Перейти до змісту

Изменения в законодательстве, касающиеся ОТВЕТСТВЕННОСТИ, РАЗМЕРОВ ШТРАФОВ


Рекомендовані повідомлення

Какая-то странная закономерность... штрафы ростут с повышением цен на топливо :roll:

Порядка все ровно не будет, у нас менталитет такой пока не нарушишь, ночью спать спокойно не будешь :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-144479
Поділитись на інші сайти

а кто в курсе, утвердили ли новые цены на нарушения?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-144508
Поділитись на інші сайти

Это ещё что... позавчера ехал с товарисчем, в Виницкой области, останавливают гайцы - пишут протокол проезд на жёлтый свет светофора, хотя проехали на зелёный :shock: ответ тот-же доказывайте в суде. хорошо что хоть свидетели были. хотя почему теперь нада чтото доказывать ? почему теперь ГАИ в наглую так разводит???

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-144511
Поділитись на інші сайти

Штрафы поднимут, а ГАИ получит возможность выписывать их на месте нарушения ПДД

Верхованая рада в первом чтении приняла Закон «О внесении изменений к некоторым законодательным актам Украины о усовершенствовании регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения».

Законопроектом (регистр. Номер 1061-5), поданным Президентом Украины, предлагается увеличить размер штрафов в среднем до 85-100 гривен (сегодня – 1-17 грн). Большинство штрафов будут выписываться инспекторами ГАИ, кроме того, начнется учет штрафных баллов за нарушения. Планируется также узаконить видео- и аудиофиксацию дорожных происшествий в качестве доказательства нарушений.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-147318
Поділитись на інші сайти

Это трындец. "Вы нарушили" и ниибёт. Либо 50грн на лапу или штраф на 200грн. Так получается?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-147357
Поділитись на інші сайти

1,8 тис   2

Да.

Демократия в стране. Хочешь - 100 на лапу, не хочешь - 200 штраф. Выбирай.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-147464
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   0

КОМЕНТАР

Проект Закону України "Про внесення змін деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" від 11 січня 2008 року за N 1061-5, внесений Президентом України (перше читання)

Історія питання

Основними нормативними актами, які стосуються безпеки дорожнього руху в Україні, є:

- Кодекс України про адміністративні правопорушення (далі - Кодекс) був прийнятий у 1984 році. Його завданням є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, поваги до прав, честі і гідності громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов'язків, відповідальності перед суспільством;

- Закон України "Про дорожній рух" (надалі - Закон) від 30 червня 1993 року визначає правові та соціальні основи дорожнього руху з метою захисту життя та здоров'я громадян, створення безпечних і комфортних умов для учасників руху та охорони навколишнього природного середовища.

На сьогодні на розгляді в Верховній Раді України знаходяться шість законопроектів, внесених як народними депутатами України, так і Президентом України, які вносять зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших нормативних актів, з метою посилення відповідальності за порушення правил експлуатації та керування транспортними засобами (за порушення правил дорожнього руху).

Сутність

Проектом пропонується внести зміни до низки нормативних актів України. Основна частина змін проектом вноситься до Кодексу. Головним нововведенням проекту є втілення на рівні законопроекту системи нарахування штрафних балів за порушення дорожнього руху, як додаткового адміністративного стягнення. За кожне порушення встановлюється певна кількість штрафних балів, які нараховуються порушнику. Якщо протягом року з дня вчинення адміністративного правопорушення сума нарахованих особі, яка має право керувати транспортним засобом, штрафних балів становитиме менше тридцяти у день закінчення річного терміну з дня вчинення відповідного адміністративного правопорушення (правопорушень), штрафні бали, нараховані за це адміністративне правопорушення, вважаються погашеними.

Відомості про нараховані штрафні бали вносяться працівниками Державної автомобільної інспекції до автоматизованої інформаційної системи обліку адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху та талон до посвідчення водія. Суд, який прийняв рішення про накладення адміністративного стягнення у виді штрафу та нарахування штрафних балів, зобов'язаний у п'ятиденний строк повідомити підрозділу Державної автомобільної інспекції за місцем проживання чи перебування правопорушника про нараховані штрафні бали. Особа, якій при нарахуванні штрафних балів відповідні відомості не були внесені в талон до посвідчення водія, зобов'язана в місячний строк з часу оголошення чи вручення постанови про накладення адміністративного стягнення звернутися до підрозділу Державної автомобільної інспекції за місцем свого проживання чи перебування для внесення до автоматизованої інформаційної системи обліку адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху та у талон до посвідчення водія. У разі добровільної сплати штрафу в визначений Кодексом строк, до підрозділу Державної автомобільної інспекції за місцем проживання чи перебування особи, на яку було накладено стягнення, пред'являється відповідна квитанція, про що працівниками Державної автомобільної інспекції робиться відповідна відмітка в талоні до посвідчення водія, та скасовуються два штрафні бали.

Також в Кодекс вносяться зміни:

- які посилюють відповідальність за всі правопорушення, пов'язані з безпекою дорожнього руху, шляхом встановлення більших за розміром штрафних санкцій (в середньому, штрафні санкції збільшені в п'ять і більше разів);

- збільшують перелік правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху, за які стягнення накладатимуться посадовими особами ДАІ, які мають спеціальні звання;

- надають право працівникам міліції тимчасово вилучати посвідчення водія (до прийняття рішення судом) у тих випадках, коли Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено позбавлення права керування транспортними засобами (Кодекс доповнюється новою статтею 265-1 "Тимчасове вилучення посвідчення водія і затримання транспортних засобів");

- передбачають впровадження та використання приладів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень для формування доказової бази порушень у сфері безпеки дорожнього руху.

Також проектом вносяться зміни до Закону України "Про дорожній рух", які також направлені на підвищення безпеки дорожнього руху. Так, Закон доповнюється новою статтею щодо компетенції ДАІ в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, викладаються в новій редакції статті 15 "Основні положення допуску до керування механічними транспортними засобами", 20 "Навчання різних груп населення дорожньому руху", 27 "Організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах", 28 "організація руху велосипедистів, гужового транспорту та прогону тварин", 34 "Реєстрація та облік механічних транспортних засобів", 37 "Підстави для заборони експлуатації механічних транспортних засобів" тощо.

В Закон України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" вносяться зміни, відповідно до яких контроль за наявністю договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів здійснюється:

- Державтоінспекцією МВС України - під час проведення державного технічного огляду, реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, а також при оформленні порушень Правил дорожнього руху та матеріалів дорожньо-транспортних пригод;

- органами Державної прикордонної служби України - під час перетинання транспортними засобами державного кордону.

Також проектом вносяться відповідні зміни, які також спрямовані на підвищення безпеки дорожнього руху, до Законів України "Про міліцію", "Про автомобільний транспорт", "Про автомобільні дороги", "Про перевезення небезпечних вантажів", "Про рекламу".

В проекті вказано, що у разі набуття ним чинності, як законом, він стає чинним через місяць з дня його опублікування

Позитив

В цілому, проект направлений на встановлення умов для покращення безпеки дорожнього руху та значне посилення відповідальності за порушення в сфері безпеки дорожнього руху шляхом збільшення розміру санкцій за правопорушення в цій сфері, що буде сприяти підвищенню відповідальності водіїв під час керування транспортним засобом, та зменшенню кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків.

Зауваження

Слід вказати, що незважаючи на значне підвищення розміру штрафних санкцій, у деяких випадках вони все ж таки залишаються достатньо низькими, щоб порушники могли їх ігнорувати та продовжувати порушувати Правила дорожнього руху (так наприклад, за порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів проектом встановлено штраф у розмірі всього 68 - 85 гривень, що хоча й вище існуючого розміру в 17 - 34 гривні, але все рівно замало).

В той же час, за деякі інші правопорушення (наприклад, за порушення порядку встановлення і використання на транспортних засобах спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв) встановлюються штрафні санкції, які перевищують розміри штрафів за кримінальним законодавством.

Проект вказує про накладення штрафів на "фізичних осіб - суб'єктів господарської діяльності", але чинне законодавство називає цих осіб "фізичні особи - підприємці" (Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців").

Віднесення законопроектом до підвідомчості органів внутрішніх справ (ДАІ) розгляду більшості адміністративних справ про порушення правил дорожнього руху не зовсім відповідає Конституції України. Згідно статті 6 Конституції України державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються (стаття 124 Конституції України). А Державна автомобільна інспекція (ДАІ) є складовою частиною системи Міністерства внутрішніх справ (стаття 7 Закону України "Про міліцію"), яке є органом виконавчої влади.

____________

 

Коментар підготовлено Інститутом проблем законодавства ім. Ярослава Мудрого.

 

Мля... Весёленькие изменения... :evil: Проэкт мона полностью посмареть в инете...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148549
Поділитись на інші сайти

Так рада его приняла или отправила на доработку? Или вообще не рассматривала?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148552
Поділитись на інші сайти

Так рада его приняла или отправила на доработку? Или вообще не рассматривала?

Пока даже не рассматривала... :roll:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148555
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   0

Рассмотрела и приняла за основу для последующих рассмотрений в ПЕРВОМ чтении 21 марта 2008 года... :evil: (осталось первое и второе чтение, плюс подпись Президента и после спустя месяц вступают в силу)...

Другие сморел подання депутатов, там вообще без слёз нельзя читать... :P

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148556
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   0

Ссори 20-го приняла в Первом чтении... :oops:

КАРТА ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЕКТУ

ПРОЕКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ

від 11.01.2008 р. N 1061-5

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху

Суб'єкт законодавчої ініціативи: Президент України

Автор законодавчої ініціативи: В. А. Ющенко

Відповідальний комітет: Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності

Голова комітету: В. Швець

Проходження проекту за стадіями

 

Стадія проходження

 Дата

Коментар

 

Одержаний ВР України 

11.01.2008

 Надано Інститутом ім. Я. Мудрого 

 

Прийнятий за основу

20.03.2008

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148560
Поділитись на інші сайти

Теперь сотрудникам ГАИ всего-то надо будет к этой таблице баллов сделать свою таблицу взяток ! :roll: И все останется на месте , просто взятки будут более разнообразными! Вон вчера Мерин AMG летев по рельсам , вспомнил , что ему направо , подрезал оба ряда на скорости 60-70 км/ч. и улетел в переулок ! Это при том , что наряд ГАИ стоял перед переулком куда тот нырнул , то есть все произошло в 10-12 метрах от них и что !? Сотрудник ГАИ отвернулся , вроде не заметил ! А на мои жесты через лобовое стекло :" мол , че за нах"? , ехидно улыбнулся ! НУ да , правильно , а вдруг там кто-то кто знаком с "большим" начальством или депутат ! :evil: В анус все эти наши законы , наш главный закон - " беззаконие" , на всех кодексах это слово нужно сделать заглавным!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148579
Поділитись на інші сайти

Да ну их в топку эти их законопроекты, последнее время езда в Украине напоминает лотерею: "Не везет! Не садись за руль! Сел не за руль бентли уворачивайся!".

Пока в головах масс не подвернется мысль, я не нарушу может и другой не нарушит будет беззаконие.

Ублюдки которым все по хер, уйдут в небытие, жаль что они потянут за собой таких как я.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148589
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   0

Для того кому лень в инете ковыряться: :lol:

"Стаття 271. Нарахування штрафних балів

Нарахування штрафних балів у випадках, передбачених цим Кодексом, застосовується до осіб, які мають право керування транспортними засобами.

Порядок нарахування та обліку штрафних балів установлюється цим Кодексом";

5) частину другу статті 30 доповнити словами "або якщо особі протягом року були нараховані тридцять або більше штрафних балів";

6) у статті 38:

частину першу доповнити словами "за винятком випадків, коли справи про адміністративне правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді)";

доповнити статтю після частини першої новою частиною такого змісту:

"Якщо справа про адміністративне правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомча суду (судді), стягнення може бути накладене не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення".

У зв'язку з цим частину другу вважати частиною третьою;

доповнити статтю частиною такого змісту:

"Перебіг строків накладення адміністративного стягнення зупиняється, якщо для отримання рішення у справі про адміністративне правопорушення необхідно провести експертне дослідження, на час проведення такого дослідження";

7) доповнити Кодекс статтею 391 такого змісту:

"Стаття 391. Погашення нарахованих штрафних балів

Якщо протягом року з дня вчинення адміністративного правопорушення сума нарахованих особі, яка має право керувати транспортним засобом, штрафних балів становитиме менше тридцяти у день закінчення річного терміну з дня вчинення відповідного адміністративного правопорушення (правопорушень) штрафні бали, нараховані за це адміністративне правопорушення, вважаються погашеними";

8) абзац другий статті 80 викласти в такій редакції:

"тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб, фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

9) в абзаці другому статті 81:

слова "від одного до трьох" замінити словами "від трьох до п'яти";

доповнити абзац словами "та нарахування п'яти штрафних балів";

10) статтю 121 викласти в такій редакції:

"Стаття 121.Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами

Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності робочої гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) або не укомплектовані відповідно до призначення, чи з іншими технічними несправностями, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, -

тягне за собою накладення штрафу від чотирьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування п'яти штрафних балів.[/u][/i]

Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами -

тягне за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування двох штрафних балів.

Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими або не перереєстрованими в установленому порядку, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами чи забрудненим, перевернутим чи не освітленим, або якщо у водія вилучено в установленому порядку талон про проходження державного технічного огляду, -

тягне за собою накладення штрафу від шести до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування семи штрафних балів.

Під транспортними засобами у статтях 121 - 1281, частинах першій і другій статті 129, частинах першій і другій статті 130, статтях 132 і 140, 266 слід розуміти всі види автомобілів, тракторів та інших самохідних машин, трамваїв і тролейбусів, а також мотоцикли та інші механічні транспортні засоби";

11) у статті 1211:

у частині першій:

в абзаці першому слова "номери агрегатів" замінити словами "ідентифікаційні номери складових частин", доповнити абзац словами "знищені чи підроблені";

абзац другий викласти в такій редакції:

"тягне за собою накладення штрафу від чотирьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування восьми штрафних балів";

частину другу виключити;

"Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення людей чи вантажів, буксирування механічних транспортних засобів, зупинки, стоянки, паркування та порядку оплати за нього, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення правил руху транспортних засобів тротуарами чи пішохідними доріжками -

тягне за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування п'яти штрафних балів.

Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування та ненадання переваги у русі маршрутним транспортним засобам, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розташування транспортних засобів на проїзній частині, розташування на проїзній частині вантажних (у тому числі тракторів, самохідних машин і механізмів) та маршрутних транспортних засобів (автобусів, мікроавтобусів і тролейбусів), а саме виїзд на дорогах, які мають три і більше смуг для руху в одному напрямку, на крайню ліву смугу, крім дозволених випадків, порушення правил руху автомагістралями, користування зовнішніми освітлювальними приладами та попереджувальними сигналами при початку руху чи зміни його напрямку, а так само використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, порушення правил користування засобами зв'язку під час руху транспортного засобу, тримаючи їх у руці (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання), навчальної їзди, -

тягне за собою накладення штрафу від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування сім штрафних балів.

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, ненадання переваги у русі транспортним засобам аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, міліції, які рухаються з увімкненими спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями, порушення правил зупинки, стоянки чи паркування, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, а так само відмова від оплати за паркування, -

тягне за собою накладення штрафу від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування десяти штрафних балів.

Порушення, передбачені частиною першою, другою або третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме: примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, -

тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування п'ятнадцяти штрафних балів або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до одного року.

Стаття 1221. Порушення порядку встановлення і використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв

Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортних засобах спеціальних світлових і (або) звукових сигнальних пристроїв -

тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування десяти штрафних балів" (тобто до 1020,00 грн.)!!!!;

14) у статті 1222:

у назві статті слова "залишення місця дорожньо-транспортної пригоди" виключити;

в абзаці першому слова "а також залишення ними на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні" виключити;

абзац другий викласти в такій редакції:

"тягне за собою накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування п'ятнадцяти штрафних балів";

15) статтю 1223 викласти в такій редакції;

"Стаття 1223. Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

Залишення водіями транспортних засобів, іншими учасниками дорожнього руху на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -

тягне за собою накладення штрафу від шістнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та для водіїв - нарахування двадцяти одного штрафного балу або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до трьох років";

16) у статті 123:

в абзаці другому частини першої слова "від двох до чотирьох" замінити словами "від десяти до дванадцяти" та доповнити словами "та нарахування десяти штрафних балів";

в абзаці другому частини другої:

слова і цифри "від 0,5 до двох" замінити словами "від двох до чотирьох" та доповнити словами "та нарахування п'яти штрафних балів";

у частині третій:

в абзаці першому частини третьої слова "або пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд" виключити;

в абзаці другому слова "від чотирьох до восьми" замінити словами "від дванадцяти до чотирнадцяти", а після слів "доходів громадян" доповнити словами "та нарахування дванадцяти штрафних балів";

17) статтю 124 викласти в такій редакції:

"Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження майна або заподіяння шкоди здоров'ю людейПорушення учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, дорожніх споруд, залізничних переїздів чи іншого майна третіх осіб, -

тягне за собою накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та для водіїв - нарахування одинадцяти штрафних балів або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до одного року.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, що заподіяли шкоду здоров'ю третіх осіб, -

тягнуть за собою накладення штрафу від дванадцяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та для водіїв - нарахування п'ятнадцяти штрафних балів або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до двох років.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, що спричинили пошкодження транспортного засобу, вантажу чи заподіяння іншої шкоди майну винної особи, її здоров'ю, але не спричинили пошкодження автомобільних доріг, вулиць, дорожніх споруд, залізничних переїздів чи іншого майна третіх осіб або шкоду їх здоров'ю, -

тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування п'яти штрафних балів";

18) в абзаці другому статті 1241 слова "від одного до трьох" замінити словами "від чотирьох до восьми" та доповнити словами "та нарахування п'яти штрафних балів";

19) абзац другий статті 125 викласти в такій редакції:

"тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування двох штрафних балів, для інших осіб - накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

20) доповнити Кодекс статтею 1251 такого змісту:

"Стаття 1251. Систематичне порушення правил дорожнього руху

Порушення правил дорожнього руху особою, якій протягом року нараховано тридцять і більше штрафних балів, -

тягне за собою позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до трьох років";

21) статтю 126 викласти в такій редакції:

"Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають відповідних документів або не пред'явили їх для перевірки

Керування транспортними засобами особами, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право на користування або розпорядження транспортним засобом, а у випадках, передбачених законодавством, - належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа та документів на вантаж, що перевозиться, поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування шести штрафних балів.

Керування транспортним засобом особою, яка не має права керування таким транспортним засобом, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування таким транспортним засобом, -

тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування транспортним засобом особою, позбавленою права керування транспортними засобами, -

тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Положення частин першої - третьої цієї статті не застосовуються до навчальної їзди, яка здійснюється в порядку, встановленому законодавством";

"Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції

Керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а також передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, а так само ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

тягне за собою накладення штрафу від вісімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та нарахування двадцяти п'яти штрафних балів або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до двох років, а на осіб, які не мають права керування транспортними засобами, - накладення штрафу від ста до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року або особою, позбавленою права керування транспортними засобами, вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, -

тягне за собою позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від двох до трьох років, а на осіб, які не мають права керування транспортними засобами, - накладення штрафу від ста двадцяти до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування річковими або маломірними суднами судноводіями в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських препаратів, -

тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк від одного року до трьох років.

Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особами, які не мають права керування плавучими засобами, -

тягнуть за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";

"Стаття 2651. Тимчасове вилучення посвідчення водія і затримання транспортних засобів

У разі вчинення водієм порушень, передбачених частиною четвертою статі 122, статтею 1223, частиною третьою статті 123, частинами першою і другою статті 124, статтею 1251, частинами першою і другою статті 130 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово вилучає посвідчення водія на період до винесення судом постанови у справі про адміністративне правопорушення і видає тимчасовий дозвіл на керування транспортними засобами. Про тимчасове вилучення посвідчення водія робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення, а посвідчення водія долучається до протоколу. Порядок тимчасового вилучення посвідчення водія визначається Кабінетом Міністрів України.

У разі вчинення водієм порушень, передбачених частинами першою, другою і четвертою статті 121, статтями 1211, 1221, 124, 126, частинами першою і другою статті 130, 132 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції вправі тимчасово затримати транспортний засіб шляхом блокування або доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора, про що робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

Порядок блокування, тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках визначається Кабінетом Міністрів України";

"Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними засобами, річковими і маломірними суднами та огляд на стан сп'яніння

Особи, які керують транспортними засобами і щодо яких є достатні підстави вважати, що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами та оглядові на стан алкогольного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів.

Особи, які керують річковими і маломірними суднами і щодо яких є достатні підстави вважати, що вони перебувають у стані сп'яніння, підлягають відстороненню від керування цими суднами та оглядові на стан сп'яніння.

Факт перебування особи в стані сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, встановлюється на підставі її огляду, який проводиться працівниками міліції з використанням спеціальних технічних засобів та/або працівниками закладів охорони здоров'я.

Огляд водія (судноводія) на стан сп'яніння або вживання лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, проводиться за допомогою спеціальних технічних засобів працівником міліції в присутності двох свідків, за згодою водія.

У разі незгоди водія (судноводія) на проведення огляду працівником міліції за допомогою спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров'я. Перелік закладів охорони здоров'я, яким надається право проведення огляду особи на стан сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, затверджується управліннями охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій. Проведення огляду осіб на стан сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, в інших закладах забороняється.

Особи, які підлягають оглядові в закладах охорони здоров'я, повинні бути доставлені до таких закладів не пізніше ніж протягом двох годин з моменту встановлення підстав для його здійснення. Огляд у закладі охорони здоров'я та складення висновку за результатами огляду проводиться в присутності працівника міліції. Кожний випадок огляду осіб на стан сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, у закладі охорони здоров'я реєструється в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.

Огляд особи на стан сп'яніння або вживання лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним.

Направлення зазначеної особи для огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду здійснюються в порядку, що визначається Міністерством внутрішніх справ України і центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.

У разі відсторонення зазначеної особи від керування транспортним засобом можливість керування цим транспортним засобом надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія (судноводія) відповідної категорії та може бути допущена до керування транспортним засобом";

38) у статті 267:

назву статті доповнити словами "висновку за результатами огляду особи на стан сп'яніння";

частину першу після слів "огляд речей та документів" доповнити словами "висновок за результатами огляду особи на стан сп'яніння";

45) доповнити Кодекс статтею 3071 такого змісту:

"Стаття 3071. Порядок нарахування та обліку штрафних балів

Про нарахування штрафних балів та накладення штрафу виноситься постанова у випадках, передбачених цим Кодексом.

Відомості про нараховані штрафні бали вносяться працівниками Державної автомобільної інспекції до автоматизованої інформаційної системи обліку адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху та талон до посвідчення водія.

Суд, який прийняв рішення про накладення адміністративного стягнення у виді штрафу та нарахування штрафних балів, зобов'язаний у п'ятиденний строк повідомити підрозділу Державної автомобільної інспекції за місцем проживання чи перебування правопорушника про нараховані штрафні бали.

Особа, якій при нарахуванні штрафних балів відповідні відомості не були внесені в талон до посвідчення водія, зобов'язана в місячний строк з часу оголошення чи вручення постанови про накладення адміністративного стягнення звернутися до підрозділу Державної автомобільної інспекції за місцем свого проживання чи перебування для внесення до автоматизованої інформаційної системи обліку адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху та у талон до посвідчення водія.

У разі прийняття судом рішення про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення підрозділ Державної автомобільної інспекції за місцем проживання чи перебування особи, на яку було накладено стягнення, на підставі такого рішення у десятиденний строк з дня його винесення зобов'язаний внести відомості про скасування штрафних балів до автоматизованої інформаційної системи обліку адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху та у талон до посвідчення водія.

У разі добровільної сплати штрафу в строк, установлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, до підрозділу Державної автомобільної інспекції за місцем проживання чи перебування особи, на яку було накладено стягнення, пред'являється відповідна квитанція, про що працівниками Державної автомобільної інспекції робиться відповідна відмітка в талоні до посвідчення водія та скасовуються два штрафні бали";

20) статтю 37 викласти в такій редакції:

"Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації механічних транспортних засобів

Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) механічних транспортних засобів зі знищеними або підробленими ідентифікаційними номерами складових частин, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерними знаками, які закріплені у не встановлених для цього місцях, закриті іншими предметами чи забруднені, перевернуті чи не освітлені, а також без талона про проходження державного технічного огляду в установлений строк та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").

Експлуатація механічних транспортних засобів забороняється, а талон про проходження державного технічного огляду вилучається в разі:

порушення вимог щодо їх переобладнання;

порушення порядку встановлення і використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв;

виявлення технічних несправностей і невідповідності вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, а також неукомплектованості відповідно до призначення.

З метою недопущення негативного впливу на життя і здоров'я людей або в разі загрози погіршення екологічної ситуації експлуатація механічних транспортних засобів може бути в установленому законодавством порядку обмежена або заборонена в окремій місцевості, оголошеній зоною надзвичайної екологічної ситуації";

21) у статті 45 слова "Міністерством охорони здоров'я України і затверджуються відповідним державним органом з безпеки дорожнього руху" замінити словами "спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я і погоджуються Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ України";

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування.

2. До запровадження автоматизованої інформаційної системи обліку дорожньо-транспортних пригод відомості про нараховані штрафні бали вносяться працівниками Державної автомобільної інспекції в талон до посвідчення водія. :lol::lol::lol:

3. Кабінету Міністрів України в тримісячний строк після набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити прийняття нормативно-правових актів, що передбачені цим Законом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-148628
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Может это из-за того, что у меня маленький стаж вождения и общения с ГАИ, но мне до сих пор кажется, что менты тоже люди, и они прекрасно понимают проблемы дорог и водителей. Так что будем думать, что всё это к лучшему. И потом, если человеку платят нормальные деньги, у него появляется стимул работать и держаться за эту работу. Значит -- будут честнее :idea:

Улыбнуло!:D

Так то оно так, взятки брать будут, но не много, потому что, я уверен, что с повышением штрафов и службы внутреннего расследования будут работать лучше....

Да и как я уже ранее писал, модные тоже задолбутся по 3 раза на день откупаться по 300 у.е. от гайцов!

Еще одно забавное мнение! Я не осуждаю. Вы, ребята, идеалисты и это у вас пройдет, к сожалению... :(

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-157634
Поділитись на інші сайти

Еще одно забавное мнение! Я не осуждаю. Вы, ребята, идеалисты и это у вас пройдет, к сожалению... :(

абламал надію жити в кращій країні ;)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-157636
Поділитись на інші сайти

Как по мне, то когда человек нарушает то должен понимать и признавать что ему за это будет... так что лично я поддерживаю эту систему... хотя только если действия гаи будут тоже контролироваться...!!! потомучто если нет, то все переостет только в повышение взяток да и все... :evil: ... а коли реально все уровняется, от тогда будет порядок...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-157670
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Как вам :evil: :evil: :evil: :evil:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-173486
Поділитись на інші сайти

еще раз убеждаюсь, что в жизни все подобно маятнику (черное/белое) после указа Юща о роспуске ГАИ, (ГАИ) понятное дело обозлилось, только на... на нас, обычных автовладельцев, и теперь - когда они вновь получили картбланш, под видом борьбы за безопасность вновь стригут свои купоны с нас :twisted:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-173492
Поділитись на інші сайти

Статья от 04.02.2008г. 8)

Я думаю это нескоро случиться. "Слуги народа" заняты сейчас более важными делами, а там и до перевыборов недалеко. :twisted:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-173521
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Украина/24125/Рада_в_первом_чтении_приняла_закон_о_дорожном_движении

Наши любимые депутаты приняли в первом чтении новый закон о дрожном движении, который как они считаю исправит ситуацию на дорогох, т.к. в нем существенно увеличены штрафы за на рушении ПДД.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-206198
Поділитись на інші сайти

загребущие руки под маской святой наивности. неужели есть люди которым не понятно, что без смены кадрового состава ГАИ и создания эффективной системы контроля за ними, любые законы будут регулировать движение сферических коней в вакууме где-то на марсе...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-206204
Поділитись на інші сайти

Копируй полностью, а не то что подчеркнуто

"http://news.siteua.org/Украина/24125/Рада_в_первом_чтении_приняла_закон_о_дорожном_движении" :roll:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-206207
Поділитись на інші сайти

сори завтыкал :oops:

грустоно становится от таких новостей

осталось дождатся решения о дате начала действия закона

стимуляция корупции полным ходом :x

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-206217
Поділитись на інші сайти

Хочется теперь что б и пешеходам, которые под колеса прыгают вне зоны переходов тоже штрафы и балы ставили. Я теперь представлюя как завтыкал где то на трассе перед знаком ограничения скорости - опа и попал на 200 гривасов. Потому что все равно буит или отдать их ГАЙ-цу что б балы не ставил или топать платить в банк, еще и баллы в талон нарисуют.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/70665-izmeneniya-v-zakonodatelstve-kasayuschiesya-otvetstvennosti-razmerov-shtrafov/page/3/#findComment-206222
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.