Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Кандидат)в очередь!!)) Фотка уже пошла по Николаеву)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026099
Поділитись на інші сайти

:write: Звичайно, можна.... Може хтось сприйме за жарт, але це реально працює. Ланцюг не натягнутий, елементи двигуна не пошкоджує, має певну свободу. Але зняти, не відкриваючи замок неможливо. Необхідно лише вірно підібрати крок ланок ланцюга і величину дужки замка. Якщо буде занадто свободи, то ввімкнеться друга передача. Якщо буде занадто туго натягнутий, то буде давити на шланги охолодження і буде важко ставити і знімати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026109
Поділитись на інші сайти

И не лень каждый раз под капот лезть? У всяких локов есть еще один фактор, сдерживающий, глянул вор что там не просто и ушел дальше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026157
Поділитись на інші сайти

И не лень каждый раз под капот лезть? У всяких локов есть еще один фактор, сдерживающий, глянул вор что там не просто и ушел дальше.

А кто решится на угон китайской машины и главное с какой целью? Моё мнение, цепь в китайской машине всего лишь прикол и не более. За 8 лет угнано автомобилей Джили  в РФ 1 и Украине 1 и то наверное самими владельцами в пьяном угаре.

Змінено користувачем vod01
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026190
Поділитись на інші сайти

:write: Якщо це правдива статистика, то вона дуже тішить. Неугоняємість - одна з якостей китайців. У нас у Львові фактично неможливо припаркувати автомобіль в робочий час в центрі міста. Мені часом доводиться залишати машину за кілька кварталів і відлучатися на 4-5 годин. Без додаткового захисту почуваєш себе тривожно. А так все ж спокійніше. Або приїжджаєш в гості в чужий мікрорайон..... вечірка затягується до другої ночі...., а машину з вікна не видно. Також напряжно. Система коштує не дорого: ланцюг 1 м. - 80 грн., колодка - 100 грн. Якщо ніяково на виду в перехожих пхати ланцюг під капот, то можна додатково на ланцюг одягнути велосипедну камеру... Виглядає, як кабель. Змінено користувачем SeregaVin
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026197
Поділитись на інші сайти

  Замок плохой купил. Поверь, не нужно быть специалистом, что-бы его открыть. 9 месяцев проработал на интернет провайдера, и когда не было ключа от тех этажа, или крыши парни без проблем открывали его. Еще этот замок легко монтировкой ломается. Надежности мультилока на рулевом валу значительно уступает. 

  А у Львове много угоняют авто? А то не давно переехал, и после своей родной Сумской области тоже тревожно авто оставлять без присмотра. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026219
Поділитись на інші сайти

Соглашусь, что неугоняемость огромный плюс автомобиля.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026238
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

просто раньше не было таких китайских машин как сейчас....думаю ЖС9 не постеснялись-бы дёрнуть.....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026294
Поділитись на інші сайти

С какой целью угонять? Она не престижна, не распространена...да еще и китайская.......разве что малолетки захотят, но им проще копейку угнать.

Змінено користувачем SeregaVin
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026346
Поділитись на інші сайти

  Замок плохой купил. Поверь, не нужно быть специалистом, что-бы его открыть. 9 месяцев проработал на интернет провайдера, и когда не было ключа от тех этажа, или крыши парни без проблем открывали его. Еще этот замок легко монтировкой ломается. Надежности мультилока на рулевом валу значительно уступает. 

  А у Львове много угоняют авто? А то не давно переехал, и после своей родной Сумской области тоже тревожно авто оставлять без присмотра. 

:write: Замок можна підібрати надійніший. Просто в мене був вдома такий. Він китайський. Добрий тим, що працює защолкою. Монтировкою важко, адже нема у що впертися.... На перекрут немає місця. Само собою, що мультилок на рулі найважче знешкодити. Але на безриб"ї і рак риба. Все ж краще, ніж нічого. У Львові уганяють мало машин. Але слід врахувати, що у великому місті по-любому уганяють більше, ніж в малих містечках. Китайців не крадуть по причині їхньої непопулярності на вторинному ринку. На запчастини також не йдуть, бо китайці не такі розповсюджені. Швидше за все такий захист від хуліганистих пацанів. Їм і сигналку непросто відключити. А якщо ще після того не буде вимикатися задня передача, то дуже сумніваюся, що вони полізуть ще трудитися під капот. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026452
Поділитись на інші сайти

:write: Серед позитивів двигуна ДжіСі хочу відмітити здатність зберігати тепло довший час, коли двигун заглушений. В СК двигун швидко охолоджувався.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026798
Поділитись на інші сайти

Так там болт, ключем на 14 выкрутил (где крючок металический), цепь в сторону и поехал. Нет неугоняемых автомобилей. К сожалению...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026841
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я бы сказал это негатив. Плохая теплоотдача - вероятная причина перегрева.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026880
Поділитись на інші сайти

Так там болт, ключем на 14 выкрутил (где крючок металический), цепь в сторону и поехал. Нет неугоняемых автомобилей. К сожалению...

:write: Там не один болт, а цілих три. І доступ до двох інших утруднений. Без відкривання колодки, або розрізання ланцюга нічого не вийде. Я сподіваюся, що потенційні взломщики не читають цей форум і не поїдуть спеціально взламувати мою машину. А ті, що не читають, не сподіваються побачити таке під капотом.... і не ходять з метровими кусачками, акумуляторною болгаркою чи набором різноманітних відмичок. Наразі, замок тут найслабша ланка. Треба замінити на складніший. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026909
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я бы сказал это негатив. Плохая теплоотдача - вероятная причина перегрева.

:write: Тепловіддачу регулює термостат, радіатор та вентилятори. На ходу в будь-яких умовах датчик температури стоїть посередині як вкопаний. А це, що під час стоянки двигун повільно вистигає, є великий плюс. Адже не тратиться пальне на підвищені оберти холостого ходу для виходу на робочі температури. І для деталей двигуна це значний плюс. Думаю, це заслуга теплоізоляції капоту та конструкції блоку. Доречі, ні в СК, ні в ДжіСі неможливо почути в салоні роботу вентиляторів (пригадую Сенс......було враження, що другий мотор включився) і ніколи не знаєш, чи працюють вони, чи ні. Колір охолоджуючої в бачку також стабільно рожево-чистий і не змінюється. Не знаю, як в нових Ланосів, але в Сенса за пару тисяч все перетворилося в болото з плаваючими хлоп"ями...........................

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026916
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

у меня тоже долго остывает...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2026999
Поділитись на інші сайти

:write: З кожними 500 км. машина їде все веселіше (так було і в СК). Можливо знімається придушення в прошивці. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027390
Поділитись на інші сайти

Никто такого не делает, в прошивке

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027407
Поділитись на інші сайти

То кольца притираются))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027442
Поділитись на інші сайти

:write: Може і не роблять. Може це просто звикання до машини. Але дивно, це саме відчувалося по СК. Особливо після 8 тис. машина, що називається, поїхала. Не в одного мене такі відчуття. На форумі Джилі майже всі про це пишуть. Звідси і пішло припущення, що так записана програма керування двигуном. І це виглядає логічним. А ще побічно така гіпотеза підтверджується збільшенням споживання пального після періоду обкатки 5-8 тис. І про такий феномен також не один джилевод писав. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027444
Поділитись на інші сайти

:write: Відомо, що видання Авторевю не жалує Джилі МК. Навіть ті, що зібрані в Росії в Черкеську. В Черкеську Джилі МК і ДжіСі збирають по ПОВНОМУ !!! циклу. Але крім критики є і позитивні відгуки навіть журналістів Авторевю. Ось де-які з цитат:

Однако качество российской сборки хуже, чем китайской: нестыковки пластмассовых деталей интерьера, неравномерные зазоры между кузовными панелями…

Разгон до скорости 64,9 км/ч — удар! И Geely MK со смятым передком разворачивается почти на 90 градусов и отскакивает от барьера, как теннисный мячик. Кузов сработал на отлично: передняя часть смята, а салон практически не тронут. Дверной проем сократился лишь на сантиметр! Сварка выдержала, металл тоже. Передняя панель целехонькая, рулевая колонка с двумя карданными шарнирами и механизмом телескопирования, надежно закрепленная на мощной поперечной трубе, не дала баранке сместиться назад более чем на 15 мм. Педаль сцепления ушла навстречу ногам всего на 124 мм — это на 30 мм меньше, чем у Фокуса первого поколения. Пространство для ног не тронуто: мощный подрамник передней подвески, вырвав свою площадку крепления на левом лонжероне, уехал под днище.

Молодцы китайцы — это прорыв в области конструирования кузова! Конечно, прорыв именно для китайцев — на Западе, в Японии и даже в Южной Корее все это давно в порядке вещей. А вот для развивающихся стран… «Нам на Проект С надо бы такие пороги», — одобрили вазовцы мощнейшие усилители внутри китайского кузова. Причем снаряженная масса машины — всего 1095 кг.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027446
Поділитись на інші сайти

 А ще побічно така гіпотеза підтверджується збільшенням споживання пального після періоду обкатки 5-8 тис. І про такий феномен також не один джилевод писав. 

Ніякого феномену тут немає. Обкатка закінчується і збільшується інтенсивність натиску на педаль акселератора. От вам і збільшення розходу пального

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027449
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

.........Особливо після 8 тис. машина, що називається, поїхала. Не в одного мене такі відчуття. .......

что уже 8т накатали ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027495
Поділитись на інші сайти

что уже 8т накатали ?

:write: Це я про СК..... На ДжіСі пробіг наближається до 1 тис.км. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/12/#findComment-2027574
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.