Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

4,6 тис   3

у меня расчёт простой...это затраты в месяц на заправку, при определённом семейном месячном доходе, и при ежедневной езде по городу)))

покупку и установку ГБО я во внимание не беру...

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2102211
Поділитись на інші сайти

а я беру даже затраты на ТО и прочие расходы...

 

Опять же затраты в зимний месяц будут существенно выше чем в летний за счет прогревов особенно на коротких дистанциях... и наоборот.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2102212
Поділитись на інші сайти

Коли їздив на Сенсі - грів двигун. ну.... перші пару років :) - на непрогрітому МЕМЗі не поїздиш і жалко його.

КИтаянку не грію, 30 секунд максимум взимку, 10-15 секунд влітку і спокійно рухаюсь. На газ перемикається десь при 35 градусах.

і новини про розхід :)

 

викатав на 39 літрах газу (38.99 на табло заправки :D ) - 536 км  - тобто розхід склав 7.3 літра газу на сотню. 90% процентів це трасса, проте зараз саме такий характер їзди буде у мене "еталонним" . Щасливий як стадо слоненяток :)

 

Сьогодні заскочу до газовиків, хай перевірять хомути і т.д.

на ОДОметрі 10 600 ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2102382
Поділитись на інші сайти

Дуже хороша витрата. Це знову з кондиціонером? Яка середня швидкість на трасі була?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2102385
Поділитись на інші сайти


Сьогодні заскочу до газовиків, хай перевірять хомути і т.д.

Запитай їх про автоадаптацію ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2102390
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,не, якраз було не жарко і я сам в машині (я добре переношу жару і не страдаю без кондиціонера). Так що умови були емм....  - ідеальні як для виробника авто :): досить легкий водій - 1 шт , десяток кг максимум вантажу, без кондиціонера і з вимкнутим світлом фар. Середня швидкість на трассі - 100 км\год - це 2400 об\хв на 5-й, по населенним пунктам - 79 км\год - це 1900-2000 об\хв на 5-й.

Чисто для перевірки їхав :) - для "розрахунку" затяжних мандрівок. звичайно такі умови рідкісні :) - зазвичай буде кондиціонер, дружина, повний багажник вантажу, двоє дітей і юхххху з іллюмінацією "в зокад"

 

,  зараз сам загуглю шо це :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2102407
Поділитись на інші сайти

11 500 км  -  Перше ТО

 

Дякую за контакти СТО в Броварах Дену D&B ! Тільки приємні враження. 

Дякую за корисні поради по мастилу Владу 20vlad78 

 

Для Джессі (з подачі рекомендацій Влада) обрав мастило в двигун фінське 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 (у Бази Автозвука є кнопочка "Нашел дешевле" - і вона дійсно працює! Знижки можна виторгувати неймовірні, якщо не полінуватися погуглити найдешевшу ціну масла на теренах неньки ;) )

 

В КПП - одну з дуууже рідкісних синтетичних олив "чистого" GL-4 (зазвичай синтетика тіпа@універсальна GL3\GL4\GL4+\GL5) -   (така ж кнопочка про "дешевше").

Також купив на Базі автозвуку Лікві-Моллі баллончик спрею-герметику для коліс. Сподіваюсь що не пригодиться, проте упакував його в багажник - так спокійніше.

Не даремно я довго шукав паливний фільтр під капотом - він зовсім не там :). Брудненький цилінд ззовні біля самого бензобаку - ото воно.

 

Враження:

по-перше: фіни не заморочуються захистом від підробок (ну, я так сподіваюсь принаймні ;) ) - звикнувши до каністр Кастрола за 8 років на Сенсі, меня було дивно бачити тупо кришечку з кілечком що на мастилі в двигун, що в коробку)

по-друге: мастило з двигуна було підозріло чисте - особливо з огляду на 10 тис пробігу. або двигун чистий до неподобства, або його (мастила) миючі властивості нижче плінтуса. 

по-третє: злите з КПП "рідне-китайське" мастило було світле, чисте і створювало хорошу плівку (авторитетна заява робітника СТО). 

 

Висновки - заміна мастила в КПП - для самозаспокоєння і абсолютно не термінове. sens2012 - якщо лишаєтеся пока на гарантіі - заміна мастила КПП взагалі не критична і ще з пару десятків тисяч почекає. Звук коробки не змінився, суб'єктивно став ще тихішим, проте списую його на прикатанність коробки. Наразі автомобілем задоволений більше ніж цілком :).

Ага! Нормальний масляний фільтр - маст хев! То всьо фігня, що " у всіх джилі датчик тиску масла гасне лише через кілька секунд). У нормальних фільтрах - гасне відразу! Все, більше ніякого "дизеля" через пару годин простою авто. sens2012 - при проходженні ТО на АІС  - наполягайте  на встановленні стороннього або свого власного фільтра.

 

вйо в зокад!

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2103843
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

На СТО Дима обслуживал?

ЗЫ всегда пожалуйста)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2103852
Поділитись на інші сайти

:write: Я, як ніхто інший, задоволений, що з вашою GC6 все в порядку. Адже відчуваю певну причетність до вашого вибору саме GC6. Ви непогано їздите - 11 500 км........ В мене лише 7 500 км. Масло в двигуні в мене також ледь золотисте, тобто чисте. А масло лили добре. В коробці так само - масло було чисте, без стружки. Я на ТО-0 поміняв для самозаспокоєння масло в коробці, хоча сервісмени АІС радили цього не робити.  З пробігом в мене також коробка стала тихішою. Ваша інформація про масляний фільтр дуже цінна. Хоча в мене і не має дизельного звуку, але лампочка гасне не моментально. На ТО-1 (10 тис.) також замовлю фільтр в того хлопця з Тернополя. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2103885
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Непомітно за неповних півтора місяця машинка набігала 5 тисяч на газу. На ОДО 14 400 км.

Дякувати Богу, писати немає про що - колеса крутяться, кондиціонер холодить, газ заливається і випаровується редуктором :)

Але! вже "наекономлено" близько 4 тисяч гривень. За трохи більше місяця - третину вкладених в ГБО коштів. Ці кілометри я б все одно проїхав, як не крути. Перестав відслідковувати розхід - знаю що заправляюсь двічі на тиждень :)

Машина все ще "нова", жодних претензій ні до чого в машині не маю. Підвіска, двигун, коробка - вийшли на свій робочий стан і працюють тихо та енергоємко. Товариш подарував приємну приблуду, особливо з огляду на теперішні пробіги:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Блюпуп, ресурс батареї якийсь безкінечний. чутливість мікрофону не зовсім альо, треба трошки  голосніше говорити, ніж з пассажиром, але динамік голосний і чистий. Хендсфрі рулить, хоча я все одно дуже хочу нормальну магнітолу, шоб як у Льоліка :D. З навігацією, камерами і т.д.

 

Магнітний, поки повісив на бекплейт від якогось процессорного кулера, може згодом дійдуть руки зробити більш цивілізовано і непомітно (металічна пластина на рівні голови щось не дуже тішить).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2108839
Поділитись на інші сайти

:write: В мене пробіг на GC6 всього 8200 км. Так що тепер ви першопроходець в освоєнні цієї машини.  :lorry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2108935
Поділитись на інші сайти

 (у Бази Автозвука є кнопочка "Нашел дешевле" - і вона дійсно працює! Знижки можна виторгувати неймовірні, якщо не полінуватися погуглити найдешевшу ціну масла на теренах неньки ;) )

У меня на базе автозвука эта кнопка ничего не дала, на магнитоллу и сигналку скинул ссылки где дешевле, и в ответ тишина, я  не доволен остался такими кнопками.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2109052
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

как вариант сделать как у меня с ГС...но это как вариант, хотя я очень доволен )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2109140
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

на ОДО  - 16 600 км

Сьогодні завершився перший за кермом Джессі "дальняк" - подолано більше 1700 км виїзду "вихідного дня" в Карпати. Машина вела себе бездоганно, в цілому, порівнюючи з аналогічними виїздами на Сенсі (+той факт, що я не стаю молодшим з роками ) - на GC6 відчуваєш себе на трассі і гірських серпантинах спокійніше і комфортніше. До того ж, її чомусь не жалко :D - от Сенс мені було жалко крутити, а Джессі  - ні   :dontknow: . В плюсах - жорсткіші сидіння - спина не передавлюється, хоч і не набагато, проте потужніший і еластичніший двигун, КОНДИЦІОНЕР! Але певно одна з головних відмінностей (з МОЇМ Сенсом) - ГАЗ! Нарешті двічі викатував баллон до нуля і пару км проїзжав на бензині - ніякої різниці в динаміці не відчув, лише наростаючу з кожною сотнею метрів позаду ЖАБУ, що їду на дорогущому бензині :). В цілому машиною задоволений більш ніж цілком. Оцінив кліренс і тягу CVVT на невисоких обертах двигуна, видряпуючись по дуууже крутим "вуличкам" Татарова, Микулиничей та Ворохти; дуже непогане "рідне" світло лінзованих галогенок та штатну шумоізоляцію салону та двигуна. газу спалено... багато, робив подвійний замір, з кондиціонером і світлом при 110-115 км на годину по трассі все ще вкладаюсь в 7.3 - 7.4 літри на сотню (за умови заправки на брендових АЗС). На бензизі б довго переконував жабу, щоб не парилась за чеки з заправок. ГБО - наразі моє найкраще вкладення за всі роки автожиття:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2111873
Поділитись на інші сайти

То всьо лірика! А є і технічне зауваження (або краще сказати - спостереження)!

Наскільки я вислухав за 10 годин нічного заїзду в тиші, коли дружина та син тихенько сопіли уві сні :) - після кількагодинної подорожі і нагріву трансміссії - "підвивання" трансмісії ніби збільшується  - ! - це не трансміссія - ! - ІМХО справа у тросиках перемикання передач, або у механізмі важеля рукоятки КПП, бо відчувши "підвивання" і виважуючи  \ притискаючи ручку КПП можна міняти його звучання або ж взагалі позбутися його. Як теорія - при довготривалому русі нагріваються і "видовжуються" (я розумію що незначно, це ж лише теорія ;) ) троси перемикання КПП і їх вібрація створює еффект "підвивання". Коли машина прохолодна (а особливо у випадку невисокої навколишньої температури) - трансміссія працює беззвучно. Що робити з цієї теорією поки не знаю, лізти до тросиків немає ні часу ні нагоди. Можливо вже десь на осінь буде натхнення розібратися "чого воно так". Просто спостереження.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2111877
Поділитись на інші сайти

:write: Так, CVVT дає ефект. Порівнюю з Джилі СК з таким самим мотором, але без CVVT. СК вцілому була швидша, але на низах GC6 тягне значно краще. І в наших умовах це однозначно плюс. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2111880
Поділитись на інші сайти

...До того ж, її чомусь не жалко :D - от Сенс мені було жалко крутити, а Джессі  - ні   :dontknow: .

Тоже заметил у себя такое... Пришел к выводу, что просто это уже не первое авто и к нему еще не сильно привык - нет такой близкой связи еще и трепета ...

Про текущее авто я бывает даже забываю, что она возле входа стоит на работе... а вот когда пользовал первым авто - отцовский ВАЗ2106, так я даже возле окна спал ... чтоб ничего не произошло...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2111896
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

наверное и я свою завтра покручу в трассе....дам движку поработать

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2111982
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Бодя не мешай технике работать))))

Если ко всем мелочам и звукам прислушиватьсч можно с ума сойти)))

Машинка новая. Едет как положено и бог с ними звуками)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2111986
Поділитись на інші сайти

:write:".....Сенс мені було жалко крутити, а Джессі  - ні...."

Кожна машина крутиться настільки, наскільки їй це легко дається. Сенс мені також було жаль крутити...., бо не для цього він створений. А на Джилі викрутити до 5000 на кожній передачі при розгоні - раз плюнути. Це якщо без фанатизму. А можна і до відсічки на 6200. Перевірив, що при 5000 об. на другій передачі GC6 розганяється до 90 км/год. На третій - приблизно до 140 км/год. Двигун працює спокійно, надмірно не шумить, жодних вібрацій ні від двигуна, ні від трансмісії немає. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2112011
Поділитись на інші сайти

То всьо фігня, що " у всіх джилі датчик тиску масла гасне лише через кілька секунд). У нормальних фільтрах - гасне відразу! Все, більше ніякого "дизеля" через пару годин простою авто. sens2012 - при проходженні ТО на АІС  - наполягайте  на встановленні стороннього або свого власного фільтра.

 

 

:write: В мене дизельного звуку не було, але лампочка гасла через 2 сек. Також на форумі Джилі пишуть, що лампочка гасне з затримкою і що це є нормою. Прийшов мені час замінювати масло і фільтр. Замінив. Фільтр поставив точно такий, як у вас, як рекомендував Андрій з китайців. Ніякої різниці. Лампочка гасне рівно за ті ж 2 секунди. На АІСі підтвердили, що це норма для цього двигуна. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2112648
Поділитись на інші сайти

 мастило з двигуна було підозріло чисте - особливо з огляду на 10 тис пробігу. або двигун чистий до неподобства, або його (мастила) миючі властивості нижче плінтуса. 

 

:write: Злите мастило в мене було темно коричневе. Пробіг в мене 8600 км., але середня швидкість напротязі всіх 8600 км була в межах 18-28 км/год. Рідко коли комп показував середню швидкість 30 км/год. В АІС сказали, що це нормальний колір масла і якщо не на гарантії, то сміливо можна збільшити інтервал заміни до 15 тис. Саме так міняють в Китаї. Я не буду на цьому економити і замінюватиму і далі через 10 тис. Масло Shell Ultra 5-W40. Таке саме заливає АІС. Незрозуміло, чому виробник рекомендує 5-W30. Для нашого літа з температурою часто за 30 С і заторів це трохи зарідке масло. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2112656
Поділитись на інші сайти

:write: В мене дизельного звуку не було, але лампочка гасла через 2 сек. Також на форумі Джилі пишуть, що лампочка гасне з затримкою і що це є нормою. Прийшов мені час замінювати масло і фільтр. Замінив. Фільтр поставив точно такий, як у вас, як рекомендував Андрій з китайців. Ніякої різниці. Лампочка гасне рівно за ті ж 2 секунди. На АІСі підтвердили, що це норма для цього двигуна. 

:write: Ось ще таке знайшов про лампочку тиску масла. - На тойотовском форуме был анализ разных фильтров. до 2,5 сек. - это нормальное время для "погасания" индикатора. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2112667
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

у меня тоже не сразу гаснет....не озадачивайтесь, это нормально

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2112692
Поділитись на інші сайти

На ОДО 17 600

Ще тисячі з півтори км тому почала з'являтися проблема з вранішнім стартом двигуна - не заводиться з першого разу :(

Ключ в ON, ледь чути коротку роботу насосу, чиргикає собі стартером. стоп, знову робота насоса і старт з "полутика". Є підозра на глюк датчика тиску в паливній рампі, АЛЕ: через 5-8 годин машинка заводиться як ні в чому не бувало. "А вночі приходить карієс" :D. Якби РХХ - машину б ковбасило на холостих, а тут тупо ніби занадто бідна суміш перші секунди, інколи заводиться і з першої спроби, але чихає, кашляє, просить льодяників Холлс і намагається заглохнути. Боюсь що поки не припекло по справжньому - залишу "на потім". В Сенсі була подібна проблема і якось "само пройшло" :)

Нарешті помив машинку на мийці - а вона гарнюня виявляється! :

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Поки хвилин 10 чекав на свою чергу в бокс, згадав бурхливе обговорення доцільності заміни фільтра салону в БЖ sens2012 і поліз під бардачок. Ліричний відступ: згадав як міняючи фільтр салону в Сенсі (мої габарити дозволяли зробити це, лише залізши колінами на "телевізор" радіатора і засунувши праву руку в отвір повітрозабірника), я застряг в дуже непривабливій (сподіваюсь :D ) позі в гаражі і ніяк не міг звільнити руку. Обійшлося і ніхто не спокусився на мій безпорадний стан... ). До чого це я - ага! В Джессі заміна фільтра салону  настільки не цікава і не інтригуюча, що його можна дійсно міняти кожні 5 тисяч. Навіть не так - його ТРЕБА міняти кожні 5-10 тисяч максимум.

 

(вже "почищений" об забор фільтр)

Витягнувши на світ Божий той страшний шмат пилу і якогось листя з сіном, лупив ним по забору за мийкою поки хмари пилу вже не було видно неозброєним оком. Поки поставив назад, але додому їхав з відкритим вікном, вимкнутим обдувом. До того ж відчував, як мікроби шкребуть у горлі, чухаються в носі, сльозяться очі і болить десь під ребром :)

Жах-нах! Варто замовляти відразу 3-4 фільтри і то якнайшвидше!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/8/#findComment-2113880
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.