Перейти до змісту

Шкода Рапід 1.2 МРІ


Рекомендовані повідомлення

Ситуація з завантаженістю доріг щороку буде все гірша. Незважаючи на кризи і потрясіння, кількість авто на душу населення невпинно зростає. А кілометраж доріг не збільшується. Вже спостерігається тенденція пошуку роботи неподалік житла, або винаймання житла неподалік роботи. Непоодинокі випадки, коли, маючи свою власну велику квартиру, люди винаймають маленькі готельки під роботою. Колись престижне життя за містом в приватному будинку сьогодні стає катастрофою. Дорогі авто виїжджають з елітних поселень і зразу стають в затор прямо на трасі.... на шосе. Питання - для чого тоді велика і потужна машина? Навіть добравшись до роботи (клубу, театру, ресторану), її немає де припаркувати. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230558
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, sens2012 сказал:

Я думав за Дастер новий.

Тоже нравится Дастер, только тот, который  2013-го года в максималке за 184тыс. с полным приводом, 2-х литровым F4R и 6-ти ступенчатой МКПП. Катался на таком на тест-драйве. Идеальная подвеска и мотор. Сейчас таких уже нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230560
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Andrey1.4 сказал:

2013-го года в максималке за 184тыс.

Где такие цены?:shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230565
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 в 2013-том:D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230567
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Опередил((:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230568
Поділитись на інші сайти

да, сейчас уже даже Дастер стал совсем не бюджетным, после последнего рестайлинга.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230570
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

вы как то, сами себе противоречите - на дорогах коллапс - то зато у меня 4-ре машины.

как минимум я бы джили или рапида продал - зачем две машины одного класса (седаны), а вообще не покупал бы ни того не другого.

Седана - ланоса, я наелся, с его багажником на 2 спортивные сумки.

 

Я как бы вас не убеждаю ничего продавать, но мы же на форуме - каждый может высказать свое мнение :)

 

Я вот после Ланоса взял новую Лоджи - не могу сказать, что это авто "для души", тут больше выбор был по совокупности характеристик:

- двигатель дизель - не хочу уже ГБО, а тем более новое авто сверлить, а бензин - атмосферники - они мертвые и жрущие, а турбо - как правило только в дорогих комплектациях.

- объем багажника/салона - сейчас на 2-й ряд спокойно садятся 3 человека - диван там широкий, тунеля нет.

- багажник или огромный (800 л) или это + 1 или 2 места, для поездок выходного дня, когда не надо с собой много багажа брать. Даже можно поставить одно кресло в 3-й ряд и получить пол багажника, в общем салон - трансформер, с сиденьями можно играться.

- клиренс, терпимый - 175 мм, но там по факту даже больше, места установки домкратов за передними колесами 21 см, перед задними 24 см. И по сыну вижу - раньше он в ланос заскакивал, сейчас ему уже надо подниматься - так как пол в Лоджи намного выше чем в ланосе.\

- ну и по мелочи - та же посадка водителя - как у кроссовера, я сижу намного выше чем в Ланосе - из-за этого обзорность лучше, дальше видно, проще прогнозировать.

 

А так как авто - примитивное, по оснащению - на уровне Ланоса.

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230573
Поділитись на інші сайти

В мене ще жінка їздить і де-коли син. В сина своя 21099, але часто бере Матіз. Син живе з подругою на сусідній вулиці. Також мають приватний будинок. Рапід зараз стоїть в гаражі батька. Він час-від-часу їздить на роботу і в гості. Батьки мої живуть за 5 км від нас - квартира, але з власним садом і гаражем. Дочка з зятем мають Фабію. Родина велика, відповідно машин багато не буває. У мене завжди одночасно було 2 машини. А часом і три. Довший час з 1997 року були Кадет і Вектра, потім в 2003 приєдналася нова Славута. І ці три машини були аж до 2012 року. Купили новий Сенс, продали Кадет і Славуту. Купили новий Рапід, продали Вектру. Сенс виявився не достатньо надійним, продали. Купили Джилі СК. Потім сподобалась Джилі GC6, купили. Джилі СК продали. Короткочасно також в нас були Вартбург 1.3 - 4 роки, Сеат Ібіца - 2 роки і Москвич 2140 - 2 роки. На москвичі робили ремонти в квартирах, на Славуті будувався котедж. А почав я свою автоісторію в 1988 році з Ниви. В 1995 Ниву поміняв на ВАЗ - 2101. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230656
Поділитись на інші сайти

Ну много машин это лишнее особенно в наше время. Рапид хоть и хорошая машинка но у вас ездит крайне редко. Постоянно эксплуатируете  вы матиз и китайчик. Остальные машинки для понтов. Это мое мнение.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230841
Поділитись на інші сайти

Не завидуйте. Есть у человека возможность содержать столько авто - его право. Это все равно, что в бане критиковать знакомого, который от жены ходит "на лево". 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230842
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, L@NS сказав:

Ну много машин это лишнее особенно в наше время. Рапид хоть и хорошая машинка но у вас ездит крайне редко. Постоянно эксплуатируете  вы матиз и китайчик. Остальные машинки для понтов. Это мое мнение.

Для понтів купують дорогі машини, або вживані, які були колись дорогими. Рапід, на мій погляд, красива,  комфортна, дуже практична машина. Рапід у нас машина вікенду - до церкви, в гості, подорожі по Україні та закордон. Рапід добрий також як офіс на колесах. Часто доводиться по роботі проводити міні перемовини просто на вулиці, тобто в машині. І коли раптово виникає така потреба, Рапід завжди чистий чекає в гаражі. В щоденній міській експлуатації довгий Рапід з малим кліренсом поступається верткому компактному Матізу і Джилі, яка є фактично крос-седаном. Тому нащодень в перевантаженому місті Матіз і Джилі кращі. Мати вибір на чому сьогодні їхати - це класно. 

Коли випадає багато снігу, під Джилі навіть дорогу не треба розчищати - пре як танк.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230847
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230848
Поділитись на інші сайти

40 минут назад, sens2012 сказал:

В щоденній міській експлуатації довгий Рапід з малим кліренсом

Ну да с его 170мм (паспортными) Рапид уступает разве что Ниве

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230850
Поділитись на інші сайти

48 минут назад, sens2012 сказал:

Рапід добрий також як офіс на колесах. ............довгий Рапід....................

В голову приходит не Рапид, а S-класс в лонговой версии((:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230851
Поділитись на інші сайти

1 година тому, G. mehanik сказав:

Ну да с его 170мм (паспортными) Рапид уступает разве что Ниве

В Рапіда паспортні 143 мм. Це східний пакет. Для Європи 140 мм. При замірах 140 +/- підтвердились. 

В Джилі GC-6 по паспорту 170 мм., по факту більше 180 мм. 

На Рапіді до бордюра не під"деш із-за ризику подряпати бампер. Джилі впирається колесами в бордюр, а бампер поверх навіть високих бордюрів. Врезультаті,  на міській парківці зад Рапіда виступає на 500 мм дальше за зад Джилі. 

 

1 година тому, Andrey1.4 сказав:

В голову приходит не Рапид, а S-класс в лонговой версии((:

Все відносно. В Рапіді дуже зручно сидіти і спереду, і позаду. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230853
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, sens2012 сказав:

В Джилі GC-6 по паспорту 170 мм., по факту більше 180 мм. 

На Рапіді до бордюра не під"деш із-за ризику подряпати бампер. Джилі впирається колесами в бордюр, а бампер поверх навіть високих бордюрів. Врезультаті,  на міській парківці зад Рапіда виступає на 500 мм дальше за зад Джилі. 

 

Классная Джилька! Жаль, что уже нет у нас таких. Наверное купил бы себе...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230854
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, sens2012 сказал:

Все відносно. В Рапіді дуже зручно сидіти і спереду, і позаду. 

Если относительно Матиза, может быть и офис, против той же Октавии (гольф-класс)- обычное бюджетное авто класса В (Логан от ВАГа). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230855
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, Andrey1.4 сказав:

обычное бюджетное авто класса В (Логан от ВАГа). 

по размеру да - то качеству - Рапид на голову выше Логана.

Логан - это Ланос до Дачи-Рено. Хотя новый Логан - сделал большой шаг вперед.

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230858
Поділитись на інші сайти

Та які там подорожі по Україні та закордон на машині без кондиціонера, я вже не кажу про клімат.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230859
Поділитись на інші сайти

33 минуты назад, docstat сказал:

 Рапид на голову выше Логана.

На голову выше будут ФВ Поло и Рено Клио, которые для Европы, а Рапид с Логаном одного поля ягоды - бюджетные авто для 3-их стран. Да и моторы Логана (K7J, K7M) с ходовой получше будут в наших условиях.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230862
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 только хотел написать, это жуть, как вспомню аж плохо, даже 500км проехать с опущенным окном голова разрывается...какое там путешествие

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230865
Поділитись на інші сайти

2 години тому, Drug сказав:

Та які там подорожі по Україні та закордон на машині без кондиціонера, я вже не кажу про клімат.

в этом рапиде нет кондиционера?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230869
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 нет, автор писал.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230870
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, docstat сказав:

в этом рапиде нет кондиционера?

немає, зате дуже зручно проводити міні перемовини, довго ніхто не витримує....

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230871
Поділитись на інші сайти

Почалося.... 

Відкрийте Мобіле де, Німеччина, забийте в пошук бюджетну машину типу Логан, Фабія, Поло і т.п. А потім увімкніть фільтр "лише з кондиціонером". Будете здивовані скільки людей купують машини без кондиціонера. Вартість кондиціонера в новому авто - це 5-10% від вартості машини. Тобто, економія незначна. На заході людина, купуючи авто, чітко розуміє, що вона від цього авто хоче. І обирає опції згідно своїх потреб. Це потужність, розміри, комфорт, прохідність і т.д. Якщо західному обивателю щось не потрібно, він цього ніколи не купить. Для наших, які генетично себе відчувають злиднями і вічно ущемленими, дуже важливо мати все і відразу. Ідеально - це великий позашляховик з потужним мотором і шкіряним салоном. 

Я ніколи не любив кондиціонери. Мені невиносимо їхати в закупореному закондиціонереному салоні. Вимушено користувалися кондиціонером в Джилі, бо малого закачувало. Але малий переріс це і тепер ми їздимо майже не вмикаючи кондиціонер. Привідчинене водійське вікно нормально провітрює салон, особливо в нашому нежаркому кліматі. Середні температури в нас як в Німеччині та Польщі. Для мене краще, щоб було трохи загарячо і відкрите вікно, ніж дихати повітрям через кондиціонер. 

Ті, хто стверджують, що Рапід машина економ класу для третіх країн, ніколи в Рапіді не їздили. З такими навіть говорити нема про що. Рапід своїми споживчими якостями конкурує з Октавією, про що свідчать продажі в Європі (не в третіх країнах). WAG продав більше 800 тис. Рапідів. Ті, хто стверджує, що Рапід 1.2 МРІ не їде, також в такому Рапіді не їздили. Або мають непомірні амбіції ганяти по трасі. Я ніколи цим не страждав, а в зрілому віці тим більше. В міському трафіку Рапід 1.2 МРІ не поступається жодній машині з потоку. Пасажири навіть не підозрюють, що двигун не турбований. На трасі такий Рапід їде впевнено 130-140 як приклеєний і впевнено проходить повороти. Типові обгони фур на з 90 км/год також без проблем. А обганяти машини, які йдуть 110-120 км/год - нехай ідіоти обганяють. Рапід в такій конфігурації вибирав спеціально під свої потреби. Така конфігурація була більш ніж на 2 тис. дол. дешевша від версії 1.6 з кондиціонером. При тому, що  1.6 споживає рівно на 2 л більше пального в усіх режимах.  

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/39/#findComment-2230876
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.