Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

ходил только что к своей машынке,отключяю етот датчик завожу машынку еду по делам ЧЕК не загорелса!?

А в поведінці авто щось змінилось??? Як їде? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028006
Поділитись на інші сайти

На завершення. Вчора ввечері в повній темряві з легкістю знайшов датчик на гофрі, під'єднав... Завів. Як працювала так і працює. Від'єднав.. Завів. Нічого не змінилось, але через деякий час (як писали вище 30 сек, я не засікав час) загорівся чек. Знову під'єднав - чек погас. Дивно, чому раніше він не горів. Але то вже в минулому. Всім дякую за допомогу.

Змінено користувачем DeREP
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028259
Поділитись на інші сайти

Иногда ЧЕК может загораться не сразу а через надцать минут...

 

пример: если отключить шнурок лямды, то ЧЕК загорится где то через 20...30 минут, а если отключить разъем ДПДЗ - то загорится сразу.

 

Если с разъемом у Вас горит ЧЕК, то может там просто проблема с датчиком в гофре... а может просто нужно сначала подключить разъем, затем включить зажигание и подождать пару сек и только потом делать пуск... возможно не прошла калибровка датчика или она прошла, но на работу без датчика... как вариант - отключить клему АКБ, подключить датчик, подключить клему, завести авто... (одноразово :) )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028264
Поділитись на інші сайти

Иногда ЧЕК может загораться не сразу а через надцать минут...

Вчора під'єднав, чек вже не горить. Тобто, все підключено - місія виконана) 

Думаю, тема не сильно корисна - можна видалити. 

Ще раз усім дяки! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028266
Поділитись на інші сайти

Вчора під'єднав, чек вже не горить. Тобто, все підключено - місія виконана) 

Это я прочел, но хотел сказать это:

... возможно не прошла калибровка датчика или она прошла, но на работу без датчика...

Просто система откалибровалась на работу без датчика - вот ЧЕК и не горел.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028271
Поділитись на інші сайти

Это я прочел, но хотел сказать это:

Просто система откалибровалась на работу без датчика - вот ЧЕК и не горел.

Після цієї історії сильно задумався над призначенням датчика.Враження, що було краще, коли він був відключений)))  Буду читати літературу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028274
Поділитись на інші сайти

Після цієї історії сильно задумався над призначенням датчика.Враження, що було краще, коли він був відключений)))  Буду читати літературу. 

На данном форуме была тема как меняя этот датчик - авто начинало ездить быстрее :)

 

Суть: ставится вместо датчика простая приблуда, там внутри микросхема - вроде все красиво, но если разобрать то микруха никуда не подключена, а под ней стоит просто резистор...

Собственно суть следующая - датчик это обычное сопротивление, номинал которого меняется от температуры... в Вашем же варианте - система не видела датчика, воспринимала его как холодное авто и компенсировало топливоподачу пропорционально прогреву, которого просто не было... вот Ваше авто и ездило на избыточном топливе...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028279
Поділитись на інші сайти

в Вашем же варианте - система не видела датчика, воспринимала его как холодное авто и компенсировало топливоподачу пропорционально прогреву, которого просто не было... вот Ваше авто и ездило на избыточном топливе...

Ваша логіка повністю мені зрозуміла і з усім згоден. Але поділюсь своїми спостереженнями за останні місяці.

В місяць у мене такі поїздки: 220+220 і 80+80. Загальний пробіг складає 600 км. По трасі. Заправляюсь на одній і тій же АЗС. І щоразу вливаю "до повного". Протягом останніх трьох років. Так от раніше я заливав 38-40 літрів. Зробив ТО: заміна свічок, проводів, РХХ, ременів, чистка дроселя. Підозрюю, саме тоді і не підключили мені цей датчик. Заправився "до повного" і проїхав тих же 600 км. Заправився "до повного" - 32 літри. Знову 600 км - і знову 33 літри. Для себе пояснював роботами при ТО. Але тепер задумався. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90701-scho-za-divina/page/2/#findComment-2028299
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.