1.5 только после 3500 начинает ехать )))))

 

П.С. я когда-то писал за свой расход в поездке в 15л газа в трассе (тогда переход отключён был)...когда на Одессу "с ветерком" ездил...ты сам тогда говорил что при высоких оборотах газа много используется....

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/10/#findComment-2117495
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.