Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Прошу поради у професіоналів.

Авто Деу Сенс 1.3, встановлено ГБО4.

Під час встановлення, наскільки я розумію, було зроблено так, щоб тосол із системи охолодження брався на обігрів редутора із МАЛОГО кола системи.

Одразу після встановлення (за пару днів) сталася така фігня - перестало авто перемикатися на газ. Оскільки я був далеко від СТО, котре встановлювало ГБО, звернувся до іншого спеціаліста. Спеціаліст виявив причину - "завоздушення" системи охолодження, прямо десь там, звідки мав би йти тосол на редуктор. Оскільки часу і бажання розбиратися із цим не було (в нього, і в мене теж не дуже) - він запропонував переробити так, щоб тосол йшов НІБИ-ТО із ВЕЛИКОГО кола системи охолодження. На жаль, я не слабо на цьому розуміюся. Одне слово був там в мене один такий доооовгий шланг із тосолом - він його обрізав, і запустив все якось по іншому. Короткими шлангами :). Фото додаю.

З тих пір проблем із "завоздушенням" не було.

АЛЕ! Машина вроді як трохи довше стала грітися, перш ніж перейти на газ. Часто датчик температури вже давноооо минає першу поділку - а газ ще не вмикається. Тоді як раніше, вроді, було прям десь на першій поділці - запуск газу.

Таким чином, трохи багато бензину йде, особливо взимі.

Отож, хлопці, чи може хтось глянути по фото, і сказати - чи дійсно в мене тосол береться із "великого" кола системи охолодження, і чи дійсно, якщо я перероблю назад, як було (щоб брався із "малого" кола) - то бензину буде йти менше?

Дякую за відповіді!

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/
Поділитись на інші сайти

Как правильно подключать не раз писали. Нужно немного поискать по форуму.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/#findComment-1806373
Поділитись на інші сайти

поясню про кола охолодження.

Колись було єдине кільце Всемогутності коло охолодження: помпа - двигун - радіатор. Недоліком такої системи було те, що двигун дуже повільно прогрівався, а взимку - взагалі не прогрівався до потрібної температури. Через роботу у нестандартному тепловому режимі це викликало скорочення міжсервісного інтервалу обслуговування.

Щоб прискорити прогрівання двигуна, стали використовувати термостат. Це гідравлічний прилад, що має один вхід та два виходи. Коли термостат холодний - клапан перекриває вихід на радіатор і спрямовує охолоджуючу рідину назад у двигун. Це і є "мале коло". Так як рідина не охолоджується, то двигун швидко прогрівається до робочої температури.

Після цього внаслідок теплового розширення робочого елементу термостату його клапан поступово перемикає рідину на радіатор - "велике коло". Температура охолоджуючої рідини підтримується сталою.

У вашому випадку все логічно - редуктор просто не починає прогріватися до тих пір, доки не відкриється термостат. А відкриється він лише при повному прогріванні двигуна.

Звичайно, це не є добре. На ЛАносі, як писав Архіпарадокс, ідеальне рішення неодноразово згадувалося на форумі - підключення паралельно пічці. Чи можна так на Сенсі - не знаю.. думаю, що можна. Треба їхати і переробляти.

Змінено користувачем hercules2000
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/#findComment-1806376
Поділитись на інші сайти

2,8 тис   32

тосол, з великого кола, для обігріву редуктора, не має подаватися(це не правильна "врізка"). обігрів редуктора повинен йти  з малого кола системи охолодження.

у автомобілі, велике коло підключається/вмикаеться тільки тоді коли відкривається термостат на "+"83 - "+"87 градусів охолоджуючої рідини.

 

тобто, теплий/гарячий тосол потрапляе в редуктор(ну і звісно у велике коло) тільки тоді коли досягне 83-87 градусів тепла. а поки цієї теператири не має (наприклад, у системі буде +20, +30, +40 і т.д.) то охолоджуюча рідина буде "бігати" по малому колу. звідси і випливає, що ви на бензинові більше прогрівалися(а у зимку тим паче), поки рідина не досягне +83 градусів і поки не піде через велике коло. радіатор автомобіля підєднаній до великого кола. отож, коли рідина у великому колі більше , наприклад +90 градусів, ще й вмикається вентилятор. тобто, вентилятор охолоджує рідину і одночасно охолоджує редуктор.

 

що стосується малого кола. по малому колу рідина "бігає" завжди, хоч її температура -20, 0, +10 або +90. перш ніж попасти у велике коло, рідина спочатку нагрівається у малому колі, а потім при досягнені +83 - +87 потрапляє у велике коло. тобто,, редуктор у малому колі нагрівається разом з пуском автомобіля. 

 

якщо , ті "фахівці" (перші) підєднали вам редуктор Правильно до малого кола, то всього навсього треба було щоб вони вам "вигнали" ті повітряні пробки з системи(повітряні пробки трапляються при монтажі).

а от други "фахівець", який зовсім не фахівець, зробив вам не правильно.

 

пс. по фото не видно (при наймі я не побачив) де і куди врізали редуктор. треба зняти декорацію двигуна і зробити більш детальніші фото.

 

ппс. якщо я помиляюсь, буду вдячний за виправлення. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/#findComment-1806377
Поділитись на інші сайти

2,8 тис   32

у літку перемикання з бензину на газ відбувається (у середньому, в залежності від настройок у системі) при +40. +40 на малому колі досягається швидше ніж на великому колі. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/#findComment-1806382
Поділитись на інші сайти

В мене метан. Редутор стоїть справа по ходу автомобіля біля реле бензонасоса, а обігрів взятий з обігріву дроселя. На газу вже 5,5 років  і ніяких проблем. ГБО 2 покоління.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/#findComment-1807843
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Коротше їздив до газовщиків, заодно фільтри поміняли, і на мій обігрів редуктора глянули. Сказали, що так як у мене зараз - нормально. І що швидкість прогріву редуктора при такій схемі, як у мене - не сповільнюється. Ну, на тому тему і закриваю...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84358-obigriv-reduktora-yak-pravilno/#findComment-1813838
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.