Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

:write: Сенс відеороликів цього хлопця з Донецька показати, що Джилі GC6 нормальна машина за розумні гроші, яка не поступається корейським однокласникам в їздових якостях. І тут я з ним абсолютно погоджуюсь. Вчора я повернувся з цікавої, але достатньо складної для машини, поїздки по горах.... по гравійних і крупнокам"янистих дорогах. Машина була достатньо завантажена - четверо досить крупних дорослих + дитина і в багажнику мінімум 70 кг. До того ж, через укачування дитини, постійно працював кондиціонер. Машина вела себе відмінно. Дуже помагає добра тяга на низах. А на трасі найбільш приємно їхати 120-130, коли оберти 2800-3000 на 5 передачі. При 100 км/год оберти лише 2400 і з повним навантаженням і кондиціонером машина тупить при обгонах. Потрібно  з 5 передачі переходити на 4-ту. Зате, коли їдеш один, нікуди не поспішаєш - 100-110 км/год і 2400-2500 об/хв - це просто казка! Економиться пальне, двигун не напружується і не пасеш задніх. 

 

e8f9f7a2bfd1.jpg

 

d2f13237ba96.jpg

 

Пам"ятник бійцям УПА.... Як могли, так і зробили..., зате щиро. В цих місцях були дуже важкі бої з загонами НКВД. Сколівщина. 

 

fbb0548eb73b.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115823
Поділитись на інші сайти

Що ви ставите у один ряд з GC-6 ті ж самі Кіа Ріо чи Кіа Сід. Тобто нічим Geely не поступається- ні загальним рівнем шуму у салоні, ні якості крісел чи пластику, ергономіка та й оснащення на одному рівні?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115832
Поділитись на інші сайти

Що ви ставите у один ряд з GC-6 ті ж самі Кіа Ріо чи Кіа Сід. Тобто нічим Geely не поступається- ні загальним рівнем шуму у салоні, ні якості крісел чи пластику, ергономіка та й оснащення на одному рівні?

:write: ".........Джилі GC6 нормальна машина за розумні гроші, яка не поступається корейським однокласникам в їздових якостях....." Звичайно, корейці, які майже вдвічі дорожчі, виконані якісніше, але ціна.... Джилі GC6 виконана на рівні корейців 2000-х років, типу старого Акцента, старого Ріо, раннього корейського Ланоса, Нубіри. Також GC6 якістю матеріалів і збірки не поступається першому Логану/Дачії. Стосовно шумів в салоні, мені порівнювати важко, але GC6 така сама тиха, як і колишній польський Ланос. Про кузов говорити завчасно, для цього потрібні роки. На дворічній машині жодного сліду корозії не помічено. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115847
Поділитись на інші сайти


яка не поступається корейським однокласникам в їздових якостях.....

А по чем вы определили? :D

Это вы с чератой сравниваете? 


Стосовно шумів в салоні, мені порівнювати важко, але GC6 така сама тиха, як і колишній польський Ланос.

Тоесть шумоизоляция ланоса? Тоесть ее просто нет :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115849
Поділитись на інші сайти

А по чем вы определили? :D

Это вы с чератой сравниваете? 

 

 

Тоесть шумоизоляция ланоса? Тоесть ее просто нет :D

:write: Їздив на всіх перерахованих машинах. Шумоїзоляція GC6 нічим не гірша за старі Акценти, Ріо, Логани, Ланоси. Те саме стосується матеріалів і якості виконання салону. Корейський рівень двотисячних (є ще корейці 90-х типу Хюндай Поні........). З іншого боку, я не фанат обезшумлення, ніколи шумки не робив, не роблю і робити не збираюся. Рівень шумів самих перших Ланосів мене цілком задовільняє. А хто їздив на новенькому Ланосі 2001 року в топовій комплектації? Не рівняйте з Ланосами запорізької збірки. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115856
Поділитись на інші сайти


Рівень шумів самих перших Ланосів мене цілком задовільняє.

Та все и так понимают, что все удовлетворяет, кроме фильтров салона :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115857
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

А почему ДЖИЛИ на 4-й едет? Пятая не разгоняет?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115863
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Черато вже все-таки стара машина мінімум років 7 а то і 10, можливо компресія вже не найкраща у двигуні, та й напевно важча ніж з GC-6. 

На видео машина 2007 года. 

Змінено користувачем Александр29
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115865
Поділитись на інші сайти

А почему ДЖИЛИ на 4-й едет? Пятая не разгоняет?

:write: П"ята надто довга і економічна. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115867
Поділитись на інші сайти


П"ята надто довга і економічна. 

А черато на пятой разгоняется. Странно, у всех машин на 5 можно ездить, а на китайцах только на 4 :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115873
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Стоковая 1.6. На пятой. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115879
Поділитись на інші сайти


Стоковая 1.6. На пятой. 

Фигня, здесь джили на 4-й 200 ездят :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115881
Поділитись на інші сайти

:write: Ніхто і не сумнівається, що машина ціною в 17-20 тис. може їхати добре. Цікаво інше - GC6, ціною 8-9 тис. їде не набагато гірше. В цьому і є фішка китаю - за доступні гроші маєш нову машину, яка характеристиками не поступається значно дорожчим корейцям.... і примкнувшому Логану. Наприклад Хюндай Акцент 1.4 стартує з 14 300 $. Це мінімум на 5000 $ дорожче за GC6. Акцент коректно порівнювати не з GC6, а з Емграндом 1.8, вони приблизно однаково коштували. По їздових характеристиках Акцент 1.4 зливає Емгранду 1.8 вчисту. Я дуже детально вивчав найдоступнішого Акцента і Ріо, коли вибирав Рапіда. Вцілому приємні машинки, але неадекватно дорогі як на свої розміри і оснащення. В найдешевших навіть заднє сидіння не складалося. А повідомлення про стійкість задньої підвіски просто вводили в шок. Не дай Бог попасти на нерівний асфальт в швидкому повороті - задок переставляє конкретно. Тому і віддав перевагу Рапіду. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115888
Поділитись на інші сайти

От я не розумію, чого ви пишете ціну в доларах на нові авто, адже всі авто в салонах продаються за гривні, та і за курсом яким ви рахуєте НБУ чи чорного ринку? З бу авто я згоден ціна в доларах саме. Спеціально подивився Акцент ФЛ коштує від 320 тис а GC-6 243 тис грн. Отже різниця 77 тис або 3,1 тис доларів. І що якщо у людини є ті самі 320 тис, ви радите все таки зекономити та купити GC-6?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115890
Поділитись на інші сайти

От я не розумію, чого ви пишете ціну в доларах на нові авто, адже всі авто в салонах продаються за гривні, та і за курсом яким ви рахуєте НБУ чи чорного ринку? З бу авто я згоден ціна в доларах саме. Спеціально подивився Акцент ФЛ коштує від 320 тис а GC-6 243 тис грн. Отже різниця 77 тис або 3,1 тис доларів. І що якщо у людини є ті самі 320 тис, ви радите все таки зекономити та купити GC-6?

:write: В китайців є завжди дві ціни. А особисто для мене - три. Тільки наївні купують китайця по виставленій ціні. Переважно купують по акції. А китайці такий народ... не дріб"язковий. Якщо знижка, то як правило 1000 дол. Але і це забагато. Найвигідніше, коли є знижка + падіння гривні (що у нас стається тепер щороку). Китайці не так оперативно реагують на зміну курсу. Орієнтовно є тиждень, щоб вигідно скинути долари і зробити предоплату в гривнях по старій ціні. Можу про це говорити, бо за такою схемою купив двох китайців. В підсумку Джилі СК обійшовся в 5700$, а GC6 - 7800$. Наприклад, зараз є акція на GC-5 - приблизно 8000 $ по курсу 25. Восени буде чергове падіння гривні до 27-28..... Буде кілька днів часу, щоб скинути долари мінялам по 27.5......... Поки китайці почухаються можна взяти GC5 за 7350 $. Може до осені будуть акції і на інші авто Джилі. З іншими брендами такі фокуси не проходять. При обвалі нацвалюти вони ціни коректують кожного ранку. 

   Якщо нічого придумати не вдається, то краще вже брати Акцента. Але різниця в 3.1 тис. дол. для когось є непідйомною, а нову машину ну вже дуже хочеться. Власне на таких розрахована Джилі GC6 за 242 тис. грн. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2115902
Поділитись на інші сайти

:write: Інформація для себе і других власників Джилі. Тема регулювання зазорів клапанів. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116659
Поділитись на інші сайти

Ох і тема величезна! Для себе вирішив поки "Засунути голову в пісок" як страус, і не паритись з клапанами поки вже не буде якихось явних признаків чи звуків. Не думаю, що варто лізти в нормальний новий двигун, якщо все працює і нічого не тривожить. тисячах на 40 -50 може перевірю. більшість часу машинка проводить на трассі з невисокими обертами (2400-2800) і відповідно невеликим нагрівом клапанів.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116669
Поділитись на інші сайти

Ох і тема величезна! Для себе вирішив поки "Засунути голову в пісок" як страус, і не паритись з клапанами поки вже не буде якихось явних признаків чи звуків. Не думаю, що варто лізти в нормальний новий двигун, якщо все працює і нічого не тривожить. тисячах на 40 -50 може перевірю. більшість часу машинка проводить на трассі з невисокими обертами (2400-2800) і відповідно невеликим нагрівом клапанів.

:write: Пережатий клапан нічим себе не проявляє, а помаленьку прогорає. Коли прогорить, тоді буде відчутно, але буде вже пізно. Рятує ситуацію така, трохи дивна на перший погляд, обставина, що на цьому двигуні з нагрівом двигуна до робочої температури зазори не зменшуються, а ЗБІЛЬШУЮТЬСЯ !!! Це пов"язано з особливостями розширення самої алюмінієвої головки. Доведено і теоретично і превірено замірами практично. Тобто, навіть при пережатих клапанах на холодно, на гарячо клапан все ж не підвисає і відповідно не прогорає. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116697
Поділитись на інші сайти

Ага, я граюся такою штучкою - ELM327 WiFi + OBDII Car Doctor (купив здуру на Аппсторі за 3.99 USD не прокинувшись зранку - "про" версія в порівнянні з безкоштовною дозволяє писати "історію" датчиків в режимі реального часу - насправді для виявлення помилок в роботі з головою вистачило б безкоштовної версії). На жаль, тиск в рампі все одно по OBDII в наших машинках не відображається. Але можливо я просто ще не знайшов (особливо не було часу і бажання) норм софтинку для повного сканування автомобіля. 

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116740
Поділитись на інші сайти

Я тоже себе прикупил такую за 124грн. и скачал приложение на телефон через плеймаркет. Удобная штука. Ещё и соседу по гаражу нашел не работающий датчик - он довольный остался... Хотя за день до этого ездил к спецам на диагностику, а те содрали с него 100грн. и ничего внятного не сказали. Вот такие вот у нас специ. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116749
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

и я купил такую приблуду...по началу игрался....сейчас лежит в подлокотнике, и когда ошибки выскакивали то скидывал....и всё ))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116826
Поділитись на інші сайти

А черато на пятой разгоняется. Странно, у всех машин на 5 можно ездить, а на китайцах только на 4 :D

Не правда :) тут даже я защищать начну  :rifle:

У меня на амулете 5я передача так перла, я только на ней и ездил и в городе и по трассе... 

Так что не все китайцы одинаковы...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116843
Поділитись на інші сайти

У GC6 передачи очень длинные - движок начинает выдавать "мащу" ближе к 3000-3200 обмин по таху. На 5-й передаче это 125-140 кмч. Обычно обгоны нужно пулять со значительно меньших скоростей, потому лучше не насиловать двиг и переходить на 4-ю, которая к 120кмч только раскрывает всю прелесть тяги :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116846
Поділитись на інші сайти

:write: Погоджуюсь. Довгу 5-ту передачу не можна називати недоліком. Це однозначно великий плюс для економії і пального, і двигуна. А для любителів обгонів і максималок є 4-та передача. Логічно? Логічно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/68/#findComment-2116853
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.