Перейти до змісту

Формула-1 сезон 2013


Рекомендовані повідомлення

Минулого року максимальна швидкість РедБул завжди стабільно була нижчою на 10-15км/год ніж у багатьох інших команд (напр. Мерседес, ФорсІндія, HRT), але ж коло проходили вони(РБ) в цілому набагато швидше. Зазначена Вами швидкість, це лише швидкість в кінці прямої старт-фініш перед гальмуванням. Воно допомагає лише оборонятись від атак з застосуванням DRS.

Я не утверждаю, что только скорость решает все. Есть трассы, где основную роль играет скорость, есть где резина, есть где пилотаж, если бы все трассы были скоростными, ферарри не слазили бы с первых мест ))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1562920
Поділитись на інші сайти

...... если бы все трассы были скоростными, ферарри не слазили бы с первых мест ))

Може й так, але в попередніх сезонах по максимальній швидкості Феррарі була далеко не першою, а на найбільш швидкісній трасі в Монці вони вигравали лише в 2010 і раніше аж в 2004 році. Найбільшу швидкість сьогодні (в цьому сезоні) розвиває болід однієї з найповільніших команд - Маруся.

Яскравий приклад, ГП Італії Монца 2011:

Стаття1:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Тут є порівняння швидкостей різних болідів в кваліфікації, де РБ Феттеля по цьому показнику один з найповільніших.

Стаття2:

А тут читаєм по кругах, як Феттель з найповільнішим (по максималці) болідом виграв гонку на найшвидкіснішій трасі в календарі.

В попередній гонці у Алонсо не працював ДРС, він практично не міг обганяти на прямій, але збільшивши притискну силу він обганяв в поворотах, просто не було іншого виходу, щоб прорватись з кінця.

Змінено користувачем petronik
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1563037
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, абсолютно вірно. Максимальна швидкість є однією з багатьох умов перемоги і далеко не найголовніша. Значно важливішими є динаміка розгону, гальмування, швидкість в поворотах.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1563044
Поділитись на інші сайти

Продовження теми про максимальну швидкість боліда і результати в гонці і кваліфікації. Останній ГП Іспанії 2013.

З офіційного сайту ФІА маємо таку статистику саме по максимальній швидкості в кваліфікації:

gallery_11883_4413_83704.jpg

В цій таблиці правий крайній стовпчик показує час, коли було встановлено даний результат.

І що ми бачимо? А те, що переможець кваліфікації Ніко Росберг, по максимальній швидкості показав лише 15-й результат!!!

А коли він досяг такої швидкості? З правого стовпчика видно, що це було ще в першій сесії кваліфікації... А в третій, коли він показав найкращий результат проходження кола, його максимальна швидкість була ще нижчою! Це на свіжій гумі, яка в кваліфікації використовується лише для 2-3 кіл. По цим результатам чітко видно, що максимальна швидкість боліду не має АБСОЛЮТНО ніякого відношення до швидкості проходження кола, інакше б Маруся з Бьянкі уже давно приїхали в очках :). А як же Феттель тоді піднявся на третю сходинку з третьою з кінця максималкою? Відповідь проста: більша притискна сила не дає розвинути високу швидкість на прямих, проте дає можливість значно швидше проходити швидкісні повороти, на яких якраз і відіграється більшість часу.

І ще одна табличка, з максимальними швидкостями в гонці:

gallery_11883_4413_56005.jpg

Алонсо розвинув максимальну швидкість аж 319км/год, але ще на початку гонки, коли уже ДРС дозволили і він мав можливість сліп-стрімом йти за суперниками. Чому ТороРосо з Вернем і Ріккардо не піднялись на подіум, при максималці 2й і 4й результати? Чому Макларен так погано виступив в гонці з 3м і 5м результатом по максималці? А як Феттель з Веббером приїхали в очках з найнижчою серед усіх пілотів максималкою? Відповідь одна - максимальна швидкість не має ніякого відношення до часу за який проходиться коло.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1563171
Поділитись на інші сайти

На первых двух сессиях они катаются с минимально возможным кол-вом топлива,а на третью заправляются по полной,литров 200-отсюда и разница во времени.

После 3 части квалификации-закрытый парк.

А насчет настроек антикрыльев все верно,нужно угадать золотую середину.

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1563178
Поділитись на інші сайти

На первых двух сессиях они катаются с минимально возможным кол-вом топлива,а на третью заправляются по полной,литров 200-отсюда и разница во времени.

Давно вже відмінили це правило.

Багато кого цікавлять проблеми Мерседес. Команда заявляє,що проблема не в боліді і котрий рік підряд ми спостерігаємо одну й ту ж картину: на дистанції боліди Мерседес пропускають суперників одного за одним. Ось що з цього приводу думає Джеймс Ален.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Начиная с тренировок, команда знала о сильной деградации резины, но, тем не менее, избрала для Росберга тактику трех пит-стопов, и в итоге ему пришлось беречь шины, как и Феттель, задаваясь вопросом, можно ли было добиться большего, если сразу сделать ставку на четыре остановки в боксах?

В его случае, вероятно, ответ будет отрицательным, и дело тут не в тактике. Эксперты полагают, что у шасси Mercedes особая геометрия подвески, что приводит к перегреву шин и, следовательно, сказывается на скорости на длинных сериях кругов. И это им все равно помешало бы, раздели они гонку на пять отрезков, а не на четыре. Зато гарантировано потеряли бы лишних 20 секунд на дополнительном пит-стопе. Так что планы стратегов команды упираются в особенности машины.

Исправить подобные вещи не так просто: в тормозной системе и в районе задних колес находится ряд устройств, которые позволяют сдерживать температуры в определенных пределах, но обуздать такие скачки температур, как на Mercedes, не получается. В случае с этой командой, проблема повторяется на всех трассах, где шины испытывают высокие нагрузки, в том числе, в Барселоне.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1563782
Поділитись на інші сайти

Для тих хто не слідкує за ситуацією новина:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Інтрига продовжується і в 2014 і в 2014.

Ну і цікавий :

В 2011-м Феттель выиграл Гран При Испании – тогда он тоже провёл гонку с четырьмя пит-стопами, а всего их было 77, но в тот момент никто в Red Bull Racing не жаловался на резину. В этом году команда серьёзно критикует шины, Red Bull Racing удалось внедрить в общественное сознание мысль о том, что эти проблемы касаются всех машин. На самом деле, если вы взглянете на статистику, в этом году ситуация почти не отличается от прошлых лет работы Pirelli в Формуле 1 и даже от того, что было при Bridgestone в 2010-м.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1565840
Поділитись на інші сайти

399   0

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1568825
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, та да, негарно виходить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1568864
Поділитись на інші сайти

Да, их можно понять- оставьте плохие шины, а то на хороших все от нас уедут... :joking:

В формуле ещё небыло таких отвратительных шин, какие дала Пирелли. Мало мальски мощьная машина рвёт их как тузик тряпку... А для отстающих слабых машин это самое то... :popcorn:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1568971
Поділитись на інші сайти

Кстати где-то читал, что Пирелли тестирует свои шины для Ф1 на болиде рено образца 2010 года. :shock: Неудивительно что на болидах 2013 года она не ходит... :wacko:

Змінено користувачем igmar05
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1569057
Поділитись на інші сайти

399   0

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я считаю, что они правы. Нельзя менять регламент по ходу сезона. Все признают, что в гонке ключевую роль играет то, как деликатно болит расходует резину. Но перед сезоном все были в равных условиях.И нельзя менять регламент по причине того, что кому-то не удалось адаптироваться к этой резине (и пофиг, что таких - большинство). Это значит, что они плохо работали над этим. Значит, есть более грамотные инженеры, которые нашли верный подход. Регламент если менять, то только с подписями всех команд под этим. Всегда выигрывали чемпионат, когда что-то делали лучше других. И пусть в этом году это будет работа с резиной. К тому же, изменения регламента по ходу сезона - это доп. затраты для всех команд. А как же борьба за сокращение расходов?

Змінено користувачем Доброумышленник
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1569060
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, повністю підтримую. Трохи дико виглядає, коли на трасі не було ніяких зіткнень під час тренувань, а з гуми злітає верхній шар аж до корду... і не в однієї команди, а Піреллі розказує про вплив зовнішніх чинників. Прочитавши аналізи від різних спеціалістів і переглянувши статистику - пересвідчуєшся, що кількість зупинок в боксах майже не зросла. А у коліс, дійсно, останнім часом частіше руйнується верхній шар ніж повністю шина і у гонщика є можливість доїхати до заміни коліс. Чітко видно, що деякі команди та пілоти вже розібрались з роботою гуми і успішно можуть її використовувати в атакуючому стилі. Неспортивно було б посеред сезону змінювати характеристики.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1569079
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, , абсолютно згоден!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1569085
Поділитись на інші сайти

По поводу регламента, руководство Ф1 всегда не особо считалась с мнением команд. Для них зрелищность главное... :crazy: Сейчас поменяют состав шин, и опять появяться зрелища, потому как не понятно, кто на них поедет, а кто нет. :popcorn:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1569088
Поділитись на інші сайти

Пока всё идёт по плану! Нико - так держать!:yes::yahoo::bravo::energy:

Змінено користувачем igmar05
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571172
Поділитись на інші сайти

Пока всё идёт по плану! Нико - так держать!:yes::yahoo::bravo::energy:

Який Ніко? Хто з них? ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571195
Поділитись на інші сайти

Нико Росберг! Обе практики лучшее время!

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем igmar05
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571201
Поділитись на інші сайти

Нико Росберг! Обе практики лучшее время!

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Я пожартував, сам слідкую за практикою. Просто в довгому списку пілотів, за кого я вболіваю, теж присутній Ніко, але Хюлкенберг. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571234
Поділитись на інші сайти

Этот сезон итак довольно зрелищный, зачем что-то менять??

Пока всё идёт по плану! Нико - так держать!:yes::yahoo::bravo::energy:

В Испании тоже всё было "по плану", но потом все стало на свои места))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571358
Поділитись на інші сайти

Монако это не Испания. Тут если правильно ехать, то никто тебя не объедет...)))

Змінено користувачем igmar05
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571599
Поділитись на інші сайти

Монако это не Испания. Тут если правильно ехать, то никто тебя не объедет...)))

Дождемся квалификации :energy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571606
Поділитись на інші сайти

Щось мені підказує, що в кваліфікації мерси і РБ будуть на висоті. РБ, знаючи, що не зможуть обігнати мерс в кваліфікації, намагаються налаштувати болід, щоб обійти їх в гонці. А в квалі РБ завжди краще ніж феррарі і на цій трасі в гонці їм буде легко обійти мерс і захиститись від феррарі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1571652
Поділитись на інші сайти

Дождемся квалификации :energy:

Дождались. Тяжелая была. Почему не радуемся? :beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1572395
Поділитись на інші сайти

Гран-Прі Монако. Кваліфікація

Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps

1 9 Nico Rosberg Mercedes 1:24.620 1:16.135 1:13.876 31

2 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:23.779 1:16.265 1:13.967 31

3 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:24.243 1:15.988 1:13.980 29

4 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:25.352 1:17.322 1:14.181 30

5 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:25.835 1:16.040 1:14.822 31

6 3 Fernando Alonso Ferrari 1:23.712 1:16.510 1:14.824 32

7 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:24.682 1:17.748 1:15.138 31

8 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:25.108 1:17.261 1:15.383 29

9 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:23.744 1:17.420 1:15.647 29

10 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:23.699 1:17.623 1:15.703 29

11 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:25.547 1:18.331 22

12 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:24.852 1:18.344 23

13 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:23.738 1:18.603 13

14 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:24.681 1:19.077 22

15 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1:26.095 1:19.408 21

16 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:23.452 1:21.688 22

17 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:26.322 14

18 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:26.633 13

19 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:26.917 12

20 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:27.303 13

DNQ 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth No time 1

DNQ 4 Felipe Massa Ferrari No time 0

Q1 107% Time 1:29.293

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/71366-formula-1-sezon-2013/page/7/#findComment-1572413
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.