Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Чекаємо заїзду рапіда 1.2  :D

А кашу заварив сам власник бж, так як сам писав, що у нього китаєць дуже динамічний і почав перший відео викладувати на заїзд цього пагорба)))

:write: Рапід участі в дискусії не брав. Щодо джилі, то я вам доказав, що ваш Сенс можна спостерігати лише в дзеркалі заднього огляду на відстані 60 !!! корпусів. Хочете позмагатися з Рапідом? Буде нагода, покажу який Сенс дохлий і по відношенню до Рапіда. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090098
Поділитись на інші сайти

Для нарахування податку важливi CO2 i Обьем двигуна СС. 

В России налог насчитывается на л.с.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090099
Поділитись на інші сайти

60 корпусів, а чого не 100??  :D

Дохлий ваш китаєць буде через 10років..І ви точно його вже мати не будете і взагалі невідомо що з ним буде. Може кури нестися десь будуть  :D

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090100
Поділитись на інші сайти

:write: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

mr479qn-engine

  1.  

Name, GEELY MR479QN. Years. Engine displacement, 1.500 l (1498 cm3). Enginepower (кВ), 75 kW / 102 HP. Clinders, 4. Valves, 16. Fuel type, Petrol ... - Саме такий 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090103
Поділитись на інші сайти

Щодо джилі, то я вам доказав, що ваш Сенс можна спостерігати лише в дзеркалі заднього огляду на відстані 60 !!! корпусів. 

Це не дуже коректне ствердження з Вашого боку. Наскільки швидко те чи інше авто заїде на цю гірку, залежить в більшій мірі від бажання водія та зовнішніх факторів, а вже потім від потужності. Якщо ж Ви хочете довести перевагу у "60 корпусів" то зробіть заізд в однакових умовах зовнішніх факторів, таких наприклад, як інтенсивність трафіку транспорту або напрямку вітру, з обговоренням умов - до яких обертів розкручувати мотор, на якій передачі їхати - тільки тоді результат буде більш-менш об'єктивним. 

А так всі ті секунди з Ваших відео залежать тільки від вашого бажання натиснути на педальку, яке з кожним разом все більше:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090104
Поділитись на інші сайти

60 корпусів, а чого не 100??  :D

Дохлий ваш китаєць буде через 10років..І ви точно його вже мати не будете і взагалі невідомо що з ним буде. Може кури нестися десь будуть  :D

:write: Якщо ви трохи знаєте матиматику, то переконаєтеся, що насправді буде 67 корпусів. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090105
Поділитись на інші сайти

Це не дуже коректне ствердження з Вашого боку. Наскільки швидко те чи інше авто заїде на цю гірку, залежить в більшій мірі від бажання водія та зовнішніх факторів, а вже потім від потужності. Якщо ж Ви хочете довести перевагу у "60 корпусів" то зробіть заізд в однакових умовах зовнішніх факторів, таких наприклад, як інтенсивність трафіку транспорту або напрямку вітру, з обговоренням умов - до яких обертів розкручувати мотор, на якій передачі їхати - тільки тоді результат буде більш-менш об'єктивним. 

А так всі ті секунди з Ваших відео залежать тільки від вашого бажання натиснути на педальку, яке з кожним разом все більше :)

:write: Якщо хтось оспорює результати, то повинен приставати на умови опонента, а не висувати свої. Умови прості - якмога швидше доїхати до щита. Все решта відмазки. Звичайно, залежить від водія. Машина ж сама не їде. Зовнішні чинники також видимі на відео. Заїзди на завантаженій дорозі до уваги не беруться. Важко видумати щось більш об"єктивне, ніж заїзд на цій ділянці. Секундомір в ютубі не обманеш. А якщо обговорювати умови обертів, передачі - то це не змагання, а балет. Будьте мужиками.  :cowboy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090109
Поділитись на інші сайти

Умови прості - якмога швидше доїхати до щита. Все решта відмазки.

 

Ну ось тепер з'явилася умова якнайшвидше доїхати до щита. А спочатку потрібно було просто записати, як на цю гірку виїжджає Сенс або Ланос, "якнайшвидше" умови не було.

 

 Важко видумати щось більш об"єктивне, ніж заїзд на цій ділянці.

 

Більш об"єктивне - це заїзд на 402 метри з суперником. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090121
Поділитись на інші сайти

Ну ось тепер з'явилася умова якнайшвидше доїхати до щита. А спочатку потрібно було просто записати, як на цю гірку виїжджає Сенс або Ланос, "якнайшвидше" умови не було.

 

 

 

100%!! Натякалося спочатку взагалі на те, що сенс ледь пхати не будуть на цей пагорб.

Я спочатку взагалі довго думав, де саме цей підйом, так як ніколи його не помічав...А це виявився невеликий пагор, а хтось називав його ледь не крутим підйомом.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090162
Поділитись на інші сайти

Ну ось тепер з'явилася умова якнайшвидше доїхати до щита. А спочатку потрібно було просто записати, як на цю гірку виїжджає Сенс або Ланос, "якнайшвидше" умови не було.

 

Більш об"єктивне - це заїзд на 402 метри з суперником. 

:write: Спочатку взагалі не було ніяких умов. Лише твердження, що Джилі СК швидка машина в порівнянні з попереднім Сенсом. Здавалося б очевидні речі, зважаючи на ТТХ. Проте, в світлі 99%  думки, що китай апріорі не може бути машиною, пішла лавина критики в мою адресу, що я щось не те пишу. Все є в дописах, можна почитати. Очолив таку опозицію Jason_ua, який збирався довести зворотнє, тобто, що і Сенс легко долає таку гірку. Питання - що означає поняття легко? Як його виміряти без реального заїзду. Так можна стверджувати, що і кінь з бричкою легко долає.... Тоді і з"явилася умова доїхати до щита якмога швидше. В результаті заїздів Джилі значно випереджає Сенс за будь-яких умов, за будь-якого навантаження, на будь-якій передачі. 

  Заїзд на 402 метри може бути об"єктивним, але тут багато залежить від уміння водія. Перед таким заїздом треба багато тренуватися, гробити двигун і палити шини. Дуже багато нюансів при такому старті з місця. Один невірний рух, на долю секунди зашвидке, або запізніле перемикання, зайва пробуксовка, недостатня пробуксовка - все може зіпсувати результат. Тому заїзд на 402 метри - це швидше змагання водіїв, а не машин. А у нас дискусія за машини. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090214
Поділитись на інші сайти

100%!! Натякалося спочатку взагалі на те, що сенс ледь пхати не будуть на цей пагорб.

Я спочатку взагалі довго думав, де саме цей підйом, так як ніколи його не помічав...А це виявився невеликий пагор, а хтось називав його ледь не крутим підйомом.

:write: Я такого не стверджував. Просто писав, що Джилі СК значно швидша за Сенс , що добре ілюструє згадуваний підйом. Чи це не є правдою? Джилі GC6 також набагато швидша за Сенс хоч на підйомі, хоч по рівнині. Підйом замалий? Так чим підйом буде крутіший, тим більше буде програвати Сенс. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090218
Поділитись на інші сайти

ой Боже,60 страниц флуда и споров на тему кто быстрей заедет на какую-то гору... Собрались,вдвоем стали и проехались, а так это просто "детский" лепет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090227
Поділитись на інші сайти

Тут и так понятно кто быстрее, у Сенса мотор на 30 процентов слабее. С такими параметрами можно мерятся,только эластичностью мотора, разгон с 60 до 100 на 4 передаче. А так у Сенса на дистанции шансов нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090230
Поділитись на інші сайти

ой Боже,60 страниц флуда и споров на тему кто быстрей заедет на какую-то гору... Собрались,вдвоем стали и проехались, а так это просто "детский" лепет

:write: А чим відео не підходить? Старт є, фініш є, час фіксовано. Я можу стартанути і з місця. Але вже писав, що це зайве навантаження для машини. Якщо хтось хоче з місця - будьласка! Але тоді першим, а я вже буду підтягуватися. Може ще якийсь Ланос пристане до конкурсу?.....А може Лачетті 1.6? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090232
Поділитись на інші сайти

Тут и так понятно кто быстрее, у Сенса мотор на 30 процентов слабее. С такими параметрами можно мерятся,только эластичностью мотора, разгон с 60 до 100 на 4 передаче. А так у Сенса на дистанции шансов нет.

:write: В Сенса і з 60 до 100 шансів немає. Повірте мені, я ж перед тим 2.5 роки їздив на Сенсі. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090233
Поділитись на інші сайти

Судя по статьям в некоторых изданиях, Сенс получше чем СК, в этом плане.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090235
Поділитись на інші сайти

Судя по статьям в некоторых изданиях, Сенс получше чем СК, в этом плане.

:write: Де таке пишуть? Самому цікаво почитати. З іншого боку, я вже приводив дані наскільки коротша коробка в Сенса. Не можна заставляти їхати машини на однакових передачах. Джилі СК на 60 км/год ще їде на 3 передачі. Тим більше, якщо на результат. В мене на GC6 на 60 км/год на 4 передачі лише 1800 об. Коли треба прискоритися з 60 завжди підтикаю третю. Оберти ростуть до 2300-2400 - вже можна розганятися інтенсивно. Вибір передачі аж ніяк не можна ставити за умову при порівнянні абсолютно різних машин. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090242
Поділитись на інші сайти

:write: В Джилі GC6 третя передача універсальна - спокійно працює в діапазоні від 30 до 130 км/год. Буває заговоришся з пасажиром, швидкість 80..... чуєш, щось не те. А це третя передача. Ні звуком, ні вібраціями машина не вказує на помилку. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090250
Поділитись на інші сайти

Ну Вы же сравниваете разные машины. Или Вы сравниваете по тем параметрам, которые подходят для Вашей машины больше, чем для другой?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090258
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

уже можно отдельную тему создавать...БЖ как не как

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090265
Поділитись на інші сайти

Ну Вы же сравниваете разные машины. Или Вы сравниваете по тем параметрам, которые подходят для Вашей машины больше, чем для другой?

:write:Я порівнюю по всіх параметрах без виключення. Вибір передачі - це не параметр, а спосіб досягнення результату. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090280
Поділитись на інші сайти

Да какая разница, чесно, не чесно. Кто захотел поучаствовал, без много текста.....  Мы же не в профессиональном спорте. Не нравится, придумайте свой способ, найдите единомышленников и вперед. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090290
Поділитись на інші сайти

уже можно отдельную тему создавать...БЖ как не как

:write: Я не маю нічого проти цивілізованих дискусій. Останнім часом активність в Ланос клубі помітно знизилась. Проблеми, ціни.... людей можна зрозуміти. Колись не встигав всього почитати, а зараз відкриваєш, а там нічого нового... Але ідея окремої теми добра. Можна назвати "Віртуальні перегони". Вибирається ділянка, репери старт - фініш. Записуються відео, викладаються, порівнюються, обговорюються. І чим більше дописувачів мають доступ до "траси", тим краще. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090307
Поділитись на інші сайти

 Ну тут і почалося.... Потім вже Джилі GC6 вступила в гру. Згодом приєдналися Сенс і Ланос. 

Ви мені дайте адресу,де цей підйом,щоб я у навігатор забив. На травневі свята,якщо все зростеться,то я буду в Карпатах,також планується поїздка у Львів. А вам покажу,як надо залітать на ту гору :D  Хоча дружина мабуть це не схвалиь,але я постараюсь її вмовити це засняти)))))

Змінено користувачем 20vlad78
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090309
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Не ну точно флудо-бред и не более того.

Разбейте на дисцыплины и вперёд:

1. Разгон с места и финиш допустим через 1 км.

2. Разгон в движении с 60 км и тот же путь в 1 км.

3. Подьём на горку (одну и ту же) пустым (только с водилой) и гружёным допустим 100кг груза в багажнике.

Всё просто и результаты все могут увидеть и решить что и как.

Только повторюсь не гоняйте по загруженым дорогам и там где пешеходы ходят.

ПС всё делать на бензине одинаковом (одинаковый актан и желательно на одной заправке / сети азс).

ПС2. ВЛАД ты на фуре будеш?)))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/52/#findComment-2090313
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.