Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

sens2012, а Ви повітряний фільр не змащуєте маслом для фільтрів (липке таке, зазвичай рожеве або іншого яскравого кольору)? Цікаво, в моєму китайці аккум і відповідно короб повітряного фільтра з інших боків мото. Сьогодні теж заїждав в гараж, розчехлив мот, обняв його рідного, порадувався ідеальному блиску і чистоті, зачехлив і попрощався ще на пару місяців :)
 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2072793
Поділитись на інші сайти

sens2012, а Ви повітряний фільр не змащуєте маслом для фільтрів (липке таке, зазвичай рожеве або іншого яскравого кольору)? Цікаво, в моєму китайці аккум і відповідно короб повітряного фільтра з інших боків мото. Сьогодні теж заїждав в гараж, розчехлив мот, обняв його рідного, порадувався ідеальному блиску і чистоті, зачехлив і попрощався ще на пару місяців :)

 

:write: На скутері в мене фільтр був змащений. А тут був сухий, лише трохи припорошений. Тому я лише вимив його і встановив намісце. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2072805
Поділитись на інші сайти

Думаю, що поролоновий фільтр все ж таки потрібно просочувати мастилом. У моєму скутері це вказано в інструкції.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2073039
Поділитись на інші сайти

Думаю, що поролоновий фільтр все ж таки потрібно просочувати мастилом. У моєму скутері це вказано в інструкції.

:write: В коробці повітряного фільтра не було навіть натяків на мастило. Фільтр - це двошарова конструкція поролону на пластиковому каркасі + густа металева сіточка. Сумніваюся, що попередній власник на 5 тис. замінював фільтр і поставив сухий. В мене на скутері також був поролон одношаровий і в маслі. А в мотоцикла - сухий, але двошаровий. Один шар жовтий, а другий чорний. Тут можна кашу маслом зіпсувати. Знизиться прохідна здатність, двигун почне задихатися. Бувають же сухі фільтри. Але треба цю тему вивчити краще. В контакті є форум Джіанші.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2073060
Поділитись на інші сайти

:write: Довго шукати не довелося. Фільтр все ж повинен бути сухим : ".....Разобрал воздушный фильтр, на всосе конечно всё было пыльное и жёлтая сторона паралона на фильтрующем элементе почти черная, после паралона всё оказалось более менее чисто, не учитывая маслянистой пплёнки на внутренних стенках корпуса фильтра и металлической сеточки после фильтрующего элемента, но маслянистая плёнка была и в начале (когда пригнал мотоцикл открывал смотрел как сделано). Постирал паралон, пока на перестала отжиматся грязная вода, осмотрел на целостность и высушил. Внутри корпус фильтра тщательно вытер, включая и маслянистую плёнку, металлическую сеточку вымыл кисточкой в бензине и высушил. До фильтрующего элемента со стороны карбюратора покрыл все тонким слоем силиконовой смазки (в балоне по типу вд - 40, если тонкий слой хорошо держится на вертикальных поверхностях и достаточно маслянистая) включая и саму металлическую сеточку. Всё собрал, завёл, разницы по работе двигателя не заметил, что грязный фильтр, что чистый, завелся сразу....."

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2073064
Поділитись на інші сайти

:write: Кілька висновків про динамічні властивості GC6. 

Машина пройшла більше 5 тис. км. і можна вважати, що обкатка закінчена. Пару разів пробував розгін під відому з моїх відео тестову гірку. Такого стрімкого підриву, який показувала СК,  ця машина поки що не показує. На низах, особливо до 2000 об., GC6 тягне краще за легшу СК (без. конд. і гідропідсил.). А на верхах в районі 3400-3500 об. динаміка поки що гірша. Очевидно, регулятор фаз змістив момент до низів і там його робота є помітна. Машині всерівно яка передача, вже з 1300-1500 об. дуже добре тягне. І не скажеш, що 16 клапанів. А верхи не такі яскраві. Правда, ще не крутив до 4000 об. Можливо підхват буде в цій зоні. СК розкрилася повністю після 8000 км. Якою була динаміка СК на 5 тис. км. вже не пам"ятаю. Буду чекати пробігу 8-9 тис. Якщо порівнювати з Сенсом, то динаміка GC6 у всіх режимах є кращою. Якщо порівнювати з обкатаним Ланосом, то десь така сама (до швидкостей 120). З Рапідом порівнювати важко, адже Рапід має коротку коробку, а Джилі дуже навіть довгу. Рапід здається динамічнішим........., але на високих швидкостях я його не ганяв. А до 100 км/год Рапід 1.2 не поступається GC6. В Рапіда також тракторна тяга з низів, а на 50 км/год комп. підказує вмикати вже 5-ту передачу. Чистий дизель! Сенс, GC6 і Рапід 1.2 МРІ дуже різні машини. Сенс шумний і їхати швидко не хочеться. Рапід тихий, але тахометр показує, що оберти вже високі і тому їхати швидше також особливого бажання немає. GC6 лише на старті фиркає глушником під днищем, зате потім двигун працює дуже тихо і оберти тішать. Єдине, що на фоні такої тиші чути коробку.... В районі 1800-2000 об. появляються тролейбусні підвивання. При розгоні їх не чути. Лише при рівномірній їзді. Перечитав форуми. Власники МК з тим змирилися. У всьому решта коробка чудова - перемикання чіткі, ходи ричага короткі, передачі вмикаються дуже легко. Є думки, що для цієї коробки потрібно застосовувати густіше масло 80W-90, а не 75W-90, як наполягає офіційна СТО. Можна би було поексперементувати, якби масло не коштувало так дорого. У всякому разі, в мороз, поки коробка не прогріється і масло трохи густіше, підвивання майже пропадають. Може на літо і заллю XADO 80W-90. (більше 300 грн. за літр............)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2074889
Поділитись на інші сайти

:write: Може на літо і заллю XADO 80W-90. (більше 300 грн. за літр............)

Можно подумать,меняете масло в кп каждый сезон.

П.С. я сам хочу вскоре сменить масло в кп и тоже ХАДО,правда не рештл какое именно.

П.С.2  и на мот такой как у вас тож засматриваюсь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2074892
Поділитись на інші сайти

:write: Відносно мотоцикла, то вже не можу дочекатися тепла........ Вже повністю обслужений і чекає прогулянок на свіжому повітрі. Насправді я трохи загнув з пробігом. Просто забув. Пробіг не 9000 км, а всього 6500...... Тобто, купив 5 тис., за рік накатав 1500 км. Не густо... Але це ж для забави, відпочинку. А ресурс в цього двигуна не менше 30-40 тис. На форумах є і під 50 тис. без капіталки. Добрий мотоцикл! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2074898
Поділитись на інші сайти

:write: Сьогдні видався теплий і сонячний день. Для профілактики час-від-часу вмикав кондиціонер. Якщо постійно вмикати і вимикати, то робота конд. на динаміці сказується. Не сильно, але все ж...... Але, якщо конд. увімкнений постійно, то через 10 хв. забуваєш про нього і динаміка ніби як завжди. Або звикаєш сам, або двигун підлаштовується під роботу кондиціонера. Одним словом, їздити з конд. на цій машині не напряжно. Є інша проблема - можна забути про увімкнений кондиціонер, якщо він не на макс. холоді. Світла індикатора в сонячний день зовсім не видно. Ні обертами, ні шумом двигун не вказує, що працює кондиціонер. 

 

Сьогодні їздили в гості. Відповідно машина дочекалася мийки. 

 

e366ae588013.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2075763
Поділитись на інші сайти

:write: Джилі GC6 потрохи прокидається. На відомій тестовій гірці не пасе задніх, а навпаки заохочує їхати веселіше. Попалося мені відео, коли дружина їхала за кермом. Тому немає звуку. Вона теревенить з подругами і не хоче, що це записувалося. На даному відео в машині окрім дружини ще двоє подруг і повний багажник із супермаркету ..... не менше 30 кг. Сам вигружав. Доїхали до кільця і назад.............. забули на роботі якісь папери........ Що поробиш, жінки.......

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076761
Поділитись на інші сайти

:write: Джилі GC6 потрохи прокидається. На відомій тестовій гірці не пасе задніх, а навпаки заохочує їхати веселіше. Попалося мені відео, коли дружина їхала за кермом. Тому немає звуку. Вона теревенить з подругами і не хоче, що це записувалося. На даному відео в машині окрім дружини ще двоє подруг і повний багажник із супермаркету ..... не менше 30 кг. Сам вигружав. Доїхали до кільця і назад.............. забули на роботі якісь папери........ Що поробиш, жінки.......

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

по видео вижу многим похеру на красный!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076791
Поділитись на інші сайти

:write: Так, порушують

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076810
Поділитись на інші сайти

Наконец я понял что за горка. Надо будет самому попробовать на что способен ланос на этом участке. А то сколько ездил, никогда не ганял, так как там до круга не далеко. 

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076811
Поділитись на інші сайти

:write: Я стартую з 4 передачі. Десь на половині підйому на 95-100 км/год перемикаюся на 5-ту і на вершині гірки швидкість 120. Помітив, що більшість машин їдуть 80 км/год (очевидно, на 4-тій). В мене на Сенсі було так само - четверту крутити вище 80-90 км/год нема смислу, адже оберти досить високі і двигун шумить, а п"ята не витягувала. Машина втрачала темп і доводилось знову переходити на 4-ту. На Сенсі мене та гірка напрягала. Щоб не слухати шуму двигуна їхав також на 4-тій  80 км/год. На Рапіді 5 -та витягує без проблем, але рівномірно. Лише на Джилі СК було відчутне прискорення навіть на п"ятій передачі. GC6 поки що десь між СК і Рапідом. На відео видно, як дві машини в лівому ряді як би гальмують......... Насправді, швидше за все, перша машина не може вирішити чи тягнути дальше на 4 - тій чи на 5 - тій. Бувають такі "противні" пологі підйоми, коли четверта надто шумна, а п"ята заслаба. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076831
Поділитись на інші сайти

Я вроде на 5-ю тоже переключаюсь, но точно не помню, надо обратить внимание. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076866
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

а как ЖС если притормозить за кем-то на этой горке....где-то посреди....наберёт снова темп ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2076947
Поділитись на інші сайти

а как ЖС если притормозить за кем-то на этой горке....где-то посреди....наберёт снова темп ?

:write: Все залежить від швидкості і передачі. Якщо пригальмувати до 80 км/год, то на 5 - тій передачі оберти впадуть до 1800 об. А цього буде недостатньо для прискорення в гору. Якщо швидкість буде під 100, а оберти від 2400, то темп буде набирати. Взагалі, на GC6 п"ята передача хоча і довга, але достатньо робоча. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077038
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

ну а если ехать например 30-40 км за кем-то, а потом въехать под гору за ним-же, и аж потом его-же на обгон но уже под горку )))))...как и на какой передаче тогда ЖС вытянет ?

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077049
Поділитись на інші сайти

ну а если ехать например 30-40 км за кем-то, а потом въехать под гору за ним-же, и аж потом его-же на обгон но уже под горку )))))...как и на какой передаче тогда ЖС вытянет ?

:write: 30 км/год - друга передача, 40 - третя передача. Якщо треба різко обігнати на підйомі з 30 км/год, то друга і викручування її до 50 км/год......... і вже потім третя. Поняття "витягує" дуже широке і не конкретне. Інжектор дозволяє витягувати без подьоргувань з малих швидкостей на досить високих передачах......... Де-хто так і їздить. Але робочий діапазон для безнаддувного бензинового двигуна 1.5 це 2000-4000 об/хв. Чекати якихось подвигів нижче 2000 об не доводиться. Джилі GC6 добре тягне вже з 1500-1800 об, але все ж краще прискорення починати з 2500 об. Макс крутний момент в GC6 знаходиться в межах 2800-3400 об/хв. З цього треба і виходити. Застосування фазокоректора дозволяє перемикатися вже на 2500 об. В СК без CVVT перемикався на вищу передачу при 3000 об. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077073
Поділитись на інші сайти

Попробовал я ту гору. Ничего особенного, не такой там уж уклон что-бы что-то тестировать. Перед самой горой скорость меньше 40 км\ч., где-то на половине горки воткнул 5-ю  на скорости 80 км\ч. без проблем. Ланос 1.5, евро 2, катализатор и лямбда на месте, мозги с  заводской прошивкой, ГБО 2(1). Эксперимент проводился на газу.   До этого там всегда ездил в раене 80-90 км\ч. по причине, что скоро круг, нет смысла ради 1-й минуты рвать задницу, думаю остальные автомобилисты поступают так-же, а не от недостатка мощности.  

 Снял видео, но решил, что в бортовике тс его выкладывать без ведома не прилично, если не верите моим словам могу скинуть. 

 PS: понравилась фраза жены в конце, которую попросил быть оператором, только без обид. "И что здесь особенного?", я и сам этого не увидел.  :) Может ваш сенс правда нифига не ехал...

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077390
Поділитись на інші сайти

Він дійсно мертвий або скоріше сильно задушений був, я це вже давно писав..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077391
Поділитись на інші сайти

Попробовал я ту гору. Ничего особенного, не такой там уж уклон что-бы что-то тестировать. Перед самой горой скорость меньше 40 км\ч., где-то на половине горки воткнул 5-ю  на скорости 80 км\ч. без проблем. Ланос 1.5, евро 2, катализатор и лямбда на месте, мозги с  заводской прошивкой, ГБО 2(1). Эксперимент проводился на газу.   До этого там всегда ездил в раене 80-90 км\ч. по причине, что скоро круг, нет смысла ради 1-й минуты рвать задницу, думаю остальные автомобилисты поступают так-же, а не от недостатка мощности.  

 Снял видео, но решил, что в бортовике тс его выкладывать без ведома не прилично, если не верите моим словам могу скинуть. 

 PS: понравилась фраза жены в конце, которую попросил быть оператором, только без обид. "И что здесь особенного?", я и сам этого не увидел.  :) Может ваш сенс правда нифига не ехал...

:write: Я ж не стверджував, що Ланос не може. Я стверджував, що Сенс на цій гірці відпочиває в порівнянні з Джилі СК і GC6.   Ви гірку долали на Ланосі. При чому тут Сенс? Чи може всерівно, що їхати на Ланосі, що на Сенсі? Пропоную все ж викласти  відео з часом долання цієї гірки. Лише 40 км/год перед гіркою там ніхто не їде. Мінімум 60 км/год. Початок розгону зразу за пішохідним переходом. Я зможу записати таке відео, коли машина буде мати пробіг мінімум 8-9 тис. Джилі на менших пробігах ще не їдуть. Але на обкатаних машинах відео можна записувати вже. Пропоную Jason-ua також долучитися до освоєння цієї гірки (вул. Кульпарківська, виїзд на Сокільники)......... Може жовтий Сенс дійсно унікальний? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077410
Поділитись на інші сайти

Він дійсно мертвий або скоріше сильно задушений був, я це вже давно писав..

:write: Давайте, запишіть відео. Побачимо, який живий ваш Сенс. Ви ж часто буваєте у Львові. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077411
Поділитись на інші сайти

:write: Відео для орієнтації. Початок старту - пішохідний перехід 60 км/год. Фініш - лінія останнього бігборду перед кільцем. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077414
Поділитись на інші сайти

:write: Я ж не стверджував, що Ланос не може. Я стверджував, що Сенс на цій гірці відпочиває в порівнянні з Джилі СК і GC6.   Ви гірку долали на Ланосі. При чому тут Сенс? Чи може всерівно, що їхати на Ланосі, що на Сенсі? Пропоную все ж викласти  відео з часом долання цієї гірки. Лише 40 км/год перед гіркою там ніхто не їде. Мінімум 60 км/год. Початок розгону зразу за пішохідним переходом. Я зможу записати таке відео, коли машина буде мати пробіг мінімум 8-9 тис. Джилі на менших пробігах ще не їдуть. Але на обкатаних машинах відео можна записувати вже. Пропоную Jason-ua також долучитися до освоєння цієї гірки (вул. Кульпарківська, виїзд на Сокільники)......... Може жовтий Сенс дійсно унікальний? 

1.  По поводу сенса. Да у меня не сенс, но вы выше писали, что многие авто скорей всего не тянут, которых вы опережаете. На что я вам и даю ответ, просто людям нет смысла разгоняться, так как круг рядом. И не думаю, что сенс на столько унылый, хоть Мемз 1.3, и чудес не бывает, но думаю бывают просто неудачные экземпляры.

2. Там и правда 40 км\ч, перед горкой никто не едет, я для эксперимента в этот раз не привышал до 60-ти  :-X .

3. От пешеходного перехода уклон маленький и расстояние до горки большое, есть время разогнать авто. Думаю если стартону на пешеходном, то доезжая до отбойника будет 4-я передача и это не совсем честно будет. 

Вот видео:

Машина слегка рычит, не из-за того, что я мотор выкручивал, а у меня просто резонатор прогорел (еще заводской стоит), если не поверите пересниму после замены, или когда заварю.  Переключаюсь: 1-я тронуться, 2-я до 40 км\ч., 3-я до 60-ти км\ч., 4-я до 80 км.\ч., 5-я до возможностей ланоса))).

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/36/#findComment-2077418
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.