Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

4,6 тис   3

в трассе ездить лучше 100 км ну плюс\минус 10-20 км......быстрее всё равно не будет по времени из точки А в точку Б......по городу у меня, так вообще лучше 50 себе ехать....тоже быстрее не будет из точки А в точку Б

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080277
Поділитись на інші сайти


быстрее всё равно не будет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080293
Поділитись на інші сайти

В основном 90. Бывает ускорение при обгонах но реч не о том.

Выберите кусок закрытый и стартуйте там с разных скоростей и режимов. Нафиг на общественных дорогах такое делать?

Думайте не только о себе но и других. На дороге может быть что угодно (пешиход выбежит, машина сбоку выедет, собака перебегать будет, ребёнок и тд).

Я уже отписался по этим поводам. Не на сколько жажда доказать, что мое авто быстрее, что-бы рисковать другими. Если будет мокрый асфальт, или вышеописанная обстановка на дороге, то эксперимент не будет проводится. По поводу животных отдельный розговор, лучше пешком ходить. Раз белку сбил на скорости 60 км., выскочила под колеса, передними увернулся, в заднее попала, ужасно обидно было, но ничего не поделаешь. 

 

в трассе ездить лучше 100 км ну плюс\минус 10-20 км......быстрее всё равно не будет по времени из точки А в точку Б......по городу у меня, так вообще лучше 50 себе ехать....тоже быстрее не будет из точки А в точку Б

Если ехать километров 800 и больше, то влияет.))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080458
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, так пешком ещё страшнее ходить. Всякие гоньщики эксперименты проводят....
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080459
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, так пешком ещё страшнее ходить. Всякие гоньщики эксперименты проводят....

Там нечего делать пешеходам, после перехода, но это другая история. Я тебя понял, может и сменю мение

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080464
Поділитись на інші сайти

В основном 90. Бывает ускорение при обгонах но реч не о том.

Выберите кусок закрытый и стартуйте там с разных скоростей и режимов. Нафиг на общественных дорогах такое делать?

Думайте не только о себе но и других. На дороге может быть что угодно (пешиход выбежит, машина сбоку выедет, собака перебегать будет, ребёнок и тд).

:write: цей відтинок дороги є одним з найбезпечніших. Це район взлітної полоси. Кругом ні посадок, ні житла немає. Пішоходи також там рідкість. Є велодоріжка відділена широким газоном. Але через підйом, велосипедисти також рідкість. Окрім всього, дорога не є важливим транзитним напрямком. Часто буває, що ліва полоса абсолютно вільна, а на правій всього 2-3 машини. Тепер щодо порушень: в момент перетину лінії знаку "кінець населеного пункту" швидкість 80-90 ... не більше. А 120 на фініші на трасі ніхто вже давно порушенням не вважає. Якби всі їздили лише до 120, то проблем не дорогах взагалі б не було. Як зробити обгін фури, не розвиваючи 120? Фури йдуть не менше 90. Коли їду в Карпати, швидкість крейсерську постійно тримаю 110-120. По вихідних це можливо. На Славуті їздили 100, на Кадеті - 110, на Вектрі - 110-130................... На Сенсі - як на Славуті - 100, зрідка 110, на Рапіді - 110-120. Навіть на Сеаті Ібіца 0.9, 46 к.с., 69 Н/М їхали постійно 100-110. Їхати по добрій дорозі 90 км/год - це неслабе випробовування. І не так вже і безпечно - більшість машин йде на обгін, що створює напряг. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080492
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, вы видимо не поняли. Стас понял всё прекрасно. А вы отмазки ищете.

Ну ладно. Я ж не Мать Тереза всем помогать и наставлять.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080495
Поділитись на інші сайти

:write: Ще забув пригадати рідний Вартбург 1.3 (двигун Гольф)....... Там спідометр всього до 140 розмічений. Вартбург стрілку клав на 140, але продовжував розганятися..... По динамічних якостях Вартбург був на рівні Джилі. Всього 4 передачі. Третя передача - ураган! В мене Джилі на третій так не розганяються. Мотор від найменшого натискання на газ просто взривався обертами..... карбюратор Weber.... однокамерний !!! Німці написали тому двигуну 54 к.с і 93 Н/М. Він і Гольф тягав непогано, а Вартбург був на 100 кг легший за Голфа-2. Жаль, нормальних справних і доглянутих Вартбургів вже не залишилось. Це була дешева і надійна машина для роботи на убой. Кузов на рамі. В приводі передніх коліс не було гранат !!! Були подвійні хрестовини від трактора Джон Дір. Штатним домкратом машина підіймалася за раму посередині дуже високо. Можна було зразу два колеса замінювати. Передні амортизатори пвдходили від Волги ГАЗ-24. Сам замінював через капот, навіть не підіймаючи машину. Багажник - 510 літрів. Підлога без порогів - вінником змітав порох з ворсового !!! покриття прямо на асфальт. Не машина, а суцільний прикол. Дуже було шкода продавати......... Віддав за 1900 дол., було їй 13 років і 150 тис. пробігу. :cry:  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080498
Поділитись на інші сайти

:write: Корисна функція БК Джилі GC6 - середня швидкість за поїздку. Якби у всіх машин був такий БК, то можна було б коректніше говорити про витрату пального. Суперечки в кого скільки бере не мають змісту без прив"язки саме до середньої швидкості. Ось дані по витраті пального в місті на моїй GC6: середня швидкість згідно БК -18 км/год - 10 л; 21 км/год - витрата 9.0 л/100 км;  30 км/год - 8.5 л; 35 км/год - 8.3л; 40 км/год - 8л. Більше 40 км/год середньої швидкості в мене ніколи не виходить, навіть у вихідний при пустих вулицях, навіть коли на окремих ділянках розганяюся до 100 км/год (ділянка траси поза містом). А все через короткі відтинки між світлофорами - в середньому 500-700 м. Якщо говорити про Київ, то бачив як машини стоять в заторах і одночасно бачив, як по проспектах літають 80-90 км/год..... а часом і швидше. А потім люди сперечаються в кого скільки бере в місті. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080608
Поділитись на інші сайти

:write: Ще забув пригадати рідний Вартбург 1.3 (двигун Гольф)....... Там спідометр всього до 140 розмічений. Вартбург стрілку клав на 140, але продовжував розганятися..... По динамічних якостях Вартбург був на рівні Джилі. Всього 4 передачі. Третя передача - ураган! В мене Джилі на третій так не розганяються. Мотор від найменшого натискання на газ просто взривався обертами..... карбюратор Weber.... однокамерний !!! Німці написали тому двигуну 54 к.с і 93 Н/М. Він і Гольф тягав непогано, а Вартбург був на 100 кг легший за Голфа-2. Жаль, нормальних справних і доглянутих Вартбургів вже не залишилось. Це була дешева і надійна машина для роботи на убой. Кузов на рамі. В приводі передніх коліс не було гранат !!! Були подвійні хрестовини від трактора Джон Дір. Штатним домкратом машина підіймалася за раму посередині дуже високо. Можна було зразу два колеса замінювати. Передні амортизатори пвдходили від Волги ГАЗ-24. Сам замінював через капот, навіть не підіймаючи машину. Багажник - 510 літрів. Підлога без порогів - вінником змітав порох з ворсового !!! покриття прямо на асфальт. Не машина, а суцільний прикол. Дуже було шкода продавати......... Віддав за 1900 дол., було їй 13 років і 150 тис. пробігу. :cry:  

:write: Ще додам прикол від Вартбурга. Тросик щеплення - це два гачки під днищем і між ними тросик. Один гачок - це вилка щеплення, а другий - це педаль (педалі щеплення і гальма торчали прямо з підлоги). Сталося в мене в дорозі порвався цей тросик.... від старості. Я ліг під машину, з"єднав два гачки дротом і так їздив тиждень, поки не купив новий тросик. ремонтопридатність машини була феноменальна. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2080609
Поділитись на інші сайти

Сегодня снял видео:

Насчитал 44 с., жаль таз помешал, заранее ему фарами мигал, но он может не захотел, может не видел, но  не уступил полосу, я нырнул в правую, там машина выезжала побоялся. что он захочет выскочить по быстрому передо мной ну и автобус впереди, и перестраиваться в левую полосу не хотелось резко вилять рулем на скорости, пришлось притормозить. Вспомнил о чем говорил D&B. Но имеем, что имеем 44с, 1 секунду проиграл GC6. Условия были примерно  те же, что и в Sens2012, было 2 человека в авто, в багажнике 20л. воды (если это важно), ехал на бензине. 

  Чесно больше писать видео не охота. Был бы регистратор было-бы проще, сложился удачный момент, просто выложил и все. А тут надо оператор, надеешься на момент, а там то левая полоса занята, то еще что-то, не удобно. Может передумаю.... не знаю.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081378
Поділитись на інші сайти

Добре їде ваш ланос! Вважаю, що досить мірятися.  :beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081387
Поділитись на інші сайти

Добре їде ваш ланос! Вважаю, що досить мірятися. :beer:

Спасибо. Основную свою идею я думаю доказал. Почти все авто могут ехать быстро, вот только не все хотят. Обганяя поток не стоит думать, что ты на самом быстром авто. К примеру, зимой ехал на участке Киев - Житомыр, в левой полосе опережал фуру, как в зеркале смотрю мигают фарами. Присмотрелся ВАЗ 2107. Опередив фуру, сразу пустил его. Моя скорость была 120 км/ ч.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081412
Поділитись на інші сайти

:write: Думаю, результати заїздів висвітлюють реальний стан речей: Geely CK - 42 c., Geely GC6 - 43 сек., Ланос 1.5 - 44 сек., Сенс 1.3 - 47 сек. Як я і стверджував з самого початку (ще з часів їзди на СК), Джилі СК в базовому варіанті без конд. і гідропідс. є динамічною, швидкісною машиною в порівнянні не лише з Сенсом, а і з пересічним транспортним потоком, що особливо проявляється на підйомах. Контраргумент, що інші не хочуть їхати швидше на даному підйомі, я не сприймаю. Поясню чому. Початок підйому - 4 передача, швидкість 85-90........ СК хоче п"ятої передачі. Далі 5 передача - і з швидкості 90 машина продовжує розганятися вгору. А потік їде 80-90. Питання чому? Відповідь - розгін на цьому підйомі на 5 передачі вимагає додаткового педалювання, що не всім хочеться. От і їдуть гуськом в правому ряді до 90 км/год. З СК інакше - вона розганяється і на 5 без жодних зусиль (як і багато інших потужніших машин). Саме це я пробував пояснити на форумі. Але загальна думка китай-лайно змусила дописувачів шукати пояснення, що інші просто не хочуть їхати швидше. Звичайно, не хочуть...... бо це їм в напряг. Так само було мені  облом мучити Сенса. І так само їхав 80-90. І Рапід не рветься із правої полоси. Навіть Вектра 1.8 не виглядала такою живою, як СК на цьому конкретному підйомі. Це все, що я хотів довести. Маючи достатній досвід їзди на різних машинах, зразу помітив, що СК швидка і динамічна. Особливо, версія без конд. і ГУР. Якщо обмаль фінансів, то можна взяти якусь свіжу базову СК 2012-2013 років і вона буде радувати значно більше ніж Сенс тих же років. GC6 по відчуттях трохи важча в динаміці, але можливо це пов"язано з наявністю кондиціонера, гідропідсилювача та 15 колесами (правда, загальний діаметр я не заміряв). А можливо, ще не вкаталася. Якби там не було, Джилі GC6 не поступається Ланосу 1.5 в динаміці, при цьому споживаючи в місті на 2 літра менше пального. Сенс споживає як Джилі, але явно провалює в динаміці. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081424
Поділитись на інші сайти

1.3, 1.5, 1.6 це не гоночні авто...Я давно казав, що якщо хочеться дуже динамічної їзди, то мінімум треба мати під капотом 2.0, але тут треба готуватися до зовсім інших витрат на авто)) 

 

 

Сенс споживає як Джилі, але явно провалює в динаміці. 

 

 

Явно провалює, це як? Його хоч під горб цей не пхають?)))

Нагадайте свій час, на 4 передачі 60км/год з пішохідного переходу?

У мене сенс газу бере на трасі 7-7.5л/100км, бензину 5.5-6л. Джилі бере менше?

 

І щоб заслужити, що китай не лайно, треба щоб ви купили б/у китай 3-4 річний, хочаб з пробігом не меньше 80 тис. км, Поїздили на на ньому ще б 3-4роки і наїздили 50-70тис. км. І тоді б зробили висновки :D

Витрачати постійно гроші на нові китай-авто, а 3-4 річні продавати за пів ціни не всім така справа буде подобатися  :D

Як там не лийте бруд на ланоси/сенси, але вони заслужили добрі відгуки як дійсно хороше перевірене часом бюджетне авто.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081425
Поділитись на інші сайти

1.3, 1.5, 1.6 це не гоночні авто...Я давно казав, що якщо хочеться дуже динамічної їзди, то мінімум треба мати під капотом 2.0, але тут треба готуватися до зовсім інших витрат на авто)) 

:write: Чи хтось говорить про гонки? Просто йшлося про гарну динаміку. Але це даремно говорити власнику Сенса. Ви їздили на Ланосі? Не в тошнотному, а в динамічному режимі? Невже немає різниці із Сенсом? Так, ось - джилі їде як Ланос. якщо не їздили, то проїдьтеся на доброму справленому Ланосі на бензині і все стане зрозумілим.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081427
Поділитись на інші сайти

 якщо хочеться дуже динамічної їзди, то мінімум треба мати під капотом 2.0, але тут треба готуватися до зовсім інших витрат на авто)) 

:write: При чому тут 2.0 ? А чому не 3.0? Не йшлося про абсолютний результат, а лише про відносний. Відносний по відношенню до таки же бюджетників Сенс, Ланос і т.п.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081428
Поділитись на інші сайти

:write: Чи хтось говорить про гонки? Просто йшлося про гарну динаміку. Але це даремно говорити власнику Сенса. Ви їздили на Ланосі? Не в тошнотному, а в динамічному режимі? Невже немає різниці із Сенсом? Так, ось - джилі їде як Ланос. якщо не їздили, то проїдьтеся на доброму справленому Ланосі на бензині і все стане зрозумілим.

 

А що на моєму відео погана динаміка на 4 передачі з швидкості 60км/год??

Їздив на ланосі, але правда не динамічно, і знайомий їздив з яким ми мінялися на моєму сенсі і обидва дійшли висновки, що два авто пристойно їде. 

Я час від часу їзджу на вектрі б 2.0, тому знаю, про яку динаміку говорю))

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081431
Поділитись на інші сайти

А що на моєму відео погана динаміка на 4 передачі з швидкості 60км/год??

Їздив на ланосі, але правда не динамічно, і знайомий їздив з яким ми мінялися на моєму сенсі і обидва дійшли висновки, що два авто пристойно їде. 

Я час від часу їзджу на вектрі б 2.0, тому знаю, про яку динаміку говорю))

:write: Залежить з чим цю динаміку порівнювати. Якщо з Москвичами та Жигулями 30-річними, то динаміка непогана..... Але в порівнянні з Джилі ця динаміка ніяка. Особливо з швидкості 60 км/год. Ще до швидкості 60 можна щось про Сенс говорити - на рівні з іншими бюджетниками. Але після 60 км/год Сенс здихає. А від нього ніхто і не вимагає більшого. Чисто міська машина. На трасі - 100 комфортна швидкість, не більше. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081448
Поділитись на інші сайти

:write:  в порівнянні з Джилі ця динаміка ніяка. Особливо з швидкості 60 км/год. Ще до швидкості 60 можна щось про Сенс говорити - на рівні з іншими бюджетниками. Але після 60 км/год Сенс здихає. 

:write: Кожен раз я порівнюю з моїм Сенсом євро-3. Допускаю, що Сенс євро-0 може їхати веселіше. Але коректно порівнювати машини, які є в продажі. Тобто, Джилі GC6 євро-4 та Сенс євро-4, випуску 2015 року. Як їде Сенс євро-5 2016 року навіть важко собі уявити. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081457
Поділитись на інші сайти

:write: Щоб не засмічувати чужі бортовики напишу в своєму кілька слів про оптимальні оберти двигуна і на яких обертах їздити. Подивився відео, почитав статтю. Погоджуюсь з тим, що двигун час-від-часу треба крутити на підвищених обертах для очистки камери згорання. Я завжди так і робив. Але не погоджуюсь, що рівномірна їзда на обкатаному двигуні на занижених обертах йому шкодить із-за масляного голодання. Не можна різко переходити від низьких обертів до високих. А при їзді без прискорень оберти бензинового двигуна 1800-2000 об нічим не шкодять двигуну. Наприклад, на моїй Джилі довга коробка і при 90 км/год на 5 передачі оберти 1800-1900. Якщо припустити, що це шкідливо, то або порушувати постійно правила і їхати по трасі 110 (2500 об/хв), або їхати лише на 4 передачі......... Чи це не брєд? На Вектрі 1.8 в мене така сама була довга коробка. 17 років Вектра відпахала на обертах в діапазоні 1800-2500 об. При пробігу більше 200 тис. (а реально біля 300 тис., купувалася б/у і продавець 100% скрутив) між замінами не брала масла взагалі і двигун був у відмінному стані. Так і продалася 25-річна, бідна, не знала, що вона їздила на неправильних обертах. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081601
Поділитись на інші сайти

:write: На Кадеті 1.2 звичайно їздив на обертах в діапазоні 2000-4000. Бо це зовсім інший двигун, інша коробка і відповідно вимагає інших обертів. Кожен двигун має свої вимоги по експлуатації. На мотоциклі в мене діапазон 4000-7000 об/хв і т.д. В Сенса коробка коротка, відповідно двигун постійно крутиться і це для Сенса нормально. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081602
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Як там не лийте бруд на ланоси/сенси, але вони заслужили добрі відгуки як дійсно хороше перевірене часом бюджетне авто.

на каждый товар есть свой покупатель....для кого-то и таврия хорошая машина

вчера ехал на ланосе......как-то уже не впечатляет......просто/простое ТС...да ещё и двери со второго раза закрыл...привык к своим уже )))

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081611
Поділитись на інші сайти

:write: Ланос погубило нехтування фейсліфтінгом. Причому мінімальним. Нові фари + решітка радіатора + капот + бампер. Ззаду лише новий рисунок ліхтарів. Ну і салон, звичайно. Вже 18 років це убоге кермо ставлять! Скільки можна? Невже так дорого зробити новий руль? Ось і виходить, що купуєш машину 2015-16 року, а вона як і 18 років тому, без змін. Яка тоді радість від покупки? І за це давати 9000$ ? Корейці вклали в розробку 450 млн. дол. На цій базі, поставивши сучасний двигун і провівши фейсліфтінг, можна було ще з 10 років клепати і брали б..... У нас, в Росії, в країнах СНД. А тепер вже все.... Ланос став матеріалом для тюнінгу, часто колгоспного, посунувши на п"єдесталі ВАЗ-2109...... А ще Ланосу повинні поставити пам"ятник установщики ГБО. Поки живий Ланос, доти в них буде хліб. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081647
Поділитись на інші сайти

Зато как не крути на Ланосе с ГБО километр гораздо дешевле чем на джили и и рапиде на бензине .У меня поездка на родину примерно в 1600 км обходится в 1300- 1500 грн. Стоимость покупки, установки, перерегистрации моего ГБО 3500 грн. , при курсе доллара примерно 8.5 грн. Обслуживание стоит 15-20 грн. раз в 10000. Шаг и мат атеисты)))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/42/#findComment-2081860
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.