Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

:write: На Джилі перевірка зазорів займає також мало часу. Якщо мати точні !!! щупи, то можна кожні 20 тис. самому заміряти зазори. Не факт, що буде потрібно регулювати. Питання до форумчан: в кого ще зазори регулюються стаканами і як у вас з цим справи? Наприклад, в Хьонде Акцент (Солярис) зазори клапанів регулюються точно так, як в Тойота і Джилі 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113184
Поділитись на інші сайти

Богдан, це китай і він непередбачений((

:write: Непередбачуваний, для тих, хто на ньому не їздить. А наше спілкування робить експлуатацію якраз передбачуваною. Єдине, чого я не знав, так це те, що і на GC6 зазори регулюються стаканами, а не шайбами. Нічого не вдієш - складніші двигуни вимагають складнішого обслуговування. Звичайно, можна і на старих конструкціях їздити і радіти ремонту в полі...., або постійно по базарах вештатися. Кожен вибирає, що йому ближче. Хочу лише нагадати шановному jason_ua, що він сам веде бортовик і там далеко не так все безхмарно. Краще дивитися на свою машину і перейматися своїми проблемами. Щоб не бути голослівним привожу виписки з бортовика типу "безпроблемного" Сенса, якому спокою не дають китайці: 

 

Це безпроблемна експлуатація Сенса 2003 року, купленого в 2010 -му. Тобто, це що робилося за 6 років. 

 

-підшипники ступиці, всі по колу

-штани і випускний колектор

-аккумулятор

-правий рульовий наконечник

-заміна РХХ

-заміна куліси

-заміна шруса внутр.

-шруз зовнішній лівий треба буде поміняти

-Почало вибивати задню передачу

-нова куліса повне г@вно..

-заміна датчика дрос. заслонки

- не горять ззаду стопи, Поміняв жабку

-заміна втулок стабілізатора з стійками

-ручне гальмо не тримає.. 

-заміна лівого тормозного шлангу

-заміна гальмівних циліндрів

-перегоріла рідна жабка педалі гальм

-заміна тройника і патрубків системи охолодження

-заміна помпи сист. охолодж.

-потіє лівий сальник КПП

-почала потіти передня права фара і трошки задня

-заміна передніх пружин

-заміна напрямляючих і пильників гальм. супортів

-заміна вихлопної

-погнуті пороги

-заміна заглушок на блоці двигуна, потіють

-люфт втулки склоочисника

-клацає лівий шрус, заміна

-замінив задній правий ступінчатий підшипник

-замовив у іншого комерційного партнера сайта цілу пів вісь з внутрішнім і зовнішнім кулаками

-заміна передніх амортизаторів

- заміна гальмівних дисків

-два пильники внутрішніх кулаків  порвані

-заміна правого ШРУС

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113187
Поділитись на інші сайти

:write: На Джилі перевірка зазорів займає також мало часу. Якщо мати точні !!! щупи, то можна кожні 20 тис. самому заміряти зазори. Не факт, що буде потрібно регулювати. Питання до форумчан: в кого ще зазори регулюються стаканами і як у вас з цим справи? Наприклад, в Хьонде Акцент (Солярис) зазори клапанів регулюються точно так, як в Тойота і Джилі 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Там мало замерить просто зазоры. Надо еще (если не ошибаюсь) снимать и замерять стаканы, там где зазор не в норме. Что-бы знать, какие с каким менять, какие заказать, какие возможно сточить. В этом вся дороговизна и проблемность регулировки. 

 А просто контролировать зазор можно, что-бы знать, когда нужна регулировка.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113216
Поділитись на інші сайти

Якщо дотримуватися філософії, що чим простіше, тим надійніше і краще, можна вернутися до двигунів з нижнім розпредвалом і штовхачами..., або до однокамерних карбюраторів. 

Тут ты не прав, евронормы не позволят  :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113218
Поділитись на інші сайти

Там мало замерить просто зазоры. Надо еще (если не ошибаюсь) снимать и замерять стаканы, там где зазор не в норме. Что-бы знать, какие с каким менять, какие заказать, какие возможно сточить. В этом вся дороговизна и проблемность регулировки. 

 А просто контролировать зазор можно, что-бы знать, когда нужна регулировка.

:write: Саме так, стакани треба знімати і заміряти. Все впирається в наявність стаканів на складі. Якщо є, то міняють і немає проблем. Якщо треба замовляти, то доведеться залишати машину на СТО. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113220
Поділитись на інші сайти

:write: Появилася магнітола на андроїді по 6800 грн. Це вже реальна ціна. Предоплати робити не потрібно, лише при отриманні через Нову пошту. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113221
Поділитись на інші сайти

:write:  Питання до форумчан: в кого ще зазори регулюються стаканами і як у вас з цим справи? Наприклад, в Хьонде Акцент (Солярис)

У Соляриса и Рио меж сервисный интервал 15 тыс. или год, что наступит раньше. По регламенту проверка, и если потребуется регулировка зазоров на 90 000 тыс.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113237
Поділитись на інші сайти

 

 

Це безпроблемна експлуатація Сенса 2003 року, купленого в 2010 -му. Тобто, це що робилося за 6 років. 

 

 

Але ви тошнотік...Ну гаразд, якщо камінь у мій огород, то тримайте відповідь.

За 6 років сенс у мене наїздив 120тис.км.

Отже, за цей пробіг, як ви вже досконало вивчили мій бортовик дійсно робилося/по причині

 

 

-підшипники ступиці, всі по колу

-штани і випускний колектор

-аккумулятор

-правий рульовий наконечник

 

Це все мінялося на пробізі 80 тис. км. Попередній власник мій знайомий нічого не міняв. Все було рідне.

-заміна куліси

-заміна РХХ

-заміна шруса внутр.

-шруз зовнішній лівий треба буде поміняти

-заміна датчика дрос. заслонки

 

На 100тис. для мене не проблема поміняти 2 шруси, 1 рхх та 1 дпдз.

Кулісу міняв десь на 120тис., якщо не помиляюся. Так проблема була у тому, що вона бракована попалася. 

Через погане регулювання і вибивало задню передачу.

 

 

- не горять ззаду стопиПоміняв жабку

-заміна втулок стабілізатора з стійками

-ручне гальмо не тримає.. 

-заміна лівого тормозного шлангу

-заміна гальмівних циліндрів

 

Ручне гальмо не тримало через закисші циліндри, так як вони ще були рідні.  

Втулки деякі люди взагалі міняють кожні 20тис. і вважають це нормою.

З гальмівними шлангами це вже кому як повезе.

 

-заміна тройника і патрубків системи охолодження

-заміна помпи сист. охолодж.

-потіє лівий сальник КПП

-почала потіти передня права фара і трошки задня

-заміна напрямляючих і пильників гальм. супортів

-заміна вихлопної

 

 

Для 120 тис. це нормально.  Почитайте регламент.

Сальнік кпп коштує 50грн і робота так само. Тому проблеми його поміняти не має.

 

-заміна передніх пружин

 

Міг не міняти, рідні пружини робочі і стоять на запасі. Просто вони дуже низькі а я хотів підняти кліренс.

 

-погнуті пороги

 

Розсмішили.  Ці  пороги переживуть вашого китайця ще не один раз))

Я б це назвав маленька вмятинка знизу на 1 порозі.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

 

-заміна заглушок на блоці двигуна, потіють

-люфт втулки склоочисника

 

Для пробігу 140тис. км це не проблема. 

 

 

-клацає лівий шрус, заміна

-замовив у іншого комерційного партнера сайта цілу пів вісь з внутрішнім і зовнішнім кулаками

Лівий шруз був куплений паршивої якості АТ, і мені за нього вернули кошти. Брав через те, що давали гарантію...

Після того як вернули гроші доклав трошки і купив цілу пів вісь. А внутрішній кулак поставив на запас)

 

-замінив задній правий ступінчатий підшипник

 

Почав шуміти. Я не люблю посторонніх звуків, тому і поміняв.  За 50тис. км. дійсно щось зашвидко почав шуміти. 

 

-заміна передніх амортизаторів

- заміна гальмівних дисків

 

На 140тис. км. зробив авто подарунок. 

Рідні торомозні диски ще продав таксисту. І колодки він у мене так само забрав. ))

 

-два пильники внутрішніх кулаків  порвані

-заміна правого ШРУС

 

Пильники вперше за 150 тис. км міняв.  Шрузи у мене на сенсі їздять по 100тис. тут нічого не вдієш(( 

 

 

Багато чого міг не робити, але у мене такий принцип, що машина має бути у 100% технічному стані. І якщо завтра треба проїхати 1500км, то сідаєш в неї і їдеш а не переживаєш, що щось  несправне і може в дорозі зламатися.

 

п.с. На 13 році життя авто, лфп, мотор і технічний стан в ідеальному стані. Машині ніхто не дає 13 років. 

А всі хто їде всередині, кажуть, що авто живчик..тьфу..тьфу..тьфу..

Дай Бог щоб ваш китаєць взагаді дожив до таких років, хоча якщо ви по 8 тис. в рік будете їздити і на 50 тис. км продасте ще одному такому ж власнику, який теж буде пилинки здувати з авто, а не їздити, то може і доживе.  :D 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113250
Поділитись на інші сайти

Аналогічно, за 8 років і 120 тисяч на Сенсі:

-був замінений АКБ

-один термостат

-задні пружини (тягав по 60 цеглин за раз), одна лопнула

-стойка стаба

- тричі вихлоп - не рідні заводські глушники то розходніки.

Все інше було рідне, крім "неочікуванно" потекла помпа на 119 тисячах (по регламенту заміна на 60 тисячах, але.... Аж іздить :) ). І відповідно лопнув свіженький але розмочений тосолом ремінь ГРМ - поміняв при світлі екрану моб. Телефону сам на дачі ввечері. Зараз новий власник поки ще нічого не міняв, лише спостерігає за пильником лівого шруса, за яким я спостерігав тисяч з 70 ще :).

Я кайфую від Джилі. Вона супер навіть без фрази "за своі гроші", а з цією фразою - то взагалі фантастичний авто. Але будемо щирі, я буду безмежно щасливий, якщо іі безпроблемність буде хоча б в двічі менша, ніж у Сенса.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113257
Поділитись на інші сайти

  :write: ".....я буду безмежно щасливий, якщо іі безпроблемність буде хоча б в двічі менша, ніж у Сенса...." - ну що ж, маємо тестування наживо.  Ви їздите багато, встановлено ГБО. Будемо спостерігати. Радив би не чекати і перевірити зазори клапанів. На заводі могли виставити допуски на грані. А для ГБО це погано. В Росії перевірка GC6 з ГБО на 30 тис. виявила, що зазори недопустимо зменшилися. Про перевірку на 30 тис. без ГБО, нажаль,  інформації немає. Мотор GC6 на холодну повинен цокати зазорами. При прогріві цокіт пропадає. Якщо холодний мотор працює без цокоту - це тривожний знак. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113262
Поділитись на інші сайти

Також на гарячу варто інколи прослуховувати звук вихлопу на холостому ході,треба щоб із труби не було чуть похлопувань. Тільки рівне муркотіння))))

Змінено користувачем 20vlad78
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113267
Поділитись на інші сайти

:write: Появилася магнітола на андроїді по 6800 грн. Це вже реальна ціна. Предоплати робити не потрібно, лише при отриманні через Нову пошту. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Если без посредников то еще дешевле 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113294
Поділитись на інші сайти

Если без посредников то еще дешевле 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

:write: Дякую за інформацію. Появляться зайві гроші, подумаю. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113300
Поділитись на інші сайти

:write: Сьогодні зняв і почистив салонний фільтр. Знімається і ставиться назад дуже легко. За кілька секунд. Не потрібно навіть знімати бардачок. Просто при відкритому бардачку відщолкується дві защолки і фільтр тягнеться на себе. Ставиться назад в зворотньому порядку. Можна робити це часто, бо фільтр був засмічений сухими фрагментами листя. Сам фільтр вугільний. Знявши, ретельно пропилососив вузькою насадкою кожну складку. Пилу не було багато, лише листя... 

 

e30b053709aa.jpg

 

1363562854bd.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113434
Поділитись на інші сайти

Ну и нищета. 100 грн жалко на новый фильтр?

Нужно каждые 10 тысяч менять, вы, ваша жена и дети этим дышите...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113441
Поділитись на інші сайти

Ну и нищета. 100 грн жалко на новый фильтр?

Нужно каждые 10 тысяч менять, вы, ваша жена и дети этим дышите...

:write: Фільтр щодо пилу чистий. А із-за листя ніхто фільтр не замінює. Колір сірий від вуглецевого наповнення. Це не бруд. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113470
Поділитись на інші сайти

Ну и нищета. 100 грн жалко на новый фильтр?

Нужно каждые 10 тысяч менять, вы, ваша жена и дети этим дышите...

:write: смішно таке читати. Можна подумати люди по вулицях в противогазах ходять. Більшість машин в нас взагалі салонних фільтрів немає. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113474
Поділитись на інші сайти

смішно таке читати.

Смешно читать о чистке фильтров.

Більшість машин в нас взагалі салонних фільтрів немає.

Ты про Жигули и ланос? Они заполонили все дороги :D

Можна подумати люди по вулицях в противогазах ходять.

Можно подумать все вокруг взяли мешок от пылесоса и дышат через него. А о бактериях и грибах в системе вентиляции не слышали? А потом кричат, мол кондиционер причина заболеваний. Ну мне повигу, вы заставляете дышать этой гадостью свою семью. Я каждые 10 тыков выкидываю. И пофигу состояние его.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113479
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

:write: смішно таке читати. 

Мне тоже смешно читать что владелец который ОЧЕНЬ следит за авто продувает фильтр вместо его замены....

Не ну я могу понять когда фильтр двигателя продувают воздухом но чтобы салонный....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113481
Поділитись на інші сайти

я могу понять когда фильтр двигателя продувают воздухом

Это лучше чем не ухоженым нулевиком по полям гоцать.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113521
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Это лучше чем не ухоженым нулевиком по полям гоцать.

Нифига не понял)

Опять планшет и Т9?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113527
Поділитись на інші сайти

Нифига не понял)

Да нет, все верно написал. Смысл в том, что продуть воздушный фильтр лучше для мотора, чем поставить воздушный фильтр нулевого сопротивления, не ухаживать за ним (не мыть, не проматывать) и кататься (гоцать ;) ) по пыльным проселочным дорогам, где вся пыль летит в камеру сгорания, а потом кричать, это все ГБО натворил :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113529
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

А... Понял.

Я сой нулевик с Лани продал оч быстро. Хотя и мыл и пропитывал. Но что то я эту приблуду посчитал лишней на гражданском авто. Хоть и ездил на бензе.

Ну да ладно. Перестаём не по делу писать в чужом БЖ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113532
Поділитись на інші сайти

Мне тоже смешно читать что владелец который ОЧЕНЬ следит за авто продувает фильтр вместо его замены....

Не ну я могу понять когда фильтр двигателя продувают воздухом но чтобы салонный....

:write: Якщо фільтр чистий, для чого його замінювати? По регламенту на нього дивляться лише через 30 тис. А в мене пробіг всього 8500. Салон чистий, пилюки немає. Просто було цікаво, як він витягується. Заодно поділитися цією інформацією, кому це цікаво. В першу чергу власникам інших GC6. А листя сухе летить в будь-яку машину. Чи є фільтр, чи немає. Ось листя корисно здути. А якщо фільтр вже знятий, то чому б і не пропилососити? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113533
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, пробег 8500. Машина живёт в основном на улице.

Регламент в 30 тысяч пусть себе АИС и Джили засунет в.... ну вы поняли куда. И то что в салоне нет пыли не говорит о том что фильтр нормальный. Это говорит о том что он непропускает пыль. А почему непропускает? Из за его "новости" или того что он уже забит?

Листья? А от них фильтр незабивается? Или в воздуховоды к фильтру попадают только цельные листья?

Ну сами подумайте.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/65/#findComment-2113538
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.