Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

ПС2. ВЛАД ты на фуре будеш?)))))

:D (:)  Да))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090315
Поділитись на інші сайти

Ви мені дайте адресу,де цей підйом,щоб я у навігатор забив. На травневі свята,якщо все зростеться,то я буду в Карпатах,також планується поїздка у Львів. А вам покажу,як надо залітать на ту гору :D  Хоча дружина мабуть це не схвалиь,але я постараюсь її вмовити це засняти)))))

:write: Оце чоловіча розмова  :yes: Кульпарківська, 226,Львів, виїзд з міста на Сокільники. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090317
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

:D (:)  Да))))

Всё!!! Пипец вам всем.

Вы обьём его двига знаете? А крутящий?

Та даже если шо может просто прицепом махнуть и дорога чистая)))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090321
Поділитись на інші сайти

Всё!!! Пипец вам всем.

Вы обьём его двига знаете? А крутящий?

:D  Объём 11 литров,крутящий я точно так даже не скажу,но больше 1000,лошадей не много по меркам магистральных тягачей- всего-то 380,зато очень экономная,в 30 литров вкладываюсь всегда,даже под тяжёлыми грузами))) Кстати,если прицеп отцепить,то не каждая "девятка" за мной угонится на старте)))

Сорри за флуд)))

Шутка конечно,на праздники Сканейка пусть отдыхает дома,а мы поедем на Сенсе))))

Змінено користувачем 20vlad78
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090326
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, тягач будет сеню тащить или наоборот тягач сеню (ну как корабли шлюпки)?))))
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090330
Поділитись на інші сайти

Ви мені дайте адресу,де цей підйом,щоб я у навігатор забив. На травневі свята,якщо все зростеться,то я буду в Карпатах,також планується поїздка у Львів. А вам покажу,як надо залітать на ту гору :D  Хоча дружина мабуть це не схвалиь,але я постараюсь її вмовити це засняти)))))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

В гугле отметил примерно тот кусок трассы. 

Чувствую Влад надерет задницу и моему ланосу  :D

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090345
Поділитись на інші сайти

:D Посмотрим)))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090361
Поділитись на інші сайти

:write: А чим відео не підходить? Старт є, фініш є, час фіксовано. Я можу стартанути і з місця. Але вже писав, що це зайве навантаження для машини. Якщо хтось хоче з місця - будьласка! Але тоді першим, а я вже буду підтягуватися. Може ще якийсь Ланос пристане до конкурсу?.....А може Лачетті 1.6? 

интересно стало как бы лачетти 1.6 проехало б?Мощность, л.с.: 109,Обороты макс. мощности, об./мин.: 5800,Крутящий момент, Нм: 150,Обороты макс. момента, об./мин.: 4000!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090367
Поділитись на інші сайти

:D Посмотрим)))))

 

Влад, ти казав, що на 3 передачі крутиш сенса до відсічки))

Якщо так, то цікаво буде подивитися твій забіг.  :D

Я доречі на газі їхав на той пагорб. Мені здається, що на бензині ти швидче маєш проїхати))

Але май на увазі, у 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

був дохлий-задушений сенс,  і який би там результат не був, сенси для нього це корита. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090375
Поділитись на інші сайти

 

Влад, ти казав, що на 3 передачі крутиш сенса до відсічки))

Може не до відсічки,але до 100 км/год доведеться для жвавого розгону,більше ста вже йде спад і потрібна наступна передача... :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090393
Поділитись на інші сайти

Влад, ну ты  крутой  мужик! Вин Дизель нервно курит в сторонке! ))

 

Если серьезно, то в успехе Влада, мужики, я не сомневаюсь и объясню почему.

 

Сам эксперимент, равно как и видеодоказательство не являются до конца корректными.

 

На видео нет звука, это раз. (Мне мало интересно слушать г-на ТС-а и его супругу, но то, что я не слышу мотора - это хуже.)

Во-вторых, я не могу согласиться с утверждением, что заезд 402 м - это соревнование водителей, а САБЖ - соревнование машин.

По той причине, что как вводные данные эксперимента мы фиксируем следующие: Нулевую точку, время и скорость (три параметра).

Какова тут погрешность и что на нее влияет? ТС утверждает, что разница более чем в 60  корпусов, а я вижу разницу во времени на финише в 10%. При этом возможно ли гарантировать, что все вводные данные на старте зафиксированы с погрешностью не более 5% ? А кроме того играет важнейшую роль как именно водитель подъедет к нулевой точке чтобы в ней достичь 60 км/ч  на 3-й  передаче. Вылазит еще один неявный входной параметр обороты двигателя, то есть какой крутящий момент был на старте.

Глубже лезть в физику процесса не хочу, хотя мог бы.. Лучше подитожу.

 

Выводы:

1. Джили ГС-6 классная тачка, а мотор Тоёты априори не может быть дерьмом, хоть и проектировали его еще в 90-е. Видео это доказало.

2, Любой 16-клапанник объемом 1,5 - 1,6 как бы то не было едет резвее МеМЗ-а 307 с его 8 клапанами, маленьким маховичком и мелитопольской коробочкой, тем более если он обременён тяжелым кузовом Т-100.

3. Мы с вами не есть проффесионалы автоспорта, господа! И даже не любители)) Поэтому давайте не сравнивать тёплое с мягким и не мерять от меня и до обеда!

Змінено користувачем Mr_TT
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090407
Поділитись на інші сайти

Подъезжая к стартовой точке (пешеходный переход) я засниму спидометр,где будет 60,дальше газ в пол и полетели... :witch:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090411
Поділитись на інші сайти

Звук двигателя МеМЗ в таком режиме просто фантастический! Такому акустическому сопровождению позавидовал бы даже Астон Мартин))))

Камера будет включена со звуком :metal:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090412
Поділитись на інші сайти

Подъезжая к стартовой точке (пешеходный переход) я засниму спидометр,где будет 60,дальше газ в пол и полетели... :witch:

На 3 до 120 км. !!!! ))) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090440
Поділитись на інші сайти

Отак люди крутять мотори))

Я лише доказав, що сенс може їхати досить пристойно, як на свій мотор, і на цей пагорб залітає на 4 та 5 передачі без проблем і ніщо його не обмежує. У місті динаміки з головою вистачає. На трасі після 120км/год комфорт звичайно зникає, але до 110км/год по трасі мотор у салоні не чути і їхати досить комфортно та єкономно :).

Як би там не критикували сенс, але мемзовський 307 мотор досить непоганий!! От би ще туди гідрокомпенсатори поставили і ціни йому б не було))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090448
Поділитись на інші сайти

Ось на відео можна глянути як крутиться двигун сенса , перша передача до 50 км, друга трохи більше 80 і третя майже до 130 км. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090471
Поділитись на інші сайти

Не,до 120-130 я не буду на 3-й,просто тупой рёв мотора как по мне. До сотки самое оно,потом 4-я... У Сенса мотор хоть и слабый по сравнению с другими авто похожего класса,но вот соотношение двигателя к коробке вполне удачное. Вот в частности 3-я передача,кто хочет показать более-менее нормальный разгон просто обязан использовать 3-ю в диапазоне от 60 до 100. Это самая рывковая тема- нельзя её упускать)))

Короче посмотрим,может я и в 50 сек не вложусь- вместе потом поржём хоть :D  Главное,чтоб у меня поездка на западную состоялась.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090503
Поділитись на інші сайти

Не,до 120-130 я не буду на 3-й,просто тупой рёв мотора как по мне. 

Кстати да, может быть третья до 110 ,дальше 4 передача тоже не плохое едет ,может даже лучше чем выкручивать третью к отсечке ,вот по этом видео как раз видно как 4 включается на 110 км . 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090528
Поділитись на інші сайти

Сенс неплохо разгоняется на второй до 65-70 (по спидометру), потом начинается спад и отсечка. Бывший "мой" сенька :

("колокольчик" - это сигнал БЖ о достижении 5400 об\мин вроде, точно не помню какой выставлял, после него, по субъективным ощущениям начинается спад мощности и я так "хитрил" для переключения выше при разгонах ;)  )

На первой тупанул, на секунду задумался, может перестартовать - хотел на первой не терять ускорение на "визг" шин, потом передумал и из-за этого "тупняк" на первой)

 

 

Имхо, звук двигателя вполне кайфовый (правда выхлом с гофрой).

 

PS. GC6 скоро тоже будет ездить в таком режиме иногда :), хай еще немного "Обкатается"...

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090570
Поділитись на інші сайти

Влад, ну ты  крутой  мужик! Вин Дизель нервно курит в сторонке! ))

 

Если серьезно, то в успехе Влада, мужики, я не сомневаюсь и объясню почему.

 

Сам эксперимент, равно как и видеодоказательство не являются до конца корректными.

 

На видео нет звука, это раз. (Мне мало интересно слушать г-на ТС-а и его супругу, но то, что я не слышу мотора - это хуже.)

Во-вторых, я не могу согласиться с утверждением, что заезд 402 м - это соревнование водителей, а САБЖ - соревнование машин.

По той причине, что как вводные данные эксперимента мы фиксируем следующие: Нулевую точку, время и скорость (три параметра).

Какова тут погрешность и что на нее влияет? ТС утверждает, что разница более чем в 60  корпусов, а я вижу разницу во времени на финише в 10%. При этом возможно ли гарантировать, что все вводные данные на старте зафиксированы с погрешностью не более 5% ? А кроме того играет важнейшую роль как именно водитель подъедет к нулевой точке чтобы в ней достичь 60 км/ч  на 3-й  передаче. Вылазит еще один неявный входной параметр обороты двигателя, то есть какой крутящий момент был на старте.

Глубже лезть в физику процесса не хочу, хотя мог бы.. Лучше подитожу.

 

Выводы:

1. Джили ГС-6 классная тачка, а мотор Тоёты априори не может быть дерьмом, хоть и проектировали его еще в 90-е. Видео это доказало.

2, Любой 16-клапанник объемом 1,5 - 1,6 как бы то не было едет резвее МеМЗ-а 307 с его 8 клапанами, маленьким маховичком и мелитопольской коробочкой, тем более если он обременён тяжелым кузовом Т-100.

3. Мы с вами не есть проффесионалы автоспорта, господа! И даже не любители)) Поэтому давайте не сравнивать тёплое с мягким и не мерять от меня и до обеда!

:write: 1) Звук двигуна, звичайно, тихим не буде. Спеціально ввімкну звук для бажаючих. Слід лише врахувати, що мій реєстратор ловить такі звуки, які я в машині навіть не чую (шарудіння одягу, дихання, постукування брелка на ключах і т.п.). Тобто, він звуки підсилює і складається хибне враження про акустичний комфорт. 

2) Заміри з ходу не є абсолютними, це зрозуміло. Але загальну картину висвітлюють і це незрівнянно менше навантаження на машину, ніж старт з місця.

3) Що там з математикою? Кращий результат - це 38 сек. найгірший - 47 сек. Різниця - 9 сек. 9 сек. від 47 сек. - це 19.1%, але аж ніяк не 10%. На фініші швидкість GC6 - 150 км/год, а це означає, що за 1 сек. - машина пролітає 41 м. 41 Х 9 = 369 м., або 85 корпусів Сенсів. 85 !!! корпусів. Правда, швидкість GC6 за 300 м до фініша не була 150, але 140 була точно. Тому можна зробити поправку і прийняти швидкість за 140. На такій швидкості за 1 сек. машина проходить 39 м. 39 Х 9 = 351 м., або 81 корпус Сенса. На такій короткій дистанції (трохи більше кілометра) навіть 3 сек. велика різниця - це 117 м. 

4) Пішохідний перехід як лінія старту, розташована на невеликому спуску, тому якщо хтось і не дотримався 60 км/год на старті, а розвинув 80, то фора в нього невелика. На 3 передачі на спуску з 60 розігнатися до 80 - це секундна справа. Порушник на фініші може виграти максимум секунду.

5) Кожен має право на старті при 60 км/год вибирати будь-яку передачу і відповідно оберти. Хоч 2-гу передачу, хоч 1-шу, хоч 4-ту. Для GC6 оптимальною є 3-тя передача з обертами 2500. Може і 2-га передача з обертами 3100 і була б більш ефективною для старту, але я також не ізверг для машини. Перемогти хочеться, але не будь-якою ціною. Це стосується і максимальних обертів на 3-тій. Крутив до 5000, а міг спокійно до 6000. Було помітно, що з переходом на 4-ту напір прискорення зменшився. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090640
Поділитись на інші сайти

:write: Коли їздив на Сенсі часто виконував обгони на 3-тій передачі. І також помітив, що до 100 км/год третя - зверь, а дальше  крутити толку мало. Це трохи напрягало, бо в кульмінації обгону приходилось переходити на 4-ту. В Джилі GC6 3-тя передача розганяє машину поки давиш на педаль аж до відсічки. 140 км/год на третій - жодних проблем! Оберти будуть в районі 5300-5400. Для швидкого безпечного обгону фури, яка пре під 100 - це саме те, що лікар приписав - 3-тя і полетіли...  :letun: 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090643
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

я на 4 летаю...третья очень редко...и это на газе 

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090649
Поділитись на інші сайти

я на 4 летаю...третья очень редко...и это на газе

Я так само. 4 тільки для обгону довгих фур і якщо є спереді перешкоди. А так взагалі включив 5 передачу і пішов як на автоматі.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, звідки ви взяли 9 секунд? Я ж вам казав, що їхав на 4 передачі. От і рівняйте свій результат, де їхали на 4 передачі. Ще врахуйте поправку, що я на газі їхав))

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090652
Поділитись на інші сайти

:write: Є обгони з ходу, тоді 4-5 передачі. А є, коли сідаєш на хвіст фурі, не можеш обігнати, бо йдуть зустрічні. А фура йде 80-90........ Для швидкого обгону на Сенсі лише третя до 100, потім 4-та до 120. З 80 до 120 на 4 передачі Сенс буде розганятися секунд 15 - 17 ( на 5-тій - 22 сек.)............... з педаллю в підлозі. Так можна і на лобову атаку вийти. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090683
Поділитись на інші сайти

 

 

З 80 до 120 на 4 передачі Сенс буде розганятися секунд 15 - 17/

 

 

Цікавий момент, треба дійсно якось заміри зробити))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/53/#findComment-2090689
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.