Перейти до змісту

Шкода Рапід 1.2 МРІ


Рекомендовані повідомлення

12 часов назад, R2D2 сказал:

Наверное РФ единственная страна где Рапид можно купить по такой цене.

я даже добавлю.....загнивающая Россия:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2145122
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Навідміну від наших теренів, в Європі Шкода з базовими малопотужними атмосферними 3-х циліндровими двигунами є популярною. Наші тестувальники навіть не беруть на тести такі версії. Тим цікавіше було знайти польський тест Шкода Фабія комбі 1.0 МРІ потужністю 75 к.с. Універсал з великим багажником і 75 к.с................... Тестувальник зауважує, що пустою така версія є приємною і достатньо динамічною в місті, не гірше за інші машини в потоці. Динаміка - 14,7 сек. до 100 км/год. Для експерименту завантажили в багажник 300 кг. цвяхів, заповнили повний бак + водій + оператор. Всього вийшло 500 кг (максимальне завантаження по паспорту). Тестувальники були налаштовані дуже скептично. Сподівалися на 25 сек. до сотні. Насправді тест з повним навантаженням приємно вразив. Розгін до 100 км/год зайняв 19 сек. На трасі також машина не випадала з потоку. Втрата часу при обгонах була, але не критична. Моя Шкода Рапід має також 75 к.с., але більший об"єм - 1.2 та крутний момент (112 проти 95 Нм),  а маси машин фактично ідентичні. Хоч я і не пробував старти з повним 500 кг. навантаженням (ще жодного разу не було навантаження більше 3 осіб та 40 кг в багажнику), завдяки цьому відео впевнений, що можна вантажити і спокійно їхати. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2148428
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

З тривогою чекав презентації нової Шкода Рапід 2017 року. Думаю: ну все, моя буде вже застаріла... І що ж вони змінять в дизайні? Напевно спаскудять. 

І ось воно: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Молодці чехи (VAG)!!! Нічого не змінили. Мій Рапід не застарів...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2155589
Поділитись на інші сайти

Недавно бачив знайомого шліфовчика, який робить мотори. Розговорилися з ним стосовно нових 3-х циліндрових моторів...Він плювався..Казав, що 3 циліндрові, це одноразові мотори, 200тис. км і на смітник.

Але наші люди звичайно такі речі не будуть викидати)) Підібрали гільзи і поршня від старіших моторів і туди тулять. Каже що після такого ремонту ще 100-150тис км такий мотор має проїхати при нормальному режимі експлуатації. Дійшли до висновку, що б/у авто з 3-х циліндровими моторами краще не купувати, так як можна нехило попасти..((

 

п.с. Якщо автору бортовика не цікава інформація, - то видаляйте.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2155614
Поділитись на інші сайти

Для багатьох, 200тис до капіталки + 100-150 після = 300 тис це точно не нормальний режим експлуатаці:Dї
 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2155681
Поділитись на інші сайти

Я після 200 тис. км. куплю новий двигун. Проте, більшість таких моторів при нормальній експлуатації, доброму маслі і бензині легко ходять 300 тис., що підтверджується на форумах

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Двигун 1.2 споживає в місті 7-8 л. В порівнянні до Ланоса він економить мінімум 3 л на кожних 100 км., або 9 тонн бензину за ці 300 тис.км., або 243 000 грн, або 9000$.

При моєму пробігу 5 тис. в рік 300 тис. - це 60 !!! років експлуатації. У власників нових машин голова за ресурс не болить. При перепродажі, якщо машина свіжа, то і у другого власника голова не болить. А третій власник купить суттєво дешевше і замінить на зекономлені гроші  новий блок. 

Якщо їздити  по 20 тис. в рік, то до капіталки 15 років. Капіталка коштує 1000-1300$. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2155745
Поділитись на інші сайти

В 23.02.2017 в 15:32, sens2012 сказал:

Я після 200 тис. км. куплю новий двигун. Проте, більшість таких моторів при нормальній експлуатації, доброму маслі і бензині легко ходять 300 тис., що підтверджується на форумах

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Двигун 1.2 споживає в місті 7-8 л. В порівнянні до Ланоса він економить мінімум 3 л на кожних 100 км., або 9 тонн бензину за ці 300 тис.км., або 243 000 грн, або 9000$.

При моєму пробігу 5 тис. в рік 300 тис. - це 60 !!! років експлуатації. У власників нових машин голова за ресурс не болить. При перепродажі, якщо машина свіжа, то і у другого власника голова не болить. А третій власник купить суттєво дешевше і замінить на зекономлені гроші  новий блок. 

Якщо їздити  по 20 тис. в рік, то до капіталки 15 років. Капіталка коштує 1000-1300$. 

Так и есть, но...какая мука ездить с таким двигателем для любителей активного передвижения. По себе знаю,хотя у меня 90лс/200нм, и можно чипонуть на +15%., но все равно очень мало,и динамика с места удручает,очень короткая 1 передача... Следующая будет минимум 1,6 турбо.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2156623
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, sergey_m сказал:

Так и есть, но...какая мука ездить с таким двигателем для любителей активного передвижения. По себе знаю,хотя у меня 90лс/200нм, и можно чипонуть на +15%., но все равно очень мало,и динамика с места удручает,очень короткая 1 передача... Следующая будет минимум 1,6 турбо.

Фіат Лінеа 1.3 D - Время разгона (0-100 км/ч), с: 13.8

Шкода Рапід 1.2 МРІ - (0-100 км/год) - 13.9 с. 

Я не відношуся до любителів швидкої їзди. Не проти динамічно стартанути з-під світлофора, але лише до 70 км/год.  А динамічна їзда і швидка їзда - це різні речі. Чому виробники вказують динаміку 0-100 км/год, коли в Європі обмеження в місті 50 км/год? Чому б не подавати ще одну характеристику 0-50 км/год? А тому, що різниця між малопотужною машиною, але з правильно розподіленим моментом і потужною з моментом на верхах складе макс. 1 сек. в розгоні до 50 км/год., або два корпуси. Чи варто із-за двох корпусів їздити по місту на 150 сильній машині? В реальному трафіку Рапід 1.2 МРІ з потоку не випадає, на швидкостях до 80-90 км/год активно прискорюється і при тому є економічним. Це спеціально міський двигун, який при купівлі нової машини є на 1500 $ дешевшим. Якщо 90% машина їздить по місту, то для чого платити більше? Інша справа Geely GC6, в якій 100 сильний двигун є безальтернативним. Його добрі динамічні показники є безперечно плюсом до цієї машини. Якщо б GC6 комплектувалася 1.2 МРІ і при цьому така версія була б на 1000-1500 дол. дешевшою, то я б вибрав слабший двигун. 

Я їздив два роки на Сеат Ібіца 0.9, 46 к.с., 65 Нм..................... До 60 км/год ніхто не догадувався, що під капотом. Із-за специфічного звуку цього фіатівського двигуна всі думали, що це дизель. А є ще Опель Корса Сіті 1.2 потужністю 45 к/с. І нічого, в Європі був дуже популярним. 

Так, моя Вектра 1.8 була швидшою, але споживала на 3-3.5 л. більше пального на кожні 100 км. ніж теперішній Рапід, а переваг в місті жодних. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2156719
Поділитись на інші сайти

Шеф-дизайнер Шкоди Йозеф Кабан перекуплений BMW......... 

 

Йозеф Кабан – главный дизайнер Skoda Auto,  находящийся на данном посту с 1 февраля 2008 года.

Родился Кабан  4 января 1973 года в словацком городе Наместово. Закончил школу художественного дизайна, а затем - Академию Изобразительных Искусств и Дизайна в Братиславе.  Является Магистром Королевского колледжа искусств по специальности автомобильный дизайн.

Skoda  стала определяющей для словацкого дизайнера маркой. Именно с конкурса на разработку символики чешской компании, в котором он принял участие в начале 1990-х годов, еще будучи студентом, началась его профессиональная карьера.  Представители Volkswagen заметили молодого специалиста и пригласили на работу ассистента дизайнера, а затем – разработчика внешнего вида экстерьера автомобилей.

Йозеф Кабан участвовал в разработке дизайна Bugatti Veyron, работал в Audi над созданием внешнего вида серийных и концептуальных автомобилей. Является обладателем премии итальянского дизайнера Джорджио Джуджаро «За инновации в дизайне».

Первым автомобилем Skoda, за разработку которого полностью отвечал Йозеф Кабан, является концепт Vision D, представленный маркой в Женеве в 2011 году.

 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Спойлер

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2157020
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
В 01.03.2017 в 13:53, sens2012 сказал:

Фіат Лінеа 1.3 D - Время разгона (0-100 км/ч), с: 13.8

Шкода Рапід 1.2 МРІ - (0-100 км/год) - 13.9 с. 

Я не відношуся до любителів швидкої їзди.

 

И? Сами себе противоречите,указываете только скорость до сотни для любителей быстрой езды, а остальные параметры 3-цилиндрового атмосферника 1,2 не пишите. Если смотрите на городской цикл- важен крутящий момент и обьем двигателя в первую очередь имхо. Что мне нравиться в рапиде-это кузов лифтбэк, но себе бы брал 1,6mpi. Хотя если просто передвигаться и мало ездить- хватит любого.

Змінено користувачем sergey_m
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2160325
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sergey_m сказал:

И? Сами себе противоречите,указываете только скорость до сотни для любителей быстрой езды, а остальные параметры 3-цилиндрового атмосферника 1,2 не пишите. Если смотрите на городской цикл- важен крутящий момент и обьем двигателя в первую очередь имхо. Что мне нравиться в рапиде-это кузов лифтбэк, но себе бы брал 1,6mpi. Хотя если просто передвигаться и мало ездить- хватит любого.

Для чого міській машині об'єм двигуна і високий крутний момент? Достатньо короткої коробки і правильного розподілу того моменту, що є, по обертах.  Рапіду 1.2 МРІ - абсолютно не бракує динаміки в місті. А в заторах краще молотити 1.2 ніж 1.6. Після 100 км/год на трасі я тримаю крейсерські 120-130 і також жодного дискомфорту. Просто це машина не для обгонів з швидкості 120. А я і так нікого на таких швидкостях не обганяю....., навіть на GC6 з потужністю 102 і моментом 136 і максималкою 200. 

Чому я не взяв Рапід 1.6 МРІ? По-перше, ціна +2000 $, по-друге, економічність +2 л/100 км і по-третє, конструктивні недоробки - стук поршнів на холодну та бракована опора двигуна 1.6. Вже були відгуки в неті і людям замінювали опори по гарантії. 

Також на 2000 $ більше коштував Рапід 1.2 TFSI і не хотілося зв'язуватися з турбіною. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2160353
Поділитись на інші сайти

В 21.03.2017 в 17:50, sens2012 сказал:

Для чого міській машині об'єм двигуна і високий крутний момент? Достатньо короткої коробки і правильного розподілу того моменту, що є, по обертах.  Рапіду 1.2 МРІ - абсолютно не бракує динаміки в місті. А в заторах краще молотити 1.2 ніж 1.6. Після 100 км/год на трасі я тримаю крейсерські 120-130 і також жодного дискомфорту. Просто це машина не для обгонів з швидкості 120. А я і так нікого на таких швидкостях не обганяю....., навіть на GC6 з потужністю 102 і моментом 136 і максималкою 200. 

Чому я не взяв Рапід 1.6 МРІ? По-перше, ціна +2000 $, по-друге, економічність +2 л/100 км і по-третє, конструктивні недоробки - стук поршнів на холодну та бракована опора двигуна 1.6. Вже були відгуки в неті і людям замінювали опори по гарантії. 

Також на 2000 $ більше коштував Рапід 1.2 TFSI і не хотілося зв'язуватися з турбіною. 

Каждому свое, все по разному ездят,мне как раз бы более длинная первая передача пригодилась в тянучках)). Разве для 1,2 крейсерская скорость 120? А какой расход при этом? И как вы едете летом по трассе 120-130км/ч с открытыми окнами, если кондиционера нет? Хотя с нашими "дорогами" это уже чревато потерей колес)) В турбинах ничего страшного нет,абсолютно,особенно с вашими пробегами. Производителя заявляют,что турбины ходят срок жизни двигателя до капиталки, при должной эксплуатации.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2160892
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sergey_m сказал:

Каждому свое, все по разному ездят,мне как раз бы более длинная первая передача пригодилась в тянучках)). Разве для 1,2 крейсерская скорость 120? А какой расход при этом? И как вы едете летом по трассе 120-130км/ч с открытыми окнами, если кондиционера нет? Хотя с нашими "дорогами" это уже чревато потерей колес)) В турбинах ничего страшного нет,абсолютно,особенно с вашими пробегами. Производителя заявляют,что турбины ходят срок жизни двигателя до капиталки, при должной эксплуатации.

При 120 км/год витрата біля 6 л (при 90-100 витрата 4.5л, перевірено особисто). Я їжджу в помірному кліматі і кондиціонер мені не потрібен. На Джилі кондиціонером користуюся також не часто. Особисто для мене (нікому цього не нав"язую) на швидкості краще шум крізь привідкрите вікно, ніж їхати закупореним з кондиціонером. Рапід 1.2 МРІ легко тримає крейсерську 120, адже максималка 175. 

В турбінах нічого страшного немає.... просто треба було заплатити на 2000 дол. більше. Якщо воно без потреби, то для чого? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2160923
Поділитись на інші сайти

Спасибо за ответы! Пусть не ломается!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2160937
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

За всю зиму наш Рапід проїхав .............. 600 км. Сьогодні врешті поставив йому літні колеса і добре вимив ззовні і всередині. Наполірував рідким воском. На білій машині не видно пилюки, але навіть помита і наполірована не блищить так, як чорна.  Зате не нагрівається.  + атермальні ледь тоновані вікна (включаючи лобове). 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2163632
Поділитись на інші сайти

Після мийки і покриття воском

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2163633
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Прийшов час провести Рапіду ТО. Поїду на фірменну станцію Шкода. Масло купив сам, а фільтри будуть їхні. Масляний фільтр йде як вставка-картридж. Масла в двигун потрібно всього 2.8 літри. Купив три банки по 1 л. Mobil Super 3000 5W-40. Ціна 1 л. - 205 грн. Саме таке масло було залито до цього. 

Машині влітку буде 4 роки. Пробіг на сьогодні 16 000 км. 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166484
Поділитись на інші сайти

В 23.03.2017 в 14:33, sens2012 сказал:

на швидкості краще шум крізь привідкрите вікно, ніж їхати закупореним з кондиціонером.

 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Если бы это писал малолетка, который ни разу не ездил по трассе - я бы понял.

Может Вам и ветер в ухо больше нравится чем воздух из дефлектора?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166486
Поділитись на інші сайти

57 минут назад, lyolik сказал:

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Скрыть контент

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Если бы это писал малолетка, который ни разу не ездил по трассе - я бы понял.

Может Вам и ветер в ухо больше нравится чем воздух из дефлектора?

Може вам вітер і дме в вуха, а в моєму Рапіді з аеродинамікою все в порядку. У більшості випадків віддаю перевагу природній вентиляції. Шум дороги є менше зло, ніж кондиціонер. В Geely кондиціонером користуюся також не часто. Ще не забувайте, в яких різних регіонах ми живемо. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166496
Поділитись на інші сайти

согласен с

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

проехать 500-700км с открытым окном это ужас, голова разрывается, а еще и жара, нет кондер это тема!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166516
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Lev@ сказал:

согласен с

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

проехать 500-700км с открытым окном это ужас, голова разрывается, а еще и жара, нет кондер это тема!

В Ланосе кондера не было, но и на трассе окна полностью никогда не открывал. Приоткрывал задние на 3...5 см... и оно тогда как турбина продувает салон... а кондер может быть и злом.

Сейчас кондер есть, но пользуюсь им редко... в основном в сырую погоду для сушки стекол.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166557
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, sens2012 сказал:

Шум дороги є менше зло, ніж кондиціонер.

Что, простите?? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166558
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

по легким может хорошо дать :(

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166559
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, mich_ya сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

по легким может хорошо дать :(

Дома летом постоянно включенный кондиционер, летом в большинстве случаев тоже езжу с ним, на работе постоянно включаю. Не понимаю,что может быть в нем плохого для здорового человека? Просто не надо ставить кондей на +20,в +30 на улице. Достаточно +24-25 примерно и никто не будет болеть. Возможно у некоторых людей есть индивидуальная непереносимость кондиционера..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166561
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

ну не знаю, я когда далеко еде, беру машину с климатом благо в семье есть. Дома кондер, на работе кондер и ничего все нормально. Если может поставить на 17градусов то может и будут проблемы...не знаю может каждый по разному переносит жару/холод, мне главное в прохладе в жаре очень погано...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/35/#findComment-2166565
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.