Перейти до змісту

Потребую поради щодо електрики


Рекомендовані повідомлення

Доброго дня, шановні.
Нижче описую суть проблеми. Прошу вашої поради.
В Ланосі 1.5 2008 року встановлений бортовий комп'ютер ЦИКЛОН (не в цілях реклами лінк на опис:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

). Працював він у мене без проблем більше півроку. Але помітив, що останнім часом після вимкнення авто, він вимикається (так і має бути), але після певного проміжку часу простою заглушеного авто, знову вмикається і не вимикається, поки знову не заведу/вимкну машину.

Виробник радить поглянути на електрику, мовляв, десь перепад напруги.
Власне питання: з чого починати?
Відразу відповіді на деякі можливі поради:
1. До електрика найближчим часом можливості заїхати немає - суб'єктивні причини.
2. В "Гуглі"/"Яндексі" і т.д. шукав - однозначної відповіді не знайшов.
 
Поки що єдина надія на форум. Тому буду дуже вдячний усім, хто відгукнеться!

 

Якщо в неправильному розділі розмістив тему, прошу Модераторів перенести.

 

Дякую

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/
Поділитись на інші сайти

А как там схема подключения. Там как на магнитоле постоянный +12 и +12 от зажигания? Проверь наличие +12 на питающих БК проводах и поймешь это проводка или БК

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1894236
Поділитись на інші сайти

А как там схема подключения. Там как на магнитоле постоянный +12 и +12 от зажигания? Проверь наличие +12 на питающих БК проводах и поймешь это проводка или БК

О.к. Почну з проводки БК.

Дякую

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1894268
Поділитись на інші сайти

попутно з'явилась ідея перевірити всі точки кріплення "маси" (заземлення). Може, у когось є інформація із місцем знаходження всіх точок? Або хоча би точки заземлення годинника?? В іннеті гарно розписано про Ниви, Вази, Ауді. А про наше авто інфо дуже обмаль. 

 

Буду вдячний за навіть мінімальну допомогу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1895029
Поділитись на інші сайти

Прошу адміністрацію видалити тему, адже вона втратила актуальність.

Дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1897576
Поділитись на інші сайти

В чем проблема была? Может кто то еще с таким столкнется

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1897589
Поділитись на інші сайти

В чем проблема была? Может кто то еще с таким столкнется

Проблема не вирішилась ніяк. Не маю часу над нею працювати. Вдень на роботі, а ввечері вже темно.

Останньою краплею для мене стала сьогоднішня ситуація:

Вранці, як завжди, заводжу авто, БК моргнув і благополучно "заснув на віки".

Діагностувати буду вже на вихідних, бо є маса різних варіантів (від банального запобіжника і до проводки). В цій темі, окрім Вас, ніякої активності немає, тому і попросив адміністрацію видалити. Якщо питання вирішиться - напишу Вам в "приват"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1897595
Поділитись на інші сайти

Если подключение нормальное, то чтобы включился БК нужно не просто 12В, а должно быть больше 13.с мелочью вольт, типа авто заведено. Даже если земля где-то отвалилась, то при не заведенном двигателе больше чем разность на аккуме все равно не будет, а значит причин включаться у БК нет. Но ведь почему то он решает что напруга такая, что включаться пора, а значит что-то со входом контроллера в БК...

Хотя, если земля или "+12 " играет, то может быть скачек, но при этом БК должен то работать, то не работать, а так чтобы включился и постоянно работает, то как-то не так...

 

а остальная электрика нормально работает?

 

и как совет: электрика - это наука о контактах. Сними разъем в БК, посмотри на контакты, можешь спиртом протереть, одень обратно. Или посмыкать туда-сюда, дабы окисл снять, если таковой есть... не думаю, что там траблы в проводке дальше....

А если после всего этого не заработает нормально - то это глюк конкретного девайса...

Змінено користувачем MikeTS
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1897616
Поділитись на інші сайти

а как по мне, то это глюк конкретного девайса...

Я такої ж думки. Просто не можу побудувати логічну причину такого глюка. Працював справно увесь час, ніяких змін я не робив. Просто в один прекрасний момент йому захотілось "пожити своїм життям". От він так місяць-два пожив, а сьогодні повністю потух.

З рештою приборів проблем немає

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1897618
Поділитись на інші сайти

більш схоже на підгорівшу плату

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1897866
Поділитись на інші сайти

 

Хотя, если земля или "+12 " играет, то может быть скачек, но при этом БК должен то работать, то не работать, а так чтобы включился и постоянно работает, то как-то не так...

 

и как совет: электрика - это наука о контактах. Сними разъем в БК, посмотри на контакты, можешь спиртом протереть, одень обратно. Или посмыкать туда-сюда, дабы окисл снять, если таковой есть... не думаю, что там траблы в проводке дальше....

 

Не відписувався - чекав, доки час покаже.

Отже, 4.11.14 після прочитання даного повідомлення все таки закинув роботу - пішов на офісну парковку і, "закатавши рукава", почав потихеньку добиратись до БК. Зняв клеми з АКБ - з ними все норм., зняв БК і глянув контакти - також нічого підозрілого, посмикав проводку - нічого підозрілого. Зібрав все назад. І "О! ЧУДО!": БК увімкнувся. Ввечері приїхав додому, періодично виходив поглядав, чи самовільно він не вмикається. Результат мене здивував - все було, як в старі-добрі часи: БК вимкнений. Вчора на машині не їздив, ввечері знову ходив поглядав - вимкнений. Сьогодні вранці (пішла 3 доба простою автомобіля) вирішив глянути напругу: 12.4-12.5. Тут я прозрів. Раніше за такий час вона просідала до 12.1, бо постійно на себе тягнув БК + трішки потеплішало.

Тепер більше схиляюсь можливого звичайного глюку БК. Тобто, після зняття клем з АКБ, а потім їх встановлення пройшло, так би мовити, "перезавантаження" БК. Тепер ломаю голову, що послужило причиною такого глюка?

 

Я дуже вдячний усім, хто відгукнувся на моє прохання!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1898645
Поділитись на інші сайти

очередной раз - электроника наука о контактах....

ну и хорошо что хорошо..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86852-potrebuyu-poradi-schodo-elektriki/#findComment-1900490
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.