Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Чи дочекаємось ми відео з цієї гірки за участю Рапіда?

Хоча, я й так знаю: Рапід - 40 сек :D

:write: Рапід не має регістратора. Але і так ясно, що Рапід 1.2 МРІ  буде повільніший за Джилі. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2089999
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

у меня если жена рядом сидит, когда охота тапок в пол надавить, то я всегда вспоминаю песню слепакова )))

поэтому звук на регике лучше выключить...сейчас езжу с выключенным )))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090002
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я тебя понимаю)))) Особенно когда жена пытается указывать как ехать ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090003
Поділитись на інші сайти

:write: В мене дружина мені нічого не вказує, адже я сам вчив її водити. Вірніше, ми вчилися разом на Жигулях мого батька. Я ще сам прав не мав, бо вчився в школі в 10 класі. Їздив по нічному Львову з виправленими білою гуашшю номерами. Тоді номери були білим по чорному. Гаішникам не спинявся, втікав, звертаючи в забудову мікрорайону. Вони поки сіли, поки завелися, я вже був далеко. Один раз догнав, але був гаішник один в машині, затащив  в свою машину.... дав два рази під дих. Сказав їхати за ним на штаф майданчик. По дорозі я звернув на пішохідні доріжки парку і так відірвався... Номери були ж не справжні. Це був 1984 рік. Дружині було 14, мені - 17.................... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090007
Поділитись на інші сайти

Что сделала бы полиция на месте того гаишника,я думаю можно не писать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090010
Поділитись на інші сайти

Что сделала бы полиция на месте того гаишника,я думаю можно не писать.

:write: Від теперішньої поліції втікати небезпечно. Фактично, я не втікав від погоні. Коли зупиняли, не зупинявся. В 90% випадків ніхто навіть і не думав доганяти. Гаїшники стояли або без машин, або на приватних своїх автомобілях. На спецавтомобілях при дорозі стояли рідко. В основному спецавтомобілі тусувалися біля постів ГАІ. Я ті пости обминав. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090014
Поділитись на інші сайти

Але і так ясно, що Рапід 1.2 МРІ  буде повільніший за Джилі. 

Чому Рапід буде повільнішим за Джилі?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090015
Поділитись на інші сайти

Чому Рапід буде повільнішим за Джилі?

:write: Рапід - 75 к.с., 118 Н/М..........маса - 1100 кг. 

           Джилі GC6 - 102 к.с., 136 Н/М..........маса - 1100 кг.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090017
Поділитись на інші сайти

Чому Ви тоді влаштовуєте ці перегони, намагаючись довести що Джилі 102 к.с. швидше ніж Ланос 86 к.с. та Сенс 70 к.с. Це ж і так ясно.

А щодо Рапіда - так зніміть реєстратор з Джилі та зробіть заізд.

Чи боітеся, що виявиться повільніше Сенса?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090021
Поділитись на інші сайти

Здається Ви плутаєте двигуни GC6 і Emgrand (і такий же у GC5), у нас двигун від МК2, тобто 94 Кс і 130Нм. Хоча їх і вистачає для комфортного пересування

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090034
Поділитись на інші сайти

Чому Ви тоді влаштовуєте ці перегони, намагаючись довести що Джилі 102 к.с. швидше ніж Ланос 86 к.с. та Сенс 70 к.с. Це ж і так ясно.

А щодо Рапіда - так зніміть реєстратор з Джилі та зробіть заізд.

Чи боітеся, що виявиться повільніше Сенса?

:write: Я намагаюсь довести, що Джилі класні тачки. Динаміка - одна з їх якостей. А те, що Рапід класний - є аксіома і доведення не потребує. Немає потреби із-за якогось Сенса напрягати Рапіда. Реєстратор виставлений під GC6 і регулювання зафіксовані секундним клеєм (постійно збивалися, ну китай є китай :))...... На Рапіді реєстратор дивиться трохи в небо... Тому на Рапід його не ставлю. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090035
Поділитись на інші сайти

Здається Ви плутаєте двигуни GC6 і Emgrand (і такий же у GC5), у нас двигун від МК2, тобто 94 Кс і 130Нм. Хоча їх і вистачає для комфортного пересування

:write: В GC6 двигун не від МК2. МК2 не має фазорегулятора CVVT. В GC6 двигун потужніший і від МК, і від МК2. На самому двигуні є наклейка, де написано: потужність - 75 кВт. Це 102 к.с. В мануалі, що додається до машини, також 102 к.с. і 136 НМ при 2800-3400 об/хв. Такий двигун годиться і для їзди на низах, і для високих швидкостей. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090036
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

из

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

по продаже джилли 

Максимальная мощность, л.с. при об/мин.  94/6000   

Максимальный крутящий момент, Нм/об.мин 128/3400

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090047
Поділитись на інші сайти

:write: В GC6 двигун не від МК2. МК2 не має фазорегулятора CVVT. В GC6 двигун потужніший і від МК, і від МК2. На самому двигуні є наклейка, де написано: потужність - 75 кВт. Це 102 к.с. В мануалі, що додається до машини, також 102 к.с. і 136 НМ при 2800-3400 об/хв. Такий двигун годиться і для їзди на низах, і для високих швидкостей. 

У Емгранда також двигун 1.5 з фазорегулятором CVVT, але у нього чомусь потужність 98 к.с Мені здається, що це один і той же двигун, а наліпка 75кВт, це лише маркетинговий хід, до яких китайці великі майстри. Погодьтеся, було б дуже дивним, вже маючи в виробництві два двигуни однакового об'єму, витрачати кошти на розробку та запуск виробництва ще одного такого самого двигуна?

 

:write: Я намагаюсь довести, що Джилі класні тачки. Динаміка - одна з їх якостей.

Не смішіть людей, говорячи про динаміку бюджетного авто з мотором у 100 кс. У Джилі динаміка на рівні її технічних характеристик, і було б дивно, якби вона однаково їхала з авто, потужність якого на 30% меньше

 

 А те, що Рапід класний - є аксіома і доведення не потребує. Немає потреби із-за якогось Сенса напрягати Рапіда. 

Те,що Рапід класний, ніхто й не сумнівається, але динаміка не є його найкращою якістю, так? Ви заварили цю кашу з перегонами, із-за якоїсь Джилі напрягли одноклубників на Ланосах-Сенсах, але заїзд Рапіда чомусь соромитесь викладати. Невже все так погано?

Будьте мужиком, доведіть справу до кінця:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090073
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,  а что там смотреть по Рапиду? Там будет та же ситуация как и у Таврии, Славуты, Сенса. То есть первые две передачи ускорение а потом существенный спад. Я думаю Рапид проиграет той же Джили 6 ке. и даже СК. 

Просто от 1,2 без турбины ждать фантастики нет смысла. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090076
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

у ЖС6 ДВС на вид совсем другой, и вроде как в Китае они идут с 102л.с....это у ЖС7 и Эмгранд 7 на вид они похожи....иногда встречал посты что у нас ДВС немного зарезаны для нас

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090077
Поділитись на інші сайти

Нечем вам заняться, честное слово. Есть такое понятие как скорость потока - машина твоя может хоть 300 км/ч ехать, но на следующем светофоре или через один будешь стоять со всеми. На трассе так же упрешься как ни в одну, так в другую фуру. Так что любая машина которая способна ехать разрешенные 90-110 будет достаточна. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090078
Поділитись на інші сайти

У Емгранда також двигун 1.5 з фазорегулятором CVVT, але у нього чомусь потужність 98 к.с Мені здається, що це один і той же двигун, а наліпка 75кВт, це лише маркетинговий хід, до яких китайці великі майстри. Погодьтеся, було б дуже дивним, вже маючи в виробництві два двигуни однакового об'єму, витрачати кошти на розробку та запуск виробництва ще одного такого самого двигуна?

 

Не смішіть людей, говорячи про динаміку бюджетного авто з мотором у 100 кс. У Джилі динаміка на рівні її технічних характеристик, і було б дивно, якби вона однаково їхала з авто, потужність якого на 30% меньше

 

Те,що Рапід класний, ніхто й не сумнівається, але динаміка не є його найкращою якістю, так? Ви заварили цю кашу з перегонами, із-за якоїсь Джилі напрягли одноклубників на Ланосах-Сенсах, але заїзд Рапіда чомусь соромитесь викладати. Невже все так погано?

Будьте мужиком, доведіть справу до кінця :)

:write: Будь мужиком. Розберись в моторах перед тим, як щось стверджувати. В МК, GC6, Емгранда 1.5 різні двигуни. В МК - 1.5 без фазорегулятора, в GC6 - з фазорегулятором, в Емгранда 1.5 - зовсім інший двигун. Кашу з перегонами заварив не я, а ті, хто стверджував, що Сенс може конкурувати на цьому підйомі з Джилі. Прийде черга і до Рапіда. Але я не виступаю по заявках. Буде нагода - запущу Рапід. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090080
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

почитайте

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090081
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

.............Кашу з перегонами заварив не я, а ті, хто стверджував, що Сенс може конкурувати на цьому підйомі з Джилі. ..

да-же если-бы и мог, то что от этого Сенс станет лучше ))))

можно подумать скорость, подрыв, разгон, и светофорные показатели, это единственные критерии авто ))))

 

меня иногда обгоняют машины хуже класса, так что теперь думать что они лучше бо валят хорошо.....обгоняют и те что покруче, так ясен пень, там и ТХ получше )))))

вон, 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 всё правильно написал

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090085
Поділитись на інші сайти

из

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

по продаже джилли 

Максимальная мощность, л.с. при об/мин.  94/6000   

Максимальный крутящий момент, Нм/об.мин 128/3400

:write: Дані сайту не вірні. Вони не можуть використовуватися як дані заводу-виробника. Інша справа Керівництво з експлуатації, що додається до автомобіля. А в ньому чорним по білому написано: "...опис вузлів і систем автомобіля відповідає стану технічної документації Заводу-виробника....". В цьому ж керівництві є Технічні характеристики, на які опирається орган реєстрації автомобіля. Зокрема споряджена маса GC6 - на сайті 1178 кг, в це час як в Керівництві - 1103 кг. При реєстрації записано саме 1103 кг, а не так, як на сайті. Те саме з потужністю. В Керівництві - 75 кВт, 136 НМ при 2800-3400 об. хв. Наліпка на двигуні не для приколу, це інформація про потужність для де-яких країн, в яких ця потужність є важливою для нарахування податків. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090088
Поділитись на інші сайти

Чекаємо заїзду рапіда 1.2  :D

А кашу заварив сам власник бж, так як сам писав, що у нього китаєць дуже динамічний і почав перший відео викладувати на заїзд цього пагорба)))

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090089
Поділитись на інші сайти

:write: Будь мужиком. Розберись в моторах перед тим, як щось стверджувати. В МК, GC6, Емгранда 1.5 різні двигуни. В МК - 1.5 без фазорегулятора, в GC6 - з фазорегулятором, в Емгранда 1.5 - зовсім інший двигун. Кашу з перегонами заварив не я, а ті, хто стверджував, що Сенс може конкурувати на цьому підйомі з Джилі. Прийде черга і до Рапіда. Але я не виступаю по заявках. Буде нагода - запущу Рапід. 

Зрозуміло. Значить все-таки Рапід на цьому підйомі не конкурент навіть Сенсу:)

А щодо мотора я лише висловив припущення, великого бажання розбиратися в китайських моторах в мене немає. 

Прошу вибачення, якщо я Вас зачепив своїми висловлюваннями про Ваші авто, засумнівавшись у динаміці Джилі та  шильдику Рапіда. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090091
Поділитись на інші сайти

:write: Дані сайту не вірні. Вони не можуть використовуватися як дані заводу-виробника. Інша справа Керівництво з експлуатації, що додається до автомобіля. А в ньому чорним по білому написано: "...опис вузлів і систем автомобіля відповідає стану технічної документації Заводу-виробника....". В цьому ж керівництві є Технічні характеристики, на які опирається орган реєстрації автомобіля. Зокрема споряджена маса GC6 - на сайті 1178 кг, в це час як в Керівництві - 1103 кг. При реєстрації записано саме 1103 кг, а не так, як на сайті. Те саме з потужністю. В Керівництві - 75 кВт, 136 НМ при 2800-3400 об. хв. Наліпка на двигуні не для приколу, це інформація про потужність для де-яких країн, в яких ця потужність є важливою для нарахування податків. 

Для нарахування податку важливi CO2 i Обьем двигуна СС. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090092
Поділитись на інші сайти

да-же если-бы и мог, то что от этого Сенс станет лучше ))))

можно подумать скорость, подрыв, разгон, и светофорные показатели, это единственные критерии авто ))))

 

меня иногда обгоняют машины хуже класса, так что теперь думать что они лучше бо валят хорошо.....обгоняют и те что покруче, так ясен пень, там и ТХ получше )))))

вон, 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 всё правильно написал

:write: Слідкуйте за хронологією дискусії. Серед інших якостей Джилі я привів гарну динаміку машини на цьому підйомі. Я жодного разу не писав, що Джилі найшвидша від всіх. Просто швидка машина. Звичайно, поняття швидка є відносним. Писав в першу чергу, порівнюючи з Сенсом, якого Джилі СК і замінила. І що опоненти? Розвели дискусію, що і Сенс так може. Виявилося, не може. І все. Дискусія закрита. Якість машини не визначається лише її динамікою, це абсолютна правда. Лише сукупність всіх якостей характеризують автомобіль. Але ми не дискутували про інші якості. В цьому конкретному випадку лише про динаміку на конкретній ділянці. З іншого боку не можна не погодитись, що динамічні характеристики не є останніми в оцінюванні того чи іншого автомобіля.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/51/#findComment-2090094
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.