Перейти до змісту

При холодному старті троїть і димить


Рекомендовані повідомлення

Доброго дня.

Бачив, що є подібна сусідня тема, але в мене ще якась халепа з тосолом (я думаю що якось взаємозвязано), тому завів окрему тему.

Коротко по хронології.

Почав текти тосол з-під одного патрубка. Дотягнув - почало слинити в другому місці - дотягнув.

В цей же час замітив, що деколи(рідко) при холодному старті мотор троїть і сам собі підгазовує, то нормальні (високі) обороти, то троїть.

Після 5-10 сек кашляння(провали по оборотах) пропадало і машина грілась в звичному режимі.

Чим на вулиці ставало холодніше , тим ця хірня частіше проявлялась.

На гарячу проблем немає.

Якраз я проїхав 80 тис км і треба було проводити ТО-8 - думаю нехай майстри з цим розберуться.

Спроби пояснити майстру як машина себе веде деколи нахолодну не принесли успіху. Навіть відео зі звуком на телефон записав і показував.

Короче. Майстри подотягували стики з радіатором і сказали, що є підозра , що тече радіатор.

Але сказали, що зразу не будуть розводити мене на новий радіатор, а нехай я трошки поїзджу і воно покаже чи так чи ні.

Одним словом через 2 дні тосол почав слинити знову в іншому місці.

Нічого я кращого не придумав, як купити нову кришку розширювального бачка, долити тосолу і потриндіти 3-5 хв без кришки бачка - тіпа женемо пробку як пише в мурзілці.

Хоча і пічка робить і радіатор стає гарячим.

Після цього тосол почав звалювати через кришку розширювального бачка (через різьбу).

Через якийсь період замітив що в разі хірового(холодного) старту з вихлопної вивалюється купа смердючого диму. Насторожило.

Тобто на даний момент вже майже місяць (може я й дограюся своїм забиванням поїхати на діагностику) маю таку ситуацію.

Ранком/вечером (з дому/додому) хіровий холодний старт - трухає мотором + валить під час трухання смердючо-бензиновий дим.

Після 30-60 сек все стає на місця .

Також ранком/вечером (після приїзду на роботу/приїзд додому) слухаю пару хв, як шипить розширювальний бачок.

Може співпадіння тосол і хіровий старт, але я думаю, що воно якось взаємоповзано.

Any Ideas ?

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/
Поділитись на інші сайти

Есть вариант что резинка на какой-то форсунке слетела и бенз гонит в масло,потому и выхлоп такой.У меня такое было после промывки ворсунок у неопытных спецов.неделю ездил машина тупила и тяга пропадала,а потом бенз начал резко уходить а из выхлопной шёл густой белый вонючий дым.так что как один из вариантов.Про тасол так это наверное у тебя всё время работает малый круг а большой не открывается.Что-то с термостатом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530395
Поділитись на інші сайти

Есть вариант что резинка на какой-то форсунке слетела и бенз гонит в масло,потому и выхлоп такой.У меня такое было после промывки ворсунок у неопытных спецов.неделю ездил машина тупила и тяга пропадала,а потом бенз начал резко уходить а из выхлопной шёл густой белый вонючий дым.так что как один из вариантов.Про тасол так это наверное у тебя всё время работает малый круг а большой не открывается.Что-то с термостатом.

Але вихлоп тільки при старті і короткий час при прогріві.

Розхід вроді нормальний і вроді тяга є і авто не тупить.

По тосолу, якщо працює тільки мале коло, радіатор буде нагріватись?

В мене складається враження, що дим і трухання із-за якоїсь/якихось свічок.

Тільки що пробував заводити авто і собака не трухає і диму немає все гут...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530461
Поділитись на інші сайти

Прокладка "головы". 1000%

Я також би так думав, якщо б :

1. ні з того ні з сього не почав текти тосол через слабкі місця - якщо голова текла б , то весь тосол би вилітав через рюру випердову чи не так?

2. не шипів після їзди розширювальний бачок (після заміни кришки на нову).

Чого б не задвінути таку версію? :)

1. тікає тосол через бачок, бо є десь пробка.

2. поганий холодний старт, бо хтось переливає/не додає повітря в стартову запалювальну суміш?

Ок якщо тече прокладка, то це буде видно по свічках, припустимо ранком перед стартом викручу і гляну стан свічок?

П.С.

Під час читання сервісного мануала відкрив для себе "америку" - що не можна (категорично забороняэться) юзати охолоджувальну рідину в пропорції >60%концентрату і <40% води.

По феншую 50/50. А я (что за наезд?) недавно цілу баньку залив прямо в бачок. Йду курити інструкцію по тосолу.

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530623
Поділитись на інші сайти

Але вихлоп тільки при старті і короткий час при прогріві.

Розхід вроді нормальний і вроді тяга є і авто не тупить.

По тосолу, якщо працює тільки мале коло, радіатор буде нагріватись?

В мене складається враження, що дим і трухання із-за якоїсь/якихось свічок.

Тільки що пробував заводити авто і собака не трухає і диму немає все гут...

[/

Если не открывается большой круг то движок греется.Получается термостат открывается при 80-90 градусах.Если неоткрывается греется движок

Кстатии может и головку блока надо шлифануть

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530635
Поділитись на інші сайти

На счёт крышек расширительного бачка,я крышку вообще не затягиваю и всё гуд,а когда закрывал сильно тоже тосол из патрубков и из-под крышки сочился

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530643
Поділитись на інші сайти

П.С.

Під час читання сервісного мануала відкрив для себе "америку" - що не можна (категорично забороняэться) юзати охолоджувальну рідину в пропорції >60%концентрату і <40% води.

По феншую 50/50. А я (что за наезд?) недавно цілу баньку залив прямо в бачок. Йду курити інструкцію по тосолу.

От я слонь гумовий.

Я доливав тупо концентрат нерозбавлений в систему (хоча на сервісі переконували що нічого страшного якщо залити просто концентрат).

Хоча навіть на лейбі банки написано розбавляти 1 до 1 при -40.

Міг я цим поламати систему охолодження?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530702
Поділитись на інші сайти

Мнение в интернетах разделилось. Есть два фактора.

Певый состоит в том, что температура замерзания неразбавленного концентрата около -13 - это не страшно, он не увеличивается в объеме камнем и не рвет ничего, быстро после пуска нагревается и начинает циркулировать.

Так что это - не повод кричать "караул".

А вот собственно второй - основной, и по нему мнения разделились. Заключается в том, что концентрат агрессивнее готовой разбавленной жидкости и содержит около 3-5 % воды изначально, а рассчитан на намного большее количество.

И вот тут одни клянутся, что ездят на чистом концентрате годами, у других на несколько литров концентрата плеснут 1 литр воды, и всё в полном порядке, а кто-то так же клянется, что "видел машину, куда залили концентрат, так все-все резинки потекли, просто жуть, всё менять пришлось, даже коврик водительский проело аж до дыр."

Где больше правды - мы не узнаем, так что для начала определиться с клапаном в крышке, разбавить, как положено, ну и обдумать вариант с изучением прокладок и уплотнений, тем более есть "смердючий дым".

П.С. сейчас потеплело, и все "холодные" проблемы могли уйти отдыхать до поздней осени. Можно расценивать как передышку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530825
Поділитись на інші сайти

всё менять пришлось, даже коврик водительский проело аж до дыр."

:lol:

П.С. сейчас потеплело, и все "холодные" проблемы могли уйти отдыхать до поздней осени. Можно расценивать как передышку.

Так воно і виходить.

Сьогодні при ранковому старті знову диму не було.

Спробую на вихідних злити тосол і залити його наново, може справді десь пробка.

І спробую розбратись з кришкою бачка.

А дальше по ситуації...

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1530942
Поділитись на інші сайти

мое имхо сопливит прокладка головы.из-за этого создаеться давление в системе ОЖ вот она и лезет где найдет место.может на холодную после простоя открутить свечи и крутануть стартером .ож может из какого то цилиндра и покажеться.!!!!на улице потеплело, двиг не так переохлаждаеться чем в мороз, может из-за этого проблема и ушла.но на всякий протянуть голову стоит...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531283
Поділитись на інші сайти

мое имхо сопливит прокладка головы.из-за этого создаеться давление в системе ОЖ вот она и лезет где найдет место.может на холодную после простоя открутить свечи и крутануть стартером .ож может из какого то цилиндра и покажеться.!!!!на улице потеплело, двиг не так переохлаждаеться чем в мороз, может из-за этого проблема и ушла.но на всякий протянуть голову стоит...

Щось я не зовсім зрозумів.

Якщо сопливить прокладка(тобто в циліндри протікає тосол), то чому росте тиск в системі охолодження? Вихлопні гази створюють тиск в системі охолодження?

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531297
Поділитись на інші сайти

Совершенно верно. В прокладке появился свищ, поэтому в сист. охл создается избыт. давление. Т.к. плотно закручена крышка расш. бачка, то ОЖ ищет место выхода в других местах.

По поводу вони бенза в глушаке. В одном из цилиндров упало давление. Свеча тухнет- вот и троит, а топливо продолжает впрыскиваться и попадает в сист.выпуска- вот и воняет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531307
Поділитись на інші сайти

Ларс, земляк, привет!

Идеи такие:

1. Новая пробка - говно! Зайди в магазин "Виталий" на Головной и попроси пробку на Опель (год назад стояла 18 грн.). Я прошел эпопею с пробками, а эту поставил и закрыл вопрос.

2. Плотность тосола в системе сейчас? Аэрометр имеешь? Померяй! (на холодный тосол). Если больше чем -40 град, то разводи водой. И, к стати, если больше -40, то есть маза, что он прохавал прокладку ГБЦ.

3. Выкрути свечи и проверь насколько они одинаково выглядят.

4. А как уровень масла? Не растёт? Бо если растёт - то это за счёт попадания тосола.

5. Как компрессия на холодную?

ЗЫ: Если тосол не течет вовнутрь мотора, то это еще не всё, бо он может течь наружу и успешно выкипать на выпускном коллекторе (у меня это было) - отсюда и шипение после того как заглушил мотор.

ЗЫЗЫ: Если что, пиши в ЛС, дам координаты своего моториста - мужик шарящий именно по ланосам, раньше был мотористом на "браво-захид", теперь на себя работает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531318
Поділитись на інші сайти

Дякую за поради.

Але сьогодні ранком знову жжжжж, трішки почало трухати, виліз з авто , глянув назад , і з вихлопної вискочила хмара білого, як сніг диму і за 2-3 сек все нормально.

Все-таки напевно прокладка.

Я собі так думаю, що коли глушу мотор, тиск із системи охолодження частково знижується через кришку, частина тисне разом з тосолом в циліндр. І при наступному холодному старті цей коктейль із вихлопу, незгорівшого бензину і тосолу вилітає через трубу у вигляді гарного білосніжного диму...

Треба напевно їхати до спеціаліста.

Тому в звязку з цим 2 питання:

1. На одометрі 88 тис., можна з цією халепою доїхати до 90 тис., щоб зразу пройти ТО-9 ?

Причина - чисто моя жадність, щоб 2 рази на СТО не їздити, тим більше, що вроді на ТО-9 міняється помпа і натяжний. Доречі прокладку міняли на 30 тис., оскільки заводська потекла на 15 тис. про причині недокрученості болтів на голові. Тобто замінена прокладка виходила 50 тис. і вмерла, а бо я її убив.

2. Я приїду на СТО з гарячим мотором - тобто не зможу показати проблему. Нормальний спеціаліст зашарить де проблема без вскриття голови?

П.С.

Чого я так слинюсь, бо машина ДУЖЕ потрібна кожен день. Хочеться машину віддати зранку і вечером вже дирчати додому.

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531826
Поділитись на інші сайти

Можно в одно прекрасное утро получить гидроудар,когда за ночь в цилиндр натечет тосола больше чем объем камеры сгорания.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531837
Поділитись на інші сайти

Можно в одно прекрасное утро получить гидроудар,когда за ночь в цилиндр натечет тосола больше чем объем камеры сгорания.

Ясно. Так собі і думав.

Як кажуть всі проблеми від жадності і зависті.

Хоча зависть - різновид жадності.

Йду домовлятись про ремонт.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531844
Поділитись на інші сайти

Ненене! Ролик с ремнём ГРМ меняютя на 60 тысяч (по книге), помпа же меняется при второй замене ремня и ролика - 120 тыс (опять же по книге). В реале у меня 83 тысячи и стоит еще родной стоковый ролик, но ремень уже естественно сменил. Потому я бы на твоём месте не трогал рабочую помпу.

Этот мой моторист мне именно так и менял прокладку: утром начал, вечером (а точнее в 23-30, бо были немного форс-мажоры) закончил. Но это естественно нужно договариваться наперёд.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531847
Поділитись на інші сайти

Ненене! Ролик с ремнём ГРМ меняютя на 60 тысяч (по книге), помпа же меняется при второй замене ремня и ролика - 120 тыс (опять же по книге).

Точно. Так і є. Щось я провтикав.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531853
Поділитись на інші сайти

Когда заводиш-белый дым это тосол,если поставить бумажку напротив выхлопной на нее набросает тосола.А сделать химанализ по культурному не знаю,только по народному-языком лизнуть,тосол сладковатый. :tong:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531859
Поділитись на інші сайти

наверно если лизнуть врятли оно сладковато будет.а конденсат, а пары бенза, ниче себе коктейль :lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1531935
Поділитись на інші сайти

Всім привіт знову.

Все таки загризло мене вчора полізти до авто, замість того щоб дивитись Челсі-Рубін.

1. Рівень масла.

Я читав заводську мурзілку там було сказано, що ланосовський 1,5 жере вагон масла.

Хз. Вроді ніколи не бачив щоб рівень падав сильно. І зараз рівень практично такий як був одразу після заміни масла.

Рівень масла

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Фактично рівень масла на символі 0.

2. Свічки запалювання. Судіть по фото. Викручені після 3 годинного простою по приїзді додому вечером.

№1

№2

№3

№4

3. Після фоткання свічок я поставити їх назад, долив дистильованої води до рівня і послухайте який звук видає бачок - такий звук як червяк точить дерево.

Після цього я завів авто і чути як шипить бачок.

4. Ну і власне ранковий старт - прошу пробачення за перевернуте відео вверх ногами.

Доречі

Така ситуація постійно, бо живу біля річки (100м) і дуже висока вологість(особливо ранком).

Ось такі пироги...

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1532869
Поділитись на інші сайти

Свеча №1 залитая. Вопрос - чем? Остальные свечи с белым нагаром. Это тоже может быть антифриз, а может и нет..

Отличный холодный старт. У меня такой же мотор с таким же пробегом, стартует аналогично.

И уровень масла такой же держится от замены до замены.

Мне кажется, что повода для беспокойства особо нет (ИМХО), жалко вскрывать мотор, который нормально работает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1532936
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всім знову привіт.

Як передбачав однофорумчанин Tryny - 100% прокладка голови.

Все дуже просто.

В районі 4-го циліндра була пробита прокладка, всі гази, що проривались через дирку виходили через кришку бачка ОЖ.

При стоянці тосол слинив в 4-ий циліндр і потрошки заливав свічку.

Відповідно при старті авто троїло і коли 4-та свічка включалась в роботу,

то мотор починав нормально працювати, але при включенні 4-ї свічки вивалювалась порція димяри з труби.

Питав майстра чим могла закінчитись така їзда - відповів що рано чи пізно гідроударом і купою грошей на ремонт.

На питання чому прогоріла прокладка за 60000 км, сказав що дурити не буде , бо не знає.

Може хірова прокладка, може бензин, може хз що. Явно не видно.

Короче купа грошей але вроді вже все ок.

Надіюсь можливо ця тема комусь допоможе в майбутньому.

Всім дякую за допомогу.

Тему можна закривати.

Змінено користувачем lars_145
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/73506-pri-holodnomu-starti-troit-i-dimit/#findComment-1543691
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.