Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Тааакс!)) По- ходу этот камень в мой огород :D Ну во-первых тема заезда в горку интересна самому автору этого БЖ,а во-вторых,вот вы мне и скажите,КАК старая необслуженная на тот момент таврия в тяжёлом кузове Ланоса,да ещё и с одним пассажиром на борту,может наступить на пятки новенькому,технологичному и более мощному Джили?

На данный момент цифры таковы 39 сек Сенс, 38 сек Джили. Посему ждём новый заезд от sens2012 где он выедет из 35 сек хотя бы :1st:  . Иначе это будет что-то не то :music:

:write: Видання Авторевю постійно проводить ресурсні тести різноманітних автомобілів. В тому числі і тестує на динаміку і максимальну швидкість. Спільною особливістю всіх машин є те, що при пробігу в 100 тис. км. вони показують кращі результати, ніж нові автомобілі. Тому, Джилі GC6 ще не може вийти на пік потужності і покаже кращий результат через де-який час. Але навіть зараз показати результат в 35 с. не є проблемою. Проблема в іншому. Щоб перетнути синій щит з результатом в 35 с. необхідно розвинути швидкість в момент фінішу близько 170 км/год. Джилі це може зробити легко, але дистанції для гальмування перед кругом є замало. Необхідно застосовувати екстренне гальмування, що є небезпечно. Виходить так, що я легко розганяюся до 140 на третій, а на четвертій вже не педалюю, а доїжджаю до фінішу з швидкістю 150. Після заїзду Сенса за 39 сек. я кілька разів повторив результат в 38 сек. Покращити його заважає трафік на цій ділянці. Можна би було виїхати в 7.00, або в неділю зранку. Але для чистоти екперименту в машині повинен знаходитись пасажир, тому чекаю слушного моменту, коли дистанція буде вільна від машин і буде пасажир. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112804
Поділитись на інші сайти

Какие пары?)))) Это обычный гражданский автомобиль без претензий и даже намёков на спорт.

Но проехать надо :)  Так,по-граждански,но максимально быстро :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112807
Поділитись на інші сайти

:write:, але дистанції для гальмування перед кругом є замало. Необхідно застосовувати екстренне гальмування, що є небезпечно.

Да,есть такой момент,помню жена напряглась малость,когда я оттормаживался перед кругом со 150 км/ч :eyes:  Но у Ланоса ж плохие тормоза,как все говорят))) Хотя мне кажется,что нормальные)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112810
Поділитись на інші сайти

А не проще уже тогда выехать на какую-то прямую, пустую дорогу? Зачем подвергать опасности себя и окружающих?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112814
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

А не проще уже тогда выехать на какую-то прямую, пустую дорогу? Зачем подвергать опасности себя и окружающих?

Вот и я им об этом твержу постоянно.

Нафига ехать во Львов или куда ещё и гонять на общей трассе?

Всё же можно решить проще.

Прямая без машин. Заезд допустим на 2 км (неважно) со старта или с 60 км час. Или и так и так.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112815
Поділитись на інші сайти

:write: Пройшло багато часу і вже забулася передісторія цього змагання. Не було мети ганятися. Ще на Джилі СК я хвалив двигун, особливо на цій гірці. Посипалась як завжди критика, що нічого особливого немає. Тоді я запропонував спробувати самим. Спочатку мали змогу протестуватися двоє..... і там результати були слабенькі. А результат третього учасника на Сенсі впритул наблизився до результату GC6. Знаючи можливості Сенса по обертах і швидкостях, стало зрозуміло, що заїзд був виконаний на максимальних обертах. На сьогодні GC6 ще не готова виходити на пік обертів і потужності. Але навіть не в цьому справа. Найбільша проблема - круг після щита-фінішу. Відгальмовуватися з 170 км/год - реально небезпечно. Тому я зможу зробити заїзд максимум за 37 сек. На перший погляд 2 сек. не великий розрив, але при 160 км/год на фініші за 2 сек. машина проходить 88 метрів, або 20 корпусів (саме в корпусах рахують випередження на коротких дистанціях). Ця дистанція близько 1.1-1.2 км. Якщо брати дистанцію 2 км і більше, то перевага Джилі буде суттєвішою. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112824
Поділитись на інші сайти

Да ладно вам споры разводить - китай отозвал все жц-6 между прочим... 

Там трабла с завода с двиглом какая-то, что-то с клапанами и не только. Так что не стоит ничему удивляться

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112864
Поділитись на інші сайти

Да ладно вам споры разводить - китай отозвал все жц-6 между прочим... 

Там трабла с завода с двиглом какая-то, что-то с клапанами и не только. Так что не стоит ничему удивляться

 

Звідки інформація? 

Мотори дійсно слабенькі, якщо по динаміці майже такі як мемзи 307((

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112866
Поділитись на інші сайти

Там сильно зажаты клапана и что-то с блоками лажа какая-то, инфа от владельца такого же авто...

Жалеет что с гарантии спрыгнул. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112868
Поділитись на інші сайти

Там сильно зажаты клапана и что-то с блоками лажа какая-то, инфа от владельца такого же авто...

Жалеет что с гарантии спрыгнул. 

 

У Богдана на форумі, теж  зявилася проблема з пуском на жс-6. Будемо надіятися, що у нього все буде добре, і проблема у якості палива. Нове авто всетаки....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112871
Поділитись на інші сайти

Ага, озадачився, пішов гуглити. Машина зараз у дружини, поки не жалілася. В моєму випадку навряд чи клапана, тих секунд ди двигун ковбаситься явно замало для прогріву клапанів до зміни теплових зазорів. Але то вже на вихідних гляну що і як.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112875
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

я сейчас озадачился где свои регулировать клапана....у ЖС на сколько тысячах регулировка по книжке ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112881
Поділитись на інші сайти

я сейчас озадачился где свои регулировать клапана....у ЖС на сколько тысячах регулировка по книжке ?

В АИСе....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112884
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Позвонил на АИС в Николаеве.....сказали работа 600 грн а один стакан где-то 130 грн.....ладно с деньгами, но при этом нужно приехать....разберут, померяют.....потом закажут, так как в наличии нет....всё это время машина будет стоять в АИСе разобраной....я спросил сколько дней....сказали где-то с неделю.....так как разбирать два раза не будут.....буду пробивать другие города 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112885
Поділитись на інші сайти

:write: . Найбільша проблема - круг після щита-фінішу. Відгальмовуватися з 170 км/год - реально небезпечно.

Можна не тягнути до щита,бо дійсно небезпека є,а зробити фініш десь раніше,до якогось там фонарного стовпа,чи ще чогось,а потім зрівняти результат з моїм відео)) :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112887
Поділитись на інші сайти

Да ладно вам споры разводить - китай отозвал все жц-6 между прочим... 

Там трабла с завода с двиглом какая-то, что-то с клапанами и не только. Так что не стоит ничему удивляться

:write: А що, про ржавчину вже набридло писати? Я постійно моніторю всі новини по GC6 у нас, в Росії, в Білорусі. Нічого такого подібного не вспливало. Це старі двигуни МК + система CVVT. Двигуни надійні і довговічні. Але коректор фаз вимагає доброго масла і вчасної заміни фільтра CVVT. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112888
Поділитись на інші сайти

..всё это время машина будет стоять в АИСе разобраной....я спросил сколько дней....сказали где-то с неделю.....так как разбирать два раза не будут.....буду пробивать другие города 

Неделя на регулировку клапанов,конечно не вариант. Вариант досконально изучить эту тему и сделать всё самому у себя дома.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112889
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

стаканы нужно подбирать...ну или шайбами 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112892
Поділитись на інші сайти

Можна не тягнути до щита,бо дійсно небезпека є,а зробити фініш десь раніше,до якогось там фонарного стовпа,чи ще чогось,а потім зрівняти результат з моїм відео)) :)

:write: По моєму і вашому відео за фініш я прийняв знак "правий поворот заборонено". Точно порахував секунди. Результат: до знаку GC6 доїжджає за 25 секунд, а Сенс за 27 секунд. Різниця в дві секунди більша, ніж загальна різниця всього заїзду ( Джилі - 38 с., Сенс-39 с.). Це підтверджує моє попереднє твердження, що давити до самого фінішу в мене нога не піднялася. Я людина азартна, але одночасно розважлива. Ніколи не ризикую. Але коли випаде пуста ділянка, я добряче притисну. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112894
Поділитись на інші сайти

Позвонил на АИС в Николаеве.....сказали работа 600 грн а один стакан где-то 130 грн.....ладно с деньгами, но при этом нужно приехать....разберут, померяют.....потом закажут, так как в наличии нет....всё это время машина будет стоять в АИСе разобраной....я спросил сколько дней....сказали где-то с неделю.....так как разбирать два раза не будут.....буду пробивать другие города 

:write: Зазор клапанів перевіряється кожні 30 тис. км. І не факт, що їх треба регулювати. А якщо і треба, то лише шайби замінюються. Де-які замінюються просто місцями, де-які зточуються, якщо не виходить, то може пару шайб доведеться докупити. Розбирати двигун, знімати розпредвали, щоб замінювати стакани - це чистий розводняк. Ось як це треба робити:

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2112896
Поділитись на інші сайти

:write: Зазор клапанів перевіряється кожні 30 тис. км. І не факт, що їх треба регулювати. А якщо і треба, то лише шайби замінюються. Де-які замінюються просто місцями, де-які зточуються, якщо не виходить, то може пару шайб доведеться докупити. Розбирати двигун, знімати розпредвали, щоб замінювати стакани - це чистий розводняк. Ось як це треба робити:

 

:write: Появилася додаткова інформація, що зазори клапанів на Джилі GC6 регулюються не шайбами, як стверджував Андрій з Реальних китайців, а стаканами, як на Емгранді. Також прочитав, що з 2011 року Джилі відмовилась від шайб і регулювання клапанів на СК, МК, GC6, Емграндах здійснюється виключно стаканами. А це означає, що для регулювання треба знімати розпредвали. Вся інформація з російських сайтів. Там їздить багато GC6 і є вже машини, де такі регулювання проводились. У них також залежить від СТО. Є люди, яким проводили регулювання із заміною стаканів за 2-3 години, а є такі, яким це розтягнули на кілька днів. Все залежить від наявності стаканів усіх типорозмірів на складі. Також з рос. сайтів стало відомо, що ГБО на Джилі сильно зменшує зазори і як правило на 30 тис.км. їх треба регулювати (лише випускні клапани, впускні в усіх в нормі). З іншого боку, машини без ГБО не потребують регулювання до 90-100 тис. Ціни на один стакан у них 150-200 рублів, а у нас 150-200 грн. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2113127
Поділитись на інші сайти

Якась дикість повна! Це тойота такий черезжопінськ придумала?? Чи вже китайська народна самодіяльність? Чого б не зробити елементарне регулювання клапанів, як на тому ж МеМЗі аба двигунах мотоциклів. На Сенсі я вперше регулював десь під 70-80 тисяч і все, новий власник туди ще не лазив. Але вся процедура зайняла від сили 10-15 хвилин разом з заміною прокладки кришки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2113141
Поділитись на інші сайти

Богдан, це китай і він непередбачений((

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2113151
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

вроде как "прикол" это от тойоты ещё....

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

чё-то нашел...у ЕС такой-же ДВС

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2113160
Поділитись на інші сайти

Якась дикість повна! Це тойота такий черезжопінськ придумала?? Чи вже китайська народна самодіяльність? Чого б не зробити елементарне регулювання клапанів, як на тому ж МеМЗі аба двигунах мотоциклів. На Сенсі я вперше регулював десь під 70-80 тисяч і все, новий власник туди ще не лазив. Але вся процедура зайняла від сили 10-15 хвилин разом з заміною прокладки кришки.

:write: Прямий нажим кулачка на стакан клапана застосовують для високообертових двигунів. Коромисло не здатне забезпечити довгої стабільної роботи на високих обертах. Тому і Тойота, і інші виробники від архаїчних коромисел відмовились. На МеМЗі мені клапани регулювали кожних 10 тис. Де-які зазори були в нормі, але деякі треба було підрегулювати. Те, що ви регулювали вперше на 70 тис., говорить лише про те, що двигун працював з невластивими зазорами і не показував штатних характеристик. Ви як користувач не могли визначити об"єктивно, чи добре працює двигун. Звичайно, є багато автомобілістів, які взагалі нічого не роблять з машиною і стверджують, що вона працює як годинник. Але це їхня справа. На Джилі клубі також є наїздники, які навіть при наявності ГБО, не заглядують до клапанів, поки вони не прогорять. Потім замінюють клапани, шліфують сідла, заодно і регулювання вперше здійснюють. Можна і так. В такому режимі двигун Джилі до 100 тис. проїде. Особисто мені таке не підходить. Написано перевіряти зазори раз в 30 тис. (при ГБО - раз в 20 тис.), значить треба перевіряти. Так, на МеМЗі клапани регулюються легше, це факт. Але це зовсім не означає, що МеМЗ кращий від Тойоти. Якщо дотримуватися філософії, що чим простіше, тим надійніше і краще, можна вернутися до двигунів з нижнім розпредвалом і штовхачами..., або до однокамерних карбюраторів. Проблема не в двигуні  і не в китайцях, які просто скопіювали двигун, проблема в наших жлобських СТО, які не можуть мати на складі навіть простих стаканчиків. Обіцяю дізнатися, як справи з тим в нашому львівському АІС. А вцілому, що таке затратити нехай навіть цілий день для регулювання клапанів раз в 30 тис. км.? Як на мене, це не проблема. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/64/#findComment-2113179
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.