Перейти до змісту

Замена прокладки ГБЦ 1.5


Рекомендовані повідомлення

На выходных добрался с динамометрическим ключом к машине. Отпускать болты побоялся, ввиду страха протечки антифриза, поэтому только подтягивал по методике предложенной в данной теме. Болты которые находятся по краям (4 шт.) с усилием 80 нм. вообще не потянулись, а вот остальные болты ближе к центру (всего 6 шт.) с усилием 80 нм. подтянулись на 540 градусов (полтора оборота). Я честно такого не ожидал, посмотрим какой будет результат. Поезжу недельки 2-3, после чего отпишу про результаты. :D   

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1885802
Поділитись на інші сайти

насчет сальников-ес надумаеш- ток  erling.остальное х-...ня.  и ес будеш башку снимать- обрати внимание на сальник распредвала- со стороны ремня-на 80 тис он любит подтекать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1886165
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Как и обещал отписываюсь о результате перетяжки. После перетяжки дрыгатель и защита поддона были тщательно отмыты для чистоты эксперимента. Через 2500 км. пробега левая часть двигателя (где масляный фильтр стоит) полностью сухая, раньше была вся в масле, если заглянуть ниже и правее, то видно невооруженным взглядом запотевание под выпускным коллектором и небольшое масляное пятно на защите. Вывод, то ли это связано с перетяжкой болтов, а может быть с похолоданием окружающей среды, но течь заметно уменьшилась, хотя полностью не исчезла. Все прокладки куплены, попытаюсь продержаться до весны :D   

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1900742
Поділитись на інші сайти

Була та сама проблема. Я рішив міняти. Прокладку голови брав VR. Заодно міняв ремішки, всі, грм, кондиціонера, генератора в ролики грм і натяжний кондиціонера Масло. Антифриз. І помив мотор на мийці. 7500 все ок. + висвердлював 1 шпильку випускного, була обірвана. Ну і прокладка колектора випускного. Всього обійшлось з роботою 2300.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1900860
Поділитись на інші сайти

Недавно перевіряв витік масла по щупу. На момент перевірки рівень масла знаходився на одній позначці. Через 600 км. позначка опустилася майже до риски min. Десь сочиться. :scream: З понеділка поїду до майстра, відпишуся.

 

 

 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1902310
Поділитись на інші сайти

Десь при 40 тисячах в мене теж погнало масло, підтяжка від руки допомогла, через 15 тис. знову підтягнув все норм, зараз 70 тис. з нову погнало!

Пробував тянуть, деякі болти пішли, але дуже мало, реально головка затянута серйозно.
Як думаєте є сенс шукати динамометричний ключ і пробувать потягнути правильно? Чи пора міняти прокладку?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1905046
Поділитись на інші сайти

коли пробіг в межах 70-100тис то зрозуміло що підтягувати болти  першочергово.

В мене пробіг 282тис -- підтікання попередні 20тис орієнтовно збільшилося , хоча капель на землі немає, але блок досить в маслі.

Рівень масла вроді не так вже відчутно падає, на 10тис долив в межах 0,5л , скоріше масло зжерло через їзду (нечасто) поза 130 км/год.

Що порадите ??? пробувати дотягувати , чи при таких пробігах  дотяжка вже не є актуальна ???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1905050
Поділитись на інші сайти

Десь при 40 тисячах в мене теж погнало масло, підтяжка від руки допомогла, через 15 тис. знову підтягнув все норм, зараз 70 тис. з нову погнало!

Пробував тянуть, деякі болти пішли, але дуже мало, реально головка затянута серйозно.

Як думаєте є сенс шукати динамометричний ключ і пробувать потягнути правильно? Чи пора міняти прокладку?

Если на уровень масла не влияет и не капает с мотора, то я -бы не спешил менять прокладку. Может таким образом доездите до вскрывания головы (сальники клапанов поменять, или клапан прогорит). Ну хотя-бы совмести с заменой ремня ГРМ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1905093
Поділитись на інші сайти

Как говорит мой друг- тебя это беспокоит? нет? ну и не мешай машине работать

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1905125
Поділитись на інші сайти

Замінив сьогодні прокладку ГБЦ на нову своїми силами. Підтяжка болтів вже була неможлива -динамо-ключ показував більше 8о н/м. часу витрачено близько 10 годин. Антифриз зливав, але він все одно витікав з рубашки при знятті голови, так само виливалось масло, мабуть процедуру потрібно починати після багатогодинного простою. Колектори не знімав - це не потрібно. Правда порвав  нижній болт кріплення термоекрана, висверлював,  пробував викрутити торкс-ом, зломав головку, залишив до кращих часів. Помітив одну закономірність - чим ближче до країв голови, тим більше зусилля на болти при докручуванні на кути дотяжки. І ще одне - в загалновідомій "мурзилці" ці кути відрізняються від тих що  вказані в професійних довідниках, якими користуються майстри на СТО. Загалом роботою задоволений - зекономив кучку гривнів.

P/S прокладка, герметик VR, болти GM.

P/S P/S в патрубках виявив багато емульсії,  на 50% забиті(тільки в патрубках, масло -чисте) очевидно антифриз потроху почав потрапляти в масло, симптомів не було.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906213
Поділитись на інші сайти

Спілкувався з мотористом і він зразу сказав, що підтягуванння скоріше всього не допоможе, а коли почув, що я вже її підтягував, то це взагалі не має сенсу, пояснював ти що в оригінальній прокладці ланос зекономили пару ценців на мідному колечку навколо масляного каналу

20.jpg
тому вирішив міняти прокладку.
Фото  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.
До речі хто знає орієнтовну вартість за цю роботу?

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906532
Поділитись на інші сайти

В Рівному вартість заміни прокладки від 1200грн.

До речі стара "оригінальна" прокладка в моєму ланосі також була Віктор Реінз, але в ній немає цього кільця,  і полоска герметика не червона а синя. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906720
Поділитись на інші сайти

У нас до скачка буржуйской валюты 450-500 грн. 1.5 8 v.

Медное колечко не всегда спасает если тянуть как в библии описано,практически на таком же км.опять засопливит.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906758
Поділитись на інші сайти

У нас 300 грн. за замену на 1.5 просили весной. Но это только робота.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906767
Поділитись на інші сайти

У нас 300 грн. за замену на 1.5 просили весной. Но это только робота.

 

:blink:  800 було навіть 2 роки назад. У Вас там халява, Ви впевнені що на СТО зрозуміли, яку прокладку потрібно міняти? 500 до революції з натягом повірю, можливо авто без гідропідсилювача - там трошки менше роботи, хоча досвідчений майстер з підсобником зробить цю роботу за пів-дня.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906784
Поділитись на інші сайти

У нас 300 грн. за замену на 1.5 просили весной. Но это только робота.

Норм,чё. Мне озвучили цену на партнёрской СТО (Киев) в 3000грн. На другой 2000грн. Но суть не меняется,и там и там,просто менять прокладку не хотят- только с фрезировкой (выравнивание плоскости блока). Пока забил, масло не уходит, потеет,хотя уже и капли появились, последних 90 тык так езжу и всё ок

Змінено користувачем SoulOfONYX
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906797
Поділитись на інші сайти

Медное колечко не всегда спасает если тянуть как в библии описано,практически на таком же км.опять засопливит.

Дякую всім хто відгукнувся.

Тянуть по мануалу:

Затягивайте болты в холодном двигателе на последовательности, показанной в хвастовство. 5.4, на пять этапов:

1-й — затяните болты моментом 25 Н·м (2,5 кгс·м);

2-й — доверните болты для угол 60°;

3-й — дополнительно доверните болты в угол 60°;

4-й — опять дополнительно доверните болты в угол 60°;

5-й — совершенно заверните болты в угол 10°;

є дуже не розумно, бо кожен болт тягнеться по своєму, а так велика вірогідність, або порвати  або недотягнути!

Болти М10 треба тягнути  8 кг/м, або 80 н/м. 

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906829
Поділитись на інші сайти

Треба тягнути болти М10 8 кг/м, або 80 н/м. 

ні не треба.

На практиці  зусилля 75- 80н/м буде лише на болтах 7,8,9,10.

На 3,4,5,6 буде 65-70, на 1,2 буде 55-60. Можете перевірити на новому авто.

P/S згідно довідника "AutoData" тягнути потрібно 25н-70°-70°-30°, саме так Вам затягнуть болти на  СТО.

Змінено користувачем Rolan
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906832
Поділитись на інші сайти

ні не треба.

На практиці  зусилля 75- 80н/м буде лише на болтах 7,8,9,10.

На 3,4,5,6 буде 65-70, на 1,2 буде 55-60. Можете перевірити на новому авто.

P/S згідно довідника "AutoData" тягнути потрібно 25н-70°-70°-30°, саме так Вам затягнуть болти на  СТО.

Затягувать головку потрібно починати від центальних болтів і поступово рухаючись до країв, так от якщо ми затягнули середні болти з певним зусиллям то вони ще й сприймають навантаженні з крайніх так як вони не затягнуті, а коли затягнемо крайні середні послябляться, тому до середніх треба завжди вертатись.

Стосовно СТО кожен майстер буде робити так як важає за потрібне, є "специ" які взагалі не використовують динамометричний ключ! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906862
Поділитись на інші сайти

Затягувать головку потрібно починати від центальних болтів і поступово рухаючись до країв, так от якщо ми затягнули середні болти з певним зусиллям то вони ще й сприймають навантаженні з крайніх так як вони не затягнуті, а коли затягнемо крайні середні послябляться, тому до середніх треба завжди вертатись.

 

Ви все правильно написали , крім одного- що до середніх потрібно вертатись. Зусилля на болтах з країв буде більше ніж по центру. Я вже це писав вище.

Між операціями повинно пройти мінімум 5 хвилин.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906867
Поділитись на інші сайти

Если тянуть по мануалу,то через 300-400 км надо опять протянуть болты,если не сделать повторную обтяжку,то сопли из под головки вам обеспечены.Можно сделать дотяжку сразу до 8 кг.и забыть о проблеме подтекания,а то что надо тянуть в три,пять,десять заходов,это дело каждого,главное выйти на окончательное усилие затяжки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906895
Поділитись на інші сайти

:blink:  800 було навіть 2 роки назад. У Вас там халява, Ви впевнені що на СТО зрозуміли, яку прокладку потрібно міняти? 500 до революції з натягом повірю, можливо авто без гідропідсилювача - там трошки менше роботи, хоча досвідчений майстер з підсобником зробить цю роботу за пів-дня.

У меня тоже под выпуском блок в масле, правда еще не капает. Вот весной и заморачивался, думал подтянуть голову. Ездил к мотористу, который на дому работает, он посмотрел, и сказал, что только менять, за роботу 300 грн. (ну может 350, но точно я слышал триста) + приезжать с своей прокладкой. Потом он начал, что-бы я подумал на счет заменить сальники клапанов и т.д., да и сказал лудше приехать когда ремень грм. прийдет время менять, что-бы два раза не платить. В итоге я забил, так как капель нет, масло вроде не уходит. Весной помыл блок, проехал примерно 3000, заменил масло и уже на новом накатал чуть меньше 6000, за это время блок под выпуском процентов на 80-90 в масле и уже слегка поддон в масле. Самое масло пока не доливал, уровень вроде на месте, да если до замены чууть уровень просядет то не страшно, ведь оно и угорать может. Думаю, что даже если-бы уровень масла хотя-бы на милиметр пролело через прокладку, то как минимум на защите лужа была-б.

 Решил пока кататься до серьезного вмешательства в голову, может клапан прогорит, или сальники клапанов негодные станут, не хочется лезть в мотор собран на заводе. Ну на крайний случай, если масло сильно попрет, то заменю прокладку вместе с   ремнем грм, помпой, и роликом, всеравно на лето планировал эту процедуру. 

PS: Может с фрезеровкой блока и шлифовкой головы и будет 2000 грн., думаю мне предлагали только замену. 

Если машина не кипела, то какой смысл от этих процедур?

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906896
Поділитись на інші сайти

Данная тема уже неоднократно подымалась на этом форуме 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

И как писал раньше, блок в масле, все для замены купил, пока забил, вроде как особого вреда не приносит.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906916
Поділитись на інші сайти

у меня начало появлятся масло на 60 тк. подьехал к знакомому мотористу. он за пять минут без всяких динамометрических ключей подтянул и все. уже 90 тк. все в норме

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906924
Поділитись на інші сайти

Если тянуть по мануалу,то через 300-400 км надо опять протянуть болты,если не сделать повторную обтяжку,то сопли из под головки вам обеспечены.Можно сделать дотяжку сразу до 8 кг.и забыть о проблеме подтекания,а то что надо тянуть в три,пять,десять заходов,это дело каждого,главное выйти на окончательное усилие затяжки.

хозяин-барин :bI: .. Я мабуть відстав від життя , досі інструкціями і довідниками користуюсь :shit: .

Якщо масло знову потіче, обовязково тут напишу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/86456-zamena-prokladki-gbts-15/page/2/#findComment-1906959
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.