Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

:write: Подібно, що якість амортизаторів не стабільна. В СК до аміків претензій не було. Ну мусить же щось вилізти в дешевій машині... В СК протікало заднє скло. Якби ніщо не вилазило, то облом би було їздити на Шкоді, яка вдвічі дорожча за GC-6... А так все справедливо. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038356
Поділитись на інші сайти

:write: 

Такі самі собі поставив.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038438
Поділитись на інші сайти

:write: Фото нових зимових шин на Джилі GC-6. Погода ще не зимова, але мене чекає невеликий "дальняк". Щоб не було в дорозі несподіванок, вирішив завчасно перевзутися. 

 

3fe63d06f55a.jpg

 

79a2e94552c5.jpg

 

815b7bce2c68.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038441
Поділитись на інші сайти

:write: Фото нових зимових шин на Джилі GC-6. Погода ще не зимова, але мене чекає невеликий "дальняк". Щоб не було в дорозі несподіванок, вирішив завчасно перевзутися. 

 

 

 

79a2e94552c5.jpg

 

 

Выглядят прилично, напишите обязательно впечатления на трассе.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038739
Поділитись на інші сайти

Выглядят прилично, напишите обязательно впечатления на трассе.

:write: Я вже такі самі шини 14 розміру випробував на Джилі СК. Цілу зиму вели себе достойно. І на снігу, і на каші, і по сухому, і по мокрому. На трасі шум звичайно є, але не більший, ніж в інших бюджетних шин. Порівнюю з Матадором, який стоїть на Рапіді. Матадор помітних переваг не має. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038782
Поділитись на інші сайти

:write: ... І на снігу, і на каші, і по сухому, і по мокрому...

это хорошо но наверно вопрос у многих как она поведет себя на гололеде-накатаном снеге

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038784
Поділитись на інші сайти

:write: Я вже такі самі шини 14 розміру випробував на Джилі СК. Цілу зиму вели себе достойно. І на снігу, і на каші, і по сухому, і по мокрому. На трасі шум звичайно є, але не більший, ніж в інших бюджетних шин. Порівнюю з Матадором, який стоїть на Рапіді. Матадор помітних переваг не має. 

Как отбалансировались, какой вес грузиков?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038785
Поділитись на інші сайти

Как отбалансировались, какой вес грузиков?

Как отбалансировались, какой вес грузиков?

:write: Я в такі деталі не вникав. На дорозі при 120 км/год. биття немає, не веде, все в нормі. Це при тому, що китайські диски не айс... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2038792
Поділитись на інші сайти

З задоволенням ознайомився з вашим бортовиком. Багато цікавої інформації, і взагалі - читати приємно...       Мені теж подобається GC 6  зовнішнім виглядом, інтер"ером, більшими габаритами в порівнянні з ланосом, а головне - ціною. Знайти за таку ціну новий, більш меньш сучасний автомобіль - складно.   З"являється сверблячка - продати свого коника (ланос se 2010р, 40т.пробігу) , і придбати нову Джильку..  Що викликає сумніви:    Пару років тому був на площадці б/у автомомілів АИС,  стояли на продаж штук вісім Джилі МК 2007-08 років, у всіх сильно пошкоджене лакофарбове покриття, часто - в мілку паутинку, багато іржавих цяток. Передні фари у всіх - мутні, з дешевого оргскла..   Я надіюсь, що з тих пір все могло змінитись на краще, але, наприклад, той же величезний вмонтований  дісплей, який показує тільки частоту радіостанцій - безглуздя і жлобство. Навігація і кольоровий екран - це не так вже й накладно для поважноі марки, а скількі б здобуло прихильників! Чи не зекономила Джилі на інших важливих речах - товщині проводки, фарби, та іншому?  Легкувата вона для своіх габаритів...                                            Іще - звик їздити на газі, не тільки зза економії, але й більш еластичної роботи двигуна,  чистоти масла і деталей, і взагалі - вважаю що на газовому топливі ресурс двигуна збільшується ( газ був і на попередньому авто). Зараз у мене встановлено газобладнання 4-го покоління, працює бездоганно, не відчувається різниці в тязі в порівнянні з бензином, розхід газу 8,5 в змішаному циклі.   Як воно буде на Джильці - питання... АИС встановлює газ дорого, та й для 16 клапанників до газової системи більші примхи...         До речі - на моєму ланосі  вже з"явилось чимало сколів і подряпин, іржі поки що не спостерігав. Тай не міняв ще взагалі нічого, крім розходників, все вроді в нормі....           

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2039046
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

  Дешево й сердито на моїй ланці - планшет Леново, за 1000 гривень, з навітелом, вбудованою памятью 16 гб, тримається кріпко.. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2039056
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

я делал и получше, но лучше купить в замен ланоса новый джилли...

сейчас у меня эмгранд 7 и для меня полёт в плане плюшек просто не ограничен...

у знакомого по работе ланос, и он говорит - да, у меня такое не сделаешь......

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2039132
Поділитись на інші сайти

:write: Відповім попередньому дописувачу стосовно заміни Ланоса 10 року на Джилі МК-ДжіСі. Змінювати Сенс на Джилі МК-ДжіСі - це однозначно кайф, незважаючи на де-які "блохи" Джилі. Але продавати достатньо свіжий і безпроблемний Ланос..... - рішення неоднозначне. Тим більше, якщо Ланос з кондиціонером. Ланос класно би було замінити зразу Емгрантом. Старі Джилі МК, зрештою як і старі Ланоси, бувають у різному стані - від подряпаних, вицвілих, із сколами до ідеальних по ЛКП. Тут багато залежить від догляду. І в Джилі, і в Ланоса слабе ЛКП, яке потребує підвищеної уваги: миття із шлангу, якісні шампуні і м"які губки, обов"язкове воскування після кожної мийки (віск на мокро, Польща). Я так і поступаю. Кожен скол зразу треба підфарбовувати. Дешева машина потребує певних зусиль. Також і по салону - постійна регулярна обробка пластику матовим добрим поліролем... Уникати подряпин, не торкатися обшивки стелі, регулярно пилососити і т.д. І тоді машина і через 8-10 років буде як нова, навіть китайська. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040683
Поділитись на інші сайти

 Чи не зекономила Джилі на інших важливих речах - товщині проводки, фарби, та іншому?  Легкувата вона для своіх габаритів...                                            Іще - звик їздити на газі, не тільки зза економії, але й більш еластичної роботи двигуна,  чистоти масла і деталей, і взагалі - вважаю що на газовому топливі ресурс двигуна збільшується ( газ був і на попередньому авто). Зараз у мене встановлено газобладнання 4-го покоління, працює бездоганно, не відчувається різниці в тязі в порівнянні з бензином, розхід газу 8,5 в змішаному циклі.   Як воно буде на Джильці - питання... АИС встановлює газ дорого, та й для 16 клапанників до газової системи більші примхи...                   

:write: Я весь час з 2008 року спостерігав за експлуатацією МК в одного співробітника. Сколи ржавіють, але дальше іржа не лізе. Співробітник не заморочується підфарбовуванням сколів і подряпин. Фари пожовкли. На пізніших версіях МК фари вже більш якісні. Для габаритів в 4340 мм вага 1070 кг нормальна. МК має кращий краш-тест ніж Ланос. Метал капоту, крил, багажника, даху на прогин виглядає товстішим ніж в Ланоса. Капот GC-6 взагалі дуже важкий і від натискання зовсім не прогинається. Силова структура кузова скопійована з Тойоти Яріс-седан. Стосовно газу нічого сказати не можу. Встановлювати ГБО не планую. Попри загальні похвали, майже кожен пише в бортовиках про якісь проблеми з налаштуванням ГБО. Не хочу з тим бавитися. Джилі GC-6 має витрату 6.5-8.5 л. і це мене задовільняє. Я не так багато їжджу, до 10 тис. км. в рік. Це 15 тис. грн. за добрий  імпортний А-95 ОККО. На газі я б витратив 10 тис. грн. економія 5 тис. грн. в рік не вартує того газу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040795
Поділитись на інші сайти

:write:  МК має кращий краш-тест ніж Ланос.

 

Джерело інформації дасте, бо щось не крепко це відповідає дійсності!

 

А ось тут доводиться протилежне:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040813
Поділитись на інші сайти

І що Ви цім хотіли сказати?

Дві абсолютно різні методики тестування.

 

По ЄвроНКАП джилі не били.

За однаковими методами порівняння джилі має не кращий тест (про що твердите Ви), а гірший!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040855
Поділитись на інші сайти

:write: Джилі GC-6 окрім міцного кузова з іноваційною системою підсилення даху має: АБС, систему контроля гальмівних зусиль, задні дискові гальма, дві подушки безпеки. Цього всього не має Ланос. Тому, не дивлячись на євро краш Ланоса, де він показав всього дві зірки, Джилі GC-6 є більш безпечним автомобілем, хоча і не мав суто європейського тесту. По китайському тесту Джилі МК показав результати, які дорівнюють 3-4 зіркам євротесту. А українські Ланоси останніх років збірки взагалі ніхто не бив... Пасивна безпека річ важлива, але ми ж не купуємо машини, щоб на них битися в бар"єр на 64 км/год. По всіх інших споживчих і естетичних характеристиках Джилі GC-6 випереджає устарівший Ланос. Адже вона красивіша, більша, економічніша, виглядає дорожче, ніж коштує. Ланос/Сенс устаріли.... Устаріли безнадійно і безповоротно. Їздити на давно купленому Ланосі - це нормально, але купувати новий за 10 штук дол. - це треба бути фанатом...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040867
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

что Ланос, что Сенс, это простые хорошие, недорогие, доступные машинки для работы, но не более.....

я не говорю о том какими их самому можно сделать (ну, напильником доработать)...я говорю о том, какими они идут с завода, и что покупаешь....а покупаешь, на сегодняшний день, реально морально устарелую комплектацию....

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040888
Поділитись на інші сайти

:write: Тому, не дивлячись на євро краш Ланоса, де він показав всього дві зірки, Джилі GC-6 є більш безпечним автомобілем, хоча і не мав суто європейського тесту. По китайському тесту Джилі МК показав результати, які дорівнюють 3-4 зіркам євротесту.

 

Ви казки часом не пишете? Чи байки? :D

 

Хоча, можливо дійсно маєте рацію, адже що там тестування за однією методикою Авторевю. Слово sensa2012 - ось єдине обєктивне джерело інформації. :)

 

з.і. Справді, дуже цікаво читати Ваші пости до того моменту, коли втрачаєте відчуття об'єктивності! Ось це і є та ложка дьогтю в бочці меду.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040916
Поділитись на інші сайти

Ви казки часом не пишете? Чи байки? :D

 

Хоча, можливо дійсно маєте рацію, адже що там тестування за однією методикою Авторевю. Слово sensa2012 - ось єдине обєктивне джерело інформації. :)

 

з.і. Справді, дуже цікаво читати Ваші пости до того моменту, коли втрачаєте відчуття об'єктивності! Ось це і є та ложка дьогтю в бочці меду.

:write: Мені глибоко однаково як Ланос витримує краш-тест. Я взагалі краш-тестами не переймаюся. Тим більше від Авторевю. Відома контора замовними статтями і опусканням конкурентів ВАЗу. Роблять вони це дуже тонко, професійно і непомітно для читача. Наприклад, беруть завідомо слабе місце машини і своїми типу випробовуваннями підсилюють негативний ефект в декілька разів. Ніхто при них із свічкою не стоїть і не може перевірити їхню методику. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040932
Поділитись на інші сайти

:write: Записали мене на середу на ТО-0. Машина вже вибрала ліміт в 2000 км., тому стоїть нерухомо в гаражі в очікуванні ТО. Усі транспортні функції наразі виконує Рапід. Був в Києві тиждень у відрядженні. Їздив поїздом Інтерсіті. Але не Хюндай, а нашим українським Тарпан. Дуже сподобались комфортні вагони. Зовсім необтяжлива дорога таким експресом.  Проживав в готелі О"Київ біля КНУБА. Вразили затори в центрі Києва в часи пік. Співчуваю київським автомобілістам. Витрата пального йде до бесконечності... Двигуни працюють, але всі стоять...  :wacko: 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2040980
Поділитись на інші сайти

Співчуваю київським автомобілістам. Витрата пального йде до бесконечності... Двигуни працюють, але всі стоять...  :wacko:

 

идеальное место для электроавто. И видео много машин с системой старт/стоп

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2041004
Поділитись на інші сайти

ИМХО старт/стоп- дуристика. Смерть АКБ и стартеру,да и турбина спасибо не скажет,если она есть))) Я бы отключил эту систему и не пользовался ей бы никогда :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2041007
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

а инженеры и не додумались что смерть АКБ и стартеру,да и турбина спасибо не скажет....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2041013
Поділитись на інші сайти

а инженеры и не додумались что смерть АКБ и стартеру,да и турбина спасибо не скажет....

Всё они додумались и продумали. Автопроизводители зарабатывают не только на продаже машин,но и на сервисе. На сервисе наверное даже больше. Поэтому лучше думать своей головой,какими опциями пользоваться,а какими лучше пренебречь,если конечно есть понимание какой принцип работы у агрегатов и узлов автомобиля.

Тут блин едешь на работу утром три километра,аккумулятор и так толком не заряжен,так ещё и завестись надо 35 раз))) Чудес не бывает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/19/#findComment-2041018
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.