Перейти до змісту

Шкода Рапід 1.2 МРІ


Рекомендовані повідомлення

15 тапки ей в самый раз, 16 не для наших дорог..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1624514
Поділитись на інші сайти

Как Вам стоковый свет фар?

Какой средний расход на данный момент?

Какой пластик торпедо?

Світло фар ще випробувати не вдалося. Постійно світять ДХО (не світлодіодні, звичайні галогенні). Ще мало їздив, щоб робити розрахунок середньої витрати. Треба хоча б половину баку виїздити. З салону машина виїхала ,звичайно, на 0 і при лампочці. Коли знову засвітиться лампочка, тоді і зроблю розрахунок. Це будуть дані по місту без корків, але з світлофорами що 700-900 м. максимум. Компа в базовій версії немає. На екрані лише одометр та забортна температура. Пластик торпедо твердий, але якісний. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1624588
Поділитись на інші сайти

. Дуже гарно виглядають атермальні ледь затемнені вікна.

Простите какие стекла у Рапида в базе и вообще у рапида???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1624862
Поділитись на інші сайти

Простите какие стекла у Рапида в базе и вообще у рапида???

В базі йдуть ледь затемнені зеленкуваті вікна. Як видно на фото. Адже це все окрім магнітоли база.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625010
Поділитись на інші сайти

Сьогодні був повноцінний робочий день для Рапіда. Проїхав 56 км. Не багато. У нас відстані не зрівняти з Київськими. Враження позитивні. Тихо. Тепло. Сухо. (весь день моросив дощ). Гарна музика. Що ще треба? Ще раз переконався, що динаміка як у Ланоса. У всякому разі до 80 км/год. Більше в нас немає де розганятися. Може на вихідні виїду на трасу. Мені пощастило, що живу я в районі нового стадіону до Євро 2012. Дороги довкола нові, рівні. На шляху до роботи (15 км) ні одного дефекту покриття! Тому не можу ще об"єктивно оцінити енергоємність підвіски. Вцілому, приємна машина. Це все , що можна сказати за перші два дні експлуатації. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625031
Поділитись на інші сайти

Поздравляю!!! Ни гвоздя ни жезла!!! Будем следить за БЖ)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625051
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  

Якщо Евро 4, то дійсно люди пишуть, що погано тяне, а якщо Евро 0, то валить як має бути, і на трассі мемз можна впізнати тільки по шильдику сзаду)

 

 

уникальный у вас однако сенс :lol:  может измените свою подпись

 

Daewoo Sens 1.3si FSO (2003/поляк/кореец)

 на

 

Daewoo Sens 1.3tsi FSO (2003/поляк/кореец) самый ахренительно валющий сенс,1,3 но валит как 2,0 :hehe:

:lol::boyan:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625080
Поділитись на інші сайти

Интересно будет узнать расход данного двигателя.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625150
Поділитись на інші сайти

ездил на фабии(2006 г ) 1.2 норм динамика,расход 6-7.5 смешаный .Но три цилиндра любят обороты и трогаться нужно с газком.А так в целом шкода это група WAG и плохих авто быть не может...и сервис и гарантия,для дилера не пустые слова. Поздравляю с обновкой ,авто гуд удачи)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625164
Поділитись на інші сайти

ездил на фабии(2006 г ) 1.2 норм динамика,расход 6-7.5 смешаный .Но три цилиндра любят обороты и трогаться нужно с газком.А так в целом шкода это група WAG и плохих авто быть не может...и сервис и гарантия,для дилера не пустые слова. Поздравляю с обновкой ,авто гуд удачи)))

Дякую! Я також їздив кругом салону на Фабії 1.2 НТР, так як Рапіда 1.2 для тесту не було. Мені сподобалось. Я не надто вимогливий до динамічних і швидкісних характеристик. Мені і Сенсу вистачає. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625186
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Така в мене сигналізація - Циклон 450

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625191
Поділитись на інші сайти

  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

   мне тоже на фабии 1,2 приходилось поездить....если честно совсем не впечатлило...туповата,и крутить двигло нужно до 4-5 тыщ что бы хоть как то ехала :neee: если эту фабию сравнить с ланусом даже 1,5..то ланос реально поярче едет

Змінено користувачем kostyan7676
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625237
Поділитись на інші сайти

  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

   мне тоже на фабии 1,2 приходилось поездить....если честно совсем не впечатлило...туповата,и крутить двигло нужно до 4-5 тыщ что бы хоть как то ехала :neee: если эту фабию сравнить с ланусом даже 1,5..то ланос реально поярче едет

В кожного поняття їде-не їде своє. Я писав про звичайну міську їзду, а не перегони. Якщо Фабію розкручувати до 5 тис., то яка це звичайна їзда? А при звичному темпі потоку ні Фабія, ні тим більше Рапід.......навіть Сенс Ланосу не поступаються. Доречі, в "мануалі" до Рапіда є рекомендація: для економічної їзди перемикатися на наступну передачу вже при 2000 об/хв.! Це говорить про достатність крутного моменту вже з самих низів. Звичайно, при рушанні з місця підгазувати потрібно - 1.2 це не 2.0. Філософія 1.2 це не перегони, а спокійна економічна їзда. Часто де-які "спеціалісти" стверджують, що малооб"ємні двигуни ніякої економії не дають, бо їх треба сильно крутити..... Якби так було, то ні один концерн не випускав би такі двигуни. Якщо задаватися метою поганяти, то дійсно, єкономії не вийде. Але при нормальній експлуатації в місті (часто в корках, часто лише з водієм), такі малооб"ємні двигуни мають незаперечну перевагу над потужними моторами. Я знаю про що пишу, бо експлуатував одночасно Кадета 1.2  і Вектру 1.8. По одному і тому ж маршруту витрата Кадета 1.2 - 8 л/100 км., а в Вектри 1.8 - 11 літрів. Але , заради Бога, не починайте зараз "пісню", що Ланос 9 літрів бере по місту! Я чудово знаю, скільки споживає Ланос. У нас на фірмі є і Ланоси і Фабії. Водіям виділяють ліміт пального. І ті, і інші стараються їхати економно, бо з"економлене йде у власну кишеню. Різниця виходить також три літри на сотню. При пробігах 20 тис. в рік це економія біля 7 тис. гривень! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625309
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625310
Поділитись на інші сайти

Про передачи на низких оборотах это все для экологии сделали, у меня бортовик на акценте на 70 км показывает что переключать на 5ю надо и скажу что совершенно нормально с 70 км на 5й едет, даже еду иногда по городу 40 км на 4й и особо не замечаю, но считаю это не есть гуд для двигла, но нормы экологии в промышленности заставило производителей писать и указывать в мануалах и в БК. Даже пишут что прогревать авто вообще не надо сел и поехал спустя 10 секунд все это ЭКОЛОГИЯ, а не рекомендация как лучше для двигателя и его владельца. Не нужно слепо верить ВАГу и другим но производители на это и рассчитывают, опыт и уважение многолетние позволяет указывать владельцам что выгодно ВАГу ( это касается и других именных пр-лей.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625352
Поділитись на інші сайти

Поздравляю с приобретением! Очень красивый авто. По поводу малолитражек...Очень часто на форумах я встречал фразы про малолитражные авто: "с таким дохлым двигателем авто не едет", "чтобы выехать на небольшую горку отключаю кондиционер", "в городе отлично едет, но на трассе нужно заранее обдумывать обгон" и т. д. Для меня одним из основных критериев выбора авто был небольшой расход (я не жлоб, а прагматик ;) ). Так вот, читая такие фразы у меня в голове рисовались следующие картины. Сажусь я в авто, завожу, садятся ещё трое человек и… чтобы сдвинуть с места авто: одному (а лучше двоим) необходимо выйти ("не едет"), при планировании маршрута категорически отказаться от подъёмов более 10 %, следить за прогнозом погоды, чтобы не попасть на встречный ветер.

Каждый раз выезжая на трассу нужно "заранее обдумывать обгон", а водителям с более мощным двигателем повезло — им этого делать не надо.
Кондиционером пользоваться можно только когда авто стоит, а чтобы поехать его нужно обязательно отключать.
Сегодня, после 3000 км я понял, что мой литр едет и под горку и с 4-мя пассажирами и с включённым кондиционером.

Змінено користувачем tas7
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625362
Поділитись на інші сайти

Максимальная скорость 155км/ч Время разгона 16.5 Расход топлива в городе 7.8 Расход топлива на шоссе 4.8 Расход топлива Смешанный цикл 5.9 Объем топливного бака 45 Снаряженная масса автомобиля 1040кг Допустимая полная масса 1555кг Размер шин

165/70 R14

 

 нет, ну никто же не спорит что каждому своё!!! это обычная городская тошнилка со средним расходом...просто мне не нравятся очень слабенькие движки..масса машины больше тонны  60 лс и 100 ньютонов.....разве только по городу ездить не спеша...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  просто вам не удалось проэксплуатировать
машину с более менее нормальным двиглом..вот вы в малообьёмники и ударились...хотя 1,5 и 1,6 это тоже малолитражки :hiihii:
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625446
Поділитись на інші сайти

Вітаю з покупкою! Нарешті ти дочекався її  :)

Нехай тільки радує.

Гарний вибір за свої гроші.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625555
Поділитись на інші сайти

Очень часто на форумах я встречал фразы про малолитражные авто: "с таким дохлым двигателем авто не едет", "чтобы выехать на небольшую горку отключаю кондиционер", "в городе отлично едет, но на трассе нужно заранее обдумывать обгон" и т. д. Для меня одним из основных критериев выбора авто был небольшой расход (я не жлоб, а прагматик ;) ). Так вот, читая такие фразы у меня в голове рисовались следующие картины. Сажусь я в авто, завожу, садятся ещё трое человек и… чтобы сдвинуть с места авто: одному (а лучше двоим) необходимо выйти ("не едет"), при планировании маршрута категорически отказаться от подъёмов более 10 %, следить за прогнозом погоды, чтобы не попасть на встречный ветер.

Каждый раз выезжая на трассу нужно "заранее обдумывать обгон", а водителям с более мощным двигателем повезло — им этого делать не надо.

Кондиционером пользоваться можно только когда авто стоит, а чтобы поехать его нужно обязательно отключать.

Сегодня, после 3000 км я понял, что мой литр едет и под горку и с 4-мя пассажирами и с включённым кондиционером.

Здесь как раз разговор не о том как он едет, а как долго он сможет вообще ехать. Турбонагнетатель постепенно превращается из атрибута "заряженных" машин в "экологическую" необходимость - металлоемкость такого ДВС, при сравнимых с атмосферником характеристиках, меньше, количество цилиндров - меньше и т.д. Тема о надежности турбин как таковых, а также вопрос о нравится/не нравится мне и вам турбированный мотор в принципе - тема совсем отдельная. В данном случае, важен сам факт использования сравнительно ненадежного узла в сравнительно дешевом малолитражном автомобиле, чего ранее в мировой практике практически не было. Турбина - часть современной концепции "экологичного" малолитражного и микролитражного мотора для целого ряда производителей. Отличный пример -  VAG CBZB - всего 1.2 литра с непосредственным впрыском и турбиной. На деле, фактический (а не стандартизованный по европейскому ездовому циклу) расход - ничуть не лучше старых моторов, мотор вяло тянет снизу, зато укладывается в требования ЕВРО V... пока работает, конечно. При ресурсе турбины около 50000 км, потенциальным и неизбежным проблемам с непосредственным впрыском, требовательности к маслу, бензину - выждите 2-3 года, пока машина сойдет с гарантии, и вы еще не раз вспомните этот абзац...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625596
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

основная масса  Фабий 1,2 была с 12кл.70л.с.  моторами , а не с 6кл. как вы  приводили пример-так  вот разница в разгоне  у них более 2 сек.Такую Фабию в кузове хетч. и универсал мне приходилось  эксплуатировать ,так едет она очень здорово .Я,сравнивал ее динамику разгона с рабочим Ланос 1,5 и она мне показалась получше.На Рапид 1,2MPI стоит модернизированный двигатель от Фабии который развивает  уже 75 л.с. и он имеет разгон еще лучше чем Фабия .К тому же ,и Логан сегодня предлагает  1,2л мотор  и ПСА(3цил.)-и все они ездят.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625609
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

какой размер покрышек идет в базе?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625621
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

какой размер покрышек идет в базе?

14 в базі 1.2 МРІ та 15 в базі усіх інших версій.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625761
Поділитись на інші сайти

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  просто вам не удалось проэксплуатировать машину с более менее нормальным двиглом..вот вы в малообьёмники и ударились...хотя 1,5 и 1,6 это тоже малолитражки :hiihii:

 

Я вже не раз писав, що постійно експлуатую дві машини - вже 13 років Вектру 1.8 і паралельно їй Кадета 1.2, пізніше Сенса 1.3. Великий досвід такої експлуатації дозволив зробити висновок, що в місті цілком вистачає 1.2. 1.8-2.0 - це возити повітря і палити бензин. Кому це подобається - це його справа. Але з точки А в точку В в міському режимі 2.0 приїде на 5 хв. швидше за 1.2. І то не факт. Один і той же маршрут я найшвидше долав взагалі на Славуті 1.2, вузькій, верткій, яка не боїться ям і бордюрів..... Про Славуту це для прикладу..... не будемо про скутер та велосипед... :quotation:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625773
Поділитись на інші сайти

3-х циліндрові атмосферні двигуни при однаковому об"ємі мають вищий крутний момент ніж 4-х циліндрові. Це аксіома, яка була відома давно. Сучасні технології дозволили нівелювати нерівномірність роботи 3-х циліндровиків і як наслідок більшість виробників випускають 3-х циліндрові мотори об"ємами 1.0 - 1.5 (БМВ). Баварці взагалі оголосили, що ідеальний об"єм одного циліндра 0.4 - 0.5 літра. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625787
Поділитись на інші сайти

attachicon.gif

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Така в мене сигналізація - Циклон 450

Однако негодяи на сервисе сидят!

Крутые у них цены на эти суслоны. Раньше они шерифы по дурным ценам в машины ставили, сейчас на суслоны перешли.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/3/#findComment-1625797
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.