Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

З дизельним Дастером повнопривідним із 6-ступінчатою коробкою

который не едет, в отличии хотя бы от дизельной версии 2.0 Корандо

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114666
Поділитись на інші сайти

Не знаю, але на лачетті або сенсі я без проблем їду на природу/рибалку і бампера ще ніде подрав головне аккуратно і з головою що не гелику їдеш!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114673
Поділитись на інші сайти

:write: По прохідності і Сенс, і  тим більше Лачетті значно поступаються Geely GC6. Звичайно, якщо вони на стоковій підвісці, а не задерті проставками. Варто лише подивитися на бампери біля бордюру і все стає ясно. А якщо ще захист встановлено, то в найменшій колії сядуть. Правда, на Сенсах і Ланосах останніх років підняли перід за рахунок 7-виткових пружин, від чого машини почали плавати на швидкості і гупати амортизаторами на розрив. . Знаємо, все це проходили. Багато власників, хто часто їздить по трасі, замінювали 7- виткові, на колишні 5-виткові. 

 

Дизельний Дастер чудово, але там ціна 16 за монопривід і 20 за повний привід. Відповідно вживані Дастери також дорогі. Але Дастер все ж в приорітеті,  цей базовий + конд. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114690
Поділитись на інші сайти

который не едет, в отличии хотя бы от дизельной версии 2.0 Корандо

:write: В АІС якраз Корандо продаються..... Але трохи дивно на Ланос форумі сватати Корандо... Наречений, звичайно, знатний, але................  :dontknow:  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114691
Поділитись на інші сайти

:write: В АІС якраз Корандо продаються..... Але трохи дивно на Ланос форумі сватати Корандо... Наречений, звичайно, знатний, але................ :dontknow:

Я сравнил корандо (который у моего брата) с дастером (на котором ездили вместе с ним на тестдрайве). Хотя себе бы ни то ни другое не взял....(у корандо багажника нет)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114697
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

видел МК крос у нас в городе....честно сказать я-бы не купил

когда этим летом менял форсы газовые, то ездил к газовщику....он купил малому МК крос одновременно со мной......я посмотрел на машину, то и фары были потускневшие, и коррозия на кузове была...я не стал фоткать и расспрашивать....не удобно было как-то

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114699
Поділитись на інші сайти

 у сестры кросс 2013 года  куплен январь 2014. фары все ок. ЛКП все ок. сказать что вездиход- нуу высокая, но из за больших 16 колес амо на растяжение срабатывают на отбой с стуком. машина хорошая, мне только посадка не нравится, мне либо далеко руль либо близко педали. не могу удобно сесть как у себя в Сенсе.

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114703
Поділитись на інші сайти

:write: Я присвятив кілька дописів МК крос, бо познайомився з машиною сусіда. Так, де-які недоліки є, але вцілому машина сподобалась. 32 тис. пробігу і ідеальний стан. Він купив у співробітниці, все про машину знав. Попалася б мені така маши..... співробітниця, купив би за 6 штук, не задумуючись. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114705
Поділитись на інші сайти

 мне только посадка не нравится, мне либо далеко руль либо близко педали. не могу удобно сесть как у себя в Сенсе.

:write: Це посадка для людей, на зріст до 175 см. Дуже зручно, невисокі люди, особливо жінки, можуть їздити з витягнутими руками. В Ланосі в невисоких людей або руль під животом, або спинка в напівлежачому положенні. Педалі в Ланосі далекувато. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114706
Поділитись на інші сайти

Правда, на Сенсах і Ланосах останніх років підняли перід за рахунок 7-виткових пружин, від чого машини почали плавати на швидкості і гупати амортизаторами на розрив. . Знаємо, все це проходили. Багато власників, хто часто їздить по трасі, замінювали 7- виткові, на колишні 5-виткові. 

:shock:  у меня пружины 7 витков+ плюс поставки на ланосе 1.5, на разрыв, только раз в жизни сработали, когда на скорости за 140  на большой горб на асфальте налетел и  подскочил (такое ощущение было, что и колеса от земли оторвались), это еще было на старых , доволи убитых заводских амортизаторах. Вот пробивал до упора не раз, но на разрыв....? Может сейчас завод ставит очень гавеные амортизаторы, что на разрыв идут? 

 В МК Сros очень сильно разочаровался. Когда его еще только на фото можно было посмотреть, выглядел солидно большой, а в живую чуть больше матиза оказался. Автомобиль для женщин (ИМХО). Чесно удивлен, что там большой багажник,  я думал как у нивы. 

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114708
Поділитись на інші сайти

На рахунок посадки - справа звички, але дійсно блок педалей значно ближчий в порівнянні з ланосенсами. Дуууже довго звикав до "автобусноі" посадки в Джилі після 8 років на Сенсі, якщо відсунутися, щоб зручно ногам було - ледь дістаю до керма, і так що на поворотах треба відривати плечі від сидіння. А на норм руках при витискуванні зчеплення - нога лишається зігнутою. І це при моєму зрості 172см :). Тут швидше різниця в пропорціях довжини тулуба і ніг у європейців і азіатів. Зрештою звик і все влаштовує, але інколи сідаючи за кермо Сенса трошки кайфую від "спортивноі напівлежачоі" посадки. В плюсах джилі - менше навантаження на поясницю за такоі більш випрямленоі посадки і рівень очей вищий (кліренс плюс посадка) - менше сліплять зустрічні машини.

Як би там не було - до всього звикаєш і все інше здається спочатку некомфортним :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114765
Поділитись на інші сайти

:write: В кожної машини свої причуди. Шкода Рапід в плані посадки за кермом майже ідеал.... Але педалі дуже близько одна до одної. Газ з гальмом - це зрозуміло, але до них ще примкнула педаль щеплення. Виходить так, що на щеплення тиснеш майже по центру сидіння, в цей час як на GC6 педаль щеплення відчутно зліва. Що є набагато зручнішим. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2114777
Поділитись на інші сайти

:write: Класна штука для їзди по бездоріжжю. Чесно, вперше бачу щоб через завали з колод проїжджав. Якщо викинути всю військову начинку, всередині досить багато місця. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115198
Поділитись на інші сайти

:write:Geely GC6 досягає 200 км/год на 4 передачі, 6000 об/хв. KIA Cerato 1.6 (122 к.с.) не може відірватися. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115406
Поділитись на інші сайти

Я бы так написал Geely GC6 проигрывает у киа KIA Cerato 1.6 (122 к.с.)до 200 км/год на 4 передачі, 6000 об/хв

В внизу представленном видео есть полностью заезд и покатушки.

Дальше, кто гонял рулоном или кто немного понимает в аеродинаміке тот знает, что ехать за машиной, и догонять ее на высоких скоростях очень легко. А вот заезд ПАРАЛЕЛЬНО - совсем другие результаты.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115517
Поділитись на інші сайти

Geely GC6 досягає 200 км/год на 4 передачі, 6000 об/хв

То что она едет на 4 до 200 - это все удивительно, но мне кажется что очень большая ошибка спидометра.

И если бы она ехала сама, а не за спиной сиротки, то не факт что набрала бы 200

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115525
Поділитись на інші сайти

:write: Яка аеродинаміка??? Джилі їде за Черато з дистанцією не менше 100-150 м. А аеродинамічний мішок - це 10-20 м. максимум! І то не факт. Відносно похибок спідометра, то на 100 км/год похибка складає 3-4 км/год (звірено з GPS). Яка похибка на 200 км/год, не знаю. Думаю, не більше 10 км/год. Але яка різниця, коли Кіа Черато 1.6, 122 к.с. не може відірватися від китайця. По заїздах на 400 м. можна сказати, що те, що написано в мануалі GC6 - 102 к.с, 136 НМ цілком відповідає дійсності. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115800
Поділитись на інші сайти

Черато вже все-таки стара машина мінімум років 7 а то і 10, можливо компресія вже не найкраща у двигуні, та й напевно важча ніж з GC-6. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115802
Поділитись на інші сайти

Яка аеродинаміка???

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

 

Основы тяговых расчетов движения автомобилей по дорогам предлагают нам четыре основные силы, действующие на автомобиль во время движения: сопротивление воздуха, сопротивление качению, сопротивление подъему и инерционные силы. При этом отмечается, что основными являются лишь первые две. Сила сопротивления качению автомобильного колеса в основном зависит от деформации шины и дороги в зоне контакта. Но уже при скорости движения 50-60 км/ч сила сопротивления воздуха превышает любую другую, а на скоростях свыше 70-100 км/ч превосходит их все вместе взятые. Для того чтобы доказать это утверждение, необходимо привести следующую приближенную формулу: Px=Cx*F*v2, где: Px – сила сопротивления воздуха; v – скорость автомобиля (м/сек); F – площадь проекции автомобиля на плоскость, перпендикулярную продольной оси автомобиля, или площадь наибольшего поперечного сечения автомобиля, т. е. лобовая площадь (м2); Cx – коэффициент сопротивления воздуха (коэффициент обтекаемости). Обратите внимание. Скорость в формуле стоит в квадрате, и это означает, что при ее увеличении, например, в два раза сила сопротивления воздуха увеличивается в четыре раза.

 

Відносно похибок спідометра, то на 100 км/год похибка складає 3-4 км/год (звірено з GPS).

 

 

Але яка різниця, коли Кіа Черато 1.6, 122 к.с. не може відірватися від китайця.

Она ушла бы в точку, если бы ехала паралельно, а не сидела на хвосте, нивелируя сопротивление. И автор ролика (водитель) это понимает, в отличии от автора этого бж, и сразу же свернул за хвост черотки, как только она его обогнала.

 

 

Яка похибка на 200 км/год, не знаю. Думаю, не більше 10 км/год.

Ты до конца смотри ролик, они едут 200, а черато уходит дальше, разрыв под конец 100-150 метров. При том говорю, что реальных 200 1.6 черата не едет, а она и дальше набирает скорость когда джили типа едет 200. Это все лишь доказывает то, что спидометр врет  безбожно.

 

 

По заїздах на 400 м. можна сказати, що те, що написано в мануалі GC6 - 102 к.с, 136 НМ цілком відповідає дійсності. 

Да мы видели, по заездам здесь в бортовике, когда старый сеня 1.3 не уступает  :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115805
Поділитись на інші сайти

:write: Я так і не знайшов в запропонованій статті довжину розрідженого повітря за автомобілем - так званий повітряний мішок. В статті викладені банальні істини.... Насправді повітряний мішок залежить від конфігурації кузова і може суттєво вплинути на автомобіль позаду лише на відстані в 10-20 м., але аж ніяк не на такій відстані, на якій рухається Джилі за Черато. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115809
Поділитись на інші сайти

Черато вже все-таки стара машина мінімум років 7 а то і 10, можливо компресія вже не найкраща у двигуні, та й напевно важча ніж з GC-6. 

:write:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Черато важча на 200 кг. Але і потужніша на 20%. Співвідношення маса-потужність в них приблизно однакові. Не виключено, що Черато не була в найкращій формі. А як з іншими - Логан, Ріо? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115810
Поділитись на інші сайти

Так а який сенс в цих перегонах я так і не зрозумів. Geely має добрий двигун у своєму ціновому діапазоні і не більше. Давайте візьмемо хоча б Октавію А7 1,4 TSI і все стане на свої місця.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115811
Поділитись на інші сайти

Співвідношення маса-потужність в них приблизно однакові.

А почему тогда черато уезжает?

Черато растеряли свои кони с возрастом, а Джили GC-6 уже на заводе :D

А як з іншими - Логан, Ріо?

Логан дизельный а Рио 1.4 на автомате :D

Geely має добрий двигун у своєму ціновому діапазоні і не більше.

А кто же имеет тогда плохой двигатель, стесняюсь спросить?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115813
Поділитись на інші сайти

Chery Acteco, кажуть самий невдалий двигун у китайців. У Логана дизель до того ж нефорсований, двигун призначений щоб економити а не ганяти більше 130 км/г. КіА двигун 1,4 всім відомий овоч, його категорично не рекомендують брати водіям які люблять жваво їхати- для таких 1,6 є.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/67/#findComment-2115815
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.