Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

С обновкой. Будем следить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2051943
Поділитись на інші сайти

И тут поздравлю!!! Желаю чтобы доставляла только положительные эмоции!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052173
Поділитись на інші сайти

:write: Вже час робити фотосесію. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052195
Поділитись на інші сайти

Будемо вважати, що офіційна частина привітань та побажань закінчена :)

Авто поставлене на облік, платежі - 4800 в Пенсійний фонд + трошки менше 500 послуги МРЕО\номерні знаки. 

В салоні мені подарували "Платинову" картку \ гарнюній брелок та ручку... 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

З моменту нашого знайомства пройдено по місту, трассі і легкому бездору близько 400 км і все час підвести певні підсумки. Дружина назвала нашу машинку Джессі ( GC ), і це явно "дівчинка", тоді як Сенс був ну хоч як не крути - Сєня.

Відразу хочу наголосити, що порівнюються автомобілі Geely GC6 (2014- менше 2 тис. пробігу) та Daewoo SENS (2007- більше 120 тис. пробігу).

1. Двигун: практично беззвучний на холостих обертах, вібрація не передається на кузов та на ручку КПП - надзвичайно приємна тиша в автомобілі на світлофорах. А от при розгонах, починаючи мабуть з 1.5 - 1.8 тисяч  об\хв його чути цілком виразно, хоча звук приємний і не викликає роздратування. Має місце ледь помітне "тролейбусне" підвивання трансміссії (можливо це наслідок не дуже якісної "заводської" оливи в КПП, яку на нульовому ТО не міняли). На відміну від специфічної роботи ЕБУ Сенса, різке закривання дросселя приводить просто до плавного зниження обертів двигуна, а не "ступінчатого" з легким підсмикуванням, як це було в Деу. Намагаюся не розкручувати двигун більше 3 000 об\хв, тим паче авто на обкатці, тому про динамічність двигуна+КПП мені казати щось рано - наразі динаміка пригруженої парою пассажирів та декількома мішками картохи :) Джилі співвідносна з порожнім багажником і без пасажирів Сенсом, але не більша. Що дає суттєву перевагу при розгоні Джилі - це відсутність резонансу - того самого неприємного еффекту, що підказував момент переходу на вищу передачу в Деу. Звукоізоляція достатня, проте, знову таки, програє моєму завіброшумленому Сєні...

 

2. Підвіска: досить жорстка, ходи амортизаторів (не забуваємо, я порівнюю практично нові аморти і пружини з такими, що пройшли 120 тисяч по самим різноманітним дорогам і бездоріжжям нашої неньки на Сенсі і не мінялися з моменту виїзду попереднього авто з заводу в 2007 році) відчутно коротші. Контрольний заїзд по бездоріжжю виявив непоганий кліренс, як і необхідність в стальній плиті захисту двигуна :D. Вцілому, Джессі дає змогу не відмовлятися від звичної за час володіння Сенсом швидкості та манери пересування по бездору. А от спрацювання "на відбій" амортів при попаданні в яму колеса передної підвіски - суттєво голосніше і сильніше в порівнянні з Сенсом (можливо тут відіграє роль різниця непідресорених мас для 13 і 15 радіусів з відповідно массивнішою ступицею, тормозним диском і суппортом...). До речі, гальма суттєво кращі від Деу - з незвички спочатку занадто перегальмовував, бо тілу здавалось підозрілим замале просідання ("клевок") носом авто - задні дискові гальма зупиняють машину значно еффективніше, а всякі технічні прибамбасики аля ABS\EBD роблять гальмування значно більше передбачуваним.

 

3. Простір та ергономіка: форма торпедо та нахил лобового скла дають відчуття значно більшого простору для водія та переднього пасажира. Те саме стосується простору над головою для задніх пасажирів. А от якоїсь відчутної переваги в просторі для ніг задніх пасажирів я не помітив (що не дивно, враховуючи те, що колісна база Ланоса притаманна автомобілям классу С і навіть перевищує таку для Джилі - 2520мм проти 2502мм). Що дійсно помітно - це більша ширина автомобіля. Багажник 470 літрів проти 320 літрів Деу більш практичний - у нього більша площа, хоча менша висота - тобто більше важких речей можна розмістити по площі, залишки багажу вже поклавши зверху. Особливо це відчув сьогодні ввечері - без жодних зусиль та з хорошим запасом місця засунувши в нього складену дитячу коляску, з якої доводилося знімати одне колесо, щоб хоч якось розмістити в багажнику Сенса. А от щодо ергономіки водія і переднього пасажира - тут творіння дизайн-ательє Джорджетто Джуджаро (тобто Ланос) особисто мені імпонує більше! - форма торпедо в Джилі займає більше місця в висоту в ногах переднього пассажира і, наприклад, собаці зручно вмоститися було б там значно складніше. "монетниця, куди я звик класти гаманець влітку - розміщена в Джилі далеко "під" скосом центральної консолі і змушує тягнутися туди рукою, відриваючи спину від сидіння. Місця для моб.телефону взагалі не передбачено :D - хіба що в одну з ніш-підстаканників (з захопленням згадую логічні і непомітні видвижні підстаканники в Сенсі).

 

4.Інтер'єр та приборна панель: на подив, але вживу приборна панель значно затишніша та привабливіша, ніж на всіх фотках що я зустрічав в мережі при виборі авто. Досить лаконічна і без зайвого сяйва, поєднання синього з червоним - ну прямо все як я люблю :D. Приборка підсвічується завжди, коли ввімкнене запалювання. При вмиканні габаритних вогнів і головного світла - яскравість підсвітки приборки і магнітоли зменшується. До речі, в якості претензії - було б непогано передбачити вимкнення підсвітки величезного безтолкового 7-дюймового екрану магнітоли, що показує лише номер трека та час тривалості пісні або хвилю радіо :). Думаю в "лакшері" версії Джилі цей екран незрівнянно функціональніший. Нічого, прийде і її час :D. Все інше - дійно чудово продумане та ергономічне. Підсвітка замка запалювання, "ввічлива підсвітка", режим "проведи мене фарами додому", пошук авто на стоянці і т.д. - зручно та логічно. Все, що я з задоволенням робив сам в якості апгрейда улюбленому Сенсу тут вже є. Єдине чого не вистачає - очечника, окуляри можна покласти в подвійний підстаканник (ага, витягши з нього попередньо мобілку, яку більше немає куди покласти) або в бардачок, в якому немає підсвітки... Ну то нюанси, в порівнянні з "классичним неапгрейдженим" ланосом - остащення машини викликає щире захоплення!

 

На останок, декілька фоток автівки з реального життя. Час романтичних фото на заході сонця на круті дзеркалки з накладенням еффектів ще попереду :D, а зараз - ненафарбована і непричесана, трошки замурзана і роботяща Джессі на дачі:

 

 

 

 

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052406
Поділитись на інші сайти

:write: Екран магнітоли гаситься довгим натисканням.................... якоїсь кнопки. Вже хтось це робив. Я не робив, бо мені синє світло не заважає. Двигун під час обкатки, коли не перевищуєш 3000 об., дійсно виглядає спокійним. Але варто попасти в зону 3500-4500 об., наприклад при обгоні, і різниця з Сенсом стає більш, ніж очевидною. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052424
Поділитись на інші сайти

Длительное нажатие кнопки выключения звука магнитолы (Mute) и экран магнитолы тухнет.

Как вариант место парковки телефона - маленький бардачок снизу левее от руля:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052448
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

1 Звукоізоляція достатня, проте, знову таки, програє моєму завіброшумленому Сєні...

...........

2 Місця для моб.телефону взагалі не передбачено :D - хіба що в одну з ніш-підстаканників (з захопленням згадую логічні і непомітні видвижні підстаканники в Сенсі).

........

3 Ну то нюанси, в порівнянні з "классичним неапгрейдженим" ланосом - остащення машини викликає щире захоплення!

1. ну так это с завода такая шумка, а сенс был сам доделан, поэтому сравнивать нечего...сделай то-же что делал с сенсом, и кто проиграет ? ))

2. ГС поставь, и за тел забудешь на 95%

3. и я о том-же....и это всё уже идёт в комплектации у новых авто, и практически ничего не нужно допиливать напильником

 

а отдельно яркость подсветки приборки и торпеды регулируется ?

что показывает БК ? я просто не знаю есть-ли он ))

пластиковый пыльник есть под низом ? ну там где бампер, радиатор

 

П.С. защиту ставь не затягивай....да и чище будет под капотом..зима впереди, слякость, снег

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052457
Поділитись на інші сайти

Яркость подсветки не регулируется, но при включении габаритов/света автоматически притухает (этого вполне достаточно)

БК показывает мало информации: время в пути, среднюю скорость и сколько можно проехать км. на остатке бензина в баке. Всё

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052470
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

БК показывает мало информации: время в пути, среднюю скорость и сколько можно проехать км. на остатке бензина в баке. Всё

аналогично и у меня...

просто смотрю не сильно и большое отличие в плане "что есть в машине" от моей

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052471
Поділитись на інші сайти

Питання на засипку, а в сенса була заводська шумка капота?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052522
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, у меня была.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052526
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, у меня была.  

 

Мені цікаво чи у Богдана була. Так як він досить чесно порівнює сенса і джилі.

У мене шумка заводська також стоїть, і до 3000 оборотів в авто досить тихо.Вже якщо їхати більша 100км/год, то шум мотору невеликий зявляється. Та й коробка у нього наскільки мені відомо в сенсі не гуділа як тролейбус.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052533
Поділитись на інші сайти


jason_ua

Привіт! Так, Сенс був з заводською шумкою, коробка ніколи не гуділа, ледь чути було вижимний підшипник першу хвилину при сильних морозах і то вже десь після 100-110 тисяч пробігу. 

У мене був допрацьований вихлоп (вварена гофра перед каталізатором замість шаровидного з'єднання), тому резонанс також був значно слабший ніж в стоковому вихлопі. 

Сама робота ручкою КПП Джилі - це просто кайф - по перше матеріали виконання, її "вага та об'єм в долоні", короткі ходи і легкість перемикання дуже приємні. Повна відсутність вібрацій  викликає підозру, що там або тросикове перемикання або ще шось. До речі, "вертоліт" на КПП під капотом має "противагу" :D - такой собі грузище-"противовес".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052577
Поділитись на інші сайти

Ну от, що і підтверджує, що шумка капоту досить добре прибирає шум і  в салоні навіть "голосний" мемзовський мотор може бути не чути.

Цікаво глянути на фото куліси з противагою?  :lorry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052591
Поділитись на інші сайти

506   10

Вчера заезжал в салон...посмотрел джили жс6. и эмгард хетчбек. эмгард, конечно явно лучше. Но самое главное в обоих вариантах...они для коротконогих водителей (или длинноруких), выставил. чтоб ноги были как в ланосе. а до руля то дотягиваться надо. руль при вытянутых ногах просится к себе-а регулировки то нет по вылету, если руль сделать удобно-то ноги полусогнуты (напряжены). В дальняк устану на жс6 и эмгард однозначно....вообщем рост 177 ( пропорции правильные) и как не крутил, удобно усесться не удалось...а так конечно за те деньги . очень приятные машинки особенно джили эмгард хетчбек!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052593
Поділитись на інші сайти

 

Сама робота ручкою КПП Джилі - це просто кайф - по перше матеріали виконання, її "вага та об'єм в долоні", короткі ходи і легкість перемикання дуже приємні. Повна відсутність вібрацій  викликає підозру, що там або тросикове перемикання або ще шось. До речі, "вертоліт" на КПП під капотом має "противагу" :D - такой собі грузище-"противовес".

:write: В Джилі тросиковий привід перемикання передач. Наявність грузика-противаги говорить про увагу до деталей ( авторство Тойота).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052619
Поділитись на інші сайти

 

Цікаво глянути на фото куліси з противагою?  :lorry:

:write: 0493e7b2ad62.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052626
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

а с пыльником то как ?

с верху вижу есть, а снизу как....

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052628
Поділитись на інші сайти

а с пыльником то как ?

с верху вижу есть, а снизу как....

:write: Не зрозуміло, про який пильник йдеться

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052663
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

:write: Не зрозуміло, про який пильник йдеться

ответил у себя в БЖ...пластмаска такая большая, снизу крепиться к бамперу, и дальше аж за колёса ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052679
Поділитись на інші сайти

Не видно нічого по цьому фото, що то за противага....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052685
Поділитись на інші сайти

Не видно нічого по цьому фото, що то за противага....

Ота ялда цилиндрической формы,где красным обведено))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052690
Поділитись на інші сайти

Це я побачив, але не якісне фото і добре не видно тієї приблуди...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052692
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

так виднее ?

1609634254.jpg

правда это коробка не от ЖС6 но приблуда такая-же

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/91344-geely-gc6-2014-bazart/page/2/#findComment-2052695
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.