Перейти до змісту

Шкода Рапід 1.2 МРІ


Рекомендовані повідомлення

 Дав 122, а зараз більше 180 тис.!!! Долар вже 12.5-12.6! Сьогодні вже Ланос продається по ціні Рапіда рік тому!

Я бы с большим удовольствием сейчас взял бы Рапид  по цене 122 )))))) только  долар так стремительно растет ,что боюсь когда придет время покупки - Рапид будет стоить  более 200 в базе.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1856485
Поділитись на інші сайти

Я бы с большим удовольствием сейчас взял бы Рапид  по цене 122 )))))) только  долар так стремительно растет ,что боюсь когда придет время покупки - Рапид будет стоить  более 200 в базе.

Вже коштує. Сьогодні Ланос продають по ціні Рапіда річної давності. Звичайно, більшість відкладають на машину в валюті. Але немало і таких, які тримали на депозиті в гривнях. Я був серед них. Правда, це були гроші не на машину, а на життя. Все ж 24% річних хоч якось компенсувало девальвацію. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1856883
Поділитись на інші сайти

Сьогодні пройшов ТО-1. Все разом коштувало 715 грн. або 55 $. ТО-1 на Сенс коштувало 1200 грн. в 2013 році, або 146 $, а ТО-1 на Джилі СК коштувало 1050 грн. в 2014 році, або 87 $. Як бачимо, твердження про дороговизну утримання Шкоди не більше ніж міф. Наступне ТО-2 через 15 тис. км., а не через 10 тис., як на Сенсі. Сама СТО акуратна, простора, чиста. 9 підйомників, окремий цех кузовних робіт. Є кімната відпочинку з оглядом на вашу машину, телевізор, конд., три комп"тери з інтернетом, магазин аксесуарів. Кава - платна з апарату. Все ТО-1 тривало рівно 45 хв. ( на Сенсі - 3 години, на Джилі - 1.5 год.). Додаю фотозвіт. Вхід на СТО сторожить креативний песик..............

 

cf3ef55a346d.jpg


5903652df062.jpg


108723410b66.jpg


62fd81309873.jpg


8356f70ebd3b.jpg


a25a0bdc3015.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1857512
Поділитись на інші сайти

Через скільки по мануалу міняється паливний і повітряний фільтри?

УкрАвто при проходженні ТО приписують у наряді дуже багато різних видів робіт, а тут просто і лаконічно))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1857523
Поділитись на інші сайти

Через скільки по мануалу міняється паливний і повітряний фільтри?

УкрАвто при проходженні ТО приписують у наряді дуже багато різних видів робіт, а тут просто і лаконічно))

через 30 тис.км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1857525
Поділитись на інші сайти

Чим більше їжджу, тим більше подобається цей трьохциліндровий 1.2 двигун. Фантастична еластичність як для такого об"єму! На 20 км/год комп"ютер вже підказує другу передачу, на 35 км/год - третю, на 45 км/год - четверту, на 60 км/год - п"яту..... і дальше як на автоматі. Спокійні водії реально можуть вкластися в 7-7.5 літрів по місту. В цей же час, коли є потреба активно пришвидшитися, двигун це дозволяє зробити без напруження. Лише шумить більше. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1858164
Поділитись на інші сайти

На 20 км/год комп"ютер вже підказує другу передачу, на 35 км/год - третю, на 45 км/год - четверту, на 60 км/год - п"яту..... і дальше як на автоматі. гун це дозволяє зробити без напруження. Лише шумить більше.

Можете вірити або ні, але я на сенсі так само дуже часто передачі переключаю))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1858255
Поділитись на інші сайти

Можете вірити або ні, але я на сенсі так само дуже часто передачі переключаю))

Я мав Сенса і також міг так перемикатися. Але з таких швидкостей Сенс не "підхоплює", їде в"яло. Чого не скажеш про 1.2 Рапіда. Щоб більш-менш їхати нормально, я на Сенсі перемикався так: 45 - третя, 55-60 - четверта, 80-85 - п"ята. Тобто, в місті п"ята не використовується. Сенс на 60 км/год на п"ятій може лише котитися, а Рапід нормально розганяється з цієї швидкості. Така поведінка заслуга не лише короткої коробки (передавальні числа співрозмірні з сенсівською коробкою), але в першу чергу 3-х циліндрової схеми 1.2 двигуна. Перш ніж купити таку версію, я багато прочитав про такі двигуни. В літражі 0.8 - 1.5 за ними майбутнє (наддувні і атмосферні). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1858297
Поділитись на інші сайти

До чого не можу звикнути, так це вібрація-поштовх при заведенні такого 3-х циліндровика. Кузов струшує відчутно в першу секунду. Коли новий гість-пасажир в машині, я вже знаю, що всю дорогу будемо говорити про три циліндри. Спочатку при заведенні німе запитання: що це було? Потім: вона непогано пре, як на свій об"єм! Потім: скільки витрачає пального? І в кінці поїздки: хочу таку, скільки коштує? Після озвучення ціни...... важке вздиханння. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1858298
Поділитись на інші сайти

Це тобі б на дизелі покататись, усі дорікання на поштовхи і вібраціі відпадуть одразу)))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1861830
Поділитись на інші сайти

Та не перебільшуй, щойно виліз з-за керма Короли D4D, все в порядку в дізеля з вібрацією. Гадаю, що в Рапіда не гірше. Їздив також на Сітро Елізе дізельному - теж не відчув якогось особливого діскомфорту. До речі в Сітро сподобалось більше всіх з вищеперерахованих, в плані комфорту. Але багажник в Рапіда - це щось. Справжнє свято для заощадливого українця.  :patriot:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1861858
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

а при чем тут фильтр салона? В Ланосе его отродясь не было, и потеет он просто аццки. Тут вопрос больше в правильном проектировании вентиляции. К примеру Меган у меня особло не потел, потому как более менее вентиляция сделана правильно. Из за фильтра может потеть только, если он забит в хлам, или есть проблемы с удалением влаги. Фильтр, если не угольный, то не борется особо с запахами, только задерживает пыль.

 

Действительно, его отродясь не было в Ланос 1,4 который по сути является СЕНСом с чуть более мощным двигом и Лангосовской коробкой. Но можно меня стрелять - без фильтра салон СНЕСа/Ланоса НЕ ПОТЕЕТ. Я могу спорить на деньги и привезу теперь уже батин Ланос 1,4. Если салон Ланоса/СЕНСа и потел без фильтра, то значит забито грязью отверстие вентиляции салона, куда вставляется фильтр.

Однако на ранних Ланосах, судя по отзывам одноклубников, он стоял с завода.

Вот пока его не было, стекла и не потели. Как только я его поставил - они начали потеть. Потеют они, т.к. он стои т под капотом в месте слива воды при дожде.

Змінено користувачем V@k
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862216
Поділитись на інші сайти

В мене, очевидно, фільтра салону нема. Я, чесно кажучи, не зовсім розумію, що фільтрує цей фільтр. Запахи не фільтрує, шкідливі викиди також. Хіба що затримує пил, сам при цьому забиваючись. Погано пропускає повітря і вікна запотівають. При попаданні на запилену ділянку я вмикаю рециркуляцію - і всі проблеми. Звичайно, регулярно прибираю салон пилесосом. 

 

Запахи, если фильр салона не угольный, действительно не фильтрует. Я ставил угольный. Он запах какой-то там (очень нежный) фильтрует, НО запах выхлопа КАМАЗа точно не фильтрует. Основная его цель - фильтровать пыль. Например, если едешь по трассе вдоль поля, на котором трактор убирает что-то, то пыль летит до трассы. Так вот очень неприятно эту пыль жевать - ее-то и фильтрует фильр салона.

Или когда я еду за поливалкой, у которой сзади поднималка пыли... Она спереди воду льет, чтобы пыль прибить, но  сзади поднимает СУХУЮ пыль, т.к. льет спереди а потом мокрую забирает. Но ведь пока я еду сзади, то пыль сухая, а я эту пыль жую....

Именно это фильтр салона и оставляет на себе...

Змінено користувачем V@k
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862217
Поділитись на інші сайти

Поняття не маю, чи є в мого Рапіда фільтр. Інструкція (мануал) написана так, щоб ніхто нічого не міг зробити, окрім як пристебнутися ременями......  Все для того, щоб СТО не залишити без роботи. Кожна машина запотіває по-різному. Рапід запотіває мінімально, Сенс - сильно. А в сестри Матіз - взагалі катастрофа. Варто початися дощу і їдеш як в танку. Кондиціонер трохи рятує, але перед кожним обгоном і кожним підйомом його необхідно вимикати, адже при двигуні 0.8 л. і двох особах в салоні машина з увімкненим конд.  лише спокійно котиться по горизонтальних ділянках і згірки. А в Сенсі навіть без дощу запотівало лобове (вологий львівський клімат). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862227
Поділитись на інші сайти

Якщо сенс так сильно потів, то видно, що або фільтр був забитий, або десь вода попадала у салон і була підвищена вологість...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862239
Поділитись на інші сайти

Потіють майже усі сучасні машини :). І Сенси-ланоси і т.п. Салони зараз більш менш герметичні, тому така справа. У кого не потіє -  то висновок що десь непогано піддуває. Наприклад візьмемо таврію. Там щілин для повітря (особливо у дверях біля ручок) тьма :) І при русі вікна не запотівають. А у інших машинах в такому разі тільки знижати вологість за допомогою кондиціонера.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862364
Поділитись на інші сайти

В Сенса потіло лобове в де-яких місцях. Навіть в суху погоду при відчиненому вікні. Потіло без обдуву вентилятором. При обдуві вже на першій швидкості не потіло. В Сенса ніякого фільтра салону не було. Помітно таке потіння було при сонячній погоді. В пасмурну погоду - майже не помітно. Причина такого потіння наступна: відносно тепле повітря з дефлекторів попадає на відносно холодне (охолоджується набігаючим потоком) скло і конденсується. Вихід: або збільшувати швидкість обдуву для просушки скла, або обдувати і сушити скло підігрітим пічкою повітрям (що влітку не є добре). В Джилі СК також потіє лобове, але набагато менше, майже не помітно. В Рапіда не потіє зовсім (при сухій погоді, мається на увазі). Думаю, сказується якість проектування шляхів обдуву. В Ланоса особливо тим питанням не заморочувалися. А Славута....... - це просто супер міський драйвер кар !!! Ніякого запотівання, все продувається, постійно їзда з вітерцем. Скажу чесно - з точки А в точку В в місті я найшвидше пересувався саме на Славуті! Десь по бордюрах, десь дворами..... якість дороги не важлива, ями - побоку.........Славута перла як танк! В примітивності є свої плюси. До того ж виготовлена була в 2003 році ще при корейцях. Дуже добрі спогади.............

 

0ed9c8a22915.jpg


04821bcb77d2.jpg


f6077a710e6b.jpg


bcec87d3557d.jpg


a3f32ebea719.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862472
Поділитись на інші сайти

До речі, як потіє, сильно залежить від наявності у об'ємі, що запотіває, утворювача цього поту :). Одного із утворювачів. Крім погодних умов. Ну там скільки з'їв, скільки випив... ну і т.д.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1862475
Поділитись на інші сайти

До речі, як потіє, сильно залежить від наявності у об'ємі, що запотіває, утворювача цього поту :)

Чем больше народу, тем меньше кислороду. А если серьёзно, то чем больше людей в авто, тем быстрее всё запотевает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1864673
Поділитись на інші сайти

це все зрозуміло. Найменше запотіває кабріолет.... :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1864764
Поділитись на інші сайти

це все зрозуміло. Найменше запотіває кабріолет.... :D

 

Особливо у дощ))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1864855
Поділитись на інші сайти

Особливо у дощ))

Там тент є :)
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1864864
Поділитись на інші сайти

Причина запотевания в дождь к примеру в ланосе  с салонным фильтром ( именно в ланосе именно с фильтром ибо без фильтра такие проблемы не наблюдались) я подозреваю, что кроется в том, что сам салонный фильтр напитывает влагу с окружающей среды а потом очень эффективно отдает эту влагу в салон, иначе я не знаю как охарактеризовать феномен что ланос без салонного фильтра потеет меньше чем с фильтром. А может проблема в том, что с фильтром за счет его некоего сопротивления потоку воздуха происходит более низкая вентиляция салона.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1864918
Поділитись на інші сайти

напишу и я в эту тему, а то кнопка "подписаться на тему толком не работает"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/77783-shkoda-rapid-12-mri/page/30/#findComment-1865188
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.