Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Але на обкатаних машинах відео можна записувати вже.

Корыто малолитражное :D
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077420
Поділитись на інші сайти

1.  По поводу сенса. Да у меня не сенс, но вы выше писали, что многие авто скорей всего не тянут, которых вы опережаете. На что я вам и даю ответ, просто людям нет смысла разгоняться, так как круг рядом. И не думаю, что сенс на столько унылый, хоть Мемз 1.3, и чудес не бывает, но думаю бывают просто неудачные экземпляры.

2. Там и правда 40 км\ч, перед горкой никто не едет, я для эксперимента в этот раз не привышал до 60-ти  :-X .

3. От пешеходного перехода уклон маленький и расстояние до горки большое, есть время разогнать авто. Думаю если стартону на пешеходном, то доезжая до отбойника будет 4-я передача и это не совсем честно будет. 

Вот видео:

Машина слегка рычит, не из-за того, что я мотор выкручивал, а у меня просто резонатор прогорел (еще заводской стоит), если не поверите пересниму после замены, или когда заварю.  Переключаюсь: 1-я тронуться, 2-я до 40 км\ч., 3-я до 60-ти км\ч., 4-я до 80 км.\ч., 5-я до возможностей ланоса))).

:write: З чого все почалося? А почалося все з порівняння Сенса і Джилі СК. До однієї з переваг СК я відніс значно кращі динамічні і швидкісні властивості. В порівнянні з Сенсом (не з Ланосом). Мені апелювали, що Сенс в мене просто був якийсь неправильний, задушений і т.д. Я відповідав, що нічого подібного. Сенс був у відмінному стані. А щодо СК, то неодноразово демонстрував саме цю гірку. Так, вона не крута і дозволяє їхати на 5-тій. Але не в крутизні справа. Відео показувало, як Джилі СК легко і швидко долає підйом в порівнянні з середньостатистичним потоком. Звичайно, є потужніші машини, з якими СК навіть теоретично тягатися не може. Проте, мій особистий висновок - в порівнянні з Сенсом динамічні властивості СК на голову вищі. Лише це я хотів довести. І лише в порівнянні з Сенсом. Щоб зробити коректні відео змагання, розгін треба починати з пішохідного переходу. Адже до переходу розганятися не реально,  а після переходу вже можна. Саме так веде себе потік машин еа цій ділянці. На переході швидкість виходить плюс-мінус 60 км/год. І не важливо, яка передача. Якщо заїзд буде на час, то третя з викручуванням до 120, потім четверта. П"ята при такому спрінті зайва. Старт з місця не пропоную - навантаження на машину вже за межами розумного. Приблизно через місяць запишу таке відео. Зараз я більше 3500 двигун не кручу. Цікаво буде співставити Ланоса і Джилі GC6. Але не за Ланоса йшлося. Суперечка була відносно Сенса в порівнянні з Джилі. Саме Сенса хотілося б побачити на цій тестовій гірці. 

    

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077426
Поділитись на інші сайти

Корыто малолитражное :D

:write: В 2008 році сестра просила поради. Купувала нову машину за 20 штук і розглядала Кіа Церато та Октавію Тур. Пам"ятаю, як сказав їй тоді - навіщо тобі це корито Кіа, та ще й за такі гроші. Бери нормальну машину. Послухалася. Тепер вдячна. Їздить на Шкоді, а не на цьому корейському лайні.............

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077428
Поділитись на інші сайти

:write: Давайте, запишіть відео. Побачимо, який живий ваш Сенс. Ви ж часто буваєте у Львові. 

 

Покажіть мені краще на карті де саме на Кульпарківській стартувати і як мені починати рух...

Це ділянка від Пулюя і далі до кільця?

Дитячі ігри, честне слово....

Я раніше часто їздив по Кульпарківській і прямо на Сокільники. Нічого особливого і тяжкого на цій ділянці не бачив...

Зараз правда сподобався маршрут Кульпарківська-Наукова і Стрийська. 

Можливло буду скоро у Львові але з повним салоном, хоча і це мені не дуже заважає. Якщо не вилетить з голови то зніму відео...Але це дитячий садок...

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077429
Поділитись на інші сайти


Відео показувало, як Джилі СК легко і швидко долає підйом в порівнянні з середньостатистичним потоком.

c3eoS8jh5K4.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077430
Поділитись на інші сайти

Звичайно, є потужніші машини, з якими СК навіть теоретично тягатися не може.

:D  :D  :D

Змінено користувачем Doc_UKR
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077435
Поділитись на інші сайти

Покажіть мені краще на карті де саме на Кульпарківській стартувати і як мені починати рух...

Це ділянка від Пулюя і далі до кільця?

Дитячі ігри, честне слово....

Я раніше часто їздив по Кульпарківській і прямо на Сокільники. Нічого особливого і тяжкого на цій ділянці не бачив...

Зараз правда сподобався маршрут Кульпарківська-Наукова і Стрийська. 

Можливло буду скоро у Львові але з повним салоном, хоча і це мені не дуже заважає. Якщо не вилетить з голови то зніму відео...Але це дитячий садок...

:write: Кульпарківська, салон Тойота, напрямок на Сокільники. З повним салоном не потрібно. Лише водій для чистоти експеременту. І щоб на відео був секундомір. Ніхто не каже, що там щось важке. Але все ж підйом. Дорога рівна, широка, не завантажена. Замір - від пішохідного переходу до останнього бігборду.  В нормальному режимі це орієнтовно 45-50 секунд. А на результат буде менше. Щоб порівняти Сенс і GC6, треба їхати якмога швидше, наскільки дозволяє машина. Аргументи не хотів, був завантажений і т.п. не приймаються. Звичайно, це ігри. Але не дитячі. По прикидках швидкість на фініші буде не менше 140..............

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077438
Поділитись на інші сайти

Ферррррари  :D:lol:

Вот мой 1.5 :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077440
Поділитись на інші сайти

:write: Щоб уникнути інтенсивного гальмування перед кільцем, пропоную заїзд до синього щита. Він там один, на ньому зображена дорожня розв"язка. 


Ферррррари  :D:lol:

Вот мой 1.5 :)

:write: Я нарахував також 12 с. В чому прикол? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077441
Поділитись на інші сайти

Мабуть у конячках. У Ланьки 1.5 іх 86 штук, у Джилі - 94. Але передачі суттєво довші - це забирає потужність. Тому при таких розкладах час розгону мало залежить від різниці у 10% Теоретичноі потужності двигуна ( при тому, що крутний момент, здається майже однаковий - 128/130 номів) і залежить здебільшоговід пілота, палива і його рішучості крутити двигун :)

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077443
Поділитись на інші сайти

Я нарахував також 12 с. В чому прикол?

Прикол в том, что это 1.5 оооочень древний мотор, овощной автомобиль, можно сказать жоповозка, с 80 лошадками, никак не для "серьезных игор" :D которая бегает быстрее 12сек. (погано рахуеш), быстрее чем твой китаец, и ты кричишь, какой он динамичный? Что за бред? Его любой таз с мотором 1.6 будет жарить во все дыры. А ты кричишь, что он движется быстрее потока? А не думаешь что поток не собирается гонятся с тобой? Где та любовь к полицейским? Ты же сам нарушаешь ПДД.Ты пытаешься уговорить, как он быстро едет? Ты посади 4 человека, включи кондей и тогда замеряй. Джили такой же быстрый как и стремительный:D
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077445
Поділитись на інші сайти

:write: З чого все почалося? А почалося все з порівняння Сенса і Джилі СК. До однієї з переваг СК я відніс значно кращі динамічні і швидкісні властивості. В порівнянні з Сенсом (не з Ланосом). Мені апелювали, що Сенс в мене просто був якийсь неправильний, задушений і т.д. Я відповідав, що нічого подібного. Сенс був у відмінному стані. А щодо СК, то неодноразово демонстрував саме цю гірку. Так, вона не крута і дозволяє їхати на 5-тій. Але не в крутизні справа. Відео показувало, як Джилі СК легко і швидко долає підйом в порівнянні з середньостатистичним потоком. Звичайно, є потужніші машини, з якими СК навіть теоретично тягатися не може. Проте, мій особистий висновок - в порівнянні з Сенсом динамічні властивості СК на голову вищі. Лише це я хотів довести. І лише в порівнянні з Сенсом. Щоб зробити коректні відео змагання, розгін треба починати з пішохідного переходу. Адже до переходу розганятися не реально,  а після переходу вже можна. Саме так веде себе потік машин еа цій ділянці. На переході швидкість виходить плюс-мінус 60 км/год. І не важливо, яка передача. Якщо заїзд буде на час, то третя з викручуванням до 120, потім четверта. П"ята при такому спрінті зайва. Старт з місця не пропоную - навантаження на машину вже за межами розумного. Приблизно через місяць запишу таке відео. Зараз я більше 3500 двигун не кручу. Цікаво буде співставити Ланоса і Джилі GC6. Але не за Ланоса йшлося. Суперечка була відносно Сенса в порівнянні з Джилі. Саме Сенса хотілося б побачити на цій тестовій гірці. 

Может я не правильно понял, но раньше вы по моему писали, выкладывая видео, что обганяли дизеля и т.д. Я вам еще тода писал, что сами водители об этом не подозревали. Но то такое. Я теперь понял вашу мысль и что вы хотели донести. Приношу извинения, что после меня развелся такой бурный всплеск флуда. 

  Если не забуду в седующий раз сниму видео стартонув с перехода, но так выкручивать мотор как вы пишите не хочу. Думаю там и в стандартном режиме достаточно ехать, 1-я тронуться 2-40, 3-я от 40 до 60, 4-я от 60 до 80,  5-я от 80-ти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077448
Поділитись на інші сайти


Але передачі суттєво довші - це забирає потужність.

Бодя, посмотри на мой тахометр и на видео (или на свой). Ты на второй можешь выкрутить больше 80? 

Да все производители с 1.5 мотора уже давно уже снимают минимум 110 кобыл. Те же корейци с 1.4 моторов уже снимают по 110 коняк и быгают быстрее..

А он говорит, какой джили быстрый автомобиль, и как он может обгонять всех - просто такой уже маразм пишет.

На джили можна гоняться только с рапидом 1.2 :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077449
Поділитись на інші сайти

:write: Щоб розставити всі крапки над і треба робити заїзд. Результати покажуть місця серед Джилі, Ланоса і Сенса. Хоча початково було порівняння лише з Сенсом, я не проти і Ланоса. Тепер щодо спрінтерських можливостей Ланоса. Добре цю машину знаю. Двигун старий і за динаміку в 12.5 сек. заплачено витратою, яка на 2 л. більша за аналоги. 10.5 в Ланоса проти 8.5 в Джилі. Саме через те Ланос втратив популярність  в останні роки, коли бензин подорожчав, програвав в продажах Сенсу. По відчуттях без замірів GC6 і Ланос мають приблизно однакові динамічні і швидкісні характеристики. І я про це не раз писав в бортовику. Також писав, що Сенс поступається Джилі СК, GC6 у всіх режимах - і по динаміці, і по тязі. . Після завершення обкатки GC (8-9 тис.) думаю, що і вона буде не гірша за СК. Поки що  недотягує. СК суттєво прибавила в динаміці саме після 8-9 тис. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077495
Поділитись на інші сайти

Может я не правильно понял, но раньше вы по моему писали, выкладывая видео, что обганяли дизеля и т.д. Я вам еще тода писал, что сами водители об этом не подозревали. Но то такое. Я теперь понял вашу мысль и что вы хотели донести. Приношу извинения, что после меня развелся такой бурный всплеск флуда. 

  Если не забуду в седующий раз сниму видео стартонув с перехода, но так выкручивать мотор как вы пишите не хочу. Думаю там и в стандартном режиме достаточно ехать, 1-я тронуться 2-40, 3-я от 40 до 60, 4-я от 60 до 80,  5-я от 80-ти.

:write: Дійсно, писав, що обганяв потік. Але не тому, що хотів переконати всіх, що Джилі найшвидша. А для того, щоб підкреслити її добрі динамічні характеристики. А порівнював лише з Сенсом, так як поміняв Сенса на СК. Я лише за різні дискусії і вітаю суперечки в бортовику. От лише не люблю тих західних термінів - флуд..... 

    Якщо не викручувати двигун до 5000 об, то пристойний результат показати не вийде. Як тоді визначити, яка машина швидша? В стандартному режимі їхати можна, але не на результат. Чи може ви хочете сказати, що при таких стандартних перемиканнях Ланос буде швидший за GC6 в форсажному режимі? Тоді запишіть по-вашому стандартний режим. Подивимося, порівняємо. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077503
Поділитись на інші сайти

:write: Відео для орієнтації...

:write: Для початку в стандартному режимі можна спробувати повторити результат на відео: від пішохідного переходу до останнього бігборду 49 секунд. Особливо це стосується Сенса. Якщо вкладетеся в 49 секунд, то заїзд можна зробити і в жорсткішому режимі. На відео далеко не швидкий заїзд, помішала Фабія в лівому ряді. Тим не менше, цікаво побачити хронометраж Сенса. 

Змінено користувачем james
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077505
Поділитись на інші сайти

Саме через те Ланос втратив популярність  в останні роки, коли бензин подорожчав

Маразм, появились китайца по интересной цене. Плюс огромное недоверие к качеству. Плюс народ стал нищий

1.4 отличный моторчик на ланосе отличный, экономный, мощный, но что то покупать не о никто н бежит :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077518
Поділитись на інші сайти

О каких "добрих динамічних характеристиках" бюджетных малолитражек можно писать? Да спасибо им уже за то, что они едут. 

Какик собственные комплексы Вы пытаетесь победить, обгоняя поток, который просто едет? 

Вроде взрослые люди, а ведете себя, как в детском садике, меряясь...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077544
Поділитись на інші сайти

:write: Дійсно, писав, що обганяв потік. Але не тому, що хотів переконати всіх, що Джилі найшвидша. А для того, щоб підкреслити її добрі динамічні характеристики. А порівнював лише з Сенсом, так як поміняв Сенса на СК. Я лише за різні дискусії і вітаю суперечки в бортовику. От лише не люблю тих західних термінів - флуд..... 

    Якщо не викручувати двигун до 5000 об, то пристойний результат показати не вийде. Як тоді визначити, яка машина швидша? В стандартному режимі їхати можна, але не на результат. Чи може ви хочете сказати, що при таких стандартних перемиканнях Ланос буде швидший за GC6 в форсажному режимі? Тоді запишіть по-вашому стандартний режим. Подивимося, порівняємо. 

Так а смысл выкручивать, главное и так понятно, авто набирает скорость и на 5-й передаче, оно едет. Все что нужно было доказать, а выяснять какое авто быстрее надо уже в гонке на опережения, что мне никогда не было интересным. Ну если есть желание могу и покрутить мотор, могу и на бензине сделать видео. просто я думал весь смысл в том, что авто в штантом и комфортном режиме не напрягаясь должно на этом участке бодро ехать. Сенс тоже можно было на передачах пониже покрутить и ехать быстрее потока. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077548
Поділитись на інші сайти

:write: Моя мета довести, що Сенс  поступається Джилі в динаміці. Я це писав з самого початку володіння Джилі СК, але були опоненти з тим не згідні. Є добра нагода встановити істину. А може дійсно Сенс швидший за Джилі? А може Джилі GC6 швидша не лише Сенса, а і Ланоса? Як на мене, це цікаво. На 5 передачі на цій гірці можуть їхати всі інжекторні машини. Питання, як їхати. Спокійний заїзд СК від переходу до бігборду - 49 секунд. Якщо Сенс Jason_ua це повторить, то будемо дерзати наповну (після обкатки 8-9 тис.). Якщо не повторить і цього спокійного результату, то питання закриємо. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077600
Поділитись на інші сайти


Да спасибо им уже за то, что они едут. 

Я бы назвал, Джили GC6 может ехать и под горку  :D 


Якщо Сенс Jason_ua це повторить, то будемо дерзати наповну (після обкатки 8-9 тис.).

А так вы с Jason_ua спорите? Так его сенс легендарный, он квотер выезжает с 10 секунд  :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077603
Поділитись на інші сайти

Да все это бессмысленно без реального заезда двух авто. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077607
Поділитись на інші сайти

Да все это бессмысленно без реального заезда двух авто.

Я теж так думаю, тому що не дуже там орієнтуюсь. Але повторюю, що їздив там неодноразово і нічого особливо на тій ділянці не помітив..На 5 передачі машина залітає без проблем. І це при тому, що часто гружений там їхав. 8 березня будемо з жінкою у Львові. Я б хотів зробити там заїзд з китайцем, але жінка не хоче щоб я з кимось мірявся. :lorry:  Їй достатньо моїх покатушек на трасі :D

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077609
Поділитись на інші сайти

Кстати, ша придет Кандидат и тоже будет писать, что Емгранд 1.5 порвет ланос

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077611
Поділитись на інші сайти

Я теж так думаю, тому що не дуже там орієнтуюсь. Але повторюю, що їздив там неодноразово і нічого осоюливо на тій ділянці не помітив..На 5 передачі машина залітає без проблем. І це при тому, що часто гружений там їхав. 8 березня будемо з жінкою у Львові. Я б хотів зробити там заїзд з китайцем, але жінка не хоче щоб я з кимось мірявся. :lorry:  Їй достатньо моїх покатушек на трасі :D

:write: Якщо нічого особливого, то повторіть для початку результат в 49-50 сек. від переходу до бігборду. На переході швидкість приблизно 60 км/год. якщо буде суттєво вища, то на відео це буде помітно. Для чого робити паралельні заїзди (це небезпечно, потрібно мати дві вільні полоси і т.д.), коли можна їхати на час. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/37/#findComment-2077614
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.