Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

4,6 тис   3

да ничего с ЖС не будет......зато человеку приятно ездить, да и глаз радует, а это не мало важно

П.С. что-то БЖ немного отклонился от темы....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033285
Поділитись на інші сайти

Паралельно на форумі появився новий Сенс 2014 року. От і будемо спостерігати, що краще Джилі чи Сенс. Не вплані комфорту, а вплані надійності, стану ЛКП, ржавчини і т.д. Поки що Джилі попереду - всі передачі вмикаються легко і чітко.

Слід враховувати ще й такий чинник як ціна. Той Сенс коштує 125 тисяч грн., а Geely GC6 - 182 тисячі. За різницю у майже 60 тисяч - невеликий пан, можна заради результату пару зайвих разів і педаль зчеплення натиснути, і кулісу поганяти. )))

Змінено користувачем IhorKyiv
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033313
Поділитись на інші сайти

Слід враховувати ще й такий чинник як ціна. Той Сенс коштує 125 тисяч грн., а Geely GC6 - 182 тисячі. За різницю у майже 60 тисяч - невеликий пан, можна заради результату пару зайвих разів і педаль зчеплення натиснути, і кулісу поганяти. )))

:write: Ціна коробки не стосується. Ще зовсім недавно Джилі СК і Сенс коштували однаково. Джилі GC-6 має ту саму коробку і , фактично, той самий двигун, що і Джилі СК. Силова установка Джилі на порядок надійніша і має кращі характеристики по усіх параметрах в порівнянні до застарілого, погано виконаного двигуна і коробки МеМЗ. Саме це я пробую довести вже другий рік... В "корейський" період з 2000 по 2003 рік МеМЗ випускав нормальні агрегати. В мене на Славуті 2003 року коробка працювала бездоганно і в нового власника працює дотепер. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033351
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

Слід враховувати ще й такий чинник як ціна. Той Сенс коштує 125 тисяч грн., а Geely GC6 - 182 тисячі. За різницю у майже 60 тисяч - невеликий пан, можна заради результату пару зайвих разів і педаль зчеплення натиснути, і кулісу поганяти. )))

дело не в 60т, (хотя это не большие деньги) а в том что как-то приелся уже тот кузов и салон сени и лани.....ЖС6 поинтересней будет, и поновее ))))))

то что сделали евро 5 - это, по большому, счёту ничто.....комфорта для семьи, и приятного глазу для владельца, и окружающих, от этого не прибавилось....а так доложив 60т можно купить машинку получше, и поинтереснее ))))

Змінено користувачем Kandidat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033359
Поділитись на інші сайти

:write: Вчора вперше довелося завантажити машину 4 -ма чоловіками (всього 5 осіб по 80 кг в середньому) + 40 кг в багажнику. Їхали всього 10 км., але машина повела себе дуже достойно - на асфальт не лягла, колеса по арках не терли, двигун добре тягнув. Звісно, зважаючи на обкатку, інтенсивного розгону не пробував, але в разі потреби з таким навантаженням машина справдяється добре. Заповнений салон приглушив шуми, підвіска працювала надиво тихо, а двигуна на холостих взагалі не було чути. Пасажирам машина сподобалась. Хвалили (а могли просто мовчати). Сподобалась їм панель та просторність салону.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033613
Поділитись на інші сайти

Пасажирам машина сподобалась. Хвалили (а могли просто мовчати). Сподобалась їм панель та просторність салону.

Та що там казати, звісно, Джилі ДС6 значно краща машина, ніж ланос, а щодо Сенсу й мови немає. Емгранд взагалі - космолііт. Ніхто ж не сперечається. При виборі ланоса-сенса замість джильок МК-ДС6 йдеться лишень про сукупність експлуатаційних чинників в умовах України. Ці чинники уже багато разів перераховувалися.

Ростиславе, чесно і відверто скажіть, будь ласка, мені, людині, яка стоїть перед вибором між Сенсом і Джилі СК, що було не так із джилькою, що насправді засмучувало, що дійсно спонукало до її термінового продажу. Напевно відсутність кондера не є головною причиною. Тепер ці відвертості нікому не зашкодять (ні вам, ні покупцю), оскільки минуло достатньо багато часу з дня продажу. Питаю у такому контексті, бо у власному сенсівському БЖ ви, за вашими ж словами у подальшому, утримувалися від висвітлення окремих деталей. Ви - мудра і далекоглядна людина: машину колись довелося б продавати, і зайвий негатив щодо Сенса у БЖ став би перешкодою у цьому процесі. Як досвідчений автомобіліст, експерт і добродій поставте, будь ласка, крапку - Сенс люкс 2014 чи Джілі СК комфорт 2014. Куди бігти нам, простим людям ??? ))))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033660
Поділитись на інші сайти

У СК плохая подвеска, пробивается на каждой ямке или волне, постоянно не работает датчики АБС, маленький ресурс подвески до 40000 придётся заменить всё по кругу ...и.т.д. почитай форумы.

 

Ще за кермом на сенсі зручніша посадка у водія ніж на СК, та й на задньому дивані людям набагато зручніше сидіти. 

Може ще мінуси і плюси добавить sens2012

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033746
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Как по мне ск и сенс нынешних годов выпуска можно смело ставить как одно и то же. То есть и в сенсе куча китайско рос запчастей и ск весь китайский.

Есть у них у кождого плюсы и минусы но в целом +- одно и то же.

Выбирать стоит просто посидев на всех сиденьях, проехаться на обеих. И тогда будет ясно какой авто конкретно вам подходит больше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033778
Поділитись на інші сайти

:write: Коли я продав Сенса, то зразу всі недоліки і виклав. Не побоявся визнати, що трохи з Сенсом лоханувся. Його можна би було довести до ума, але це потребувало часу, якого в мене немає. А саме: поставити якусь імпортну помпу, грамотно перепрошити (не впевнений в позитивному результаті), поміняти глушник на імпортний (на 20 тис. вже почало щось всередині дзеленьчати).... Але найбільше насторожила коробка з проблемною задньою передачею. На СТО регулювали. Поки регулювали, машина вистигла, передача вмикається. Поїздив з 10 км. по заторах.... і задня знову не вмикається, незважаючи на всі маніпуляції ричагом і щепленням. Врешті навчився вмикати майже ударом, але це вже під час продажі. Також при завантаженні водій і 3 пасажири на Сенсі не пошустриш. Двигун заслабий, треба прораховувати маневри. А якщо ще кондиціонер, то взагалі Сенс стає повільною машиною. Якщо Сенс пустий, то короткі перша та друга передачі дозволяють в місті навіть брати участь в світлофорних гонках. Це приємно для багатьох сенсоводів і часто є несподіванкою для сусідів по потоку. 

 

Тепер про Джилі СК. Купив її вимушено, рятуючи гривні  і планував за якийсь час продати за долари. Проте, порівнюючи СК і Сенс, вирішив продати Сенс. Так, в СК менш якісний кузов (краш-тест і іржа на задніх арках на старих і недоглянутих машинах), гірші матеріали в салоні (хоча збірка не гірша), низьке заднє сидіння (але там більше місця, в Сенсі тісніше). Але варто лише проїхатися після Сенса на СК і ти розумієш, за що беруть СК - двигун+коробка. Потужний розгін, легко і чітко перемикаються передачі. Після 4000 об. машина ще більше прискорюється (Сенс після 4000 об. вмирає). При таких гарних динамічних показниках СК споживає менше пального від Сенса. Якщо б я на Сенсі так зажигав, як на СК, то 10 л. в місті було би забезпечено. Сенс економічний лише в тошнотному режимі. 

 

Чому продав СК? Основна причина - я зрозумів, що з фірмою Джилі можна мати справу. Чим більше їздив на СК, тим більше шкодував, що не взяв зразу МК. Так, гривень я тоді не мав на МК, але були долари. Треба було здавати і брати зразу МК. Я трохи очкував, вперше купуючи китайця. Вирішив тоді, що з СК за 66 тис. грн. ризики мінімальні. Я прорахувався. Із за цього втратив на перепродажі. Коли ціни на б/у сильно впали, я зрозумів, що якщо не продам СК майже новою, то потім за нормальні гроші взагалі не продам. А їздити довго на СК без кондиціонера не хотілося. За всі 16 місяців експлуатації СК мав лише одну проблему - текло заднє скло в районі стійки. Виправили герметиком по гарантії безкоштовно. Більше ніяких зауважень до машини не було. Лише один позитив. Слід також врахувати мої пробіги 10 тис. в рік і добрі дороги. Якби я працював таксистом, то вибрав би Сенс...... і грався би з ним. Що всі сенсоводи масово і роблять. Проблем з Сенсом, особливо останніх років випуску, багато, але де-кому вкайф займатися ремонтами і удосконаленням. Тому при загальному зубожінні населення швидше купують простий, але дешевий в ремонті Сенс, ніж більш досконалі, але дорожчі СК, які вимагають фірменного сервісу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033781
Поділитись на інші сайти

Как по мне ск и сенс нынешних годов выпуска можно смело ставить как одно и то же. То есть и в сенсе куча китайско рос запчастей и ск весь китайский.

Есть у них у кождого плюсы и минусы но в целом +- одно и то же.

Выбирать стоит просто посидев на всех сиденьях, проехаться на обеих. И тогда будет ясно какой авто конкретно вам подходит больше.

:write: Посидіти можна і в автосалоні, а проїхатися - це складніше. Тест-драйви необкатаних Сенса і СК взагалі нічого не показують. СК буде разючо кращий! Необкатаний Сенс - це лише половина Сенса. Оберти плавають, глохне, передачі вмикаються з трудом.... часто із скрежетом. Покупець нового Сенса перебуває в ейфорії від нової машини, тому часто не звертає на це уваги. Новий Джилі СК - це зразу машина! А після 8-10 тис. вона стає ще кращою. Сенс після ТО-0 та ТО-1 вже стає подібний на машину. От на такому треба проїхатися, щоб оцінка була об"єктивною.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033790
Поділитись на інші сайти

:write: Почитав сам, що написав вище....................... Це типу я старався писати об"єктивно. А тепер скажу простіше, але від душі: Та ну його нахєр того Сенса.......... Не подобаються китайці, краще взяти б/у Логана, або Ланоса, поміняти зношені деталі і їздити на нормальні машині. МеМЗ+коробка будуть постійно мозги парити. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033793
Поділитись на інші сайти

По ходу просто з коробкою не повезло...Мені якось один майстер на сто казав, що на сенсах із 10 авто, припадає 2-3 живі коробки, на ланосах краща статистика, із 10, лише 1-2 мають проблеми..

Одним словом, висновок простий,- якби у тебе попався живий незадушений мемз і безпроблемна коробка,то ти б був задоволений на всі 100% сенсом. 

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033799
Поділитись на інші сайти

Выбирать стоит просто посидев на всех сиденьях, проехаться на обеих. И тогда будет ясно какой авто конкретно вам подходит больше.

Сенс не осідлував жодного разу. На Лані їздив певний час в експлуатаційному режимі, а на Джилі СК та МК - у тестовому. Усі ці автівки навіть не порівнюю зі своєю Ладою 2108 (1989-1992 р.р.), яка була окремою піснею, слова якої хотілося одразу забути. Ростислав правий - разові тести майже  ні у чому не преконують. Ланос і МК перебувають поза конкуренцією поряд із СК, але платити більші гроші у кризовий час - жаба тисне, та й у Ланоса занадто великий апетит в міських умовах (взимку було 12 л/100км). Про машину з пробігом навіть не йдеться: ні, ні й ні. У СК мене і дружину шокує задній диван, мене окремо надодаток - майбутній геморой із задньою підвіскою. Сенс цих недоліків не має, але проявляє інші, усім відомі. Отож питання поки що залишається відкритим: куди бігти ? Але рішення треба ухвалювати. Усім дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033816
Поділитись на інші сайти

Владея сенсом уже 5 лет и регулярно катаясь на МК сестры я бы брал джили СК из за бодрой связки Двигатель и коробка. 

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033819
Поділитись на інші сайти

По ходу просто з коробкою не повезло...Мені якось один майстер на сто казав, що на сенсах із 10 авто, припадає 2-3 живі коробки, на ланосах краща статистика, із 10, лише 1-2 мають проблеми..

Одним словом, висновок простий,- якби у тебе попався живий незадушений мемз і безпроблемна коробка,то ти б був задоволений на всі 100% сенсом. 

:write: Мені від того легше не було. Помпу замінити можна. Але що робити з глушником, в якому щось всередині відірвалося і противно дзелинчить? Міняти резонатор на новій машині? А чистити РХХ кожні 5 тис.? А потьоки масла.... постійні досліджування звідки тече. А самоопускання задніх вікон? Не побачив - і сидіння мокре. В мене вже виробилася звичка ритуального обходу Сенса - перевірка вікон. Майже у всіх ломалися крутилки-весла. Це все начебто і дрібниці, але як воно діставало! Особливо в порівнянні з Рапідом. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033821
Поділитись на інші сайти

:write: Не подобається мені АБС як система впринципі. Вчора їду 80 км/год по пустій трасі. Тепло, сухо. По обочині їде трактор..... Звісно без дзеркал, без поворотників. Коли я вже був близько, він раптово йде на розворот і перекриває шоссе!!! Я спокійно, але різко гальмую.........і в останній момент спрацьовує АБС.... і на мить розпускає гальма. Давно вже в мене холодок не пробігав по спині. З заблокованими колесами я б зупинився на три метри швидше. Добре, що був запас. Не люблю АБС !!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033826
Поділитись на інші сайти

постійні досліджування звідки тече. А самоопускання задніх вікон? Не побачив - і сидіння мокре. В мене вже виробилася звичка ритуального обходу Сенса - перевірка вікон

Это проблема не правильно установленных ручек. Я после разберке карт поставил весла так, что-бы смотрели вниз, в эстетических целях. При этом имел постоянную проблему с приопущенными окнами. Оказывается, когда пасажиры выходят, задевают ручку стеклоподьемника и мимо воли приотпускают стекло. Долго мучился пока не понял в чем ело и как ты говоришь, постоянно окна проверял. Но потом дошло и весла я поставил в направлении вверх и чуть повернутыми к заду автомобиля. После этого проблема исчезла, так как при выходе пассажир задевает ручку и как-бы закрывает окно. Пичально, что на зазе с завода не знают как их ставить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033845
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Сопротивление качения выше, и как средствие когда колеса крутятся тормозится сильнее чем если бы машина пошла юзом.  Тормозной путь мог быть больше

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2033851
Поділитись на інші сайти

:write: Пробіг на сьогодні складає 1500 км. і вже зовсім скоро ТО-0. Вже їздив при температурі повітря -2 морозу. Масло в коробці трохи згусло і поки не розігрілося коробка зовсім не підвивала! Напрошується висновок, що цій коробці краще підходить масло 80W-90, а не 75W-90, як рекомендують китайці. Може китайці думають, що у нас морози -30 градусів? :russian: . Ще буду консультуватися з інженером АІС. Але замінятиму однозначно. На форумі Джилі пишуть, що на магнітній пробці є трохи стружки. Пічка гріє набагато сильніше, ніж в СК. + Підігрів сидінь. Машиною задоволений. Дружина також. Зробив їй дрючок для діставання речей з багажника... Багажник реально глибокий і довгий. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034036
Поділитись на інші сайти

Пічка гріє набагато сильніше, ніж в СК. + Підігрів сидінь.

Це стаціонарна функція ?? На сайті АІС її не зазначено.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034041
Поділитись на інші сайти

Це стаціонарна функція ?? На сайті АІС її не зазначено.

:write: Так, підігрів сидінь входить в базову комплектацію. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034069
Поділитись на інші сайти

:write: Возив гостей в Олеський замок на Джилі GC-6. Окрім мене в машині було ще 2 особи по 70 кг. Багажник пустий. Траса Київ-Чоп, тобто гарна. Пробіг вже наближається до 2 тис., тому дозволив машині їхати 120-130 км/год. Враження наперід скажу неоднозначні. До двигуна з коробкою питань немає - потужності для обгонів вистачає, при тому , що більше 3000-3200 об. не крутив. Якщо після обкатки крутанути до 4-4.5 тис., буде взагалі клас. До  шумів також претензій нема - зовсім не помічаєш, що їдеш 130.......... Проте, щодо драйверських властивостей, які мала СК, то GC-6 до СК (без ГУРа) не дотягує. Гірше тримається дороги, руль пустий, більше за СК реагує на фури і боковий вітер. Але, якщо не перевищувати 120 км/год, то цілком пристойно їде. А перевищувати не хочеться не лише з почуття безпеки.... При 120 починає противно пищати зумер. Пищить 3-5 секунд, потім змирившись з драйверськими амбіціями водія затихає. Якщо скинути швидкість нижче 120, а потім знову набирати 120, то знову противно пищить. Треба визнати, це дисциплінує - я постійно їхав 115......... :yes: 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034634
Поділитись на інші сайти

4,6 тис   3

я говорил что 100-110 самое оно на наших машинах....можно и больше, но уже не то 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034660
Поділитись на інші сайти

А яка ширина шин? Може треба ширші колеса поставити щоб добре дорогу тримала?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034784
Поділитись на інші сайти

Автор склоняет к тому что у СК многорычажная подвеска сзади, плюс нет отбора мощности на вторичные устройства.

А руль да, опасно пустой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90477-dacia-sandero-stepway/page/15/#findComment-2034786
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.