Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

9 годин тому, Andrey1.4 сказав:

 Я думал, что байка о  синтетике, убегающей через сальники, умерла в конце 90-х. Изучите хоть не много тему масла, а то чувство, что разговор с  дедами на гаражах лет 20-ть назад.

PS. А ещё представьте,  что 5w40 гидрокрекинговая синтетика- это по сути минералка:eek:

Я для цікавості прочитав ваш бортовик Москвича. Там є заміна заднього сальника колінвала на 45 тис. км. Ось це ціна ваших експериментів з маслами. В мого батька був Москвич 2140. В мене був Москвич 2140... Заливали 15W-40 постійно і жодних сальників не міняли.  Я від"їздив на 2140 два роки, 18 тис.км. Москвич вивіз на собі капремонт квартири з перевезеннями цегли, цементу, піску. Всі втручання - це заміна карбюратора на ВАЗ-2107 і заміна бензобака + регулярні ТО кожних 8 тис і масло польський Лотос 15W-40. 

А взяти Фіат Панда 2009 року. В мануалі чорним по білому написано:  10W-40. В сервісній книжці також всі ТО на 10W-40.  Як їм не прийшло в голову лити 0W-40? 

Йдемо далі - Джилі СК 2013 року, в мануалі масло 10W-40. А ось в Джилі GC6 2014 року двигун модернізований, євро-4. І в мануалі вже 5W-40. Шкода Рапід 2013 року - 5W-40. Ніссан Джук 2013 року, турбомотор - 0W-40 - 5W-40. Кожному двигуну положено своє масло. Так, що самі вивчайте матчасть. А я якось обійдуся без ваших недолугих порад...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253784
Поділитись на інші сайти

Не надо искажать факты. Где в журнале Москвича написано, что сальник коленвала потек. Он менялся, потому что менялся маховик и было логично обновить 30-ти летнюю резинку. Вы так агрессивно отстаиваете свое мнение, даже когда не совсем в теме. Все как завещали диды- сначала льем минералку, а потом боимся залить что-то получше, потому что "А ось якщо б в старий двигун я лив сучасну синтетику, вона б позмивала всі шлаки і закупорила ними дрібні канали, полізла б через сальники, через прокладки, через компресійні кільця, згорала б циліндра". 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253785
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, Andrey1.4 сказав:

Чего Вы решили, что оно редкое. Что то 40-ка, что это. Одинаково при рабочей температуре. А  первая цифра- это вязкость в мороз, 5w или 0w будут на три головы выше зимой, от того что залил автор. Повторюсь- все эти заблуждения от незнания матчасти.

Неправда, що при робочій температурі синтетика 5W-40 і мінералка 15W-40 мають однакову густину. Достатньо витягнути щупи з прогрітих двигунів і подивитися. З синтетичного щупа масло капає сильніше, на дотик рідше. На мінеральному щупі тримається товстішою плівкою і на дотик густіше. Для Кадета, в якого двигун 60-х років конструкції і який має пробіг 230 тис. км, а може і всі 300 тис, синтетичне масло 0W-40, 5W-40 - це смерть. Є спеціальні синтетичні масла для зношених двигунів, але не про них мова. Крім всього, вони дорогі. Тому, як їздив Кадет на мінералці 15W-40 34 роки, так і буде їздити до капремонту. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253786
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, Andrey1.4 сказав:

Не надо искажать факты. Где в журнале Москвича написано, что сальник коленвала потек. Он менялся, потому что менялся маховик и было логично обновить 30-ти летнюю резинку. Вы так агрессивно отстаиваете свое мнение, даже когда не совсем в теме. Все как завещали диды- сначала льем минералку, а потом боимся залить что-то получше, потому что "А ось якщо б в старий двигун я лив сучасну синтетику, вона б позмивала всі шлаки і закупорила ними дрібні канали, полізла б через сальники, через прокладки, через компресійні кільця, згорала б циліндра". 

А ви так агресивно коментуєте масло в чужій машині, якби то була ваша. В мене великий практичний досвід експлуатації (успішної) дуже багатьох машин різних виробників. Якось розберуся сам, що мені лити в свої машини. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253787
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, sens2012 сказал:

Неправда

Правда. По классификации SAE для «тридцатки» вязкость при 100ºС может меняться в диапазоне от 9.3 до 12.5 сСт (сантистоксов – единиц измерения вязкости), для «сороковки» - от 12.5 до 16.5 сСт, а для «пятидесятки» - от 16.3 до 21.9 сСт. Не важно это 15W или 0W. Т.е. у любой сороковки вязкость ограничена от 12.5 до 16.5 сСт. Не надо ничего определять по щупу, есть наука и прибор вискозиметр. А по первой цифре - это низкотемпературные свойства масла, когда 15W в мороз превратится в мед, нулевка будет спокойно прокачиваться по системе. Но старым авто этого не нужно, у них другая система смазки, рассчитанная на гуталин :)) по Вашему мнению.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253788
Поділитись на інші сайти

24.01.2021 в 11:56, Andrey1.4 сказав:

Правда. По классификации SAE для «тридцатки» вязкость при 100ºС может меняться в диапазоне от 9.3 до 12.5 сСт (сантистоксов – единиц измерения вязкости), для «сороковки» - от 12.5 до 16.5 сСт, а для «пятидесятки» - от 16.3 до 21.9 сСт. Не важно это 15W или 0W. Т.е. у любой сороковки вязкость ограничена от 12.5 до 16.5 сСт. Не надо ничего определять по щупу, есть наука и прибор вискозиметр. А по первой цифре - это низкотемпературные свойства масла, когда 15W в мороз превратится в мед, нулевка будет спокойно прокачиваться по системе. Но старым авто этого не нужно, у них другая система смазки, рассчитанная на гуталин :)) по Вашему мнению.

Так, в старих машин інша конструкція двигуна, інші допуски і зазори. Додатково двигун старої конструкції є зношений, зазори збільшені, сальники втратили еластичність, а внутрішні поверхні, канали мають багаторічні відкладення. Якщо в такий двигун  лити рідке синтетичне масло з ефективними миючими присадками, то буде наступне:

1. В часи прогріву до виходу на робочу температуру задубівші сальники будуть пропускати масло

2. Доки двигун не прогріється і не вибере зазорів до нормативних (застарілих величин) рідка синтетика не забезпечить товщини плівки і не пом"якшить ударних навантажень між парами

3. Навіть на прогрітому двигуні рідка синтетика буде попадати через зношені кільця в камеру згорання, буде там горіти, відкладати нагар на клапанах, поршнях, свічках. 

4. Агресивні миючі присадки змиватимуть шлаки, які забиватимуть масляні канали. Настане масляне голодування частини механізмів.

5. Регулярне доливання дорогої синтетики спорожнить гаманець і коштів забракне на капремонт. 

Таких експериментів я сам не роблю і нікому не рекомендую. Повторюю: в мене в Джук залито 0W-40, а в Кадет - 15W-40. Різниця видима без всяких лабораторій. На прогрітому двигуні в Джука з щупа масло капає як вода. Неможливо витягнути, щоб крапля не впала на двигун. Те саме в Джил та Панді із маслом 5W-40... В Кадета прогрітий щуп впевнено тримає шар масла. Ще можна зрозуміти, коли ллють 0W-40 в відкапіталений двигун. А лити 0W-40 в двигун 60-х років з пробігом під 300 тис. - це навіть не прикол... Це врєдітєльство. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253872
Поділитись на інші сайти

Я вибачаюсь, але ти зібрав у голову всі міфи про масло які існують з прадавніх часів. Доречі, масло 5w40 коштує 100грн за літр. Невже ця сумма спустошить гаманець... А опель був би радий. :1st:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253873
Поділитись на інші сайти

Человек живёт в параллельной реальности, лет 30 назад, когда деревья были зелеными, а синтетика жидкой. Вы меня вообще не слышите и не читаете. Я Вам научно доказал, что все сороковки одинаковы по вязкости при рабочей температуре, так как классификация SAE обязывает, а Вы опять про щуп. Я Вам ещё раньше писал, что 99% масел 5w40- это гидрокрекинг. На канистре написано синтетика, а по сути маркетинг, основа минеральная из нефти и никакая не агрессивная. Настоящая синтетика- это ПАО и Эстеры, но сейчас таких масел мало, стоят дорого и они для гурманов. Автору важнее отстоять свое мнение, чем вникнуть в элементарные вещи.  Или это просто троллинг такой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253878
Поділитись на інші сайти

В дизеля, где шлаков и отложений гораздо больше чем в бензинках, заливаем 5-30. Пробеги и 500+, и 600+. Чмавкают и не давятся. И не сцыт нигде, тьху три раза.:ph34r:

ЗЫ. Про вселенную - это 150%((:. Тут и полный привод работает на 150 км/ч и другие ноу-хау:lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253879
Поділитись на інші сайти

Ваши опыты со щупом, ни о чем не говорят. Вы сравниваете масло из прогретого современного турбомотора, с маслом из холодного опелевского атмосферника, т.е. масло с температурой 100+С с маслом с температурой около 80С, конечно в Жуке масло будет жиже. Для правильности эксперимента надо сравнить масла в одних условиях в одном моторе. Вот небольшой ролик, каких миллион в интернете, но этот разжевывает так, что у меня и у кота не осталось вопросов по маслу((: 

https://youtu.be/40Mq0l2wHa8

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253893
Поділитись на інші сайти

Нехай кожен використовує масло, яке вважає потрібним для його машини. Результат використання того чи іншого масла довести в неті неможливо. А тому дискусія є марною. Щодо ціни, то мінералка Мобіл 15W-40 коштує 142 грн. Тобто, не дешево. Виробник рекомендує, сервіси використовують, потужні мережі закуповують таке масло і воно продається. Якби було б по-іншому, такого масла б не було на полицях. В 2000 році, коли синтетика була усюди і доступною, в сервісній книжці мого Опель Вектра було вписане 15W-40... Це німецька офіційна СТО Опель. Шкода, що вони не читали Ланос-клубу з типу експертами , які все знають. Вони б таким порадникам відповіли: масло треба заливати те, що заливалося на конвеєрі і при наступних ТО. Саме тому найвідоміші виробники не зняли з виробництва мінералку, а продають її зовсім не по демпінгових цінах. Ось лише приблизний перелік виробників, які сьогодні виробляють мінеральне масло 15W-40: MOBIL, SHELL, ELF, ZIC, CASTROL, XADO, Liqui Moly... І це ще не повний список. Якщо набрати 15W-40 мінеральне на розетці, то буде більше 800 пропозицій !!! Масло для легковиків, вантажівок, тракторів... Пропоную їм написати, що вони живуть міфами 30 річної давності... Нехай краще звернуться за порадою до масельних експертів з Ланос-клубу. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253967
Поділитись на інші сайти

27.01.2021 в 08:04, Andrey1.4 сказав:

Ваши опыты со щупом, ни о чем не говорят. Вы сравниваете масло из прогретого современного турбомотора, с маслом из холодного опелевского атмосферника, т.е. масло с температурой 100+С с маслом с температурой около 80С, конечно в Жуке масло будет жиже. Для правильности эксперимента надо сравнить масла в одних условиях в одном моторе. Вот небольшой ролик, каких миллион в интернете, но этот разжевывает так, что у меня и у кота не осталось вопросов по маслу((: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Така сама різниця на щупі двигуна Джилі з маслом 5W-40 і на щупі Кадета з маслом 15W-40. Мотори прогріті до 90 град, 5 хв після зупинки. З щупа Джилі масло капає активно. На щупі Кадета і плівка товстіша і стікає повільніше. В Кадета робоча температура не 80. Лише термостат відкривається при  92.00 °C. В Ніссан Джук термостат відкривається на 82 град, а робоча температура двигуна 90 град. Спочатку треба знати техніку, а не писати всякі дурниці про холодний опелівський атмосферник. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253968
Поділитись на інші сайти

Смешно, вокруг одни неучи, один автор -профффесор((:   Определение вязкости масла по щупу, определение температуры масла по температуре открытия термостата- сколько нового я узнаю из этой темы:write: И если у минералки такая замечательная толстая масляная пленка, то почему она еще не в турбоЖуке. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253974
Поділитись на інші сайти

Андрей, ну отстань ты от человека. :) Пусть он в свой Кадет хоть мг-20 камазовское заливает, сорок

лет назад в Жигули заливали же и ездили. 

Змінено користувачем WhiteSE
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2253980
Поділитись на інші сайти

29.01.2021 в 14:06, Andrey1.4 сказав:

Смешно, вокруг одни неучи, один автор -профффесор((:   Определение вязкости масла по щупу, определение температуры масла по температуре открытия термостата- сколько нового я узнаю из этой темы:write: И если у минералки такая замечательная толстая масляная пленка, то почему она еще не в турбоЖуке. 

Температура відкривання термостата - це відповідь щодо температурних режимів Кадета і джука. Вони приблизно однакові 90-95 град. Про температуру масла не йшлося. Хоча зрозуміло, що вона пов"язана з темп двигуна. Товста мінеральна плівка потрібна для старого Кадета. Для Жука потрібна тонка синтетична плівка. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2254008
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

1.04.2021 р.

Заміна зимових коліс на літні. Було бажання вже викинути літні китайські шини Giti. Але після 40 тис. км. вони майже не стерлися. Баланс тримають, нічого їм не бракує. Даю їм ще один сезон... Передні колодки буду скоро міняти. 40 тис. пройшли - нормально. Все решта по ходовій в нормі. Антикор в нішах і на днищі тримається. Машина готова до літнього сезону. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255595
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 щось на джилі сильно іржавий тормозний диск.. Чи то тінь так падає?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255605
Поділитись на інші сайти

Мабуть відзеркалює ворота, ржавого кольору, гаражу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255615
Поділитись на інші сайти

15 годин тому, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 щось на джилі сильно іржавий тормозний диск.. Чи то тінь так падає?

Дійсно, покрився шаром іржі. Через болото я помив колеса  і зразу загнав в гараж. Після цього машина простояла 2 тижні. Такий наліт на дисках - це нормально. Головне, що кузов нормально пережив зиму і солені дороги 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255623
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255625
Поділитись на інші сайти

Ви реально ніколи не бачили у себе  іржавих гальмівних дисків!? Чи може вони у вас з нержавійки? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255632
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, L@NS сказал:

Это нормальное явление.

 

Нормальне явище для автомобілей, які мало їздять..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255635
Поділитись на інші сайти

39 хвилин тому, jason_ua сказав:

які мало їздять..

У тебе прямо пунктик якийсь. Машина може відпахати всю неділю з утра до ночі. В п'ятницю заїхати на стоянку по дощу і в понеділок у тебе вже буде іржа на дисках.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255637
Поділитись на інші сайти

На нашому Ніссані Джук після кількох днів нерухомості також всі диски ржавілі... і супорти також. А в Джилі після довшої стоянки ще й колодки приклеюються іржою. Треба добре газанути, щоб зірвати. Я вже до цього звик

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/92/#findComment-2255640
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.