Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Можно подробней о свечах? название и на каком сайте брали?

Пора и себе свечки поменять, но не знаю какие купить...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216113
Поділитись на інші сайти

3 години тому, Vova85 сказав:

Можно подробней о свечах? название и на каком сайте брали?

Пора и себе свечки поменять, но не знаю какие купить...

Сайт Kitaec.ua - запчастини до китайських авто. Свічки Torch K6RTC. Такі свічки Geely ставить на конвеєрі, такі самі ставить АІС при заміні і рекомендує їх. Ціна в неті 60 грн. за штуку. Машина моя пройшла 30 тис. Нарікань на свічки не було. Жодного разу не троїла. Стан свічок побачу при заміні і викладу фото. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216119
Поділитись на інші сайти

Доброго дня! А чи плануєте Ви робити контроль  \ регулювання теплових зазорів на 30 тисячах? Невже випередите мене :D ?

У мене майже 57 тисяч, закуплені ремені ГРМ (регламентна заміна на 60 тис) та генератор\ГУР\кондиціонер (регламетна заміна на 40 тисяч :) ) . Вже хочу все разом поміняти, разом з регулюванням клапанів. Бо щоб добратися до ГРМ - треба усі 3 ремені навісного обладнання знімати усе одно. Полистав книжечку, волосся дибом - готовий заплатити майстрам за заміну усіх ременів :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216194
Поділитись на інші сайти

4 години тому, Bazart сказав:

Доброго дня! А чи плануєте Ви робити контроль  \ регулювання теплових зазорів на 30 тисячах? Невже випередите мене :D ?

У мене майже 57 тисяч, закуплені ремені ГРМ (регламентна заміна на 60 тис) та генератор\ГУР\кондиціонер (регламетна заміна на 40 тисяч :) ) . Вже хочу все разом поміняти, разом з регулюванням клапанів. Бо щоб добратися до ГРМ - треба усі 3 ремені навісного обладнання знімати усе одно. Полистав книжечку, волосся дибом - готовий заплатити майстрам за заміну усіх ременів :)

Там на 30 тис. набирається робіт досить. Серед них заміна фільтра CVVT. А це значить, що будуть знімати клапанну кришку. Якщо вже знімуть кришку, то логічно перевірити зазори клапанів і стан ременя ГРМ. Записали мене  на 17 липня. 

В обслуговуванні Рапід - казка. Ланцюг ГРМ, гідрокомпенсатори клапанів, свічки всього 3, фазорегулятора немає... Робити взагалі немає що.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216212
Поділитись на інші сайти

оооо, заміна фільтра CVVT - марудна справа походу, я ще не робив. По відгукам на форумах Джиліводів до 100 тисяч туди нема чого лізти. Але при нагоді залізу подивлюсь, звичайно :). Тільки що звонив в АІС - зарядили 1400 грн лише за роботу, плюс прокладка і до 16 стаканчиків - пообіцяли, що вартість вийде не більше 3.5 тисяч гривень. Дохренааааааа.  З'являються думки все ж спробувати перевірити зазори самостійно у гаражі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216248
Поділитись на інші сайти

не совсем понял - разве для замены CVVT фильтра нужно снимать голову? на моей он доступен снаружи двигателя.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216253
Поділитись на інші сайти

Насколько я помню доку - достаточно снять (и то, для удобства) генератор. он на блоке цилиндров расположен.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216254
Поділитись на інші сайти

так и я о том же... фильтр доступен с наружи... а клапана нужно сначала проверить... замерять... потом только подбирать и менять стаканчики если нужно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216256
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, mich_ya сказав:

не совсем понял - разве для замены CVVT фильтра нужно снимать голову? на моей он доступен снаружи двигателя.

Я писав не голову, а кришку клапанів. В Джилі GC6 механізм CVVT розташований справа (з боку КПП) на розпредвалі впускних клапанів і накритий клапанною кришкою. Можливо фільтр міняється і без демонтажу кришки. Я не вникав. Якщо замінюється без проблем, то нехай міняють. Взагалі, на нашому АІС інженери толкові. Машина всерівно не на гарантії і вони самі радять що робити, а що може почекати (типу перестраховка в сервісній книзі). Як вони скажуть, так і зроблю. Якщо все ж зніматимуть клапанну кришку, то тоді буде перевірка зазорів. Якщо не зніматимуть, то зазори почекають до 40 тис. Машина на бензині, думаю зазори в допусках. По звуку двигуна він працює як і працював новий - ні голосніше, ні тихіше (зажаті зазори). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216280
Поділитись на інші сайти

В мене заводський Torch пройшов більше 50к км.

На алі замовив Torch K6RIU, спробую ще раз.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216283
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, pashazt сказав:

В мене заводський Torch пройшов більше 50к км.

На алі замовив Torch K6RIU, спробую ще раз.

Це тішить. Значить старі свічки будуть про запас. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216285
Поділитись на інші сайти

Фільтр CVVT викручується ззовні, проте розташований незручно - під (за) генератором. Я на понеділок записаний на АТЛ, заміна усіх ременів (ГРМ/ГУ/генератор/кондиціонер) плюс перевірка теплових зазорів -1850 грн за роботу (ремені своі). Спочатку подумав дуже дорого, але тричі переглянувши мурзілку по МК3 і передивившись кілька відео на ютюбі - вирішив що і не дорого зовсім :))). З ностальгією згадую, як міняв на Сенсі ремінь ГРМ пізно ввечері після шашликів і вина, присвічуючи собі екраном мобілки та за допомогою ключів минулого тисячоліття, знайдених у сараі :)

далі машину залишать на АТЛ, а я прикуплю необхідні стаканчики. Це буде походу найдорожче обслуговування авто у моєму житті (сподіваюся). Але то і близько не АІС, де зарядили 1400 за роботу регулювання тільки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216298
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Отже, пройшов я ТО-3 на 30 тис. км. 

Перед тим написав список робіт, які планував замовити. Але проконсультувавшись з інженерами АІС, список значно скоротив. 

1. Не рекомендували замінювати заводські свічки. Інженери стверджували, що рідні свічки ходять 50 тис. км. 

2. Не рекомендували лізти до фільтра CVVT.

3. Не рекомендували лізти до ременя ГРМ.

4. Порадили розслабитися і насолоджуватися машиною. 30 тис. - не пробіг. 

Врезультаті за 45 хв. замінили масло, масляний, повітряний і паливний фільтри, перевірили рівень масла в коробці, провели діагностику і протяжку ходової. Жодних недоліків чи зношених деталей не виявили. За ці всі роботи взяли 455 грн. Ось і все ТО-3.............

Поки робили і машина висіла на підйомнику, я оглянув днище. Антикор тримається добре, піскоструйки немає, іржі не виявлено. Ну що ще можна хотіти від машини? 

 

 

 

Змінено користувачем sens2012
погане фото
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216982
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, sens2012 сказал:

фільтри

Салонный опять пылесосом чистили?:D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216983
Поділитись на інші сайти

3 години тому, zenit-ny сказав:

Салонный опять пылесосом чистили?:D

Все міняється до кращого. Фільтри появилися в продажі і давно поміняв. Забув просто написати. З такою ціною можна міняти щомісяця. Це вам не бляхи по європейських смітниках шукати. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216997
Поділитись на інші сайти

Я фільтр салону замінюю, не знімаючи бардачка. Все елементарно і продумано. Вже не знаю чия це заслуга - чи китайців, чи японців, чи малазійців, де випускали Toyota Vios, прообраз Джилі МК, GC6

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2216998
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, sens2012 сказал:

З такою ціною можна міняти щомісяця.

Дешевому авто - дешёвые фильтры! Ура, товарищи!:patriot:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2217004
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, zenit-ny сказал:

Дешевому авто - дешёвые фильтры! Ура, товарищи!:patriot:

Антон, ну чего Ты опять чудишь?

Для фильтра салона - это даже дорогая цена... хотя конечно с дуру можно и по 150 продавать и покупать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2217005
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Просто сравнить с фильтром для Твоего Мегана - одна фильтровальная бумага и две стенки, по внешнему виду и составу еще хуже чем фильтр Джили... но вот стоит дороже... - ну и к чему этот цирк?

Зато, извени, лохи радуются, что ихнее дороже ;) - цена очень веский аргумент :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2217006
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, zenit-ny сказав:

Дешевому авто - дешёвые фильтры! Ура, товарищи!:patriot:

Дякую, що нагадали про фільтр салону. Я вчора ще собі замовив три штуки. Реально, міняти 2 хв. Люблю китайський автопром! Шкода, що Україна для них не цікава. Сподіваюся, це тимчасово. На львівському АІС продають лише Емгранд рестайл. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2217057
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Вирішив доповнити бортовик рубрикою "Ретро". Це опис оригінальних нетипових авто, власником яких довелось бути. Завжди мав тягу до машин "щоб не як у всіх". У 1997 році продав свою ВАЗ - 21013 (копійка 21011 з двигуном 2101, об"ємом 1.2 л., 64 к.с.) 1985 р.в. Начитався журналів і вирішив ризикнути купити Вартбург 1.3. В той час вони масово стояли свіжопригнані на авторинках за демократичною ціною 2-3 тис. дол. Розраховував вкластися в 2300-2400$. Приїхав на ринок, ходжу, вибираю.... Сірі, сірі, пісочні.... Є що вибрати, ціни підходять. І раптом бачу червоного. Ціна зашкалює - 2800$, але стан.... Реально як з конвеєра! Лак блищить, салон - муха не сиділа! Машині 7 років, пробіг 74 тис.км. Всередині навіть пахнючка ще свіжа, німецька. Сервісна книжка, всі ТО, реєстрація Берлін..... Завели. Мотор шепче.... Погазували.... працює супер, не димить, гідрокомпенсатори не цокають. Багажник 510 л. весь в м"якій оббивці. Вирішив, беру. Почалися виснажливі торги, врезультаті яких вдалося збити ціну...... аж на 100$. Продавець знав, що продає. На базарі більше не було в такому ідеальному стані. Поїхали в МРЕВ. По дорозі слухав підвіску. Все тихо, збито...., реально, нова машина. В МРЕВ грошей на рішалу вже не залишилось, тому парився аж до кінця дня. Коли приїхав додому, жінка: Боже, вона ж як нова!!! Вона була точнісінько як ця на фотках з нету. Лише замість магнітоли мала заглушку (попередній власник 7 років їздив без музики....). 

Відношення тоді до Вартбургів 1.3 було точно таким, як зараз до Geely. Власники ВАЗів їх люто ненавиділи і обзивали різними словами. Доречі, ВАЗ-2106, 2107, 2109 були суттєво дорожчі за Вартбург 1.3. Доки Вартбурги ще не примелькалися, перехожі їх називали то новими Москвичами, то новими Запорожцями... Це вже згодом їх розкусили і вони стали звичними на вулицях міст Західної України. 

ТТХ Вартбург 1.3 (по пам"яті):

- Кузов 4300 мм, на рамі. Крила на болтах, легко знімалися. Підлога абсолютно плоска, без порогів. Підміталася вінником прямо на вулицю.... Жодного тунелю. Все в килимах. Сидіння велюр. Бокові вікна гнуті. 

- Вага 930 кг.

- Двигун - ліцензія VW Golf 1.3 (виробництво Айзенах, ГДР). Потужність - 54 к.с., 93 Нм. Однокамерний карбюратор Weber з автоматичним підсосом. Гідрокомпенсатори, ремінь ГРМ.

- Трансмісія - КПП 4-ступінчаста,  ліцензія VW Golf 1.3 (виробництво Айзенах, ГДР). Передній привід. Приводи коліс не шрусами, а подвійними хрестовинами від трактора JonDeer (вічними). Привід щеплення тросиком під днищем автомобіля (з днища торчали два гачки - один педалі щеплення, а другий - вилки щеплення). Гачки були з"єднані тросиком з петлями на кінцях. Одного разу при обриві, я поміняв на звичайну скрутку з дроту, навіть не піддомкрачуючи машину. Просто ліг на землю.... 

- Ходова - спереді на подвійних ричагах + пружини + амортизатори ГАЗ-24 Волга.... Амортизатори підходили від Волги без всяких доробок і коштували по 10$ за штуку. Один раз замінював прямо з-під капоту без підйомника. Така конструкція - мега ремонтопридатна! 

Ззаді підвіска незалежна на косих ричагах + пружини + потужний стабілізатор + амортизатори (яких не замінював взагалі).

- Рульове управління - рейка. 

- Пічка - повністю під капотом (не в салоні), від чого в сильні морози її було не достатньо. 

- Розгін - 17 с. до сотні, хоча справляла враження куди динамічнішої (не заміряв, але з під світлофору ВАЗ-2109 1.3 робив легко, а з ВАЗ-2109 1.5 йшли ніс в ніс)

- Максимальна швидкість 145 км/год по паспорту, але в реальності більше 150..... 

- Витрата 8.3 місто / 6.5 траса

 

Вартбург 1.3 вірою і правдою прослужив 4 роки. Ніколи не підводив. Було замінено лише передні амортизатори, ремінь ГРМ, та бендікс в стартері. Найприємніші спогади. 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2219273
Поділитись на інші сайти

Так виглядає Вартбург 1.3 без кузова.... Люди шаленіють і тюнінгують його. В Німеччині сьогодні ціна Вартбурга 1.3 в доброму стані від 4000 євро !!! А я свого в ідеальному стані продав ..... за 1400 $. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2219276
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Джилі не дає поводів щось писати в бортовик. Пробіг 32 тис. Жодних поломок. Іржі не виявлено. Витрата 8.5-10 л. в залежності від заторів в місті. По трасі - 6.5 при 110-120 км/год. Пальне А95 ОККО. Часом заправляюся на БРСМ, там дешевше на 4-5 гривень. Їде так само.... В чому прикол? Останні пів року їжджу на роботу в об"їзд заторів, але по поганій дорозі. Випробовування підвіски. Ще живий рідний акумулятор і симптомів вмирання нема. Отже, пішов 4 рік машині (5 рік з дати випуску). Всім задоволений. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/89/#findComment-2221131
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.