Перейти до змісту

Склільки коштує реєстрація ГБО і чи потрібна?


Рекомендовані повідомлення

Скільки коштує реєстрація ГБО і чи вона взагалі потрібна?

Багато чув що народ їздить без реєстрації бо це дорого.

 

А наскільки дорого? і Скільки часу це забирає реєстрація ГБО на сьогоднішній день?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/
Поділитись на інші сайти

Смотри

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1798672
Поділитись на інші сайти

Скільки коштує реєстрація ГБО і чи вона взагалі потрібна?

Багато чув що народ їздить без реєстрації бо це дорого.

 

А наскільки дорого? і Скільки часу це забирає реєстрація ГБО на сьогоднішній день?

Я не реєстрував, тому що вважаю це зайвим клопотом.

 

Свого часу знайшов статтю на дану тему (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

), сам передивився відповідні документи, переконався, що все описане Максимом відповідає дійсності, та прийняв рішення взагалі не реєструвати ГБО, хоч кошти на це я мав. Вирішив лише возити з собою документи на ГБО.

 

Взагалі суворість наших законів компенсується необов’язковістю їх виконання.

Наприклад, 2 роки тому я порушив пункт щодо переобладнання зовнішніх світлових приладів - встановив непередбачені заводом лінзи з ксеноновими лампами у фари автомобіля, призначені для встановлення галогенових ламп, не маючи дозволу на це від завода. Більш того - світловий потік лінз не відповідає стандарту (G5 мають сходинку замість галки). Ось за це мене можуть покарати з юридичної точки зору, а ніяк не за ГБО.

 

Та й то щось не карають :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1798697
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Скільки коштує реєстрація ГБО і чи вона взагалі потрібна?

Багато чув що народ їздить без реєстрації бо це дорого.

 

А наскільки дорого? і Скільки часу це забирає реєстрація ГБО на сьогоднішній день?

Я тут відписувався.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Колись можна було доводити ДАІ, що це не потрібно. Потім були зміни в кодексі, і після змін довести щось було важко вже...

Тому я зареєстрував, коштувало це 370 грн в березні 2013 року.

Стосовно чи "потрібна" - мабуть, не так треба запитувати, не чи "потрібна", а чи "можна без неї". Ну, знову ж таки, наскільки я зрозумів, після змін в законодавстві - вже можуть штрафувати без проблем :(.

 

Стосовно статті, на котру посилається hercules2000 - стаття датована ще 2012 роком, після того вже наша влада тодішня внесла зміни, вписала в закон про "переобладнання ТЗ" слова "та інше переобладнання" - і це вже стало основою для відмов судів у оскарженні таких постанов ДАІ...

Змінено користувачем A.B.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806311
Поділитись на інші сайти

Стосовно статті, на котру посилається hercules2000 - стаття датована ще 2012 роком, після того вже наша влада тодішня внесла зміни, вписала в закон про "переобладнання ТЗ" слова "та інше переобладнання" - і це вже стало основою для відмов судів у оскарженні таких постанов ДАІ...

Он воно як.. дякую. А є конкретні приклади справ, де власника автомобіля зобов’язали сплатити штраф?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806366
Поділитись на інші сайти

если авто записано на вас, то стоять будет около 400-500грн с номерами види АА1111АА, и 500-600грн   с любыми другими номерами, по времени у меня обычно не более 3х часов занимало, но желательно не ехать во вторник и среду, и приежать сразу после обеда.

процедура(более дорогая но без головной боли :(

1. приехали в МРЕО, поставили авто там где происходит осмотр ТС.

2. пошли платить замену тех паспорта и осмотр авто(замена номеров только если не 4 буквы 4 цифры)

3. заполнили бланк заяву на осмотр

4. позвали эксперта

5. сняли номера(если старого образца и \или уплачено за новые)

6. заняли очередь(если очередь более 3-4 человек) - зависит от скорости продвижения очереди

7. забрали экспертизу

8. подали документы

9. курите, пьете кофе, ждете пока не позовут

10. забираете документы(номера)

 

Справедливо для кировограда, думаю в других регионах также

 

 

В блее дешевом:

пункты 3,4,7 меняем на один - ругаемся и доказываем что осмотр вам не нужен, платим только за ТП, учитывая снижение себе стоимости ТП стоисость может быть ниже на 100грн.

Змінено користувачем crazyman
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806381
Поділитись на інші сайти

регистрировал газ 11.04.2014 в Полтавском МРЕО.Машинка на мне,номера не менял.Обошлось сие чудо 370 грн.+3 часа времени.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806468
Поділитись на інші сайти

Он воно як.. дякую. А є конкретні приклади справ, де власника автомобіля зобов’язали сплатити штраф?

Не можу тобі ніякої інформації по цьому надати, але переконаний, що якщо даєць на дорозі виявить в тебе газ, а в документах його не буде - він 100% напише протокол, і, навіть, думаю, буде вимагати забрати авто на штраф-майданчик, бо воно ж "незаконно переобладнане", і експлуатувати його не можна. Потім його треба забрати з майданчика, довівши що немає несплаченх штрафів, заплатити за зберігання авто, і тоді йти в суди, і доводити, що не верблюд.

А, повторююся, згідно нових змін, наскільки я тоді читав їх, минулого року - це вже досить проблематично. Як на мене - краще дати 370 грн і мати спокій.

Особливо, якщо у Вас немає досвіду ходіння по судах, немає великої наглості відбиватися від дайця на трасі, немає знайомих, які можуть відмазати від дайця ще в момент зупинкиі, або потім передзвонити "кому треба"...

 

Ну, я отак це бачу... Почитайте той закон, робіть свої висновки...

Десь тут були теми про виграні і програні справи у судах, можливо, там є щось. Треба шукати по ключових словах "переобладнання", "гбо"...

Змінено користувачем A.B.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806565
Поділитись на інші сайти

Не можу тобі ніякої інформації по цьому надати, але переконаний, що якщо даєць на дорозі виявить в тебе газ, а в документах його не буде - він 100% напише протокол, і, навіть, думаю, буде вимагати забрати авто на штраф-майданчик, бо воно ж "незаконно переобладнане", і експлуатувати його не можна.

Даєць не може це зробити без експертизи. А техпаспорт мій взагалі не містить поля, де було б щось вказано про тип палива для двигуна.

 

А, повторююся, згідно нових змін, наскільки я тоді читав їх, минулого року - це вже досить проблематично. Як на мене - краще дати 370 грн і мати спокій.

Зміни треба перечитати... а на рахунок, що простіше реєструвати - це не зовсім так, автомобіль зареєстрований на батька, який мешкає у Херсоні. а я у Києві, хоча прописаний також у Херсоні.

Що ж, дякую за поради. Пішов читати зміни до законів.

Змінено користувачем hercules2000
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806577
Поділитись на інші сайти

Даєць не може це зробити без експертизи. А техпаспорт мій взагалі не містить поля, де було б щось вказано про тип палива для двигуна.

 

Зміни треба перечитати... а на рахунок, що простіше реєструвати - це не зовсім так, автомобіль зареєстрований на батька, який мешкає у Херсоні. а я у Києві, хоча прописаний також у Херсоні.

Що ж, дякую за поради. Пішов читати зміни до законів.

Та я би і радий, щоб Вам вдалося це довести йому. Та думаю, якщо попадете на добру падлу - то нічого не доведете. Експертизи там не треба, мабуть, очевидним є те що на автомобіль встановлене ГБО.

З Херсоном звісно проблема. У мене в техпаспорті було прописано "бензин", тепер пише "бензин або газ".

Та я би радив, коли поїдете в гості в Херсон - заодно перереєструвати...

Змінено користувачем A.B.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806598
Поділитись на інші сайти

Он воно як.. дякую. А є конкретні приклади справ, де власника автомобіля зобов’язали сплатити штраф?

Зміни треба перечитати... а на рахунок, що простіше реєструвати - це не зовсім так, автомобіль зареєстрований на батька, який мешкає у Херсоні. а я у Києві, хоча прописаний також у Херсоні.

Що ж, дякую за поради. Пішов читати зміни до законів.

Не знайшов.

Та ну його.. зараз не та ситуація в країні, щоб даїшники пресували за ГБО чи ксенон. а у разі чого роздруківками з ДК можна скористатися.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806599
Поділитись на інші сайти

Все-таки докопався я до суті.

Поточна редакція ЗУ:
 

Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання
транспортних засобів

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або
марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних
засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни,
кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних
агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на
даний транспортний засіб
, повинно відповідати правилам, нормативам
і стандартам України.

Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних
засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої
на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що
призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях,
розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності,
колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового
керування та трансмісії.
{ Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР
( ) від 10.11.94 }


У разі переобладнання п'яти і більше транспортних засобів
протягом року суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську
діяльність з переобладнання транспортних засобів, повинні мати
узгоджену з відповідними уповноваженими державними органами
нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання
та свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо
забезпечення безпеки дорожнього руху. Допуск до експлуатації
переобладнаних транспортних засобів здійснюється лише шляхом
проведення спеціальних випробувань та оформлення сертифіката на
відповідність вимогам чинних в Україні правил, нормативів і
стандартів.
{ Частина третя статті 32 в редакції Закону N 4103-VI ( )
від 09.12.2011 }


Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних
механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його
реєстраційних документах.

Переобладнання транспортних засобів здійснюється в порядку
( ), визначеному Кабінетом Міністрів України.
{ Статтю 32 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 4103-VI
( ) від 09.12.2011 }

 

 

 

Звідси випливає, що для притягнення до відповідальності треба перш за все довести факт переобладнання, а саме:

1) Довести, що ГБО - це "спеціальне обладнання". А без посилань на конкретні документи інспектор не має права сам вирішувати, що є "спеціальним обладнанням", а що - ні. 

 

Наприклад, довели. Далі треба:

2) Довести, що дане спеціальне обладнання не передбачене нормативно-технічною документацією на даний технічний засіб.

тут уже починаються нюанси - а що вважати нормативно-технічною документацією? Де інспектор ДАІ буде її брати посеред траси?

Якщо навіть піднімуть заводську документацію, то і FSO (), і ЗАЗ встановлювали заводське ГБО. 

 

Якщо не доведено факт переобладнання згідно законодавства України, усі подальші розмови про внесення чи не внесення до техпаспорту просто не мають сенсу. Можна чемно поспілкуватись з інспектором, записавши розмову на відеореєстратор (вони його бояться, як чорт ладану), і спокійно собі їхати далі. Жоден інспектор не захоче ризикнути місцем роботи (після того як стане героєм Ютубу) заради штрафу за ГБО.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806651
Поділитись на інші сайти

1) Довести, що ГБО - це "спеціальне обладнання". А без посилань на конкретні документи інспектор не має права сам вирішувати, що є "спеціальним обладнанням", а що - ні. 

 

hercules2000,

 

Закон України «Про дорожній рух»:

 «Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії».

 

Якщо ГБО не передбачене нормативно-технічною документацією на транспортний засіб, то його додаткове встановлення є переобладнанням транспортного засобу та підлягає перереєстрації.

Я підкреслив «спеціальне обладнання», оскільки гбо і є таким, бо після встановлення змінюється навантаження на задню вісь авто.  

Сам особисто ще не реєстрував, катаюсь майже рік. В Києві, мабуть, дорожче буде

 

Змінено користувачем WITEK
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806742
Поділитись на інші сайти

hercules2000,

 

Закон України «Про дорожній рух»:

 «Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України. Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії».

 

Якщо ГБО не передбачене нормативно-технічною документацією на транспортний засіб, то його додаткове встановлення є переобладнанням транспортного засобу та підлягає перереєстрації.

Я підкреслив «спеціальне обладнання», оскільки гбо і є таким, бо після встановлення змінюється навантаження на задню вісь авто.  

Сам особисто ще не реєстрував, катаюсь майже рік. В Києві, мабуть, дорожче буде

 

Не згоден.

 

По-перше, відсутнє чітке обгрунтування, чому ГБО є "спеціальним обладнанням". Моя теща, розміщена на задньому сидінні, також змінює навантаження на задню вісь, але вона є пасажиром, а не "спеціальним обладнанням" :)

 

По-друге, посилання до зміни розподілу ваги недоречне. Дивитись, змінюється розподіл ваги чи ні ми повинні уже після того, як доведено сам факт переобладнання. А він буде доведений, як я згадував вище, тільки при чіткому законодавчому визначенні, що саме слід вважати "спеціальним обладнанням".

 

Можете надати посилання на нормативно-правовий акт, який чітко б визначив, що саме слід вважати спеціальним обладнанням?

 

Ось приклад того, що на практиці встановлюється на наші автомобілі.

1) багажник на дах

2) фаркоп

3) лебідка

4) гбо

5) магнітола

6) відеореєстратор

 

Спробуйте визначити, що з цього є "спеціальним обладнанням", а що  -ні, і чому саме. Аргумент "я так думаю", звісно, використовувати не можна - тільки посилання нормативно-правові акти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806766
Поділитись на інші сайти

206   1

Харківський апел. адміністративний суд.

 

...Згідно ч.4 ст.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах.

Колегія суддів не приймає до уваги посилання відповідача, в апеляційній скарзі, на те, що Правила державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих  на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених  містять вичерпний перелік підстав для реєстрації (перереєстрації) і не вказують встановлення ГБО в якості такої підстави, адже частиною другою п.7 вищезазначених Правил передбачено, що власники транспортних засобів - юридичні та фізичні особи або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати їх протягом 10 діб після виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Оскільки зміна палива є підставою для внесення змін до реєстраційних документів на транспортний засіб, то позивач повинен був здійснити реєстрацію свого автомобіля протягом 10 діб після встановлення ГБО....

Змінено користувачем дедушка Панас
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806789
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,

Це вже краще. Проте, незрозуміло, чому

зміна палива є підставою для внесення змін до реєстраційних документів на транспортний засіб

Наприклад, мій техпаспорт не містить навіть такої графи.

Потім, було порушено принцип причинності: у доведенні, що переобладнання взагалі мало місце, була використана законодавча норма, що регулює процесс переобладнання як такий.

Тому таке рішення суду виглядає, м’яко кажучи, непрофесійним; і його можна (і треба) було оскаржити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806800
Поділитись на інші сайти

206   1

Почему Вы так считаете, при чем тут процесс переоборудования, если в свидетельстве о регистрации тр. средства (при наличии предусмотренной графы для указания вида топлива) отсутствует вид топлива, который Вы используете, или можете использовать в силу привнесенных в автивку возможностей. И что нужно сделать, что бы фактическая форма Вашего свидетельства соответствовала законодательно установленной? Добавить к уже указанному в свидетельстве виду топлива еще один - ЛПГ. А каким путем это должно делаться - это уже вопрос не к суду, главное, что такая возможность законодательно предусмотрена.

Думаю, теоретические рассуждения о невозможности смены вида топлива без переоборудования, смены конструкции подготовки и подачи самого топлива без наличия такого "двухтопливного варианта" в мануале, где прямо производителем указан единственный вид топлива - бензин, не ниже..., с посылом "а где это написано", будут не интересны и не соответствовать сути самого форума. Я привел одну из позиций судей, в т.ч. и эту - коллегиальную. Тем более на 100% унифицированных подходов быть не может, даже с оглядкой на то, что, как видно, свидетельства о регистрации  тр. средств не одинаковые, хотя для меня это, честно говоря, новость. У меня прямо есть на обратной стороне "ТИП ПАЛЬНОГО"  Р.3 БЕНЗИН, ЗНГ. Если формы свидетельства действительно могут быть разными то, при отсутствии графы о виде топлива, конечно логика суда должна быть иной. Тут уж нужно каждому индивидуально решать. Если сам адвокат, просто "подкованный" или есть желание и деньги тратить на представителя в суде, не взирая на тариф таких услуг, как говорится "милости просим". А то, что судебная практика разношерстная  -  таки да, факт.

 

пысы: по ходу написания - водник вопрос, а есть ли в мануале какие либо упоминания об "ЛПГ" в машинах, оборудованных ГБО самим производителем машин? Кто покупал такие - отзовитесь. Или это уже сами дилеры "тулят" перед розницей?

Змінено користувачем дедушка Панас
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1806823
Поділитись на інші сайти

ГБО регистрировать нужно, так как добавляется тип топлива, суд прав на 100%

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1807010
Поділитись на інші сайти

ГБО регистрировать нужно, так как добавляется тип топлива, суд прав на 100%

Ппц, мне скан своего свидетельства выложить? Ну даже графы такой, как "вид топлива", у меня нет!

 

Раз в моем случае нет, то это означает, что сама норма права, регламентирующая данные, подлежащие внесению в свидетельство, не является однозначной. Кому-то, что-ли, нужно менять техпаспорт, а кому-то - нет, в зависимости от года прошлой регистрации?

 

Я, конечно, не юрист, однако насколько я знаю, любые неоднозначности законодательства должны трактоваться в пользу истца. Должны, но, как справедливо заметил

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,

 

 А то, что судебная практика разношерстная  -  таки да, факт.

 

Увы :(

 

А вобще - "строгость наших законов компенсируется необязательностью исполнения".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1807022
Поділитись на інші сайти

ГБО регистрировать нужно, так как добавляется тип топлива, суд прав на 100%

А при использовании спирто-бензина перерегистрировать надо? А лет 20 тому я в Москвича соляры ливонул(ну не нашли в селе бензина)...ничё...доехало км.15...перерегистрировать надо было?

Тип двигателя не изменяется...он как был ДВС...так и остался. А чем мне его "поить"..та хочь самогоном(были,знаете ли случаи) - мое личное дело.

Если я положу у багажник бытовой баллон с газом и буду с ним ездить хочь сто лет(запрета ведь нету)...нагрузки на ось...безопасность...и т.д тож вродь поменялось.

Змінено користувачем v.i.t.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1807054
Поділитись на інші сайти

206   1

Друзья, не ламайте копья. Я привел пример решения в случае, если в свидетельстве о гос.регистрации присутствует графа о виде топлива. Если такой графы нет- не знаю с ходу что и сказать. А вот вопрос разности свидетельств довольно интересный. 

Самое главное - все наши рассуждения, это приятное, ну... и полезное времяпрепровождение с единомышленниками. Что касается походов в суд - стоимость перерегистрации не покрывает стоимость услуг юриста и судебных расходов. В случае выиграша - компенсации, присуждаемые судам в виде морального вреда мизерны, да и получить такую компенсацию при такой категории дел - из разряда фантастики. Для сравнения и понимания - при стойкой утрате профессиональной трудоспособности на производстве, усредненный размер морального вреда, присуждаемого судами в пользу такого работника, колеблется от 150 до 200 грн. за 1%, т.е., если человек утратил 30% (это может быть потеря двух пальцев на правой руке), размер вреда будет составлять от 5 до 6 тыс. грн. и все...Есть конечно и исключения, но это миниморум, который не стоит брать во внимание.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1807115
Поділитись на інші сайти

Да оно и понятно...в нашем(хоть и родном) гондурасе создают такие условия намеренно. Проще выполнить абсолютно незаконные требования... чем доказывать их незаконность. На том и стоит вся система.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1807139
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Остання ціна по реєстрації гбо  280гр,два дні як з мрео,без заміни номерів на сенс .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1821385
Поділитись на інші сайти

Но 280 это с временным талоном, как появятся постоянные, то плюс еще его стоимость

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1821581
Поділитись на інші сайти

Сегодня забрал техпаспорт, регистрация ГБО обошлась в 404 гривны, г.Харьков. 304 гривны - замена техпаспорта и проверка на угон, 75 гривен - экспертиза (проверка номеров двигателя и кузова), 25 гривен - заезд на площадку ГАИ. Да, ещё забыл, за каждый платёж банк взял по 7 гривен комиссии, т.е. всего обошлось в 425 гривен. Сертификат не покупал, дали установщики. Из изменений в техпаспорте - появилась буква "S" в графе "тип топлива", в старом было пусто. Итого - буква "S" = 425 гривен  :veryangry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84128-sklilki-koshtuie-reiestratsiya-gbo-i-chi-potribna/#findComment-1823389
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.