Перейти до змісту

Самостійна заміна прокладки ГБЦ Сенс


Рекомендовані повідомлення

Пошуком шукав, але майже все стосується Ланоса і його двигуна.

Є проблема з машиною (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

). Прийшов до висновку, що все таки прогоріла прокладка ГБЦ. Сьогодні їздив на 2 СТО, які є внашому невеликому місті і рахуються більш-менш нормальні в плані ремонту. Розказав їм симптоми. Також прийшли до висновку, що прокладка. Але суть не в тому. За заміну прокладки на одній СТО загадали 500-600 грн, в залежності від складності, а на іншій - 800 грн. Ще дзвонив до одного дяді "Васі", то сказав, що якщо Ланос з двигуном від Опель, то замінить за 1000 грн, а якщо Сенс з двигуном від Таврії, то навіть і говорити не хоче. Крім вартості роботи ще і мої прокладки. На СТО по часу загадали 1-2 дні на ремонт і не раніше ніж з наступної неділі. З кумом прийшли до висновку, що будемо робити самі. Він досвід ремонту двигуна має (правда робив двигун ЗІЛа, але суть таж). Та й руки ростуть звідки потрібно. Ключа динамометричного немає. Знайшов в магазині в нас . Вартість 200 грн. Якщо перевести на вартість ремонту, то це менше ніж половина вартості. А так, можливо, ще кому зі знайомих в майбутньому в нагоді стане. Так от хочу уточнити моменти:

1. Знімати головку в зборі чи все ж таки з повним зніманням впускного і випускного колектора?

2. Прокладки міняти тільки головки чи колектора також?

3. Даний динамометричний ключ підійде для цієї роботи чи ні?

4. Можливо ще який специфічний інструмент буде потрібен крім головок і воротка, що само собою розуміється чи якісь прокладки?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/
Поділитись на інші сайти

ообще у нас средняя цена за замену прокладки ГБЦ в районе 400 грн без запчастей.Можно и без динамометрического ключа все делать.На сенсе 8 клапанная голова то там проще,чем на 16 клапаннике.Я делал сам поэтому откручивал коллектор выпускной,а впускной не трогал,снял вместе с головой.По сути ничего сложного там нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584207
Поділитись на інші сайти

Про складність, то я і сам розумію. Якби прийшлося проводити дефектовку запчастин, то без відповідного досвіду справді було б складжно. А по суті сам гемор заключається лише у возні біля того всього. А так прокладку зняв стару, а нову поставив. А маючи хорошу книжку під рукою думаю складностей бути не повинно.

т

Ось іще згадав за болти які кріплять головку до блока. Одні кажуть, що міняти обов'язково, а інші, що і старі можна назад ставити. Так от брати і ставити нові болти чи все ж таки Залишити старі?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584235
Поділитись на інші сайти

Нужен хороший инструментальный шестигранник который вставляется в головку на 10,чтоб не слизало грани болтов.

Коллектора снимать не нужно,штаны отсоединить и хватит,прокладку под штаны новую.

Ключ торцевой с карданчиком и воротком на 12 готовый,я имею в виду не из набора, для откручивания крышки клапанов,и прокладку под нее новую желательно.

Больше проблем я не вспомню,естественно минимальный набор ключей,корытце,шланг для слива тосола.

Если есть чувство меры то динамометрический не обязательно,дальше или вытягиваются болты или слизываются грани.

Главное затягивать в 3 приема по схеме,или если проще то по принцыпу от середины к краям,кагбе разглаживая головку по блоку.

Не забудьте внимательно осмотреть головку на предмет раковин,кривизну не проверите но если есть сомнения то лучше на шлифовку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584238
Поділитись на інші сайти

Пару болтов лучше прикупить чтоб были под рукой,если пойдет что-то не так,а ставить лучше старые.

Новые бывает хуже родных.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584240
Поділитись на інші сайти

Про складність, то я і сам розумію. Якби прийшлося проводити дефектовку запчастин, то без відповідного досвіду справді було б складжно. А по суті сам гемор заключається лише у возні біля того всього. А так прокладку зняв стару, а нову поставив. А маючи хорошу книжку під рукою думаю складностей бути не повинно.

т

Ось іще згадав за болти які кріплять головку до блока. Одні кажуть, що міняти обов'язково, а інші, що і старі можна назад ставити. Так от брати і ставити нові болти чи все ж таки Залишити старі?

если найдёш заводские болты - новые...если "нонейм" - лучше оставь старые...

сложного там вообще ничего нет...немного геморойно - прийдётся повозится с коллекторами...можно снимать только выпускной, но никто не гарантирует что потом нормально его усадиш на старую прокладку (она ведь одна на впускной и выпускной коллектор)...ну и со шпильками выпускного коллектора будь ооочень аккуратен...мне пришлось снимать головку именно из-за лопнувшей шпильки выпускного коллектора

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584246
Поділитись на інші сайти

Еще одна тонкость при сборке,на которую попадаются новички-проверить обязательно отверстия в блоке бод болты на чистоту,если туда попадет масло,тосол то при заворачивании может лопнуть блок,обязательно прочистить.Ну и прочистить хорошо поверхность от старой прокладки,ножом без всяких наждачек.

Удачи!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584261
Поділитись на інші сайти

А по марках прокладок є якісь рекомендації? Я взагалі то на офіційні сервіси Укравто майже не їжджу. Тільки в окремих випадках, коли потрібна гарантія, що запчастина яку беру, є така, яку ставить і завод. Хай вона в них буде дорожче. В даному випадку також думаю, що певне прокладку варто взяти в них так як на базі дуже велики шанс попасти на кооператив з відповідними наслідками.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584266
Поділитись на інші сайти

У тебя-же прогорела та которую поставил завод.

Есть производители и получше,на базаре выберешь ту которая тебе понравится,желательно с нанесенным красным герметиком отделяющим полости,тосола,масла.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584273
Поділитись на інші сайти

болты менять по желанию,у меня была возможность я и поменял на оригинал.

Про маслов отверстиях под болты +много,тряпочкой вымакивай,выдувай компрессором...его там быть не должно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1584301
Поділитись на інші сайти

Сьогодні придбав набір прокладок для ремонту двигуна та динамометричний ключ. Думав взяти ще болти нові, але в наявності виявилось тільки 2. Вирішив, що буду ставити назад завод. Але є два моменти:

1. Глянув на двигун. Спереді 5 болтів видно без проблем. А ззаду заглядав не дуже, але їх не побачив. Якщо знімати головку, як тут пишуть, в зборі без зняття колекторів, як підлізти до болтів ззаду двигуна?

2. В книжці пишуть про затяжку болтів в два етапи з заданим моментом затяжки. Він варіюється, наприклад перший етап, в межах 44,1 - 53,9 Нм. Яке з цих значень брати?. Брати якесь середнє чи можливо спочатку по мінімуму затягнуть з зусиллям 44,1 а потім другий раз з зусиллям 53,9?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1585184
Поділитись на інші сайти

Болты увидишь сняв крышку клапанов,а затягивать нужно в несколько приемов чтобы разгладить головку по блоку,чем больше приемов-тем лучше она ляжет.Лучше 3-4.

Кстати устройство такое что и клапана можно не регулировать после установки головки,в этом +.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1585265
Поділитись на інші сайти

Ок. Дякую за інфо. Завтра ввечері почну.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1585302
Поділитись на інші сайти

Ну що ж. Головку зняв. Справді нестільки тої всьої роботи, як топтання біля неї. Зняв з колекторами. Думав не підніму, але трішки піднатужився і готово. Власне все пройшло без проблем крім одного. Коли відкручував вихлопну від штанів лопнула шпилька. Одна в мене була раніше лопнула коли міняв прокладку, а друга зараз. Завтра прийдеться щось придумувати щоби їх викрутити.

По прокладці. Ось фото прокладки

41bc6595a3fd.jpg

Перший та другий циліндр

c3a1722751b7.jpg

Третій та четвертий циліднр

c6ec03f0009b.jpg

Ось головка (фото знизу)

98c831d4db38.jpg

Я не спец, але порівнюючи з тими фото прогорівших прокладок, що я бачив в інтернеті, то тут явного прогара прокладки немає. Але разом з тим дуже бентежить на першому, другоиу та третьому циліндри, те що основна площа поршня з нагаром, а разом з тим ще й є чисті плями (на фото обведені червоною лінією). Я вже 120 тис. км. їжджу на метані. Якби це був вплив їзди на газі, то, в принципі, поршень мав би бути цілий чистий або й в третьому циліндрі поршень повинен був би мати таку ж саму пляму. Враховуючи те, що постійно спостерігалося підтікання тосолу в районі першого циліндра, то припускаю, що із-за нещільного прилягання прокладки тосол попадав в циліндри. Через те і чисті плями на поршнях. Разом з тим й вихлопні гази йшли в систему охолодження. Через те й тосол душити починало тільки при оборотах в районі від 2500 і вище. Якщо обороти були нижчі, то видно кришка ще справлялася стравлювати трохи наджлишкового тиску. Про нещільне прилягання прокладки, можливо, ще свідчить той факт, що болти як знаходились під кришкою клапанів відкрутилися дуже легко на відміну від болтів, які знаходились спереді двигуна.

Які будуть ваші думки з цього приводу?

P.S. Ну те що потрібно почистити блок під прокладку я розумію. А з поршнів для профілактики нагар здирати чи і так піде?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1585955
Поділитись на інші сайти

Прокладка Victor Reinz стоит. Это хорошая прокладка,но не заводская. Уже кто-то менял. Мне такую же по гарантии ставили. Заводская с красной каёмкой...

Про нещільне прилягання прокладки, можливо, ще свідчить той факт, що болти як знаходились під кришкою клапанів відкрутилися дуже легко на відміну від болтів, які знаходились спереді двигуна.

Які будуть ваші думки з цього приводу?

Установка новой прокладки всё покажет. Что тут гадать... Самое печальное,что может быть,это трещины в головке...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1585989
Поділитись на інші сайти

Скорей всего недотянутые были болты,прокладку можно и заводскую поставить,держит она не хуже чем Victor Reinz,главное правильно затянуть болты,и через несколь сотен км.протянуть опять.

Головку ещё надо по плоскости прилегания к блоку проверить,и болты на вытяжку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586063
Поділитись на інші сайти

Скорей всего недотянутые были болты,прокладку можно и заводскую поставить,держит она не хуже чем Victor Reinz,главное правильно затянуть болты,и через несколь сотен км.протянуть опять.

Головку ещё надо по плоскости прилегания к блоку проверить,и болты на вытяжку.

+1!

berezne возьми металлическую линейку и ребром пройдись вдоль и поперек по плоскости головки и блока - будет видно плоскость прилегания...ну а потом или шлифовка головки или просто новую прокладку и собирать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586068
Поділитись на інші сайти

Вчора до головки прикладав будівельний рівень (під рукою просто нічого не було). Міряв по краях і в середині. По всій площині прилягав рівно до головки. Ну ще блок потрібно глянуть. Зараз хочу завезти голову до зварювальника і спробувати наварити гайку і викрутити обломані шпильки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586093
Поділитись на інші сайти

Поставив головку на двигун. Все зібрав. Запустив. Відразу як крутонув стартером, то з двигуна пішов стук схожий як в сухому підшипнику гримлять кульки. Двигун затроїв, а потім за секунд 15 вирівняла ХХ. Далі машина до повного прогріву працювала нормально. ХХ був стабільний. Після нагріву двигуна пішов дим, схожий як масло вигорає. Де воно там взялося? Двигун прогрівся і завівся вентилятор. Потім я пару раз натис педаль газу. І знову почувся цей стук. Він не постійний, можна пару раз газнути і нічого не буде, а можна раз і він проявиться. Як писав Dueller63 в 12 пості клапана не регулював. Можливо клапана варто відрегулювати? Хотів спробувати проїхатися, але якось страшно. Хто що порадить?

Додано: тільки, що пішов знову завів машину. Газнув пару раз. Знову той стук зявився. Стук із головки. Швидше всього, що клапана.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586253
Поділитись на інші сайти

Проверь подключение датчика детонации,может забыл одеть фишку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586260
Поділитись на інші сайти

Датчик Підключений. В разі чого то ЧЕК горів би.

Додано: перевірив датчик. Відключив датчик детонації. А ЧЕК то не засвітився, що датчик відключений. Зняв фішку і одів її назад. Завів машину і почав прогазовувати спочатку на бензині, а потім на газу. Не стукнуло ніразу. Можливо співпадіння, а можливо й справді датчик коники показує. Може контакту доброго не було чи що?

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586264
Поділитись на інші сайти

Значить все таки датчик детонації парив мозги. 20 хвилин стояв і газував. Ніразу стук не проявився. Газував і ривками, і притискав газ на секунд 15-20. Стуку немає. Буду сподіватися , що все нормально. В понеділок відпишуся чи все гаразд. Дякую всім хто відгукнувся. Особлива подяка Dueller63 за те, що в потрібний момент дав слушну пораду.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586276
Поділитись на інші сайти

Вчора далеко проїхатися не вдалося, але була вилазка в ліс. По трасі кілометрів з 5 їхав під 100. Зупинився в заглінув під капот. Тосол не піниться, бульбашок немає.

По цьому наступне питання. Через скільки часу чи кілометрів пробігу потрібно обтягнути головку знову? Так як скоро планую їхати на море (2500 км. туда і сюда), то хотілося б знати на коли мені призначити цю процедуру.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586958
Поділитись на інші сайти

Я свою после замены прокладки не обтягивал,проехал в районе 10 000 км уже,сухо.Планирую обтянуть на выходных,для самоуспокоения.А так,знакомые говорили что проедешь 2000 и обтяни по новой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586970
Поділитись на інші сайти

Я не обтягивал. Проехал уже после замены 110 000 км. Всё хорошо...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/75898-samostiyna-zamina-prokladki-gbts-sens/#findComment-1586991
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.