Перейти до змісту

Технології Формули 1 в дорожніх авто


Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

84797.jpg

Компания Renault выпустила новый городской электромобиль Twizy Renault Sport F1 с использованием технологии KERS из Формулы 1. Отличительной особенностью новинки, помимо KERS, являются руль, выполненный в стиле Формулы 1, передние и задние антикрылья и слики, взятые от машины Формулы Renault 2.0. Мощность мотора составляет 97 л.с, вес электромобиля – 564 килограмма, максимальная скорость – 110 км/ч.

Жан-Мишель Жалинье, руководитель Renault Sport F1: «Мы всегда говорили, что хотим создать технологию, применимую, как в Формуле 1, так и в дорожных машинах. Надеюсь, эта машина будет вызывать у людей не только улыбки, ведь это очень серьезная разработка.

KERS – сложная технология, для её интеграции в электромобиль пришлось приложить серьезные усилия, однако нам удалось это сделать, добившись огромного прогресса в безопасности и эффективности. Я не уверен, что мы часто будем видеть эту машину на дорогах, но её появление доказывает, что принципы, которые мы используем на гоночных трассах, можно применять и в серийных автомобилях».

Первый публичный показ Twizy Renault Sport F1 состоится на этапе Мировой серии Renault в Арагоне - в ближайший уик-энд. Кроме того, новинку можно будет увидеть на барселонском автосалоне с 9 по 19 мая.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/74463-tehnologii-formuli-1-v-dorozhnih-avto/
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

BMW починає серійне виробництво електромобіля i3 у Лейпцигу. Кузов буде зроблений з вуглеволокна. Для реалізації цього проекту створено спільне підприємство із фірмою, що спеціалізується на карбоні.


"Революця почалася", - гордо проголосив на міжнародному франкфуртському автосалоні IAA шеф з розвитку BMW Герберт Дісс. Цими словами він супроводив у серійне життя нове дітище концерну – автомобіль на електроприводі BMW i3.


Революційним в цьому автомобілі є насамперед кузов: він виконаний не з металу, який є відносно важким матеріалом, а з легкого карбону. Це має компенсувати додаткову вагу акумуляторної батареї, щоб машина могла проїхати достатню відстань на одній зарядці.


Дорогий матеріал, що його використовували досі лише в авіації або "Формулі-1", нарешті прийшов на масовий ринок. Для цього BMW створило спільне підприємство з компанією, що спеціалізується на вуглеволокні – SGL.


Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.


Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/74463-tehnologii-formuli-1-v-dorozhnih-avto/#findComment-1640544
Поділитись на інші сайти

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.