Перейти до змісту

Газ и долговечность двигателя


Рекомендовані повідомлення

16 часов назад, aau сказал:

Похоже что вы пытаетесь ответить на вопрос о котором не имеете представления.

Это не карбюратор. Эбу и так крутит углы зажигания в зависимости от детонации двигателя. А зачем нужны фишки?

Варианта два. Или начальное положение угла опережения предустановлено. Или глубина авторегулировки разная.

Похоже вы пытаетесь строить предположения не зная матчасти. Как вам уже сказали - в большинстве ланосов на 1.5 (Евро-0, Евро-2) нет датчика детонации и, соответственно, ЭБУ не знает с каким топливом он работает.

Змінено користувачем BS.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2151030
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, BS. сказал:

Похоже вы пытаетесь строить предположения не зная матчасти. Как вам уже сказали - в большинстве ланосов на 1.5 (Евро-0, Евро-2) нет датчика детонации и, соответственно, ЭБУ не знает с каким топливом он работает.

У меня на 1.5 есть. И угол опережения зажигания на холостых в разное время немного отличается.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2151045
Поділитись на інші сайти

У всех в разное время угол опережения зажигания разный - он зависит не только от детонации. У вас Евро-3, поэтому фишки нет. Она есть только у Евро-0,Евро-2, соответственно, у них нет датчика детонации.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2151046
Поділитись на інші сайти

17 часов назад, b0risfen сказал:

А в ланосе есть датчик детонации?

Вся проблема в том, что большинство обобщают "ланос".

В Е3 и выше есть не только ДД, а ещё и датчик фаз (соответственно фазированный, а не ПП впрыск) и даже датчик плохой дороги и возможность прошиться на 2-х режимку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2151079
Поділитись на інші сайти

Можно и вариатор на евро 3 установить. Только как его правильно настроить? Первый раз я посмотрел на углы М114 (через OBD2) и они были точно такие как и по графикам из интернета. Второй раз посмотрел, углы уже отличались.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2151171
Поділитись на інші сайти

Можно конечно. Для настройки вариков там свой софт.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2151247
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Правильно налаштоване ГБО, принаймні, що працює на СПБТ, ресурсу ЦПГ не зменшує, а навіть дещо збільшує. Єдине, що потрібно, так це дотримуватися регламенту зміни моторного мастила. Побутує неправильна думка, що при роботі двигуна на СПБТ на моторному мастилі можна наїжджати більше, ніж при роботі двигуна на бензині. Так ось, при роботі двигуна на СПБТ дещо швидше спрацьовуються присадки моторного мастила, тому замінювати його потрібно не рідше, ніж при роботі двигуна на бензині. Що стосується ресурсу ГБЦ, то її ресурс при роботі двигуна на СПБТ не збільшується, а, скоріше, дещо зменшується. Хоча регулярний контроль за тепловим зазором в механізмі приводу клапанів, якщо немає гідрокомпенсаторів, дозволить підтримувати ГБЦ в нормальному стані досить довго. Справа в тому, що продукти згоряння бензину створюють захисну мікроплівку на робочих поверхнях клапанів та їхніх сідел, зменшуючи на них теплове та механічне навантаження, і, відповідно, їхнє зношування. Газ же згоряє значно чистіше, ніж бензин, не утворюючи на відповідних поверхнях мікровідкладень продуктів згоряння, що дещо зменшує ресурс клапанів та їхніх сідел.  Тому "газованому" двигуну бажано хоча б 10-15% проїжджати на бензині. Ну і для збереження ресурсу ГБЦ не треба забувати про бажане обмеження роботи "газованого" двигуна на високих, більше 4000, обертах - такі оберти "газованому" двигуну не на користь.

Змінено користувачем sergio1965
уточнення
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154692
Поділитись на інші сайти

А что там такое свыше 4000-х ?? А если у меня и до 5000 ездят, так что ? В чем разница ? ;)

 

А масло , в котором сработались присадки ,  наверное  потемнеет.  Или нет ?

А может зависит именно от самого масла ?

Змінено користувачем wmasterw
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154704
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, sergio1965 сказал:

Правильно налаштоване ГБО, принаймні, що працює на СПБТ, ресурсу ЦПГ не зменшує, а навіть дещо збільшує. Єдине, що потрібно, так це дотримуватися регламенту зміни моторного мастила. Побутує неправильна думка, що при роботі двигуна на СПБТ на моторному мастилі можна наїжджати більше, ніж при роботі двигуна на бензині. Так ось, при роботі двигуна на СПБТ дещо швидше спрацьовуються присадки моторного мастила, тому замінювати його потрібно не рідше, ніж при роботі двигуна на бензині. Що стосується ресурсу ГБЦ, то її ресурс при роботі двигуна на СПБТ не збільшується, а, скоріше, дещо зменшується. Хоча регулярний контроль за тепловим зазором в механізмі приводу клапанів, якщо немає гідрокомпенсаторів, дозволить підтримувати ГБЦ в нормальному стані досить довго. Справа в тому, що продукти згоряння бензину створюють захисну мікроплівку на робочих поверхнях клапанів та їхніх сідел, зменшуючи на них теплове та механічне навантаження, і, відповідно, їхнє зношування. Газ же згоряє значно чистіше, ніж бензин, не утворюючи на відповідних поверхнях мікровідкладень продуктів згоряння, що дещо зменшує ресурс клапанів та їхніх сідел.  Тому "газованому" двигуну бажано хоча б 10-15% проїжджати на бензині. Ну і для збереження ресурсу ГБЦ не треба забувати про бажане обмеження роботи "газованого" двигуна на високих, більше 4000, обертах - такі оберти "газованому" двигуну не на користь.

теорія ....теорія....

тепер чисто практика:

машина  2004р з салону на п/с Хадо 5/40....на сьогодні 397 000 км пробіг....двигун крім заміни пробитої прокладки головки не розбирався (сальники клапанів ще рідні)....заміна масла раз в 20 (а бувало і до 25 000км)...останнім часом мало а по молодості любив крутити в червоній зоні (на 2й передачі розгін до 80-90 км/год був досить часто)...по бориспільській трассі 160-180 км/год був досить часто...прицеп до 1т на марші на 500км- тому малолітражника на обгонах і горах "бандерівщини" приходилось крутити на високих обертах і так декілька раз на рік...мій "рекорд" Південний (Южне за Одесою) - Бориспіль  - 5годин....5 годин крутив в червоній зоні і йшов 170-180 км/год (так склалось - віз дитину в критичному стані в лікарню)...

теплові зазори контролюю раз в 30-40 000км ...до такого інтервалу прийшов сам по результатам контролю раз в 10, 20 000км ....на  пробігу в 10, 20 000км зазори майже не "уходили" від виставлених...при 30 -40 зазори наближаються до крайніх меж допуску (як правило випускні клапана "зажимає")

ПС

нікого не агітую робити так я роблю я....я в молодості капіталив движки тому і бачу і відчуваю і на слух чую як працює движок мого Сенса....якось так....і да...як правило на бензині лише завівся і гей.... бувало за сезон весна-літо-осінь движок і не нюхав бензину (а був сезон взагалі їздив без баку - прогнив і був демонтований)

в бортовику більш детально про життя мого Сенса з фотками головки під час перевірки теплових зазорів

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154726
Поділитись на інші сайти

Коли писав свій пост, то мав на увазі виключно те, чого було б краще дотримуватися.  Переконаний, що будь який автозавод, що в тому числі і "лідер моторобудування" - МеМЗ, не закладає в свою продукцію якогось над-моторесурсу - не ті технології в МеМЗа, як і в багатьох інших йому подібних виробників "масовки". Тому, думаю, що ваш, Yarmola.L, практичний досвід  - це, скоріше за все, з розряду виключень. Я знаю "домашні" автомобілі, наприклад, ВАЗ, двигуни яких при 80 тис. км вже вимагали капремонту і, причому, перестрибували через один ремонтний розмір ЦПГ. Але знаю і "їздові" ВАЗи-таксі, які при 180 тис. почували себе ще задовільно.

А щоб двигун, точніше - ГБЦ,  довше зберігала свій моторесурс, її бажано дещо модернізувати, тобто, адаптувати для роботи на газу.  Хоча цього, напевно, практично майже ніхто не робить.

 

Один приклад. В автогосподарстві однієї держустанови, де керівником працював мій хороший приятель, було багато автомобілів "Таврія". І тільки одному автомобілю було все "по барабану", всі решта мали далеко не таке міцне "авто-здоров'я", хоча експлуатували всіх їх однаково - з особливим цинізмом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154743
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, wmasterw сказал:

А что там такое свыше 4000-х ?? А если у меня и до 5000 ездят, так что ? В чем разница ? ;)

 

А масло , в котором сработались присадки ,  наверное  потемнеет.  Или нет ?

А может зависит именно от самого масла ?

Ніхто і не каже, що як тільки розкрутив вище 4000 об./хв. - все, "finita la commedia". Просто вище 4000 об./хв.  "газованому" двигуну ресурсу точно не на користь. Наскільки знаю, автовиробники, що встановлюють бі-паливні двигуни вже з заводу, використовують для випускних клапанів та їхніх сідел дещо інші матеріали. Та й геометрія цих деталей, по моєму, дещо інша.

Колір мастила в процесі експлуатації міняють продукти згоряння, повного і, особливо, неповного, яких при згорянні бензину значно більше, ніж при згорянні газу.  Це механічні домішки, які ми можемо побачити неозброєним оком. А ось як змінюються присадки, яку формулу отримують після окислення, побачити ми, напевно, не можемо. Тому при роботі двигуна на газу мастило темнішає значно довше, разів у півтора повільніше, ніж на бензині, хоча це аж ніяк не говорить, що його ресурс при роботі на газу збільшується у стільки ж - у півтора рази. Тай якість самого мастила, без сумніву, має далеко не останнє значення - "дешева рибка - погана юшка".

Змінено користувачем sergio1965
орфографічна помилка
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154748
Поділитись на інші сайти

Если Вам действительно это интересно, то начните с изучения диаграмм  фаз впуска и впрыска. Там в градусах. Но легко пересчитать в мс.  А далее уже исходя из того , что 1оборот КВ при 2500об это 24мс. Ну и в привязке соотношений вращения КВ и РВ получите цифры на основании которых можно какие то делать выводы.

Кратко так: если ГБО правильно подобрано соответственно мощности данного двигателя и нет ошибок в монтаже и настройке, то нет никаких проблем и при 5000об на газе.

Не повторяйте бездумно  расхожие штампы , которыми кишит инет. Это все написано людьми  , далекими от понимания процессов.  Хотя когда впрысковую систему превращают в эжекторную по факту, то да,  там и ресурс ГБЦ и все пр. актуально

Змінено користувачем wmasterw
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154763
Поділитись на інші сайти

18 часов назад, wmasterw сказал:

 

Кратко так: если ГБО правильно подобрано соответственно мощности данного двигателя и нет ошибок в монтаже и настройке, то нет никаких проблем и при 5000об на газе.

Если бы всё и всегда было правильно подобрано и настроено, то и такой темы, как "Газ и долговечность двигателя", наверное бы и не было: нет проблемы - нет и дискуссий.  На то и создан этот и ему подобные форумы, чтобы дискутировать - в том числе, таким образом развеиваются заблуждения и мифы, и побеждают рациональные точки зрения и идеи...

Т.е., режим перехода на бензин после 4500 об./мин. я со спокойной душой могу отключить ? Или этот режим ввели не для предотвращения возможного негативного влияния горения газа на ГБЦ при высоких оборотах, а для улучшения мощностных характеристик двигателя на высоких оборотах, при которых  работа двигателя на газу не даёт нужной отдачи ?

p.s. я не специалист по монтажу и настройке ГБО и настройке ЭБУ под газ, по-этому мне интересна точка зрения грамотных специалистов, которые знают и теорию, и владеют практическим опытом. Потому-что достаточно большое количество "газовщиков" имеют квалификацию, приобретённую методом "научного тыка".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154827
Поділитись на інші сайти

Вы невнимательно прочитали.  Выше уже прописаны ответы.

Кто и что ввел ? Я Вам уже ответил, что не стоит бездумно повторять "штампы"  Проблемы исключительно только там , где изначально допущены ошибки в подборе комплектующих , монтаже, настройке.  Вот благодаря этому и плодятся в инете темы "газ и долговечность"

 

Кстати и тот же  "научный тык" зачастую тоже  помогает развеять мифы.   Ну , а вообще только наличие оборудования. С "голыми руками" нечего и пытаться

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154830
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, wmasterw сказал:

Вы невнимательно прочитали.  Выше уже прописаны ответы.

Кто и что ввел ? Я Вам уже ответил, что не стоит бездумно повторять "штампы"  Проблемы исключительно только там , где изначально допущены ошибки в подборе комплектующих , монтаже, настройке.  Вот благодаря этому и плодятся в инете темы "газ и долговечность"

 

Кстати и тот же  "научный тык" зачастую тоже  помогает развеять мифы.   Ну , а вообще только наличие оборудования. С "голыми руками" нечего и пытаться

Добре. Нижче за текстом конкретно мій випадок. Що скажете ?

На газу пробіг 29800 км. 90% пробігу - по заміських шосе при обертах двигуна 2500 -2800 об./хв. З моменту встановлення ГБО двічі регулював тепловий зазор: на 4000 км (до встановлення варіатора) та на 8500 км. При другому регулюванні шліфували мені 3 шайби. З тих пір проїхав ще 21300 км і сьогодні вирішив перевірити теплові зазори, причому на абсолютно холодному двигуні - +3 град. С. Результат - практично всі теплові звори вимагають регулювання. Найгірша ситуація з двома випускними клапанами: в 4-ому циліндрі на одному випускному щуп 0,25 мм не входить, а в 2-ому циліндрі на одному випускному не заходить щуп навіть 0,20 мм. В жовтні минулого року проходив перевірку налаштування ГБО - всі параметри були в нормі. Не весело.
Те, що необхідно шліфувати майже всі шайби - зрозуміло.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154907
Поділитись на інші сайти

Я не ясновидящий. О каком авто речь ? Подробно.

Ответ о корректности работающего оборудования там , где максимальный бензиновый впрыск и соответствующее ему значение газового. И чудес там не бывает.  Все просто.  Банально в 90 % случаев это грубейшие ошибки в выборе комплектации

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154914
Поділитись на інші сайти

И при чем тут вообще вариатор ? Еще один штамп из интернета, что это "волшебная" таблетка.

Смесь - это первично. Все остальное потом. И только после того, как в порядке будет смесь

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154919
Поділитись на інші сайти

так.  вже 300 000км. крім прокладки гбц та сальників клапанів нічого не робив.  газ з першого дня як авто купили у 2005 році. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154922
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, wmasterw сказал:

Я не ясновидящий. О каком авто речь ? Подробно.

Ответ о корректности работающего оборудования там , где максимальный бензиновый впрыск и соответствующее ему значение газового. И чудес там не бывает.  Все просто.  Банально в 90 % случаев это грубейшие ошибки в выборе комплектации

Hyundai Tucson 2.0. Форсунки Valtek type 30. Блок Stag Eco. Редуктор, здається, Аляска. Варіатор МікроЛуч встановив не від хорошого життя, а після того, як всього через 4000 км після встановлення ГБО довелося регулювати теплові зазори клапанів.

Дякую що не залишилися байдужим до моєї ситуації та відгукнулися.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154964
Поділитись на інші сайти

Надо ставить нормальное оборудование и не будет проблем на газе. То, что установлено  категорически  таким не является.  Туксоны на газе имеют на газе регламент проверки и регулировки тепловых зазоров 45-50 тыс.  Чаще нечего там регулировать.

Вариатор там , как "для зайца стоп-сигнал" нужен.

Делается перепрошивка штатного ЭБУ

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2154996
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, sergio1965 сказал:

Valtek type 30. Блок Stag Eco. Редуктор, здається, Аляска

это какое колдовство - почему везде и все "установщики" - ставят эти валтеки + аляску?

если такую комплектацию начинают предлагать - сразу разворачиваться и уходить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2155051
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  нормальное предлагаешь за вменяемые деньги... недоумение, круглые глаза, знакомых  слов не услышали по комплектации. еще волшебное слово  стаг не прозвучало. Идут искать аляска+валтек:D

а было, что  на логан 1.4 пришел и говорит все хорошо но тур мне нужно поставить(думал я за шарк) .. от это нормально начитанный клиент, побольше таких бы

Змінено користувачем kt76
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2155059
Поділитись на інші сайти

1 час назад, docstat сказал:

это какое колдовство - почему везде и все "установщики" - ставят эти валтеки + аляску?

если такую комплектацию начинают предлагать - сразу разворачиваться и уходить.

ПонимаешЬ. это вирус такой. Не лечится. Только ампутация ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2155080
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, wmasterw сказал:

Надо ставить нормальное оборудование и не будет проблем на газе. То, что установлено  категорически  таким не является.  Туксоны на газе имеют на газе регламент проверки и регулировки тепловых зазоров 45-50 тыс.  Чаще нечего там регулировать.

Вариатор там , как "для зайца стоп-сигнал" нужен.

Делается перепрошивка штатного ЭБУ

Я і не проти нормального, але при установці запевняли,  що це і є абсолютно нормальна комплектація для мого автомобіля в категорії "помірна ціна - достатня якість". Та це вже в минулому. Що зараз порекомендуєте ?

Змінено користувачем sergio1965
орфографічна помилка
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2155161
Поділитись на інші сайти

Если деньги есть, то BRC.  Ну бюджет это КМЕ.  На BRC будет город меньше, потому, что лямбда тут узкая, поэтому можно включить и настроить стратегию " Обеднение в ОЦ" .  Это до 1л газа при динамичном стиле вождения.

В остальном разницы не будет.  Ресурс, динамика и расход по трассе не отличаются.  И в целом динамика , конечно ощутимо после правки ПО в этих машинах меняется в лучшую сторону.  Как и у всех корейцев без исключения

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/7896-gaz-i-dolgovechnost-dvigatelya/page/16/#findComment-2155164
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.