Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт, відразу вибачаюсь, всі 25 сторінок не читав(куча непотрібних буков), можливо буде не все по темі, але маючи деяку практику з автомобілями, являвся щасливим власником: таврії, славути, сенса, ланоса 1,6, кіа церато 2,0 і ще також мав справи з іншими марками і моделями різних класів, зараз придбав собі Citroen C-Elysee 1,6 HDI...основним критерієм вибору стала економічність по витраті паливаю Маючи кучу не потрібних проблем (нудна предісторія) зупинивсь на виборі сітроена або ланоса з заводським ГБО, так трапилось шо зійшовсь на сітроені, а тепер по ділу. Бачачи і читаючи кучу обзорів, яка офігенна не пробиваюча підвіска у сітроена і як всі деталі на шурупах, а не пістонах, щоб не скрипіло і як вона за рахунок довжини тримається на трасі і взагалі яка вона афігенна, надіявся що я в ній не розчаруюсь, зараз мене радує тільки двигун з витратою палива і свіжий зовнішній вигляд, але не знаю чи надовго((

Факти:

- зазори на капотах і дверях не співпадають, виставлено криво(хтось писав що гуд, що збирають в Іспанії, видно не все так радужно);

- двери закриваються не з першого разу(легенько пхнув і тільки на одну защьолку), як на тому ж ланосі, але в половину дешевшому(частково коли пасажири закривають двері, нагадує закривання бардачку в ЗАЗовських ланосах);

- капоти, як консервна банка, капот багажніка після відкриття ще секунди 3 труситься;

- після 80 аеродинамічні шуми в салоні біля вікон дверей(в салоні не дує, але шумить);

- підвіска пробивається і гримить, якщо ззаді хтось сидить, то, взагалі таке відчуття що в підвісці шось відсутнє;

- машина не устойчива, її розгойдує постійно, потрібно тримати дорогу...навіть рівняючи з моїм ланосом 1,6 де стояли стокові м'які аміки, він себе вів набагато краще, 160 - 180 він їхав спокойніше ніж тут 140;

- після 4-х поїздок не по місту,сторонні шуми під передніми картами дверей, і десь по бокам панелі;

- під час дощу, таке відчуття що нічого не чутно, ні шуму двигуна, ні магнітоли, ні пасажирів, тільки дощ;

- поки гарантія, встановити електроніку, це просто ........ магнітола - всього 2 моделі, сигналізація всього 2 моделі(ставиш і знаєш, шо взламується кей грабером), колонки, партронік і т.д., також з обмеженнями, придибахи імпортера, але ж все таки маразм......;

- окрім того, що до всього потрібно тянути провода, то ще потрібно на сервісі в ЄБУ розблокувати все це, тобто приклад, на задні колонки вихід в магнітофоні є, але заблоковано програмно, поки на сервісі не розблокуєш музики не буде;

- система економії електроенергії також поражає, режиму АСС немає, музку послухати - вмикни запалення, але і це не все, якщо проїхав мало вирубиться через декілька хвилин, якщо вирубилось, то поки не заведеш, магнітола не заведеться, звичайно можна і свій провід "+" протягнути, але ж гарантія, а я так бачу, вона потрібна буде.

Можливо щось забув, щось комусь можливо скажеться перегнуто, порівнюю з влансого досвіду, зараз з би, певно, не взяв сітровоза...

А щодо витрати палива, їжу агресивно, але ж все таки:

ланос(церата) - 12,5 - літо, місто, кондьор(клімат)

ланос(церата) - 8 - літо, траса, кондьор(клімат)

сітроен - 7 - літо, місто, кондьор

сітроен - 5 - літо, траса, кондьор

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1594720
Поділитись на інші сайти

Всім привіт, відразу вибачаюсь, всі 25 сторінок не читав(куча непотрібних буков), можливо буде не все по темі, але маючи деяку практику з автомобілями, являвся щасливим власником: таврії, славути, сенса, ланоса 1,6, кіа церато 2,0 і ще також мав справи з іншими марками і моделями різних класів, зараз придбав собі Citroen C-Elysee 1,6 HDI...основним критерієм вибору стала економічність по витраті паливаю Маючи кучу не потрібних проблем (нудна предісторія) зупинивсь на виборі сітроена або ланоса з заводським ГБО, так трапилось шо зійшовсь на сітроені, а тепер по ділу. Бачачи і читаючи кучу обзорів, яка офігенна не пробиваюча підвіска у сітроена і як всі деталі на шурупах, а не пістонах, щоб не скрипіло і як вона за рахунок довжини тримається на трасі і взагалі яка вона афігенна, надіявся що я в ній не розчаруюсь, зараз мене радує тільки двигун з витратою палива і свіжий зовнішній вигляд, але не знаю чи надовго((

Факти:

- зазори на капотах і дверях не співпадають, виставлено криво(хтось писав що гуд, що збирають в Іспанії, видно не все так радужно);

- двери закриваються не з першого разу(легенько пхнув і тільки на одну защьолку), як на тому ж ланосі, але в половину дешевшому(частково коли пасажири закривають двері, нагадує закривання бардачку в ЗАЗовських ланосах);

- капоти, як консервна банка, капот багажніка після відкриття ще секунди 3 труситься;

- після 80 аеродинамічні шуми в салоні біля вікон дверей(в салоні не дує, але шумить);

- підвіска пробивається і гримить, якщо ззаді хтось сидить, то, взагалі таке відчуття що в підвісці шось відсутнє;

- машина не устойчива, її розгойдує постійно, потрібно тримати дорогу...навіть рівняючи з моїм ланосом 1,6 де стояли стокові м'які аміки, він себе вів набагато краще, 160 - 180 він їхав спокойніше ніж тут 140;

- після 4-х поїздок не по місту,сторонні шуми під передніми картами дверей, і десь по бокам панелі;

- під час дощу, таке відчуття що нічого не чутно, ні шуму двигуна, ні магнітоли, ні пасажирів, тільки дощ;

- поки гарантія, встановити електроніку, це просто ........ магнітола - всього 2 моделі, сигналізація всього 2 моделі(ставиш і знаєш, шо взламується кей грабером), колонки, партронік і т.д., також з обмеженнями, придибахи імпортера, але ж все таки маразм......;

- окрім того, що до всього потрібно тянути провода, то ще потрібно на сервісі в ЄБУ розблокувати все це, тобто приклад, на задні колонки вихід в магнітофоні є, але заблоковано програмно, поки на сервісі не розблокуєш музики не буде;

- система економії електроенергії також поражає, режиму АСС немає, музку послухати - вмикни запалення, але і це не все, якщо проїхав мало вирубиться через декілька хвилин, якщо вирубилось, то поки не заведеш, магнітола не заведеться, звичайно можна і свій провід "+" протягнути, але ж гарантія, а я так бачу, вона потрібна буде.

Можливо щось забув, щось комусь можливо скажеться перегнуто, порівнюю з влансого досвіду, зараз з би, певно, не взяв сітровоза...

А щодо витрати палива, їжу агресивно, але ж все таки:

ланос(церата) - 12,5 - літо, місто, кондьор(клімат)

ланос(церата) - 8 - літо, траса, кондьор(клімат)

сітроен - 7 - літо, місто, кондьор

сітроен - 5 - літо, траса, кондьор

сорі, забув, а ще в переднього пасажира немає ручки, реально люди не знають за шо триматись, а задні пасажири ржуть, на чому економили чи чим думали я не знаю

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1594736
Поділитись на інші сайти

грустно, если все так.

мой рио во всех перечисленых пунктах аки ляля

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1594738
Поділитись на інші сайти

сорі, забув, а ще в переднього пасажира немає ручки, реально люди не знають за шо триматись, а задні пасажири ржуть, на чому економили чи чим думали я не знаю

Мож она идет как доп оборудование за отдельную плату?

Вот чем мне не понравились французы - заманивают вроде невысокой ценой, а если набрать нормальную комплектацию - выходит совсем не дешевле одноклассников.

Хотя да, и 301 и Елисей внешне выглядят довольно-таки солидно...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1594888
Поділитись на інші сайти

В таком случае логан реально поинтереснее будет

При том, что расход 5 в городе летом с кондеем. По трассе можно опустить до 5-х если не ехать больше 90

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1594926
Поділитись на інші сайти

Кто-то тестировал 1.6 бенз и дизель?

да, взяв собі дізель, більш плавно їде і більш прийомистий на низах і більш економічніший, на бензі катавсь, на тестдрайвовському є якісь не зрозумілі провали

Змінено користувачем y.dengaev
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1595181
Поділитись на інші сайти

Факти:

- зазори на капотах і дверях не співпадають, виставлено криво(хтось писав що гуд, що збирають в Іспанії, видно не все так радужно);

На 200 Крузері та на новій Кемрі також не співпадають.

- двери закриваються не з першого разу(легенько пхнув і тільки на одну защьолку), як на тому ж ланосі, але в половину дешевшому(частково коли пасажири закривають двері, нагадує закривання бардачку в ЗАЗовських ланосах);

Шумка, як на тому-ж Ланосі, не завадить і допоможе вирішити проблему брязкоту та закривання дверей.

- після 80 аеродинамічні шуми в салоні біля вікон дверей(в салоні не дує, але шумить);

Схоже не конструктивний недолік, але я б на Вашому місці загнав авто до знайомих кузовщиків на огляд иа консультацію.

- підвіска пробивається і гримить, якщо ззаді хтось сидить, то, взагалі таке відчуття що в підвісці шось відсутнє;

Брали тест-драйв по одній тій самій розбитій дорозі на С4, Елізе та Поло Седані - дужче всього гремить в Поло Седані (ззаду половину тесту сидів я в усіх 3 випадках).

В іншому це таке саме бюджетне авто, як і Ланос, немає чого вимагати від нього суперового. А ще стосовно Ланоса - якщо взяти його в максимальній комплектації (умовно за 10 тисяч доларів), зробити якісну шумку+антикор, а ще 2-3 штуки баксів вкинути в різноманітні плюшки на зразок звоку, сигналізації, датчиків світла/дощу, подушок безпеки водія-пасажира, встановити ГБО, яке до речі, коштує дешевше ніж на Сітро-Полуседан і т.п., то за 15-17 тисяч отримаємо авто не гірше за показниками комфорту а навіть краще, до того-ж дешевше в подальшому обслуговуванні. А ламатись буде що Сітро що Ланос, насамперед від нашого палива та якості доріг. Мій собистий вибір Сітроена базувався на порівнянні з однокласниками і на тому, що новий-старий ;) Ланос знову купляти відверто немає бажання, незважаючи на економічну доцільність.

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1595208
Поділитись на інші сайти

У нас співробітник купив С-Елісе голубого кольору. Я подивився, обійшов кілька разів довкола і трохи розчарувався. На рекламних матеріалах та в журналах машина виглядала якось краще. На той час я серйозно розглядав С-Елісе як заміну Сенсу. В салоні також були голубі і сірі. Сірі - мокрий асфальт також не вразили. Через де-який час, все зваживши, вибрав і замовив Шкода-Рапід 1.2 базу. Але зараз не про те. Зовсім недавно інший співробітник придбав БІЛОГО С-Елісе.... Скажу вам - велика помилка салонів, де не виставляють до огляду білих С-Елісе! Мало того, що вони дешевші за інші кольори, це справжня БОМБА! Тим більше ціна базового - всього 107 тис.! Саме таку з кондиціонером (за окрему доплату)взяв співробітник. Я переконаний, що за такі гроші можна змиритися з недоліками, описаними вище власником дизельного С-Елісе. Я також довго думав - Ситроен за 107 тис., чи Шкода-Рапід за 122 тис.? Розум та фінанси схилялися до Ситроена, а серце - до Шкоди. Різниця в 2000$ з одного боку чимала, а з іншого,в порівнянні до вартості недешевих машин вцілому, не така вже і велика. Все ж вирішив взяти Шкоду, як більш надійну і перевірену часом конструкцію. В основному це стосується двигуна 1.2МПІ, який давно опробований на Фабіях. Справедливості заради мушу зазначити, що в співробітника двигун 1.2 на С-Елісе також заслуговує уваги. В режимі міста він не пасує ні по динаміці, ні по шуму. Я спеціально попросив проїхатися пасажиром. Ніяких стуків підвіски я не відчув, за ручку пасажира не хапався (тому навіть не помітив чи вона там є. Салон з темною пластиковою накладкою також сподобався (не так ріже око як світла). Підсумую - мені авто сподобалось. Особливо в білому кольорі. Дуже презентабельно виглядає! До зазорів я не придивлявся з лупою і лінійкою, але їхня ніби то нерівномірність в око не впала. Основний недолік зовнішності - все ж видно, що авто розтягували в довжину з початкової коротшої бази. Шкода в цьому плані більш гармонійніша. С-Елісе трохи нагадує собачку таксу. :joking:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1595587
Поділитись на інші сайти

У нас співробітник купив С-Елісе голубого кольору. Я подивився, обійшов кілька разів довкола і трохи розчарувався. На рекламних матеріалах та в журналах машина виглядала якось краще. На той час я серйозно розглядав С-Елісе як заміну Сенсу. В салоні також були голубі і сірі. Сірі - мокрий асфальт також не вразили. Через де-який час, все зваживши, вибрав і замовив Шкода-Рапід 1.2 базу. Але зараз не про те. Зовсім недавно інший співробітник придбав БІЛОГО С-Елісе.... Скажу вам - велика помилка салонів, де не виставляють до огляду білих С-Елісе! Мало того, що вони дешевші за інші кольори, це справжня БОМБА! Тим більше ціна базового - всього 107 тис.! Саме таку з кондиціонером (за окрему доплату)взяв співробітник. Я переконаний, що за такі гроші можна змиритися з недоліками, описаними вище власником дизельного С-Елісе. Я також довго думав - Ситроен за 107 тис., чи Шкода-Рапід за 122 тис.? Розум та фінанси схилялися до Ситроена, а серце - до Шкоди. Різниця в 2000$ з одного боку чимала, а з іншого,в порівнянні до вартості недешевих машин вцілому, не така вже і велика. Все ж вирішив взяти Шкоду, як більш надійну і перевірену часом конструкцію. В основному це стосується двигуна 1.2МПІ, який давно опробований на Фабіях. Справедливості заради мушу зазначити, що в співробітника двигун 1.2 на С-Елісе також заслуговує уваги. В режимі міста він не пасує ні по динаміці, ні по шуму. Я спеціально попросив проїхатися пасажиром. Ніяких стуків підвіски я не відчув, за ручку пасажира не хапався (тому навіть не помітив чи вона там є. Салон з темною пластиковою накладкою також сподобався (не так ріже око як світла). Підсумую - мені авто сподобалось. Особливо в білому кольорі. Дуже презентабельно виглядає! До зазорів я не придивлявся з лупою і лінійкою, але їхня ніби то нерівномірність в око не впала. Основний недолік зовнішності - все ж видно, що авто розтягували в довжину з початкової коротшої бази. Шкода в цьому плані більш гармонійніша. С-Елісе трохи нагадує собачку таксу. :joking:

Вы и тут про шкоду пиште, что про бубун пустой за сумашедшие деньги, но не про это, ехал сегодня в Киев обогнал шкоду апид которую тянули на троссе джип, таки уже проблемная машина, конечно я не знаю что случилось, но машине 2 месяца а уже тянут. Я просто уверен чо рапид ни капли не лучше елисея. Так зачем платить больше. Однозначно елисея тогда взять за 105, чем рапида за 123 тыс

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1597906
Поділитись на інші сайти

двери закриваються не з першого разу(легенько пхнув і тільки на одну защьолку), як на тому ж ланосі, але в половину дешевшому(частково коли пасажири закривають двері, нагадує закривання бардачку в ЗАЗовських ланосах)

- після 80 аеродинамічні шуми в салоні біля вікон дверей(в салоні не дує, але шумить);

- підвіска пробивається і гримить, якщо ззаді хтось сидить, то, взагалі таке відчуття що в підвісці шось відсутнє;

- під час дощу, таке відчуття що нічого не чутно, ні шуму двигуна, ні магнітоли, ні пасажирів, тільки дощ;

Взял именно те цитаты которые я заметил когда ездил на новом елисее с пробегом в 800 км.

Места на заднем куча это шикарно, но выходить с машины не удобно т.е средняя стойка смещена близко и открыв дверь ты как бы стремишься не выйти а надо как бы выходить назад и три раза выходил-садился, все время об рукоятку закрывания стекол цеплялся и ногой по карте тер- непродуманно как то. Дверь не закрываеться тихо т.е чтобы закрыть надо громче ее закрыть как пояснить, не то чтобы она не закрывается, но закрывается с незначительным усилием явно не эффект холодильника как это есть в рио или акценте например там двери закрываются приятнее и тише даже чем некоторые более дорогие машины.

ШУмы- ну тут я скажу ахтунг с акцентом и савнивать конечно не буду, езда на елисее при скорости 60 км час по городу и при всех закрытых окнах я обратил внимание что очень-очень слышно проезжающие машины, на трассе не ехал но думаю утомительно будет по трассе с шумами.

Двигатель- 1.2 слаб-громок, при езде спокойной когда разогнаться и поддерживать скорость 60 км час то двиг вроде не слышно, но только чуть придавить конечно трыхтит неприятно и он как буд-то в салоне стоит.

Ходовая- я ехал как пассажир на заднем сиденье и слышны много посторонних звуков в задней подвеске т.е как бы что-то не прикрутили или забыли поставить, хотя пробоев нет, и машина по себе не жосткая. Музыка штатная елисея напоминает моно звук, описывать даже не буду, многие любимые исполнители могут стать не любимыми, это звуки смартфона но не как магнитолы в машине европейской.

Вот мои впечатления о машине. Я не ездил скажем на рапиде пока но думаю что не заплатил бы лишние 2 тыс баков за рапид пустой, лучше сделать шумку елисея добавить еще всякие опции и он будет куда интереснее.

Из 10 балов машина на 6.5- 7баллов

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1597918
Поділитись на інші сайти

Відповідаючи на заголовок теми, я думаю, що С-Елісе може бути цілком успішним конкурентом тому ж таки Акценту.

Особливо для тих, хто хоче велику і містку машину. Адже Акцент - це маленька розцяцькована машинка з формулою швидше 2+2 і малим багажником за немалі (130 тис.грн.)гроші..... та ще й без магнітоли за таку ціну.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598220
Поділитись на інші сайти

Відповідаючи на заголовок теми, я думаю, що С-Елісе може бути цілком успішним конкурентом тому ж таки Акценту.

Особливо для тих, хто хоче велику і містку машину. Адже Акцент - це маленька розцяцькована машинка з формулою швидше 2+2 і малим багажником за немалі (130 тис.грн.)гроші..... та ще й без магнітоли за таку ціну.

Мне 460 литров выше крышы хватает, я в отличии от рапида и его владельцев в багажнике жить не собираюсь, а два больших чАмодана влазят на ура или 4 колеса R 15 ( когда переобуваюсь) накой мне 510 литров, на заднем сиденье два взрослых и один ребенок 10 лет садятся отлично и слава богу нет тунели как у рапида аля подставка для ног 40 см высотой. вот где дискомфорт для пассажира хотя убогий двиг и цена 123 тыс в пусто комплектации наверно само оно наверно шильдик шкода стоит 30% только, это же солидность, хтя кгда увидел что уже тягают ее по трассе на поводке то понял и убедился что надежности там кот наплакал.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598228
Поділитись на інші сайти

Мне 460 литров выше крышы хватает, я в отличии от рапида и его владельцев в багажнике жить не собираюсь, а два больших чАмодана влазят на ура или 4 колеса R 15 ( когда переобуваюсь) накой мне 510 литров, на заднем сиденье два взрослых и один ребенок 10 лет садятся отлично и слава богу нет тунели как у рапида аля подставка для ног 40 см высотой. вот где дискомфорт для пассажира хотя убогий двиг и цена 123 тыс в пусто комплектации наверно само оно наверно шильдик шкода стоит 30% только, это же солидность, хтя кгда увидел что уже тягают ее по трассе на поводке то понял и убедился что надежности там кот наплакал.

Тема вроде не про акцент и рапид.

Французы имеют свои прелести, как и японцы и немцы. Вот только о корейцах сложно что то сказать. Просто не плохие машины. При этом с отличными продажами. А это говорит о том, что потребительские качества у них соответствуют рыночным ожиданиям

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598289
Поділитись на інші сайти

Та да, задолбали уже своим акцентом и рапидом. Тема про С-Elysee. Хватит срач разводить про акцент и рапид.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598314
Поділитись на інші сайти

20 тис   7

Каждая жаба своё болото хвалит) В каждлм авто свои плюсы и минуса. Главное это найти наибольшее количество плюсов в соответствии с ценой и потребностями.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598316
Поділитись на інші сайти

Питання було, чи складе конкуренцію корейцям та Фіату? Моя думка, що складе. І база за 105 тис. буде також добре продаватися. І вже продається - 1/3 від усіх продаж С-Елісе. Корейці мали монополію в сегменті недорогих седанів. Тепер саме Ситроен та Пежо цю монополію порушили. Рапід стоїть особняком через завищену ціну. А С-Елісе цілком конкурент! У нас у Львові я зустрічаю С-Елісе майже щодня. Для жителів міст з добрими дорогами - непоганий вибір. Не думаю, щоб в конструкції французи зробили якісь ляпи. Але для села і грунтовок з ямами, звичайно, така машина не годиться. Лише Логан!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598367
Поділитись на інші сайти

Питання було, чи складе конкуренцію корейцям та Фіату? Моя думка, що складе. І база за 105 тис. буде також добре продаватися. І вже продається - 1/3 від усіх продаж С-Елісе. Корейці мали монополію в сегменті недорогих седанів. Тепер саме Ситроен та Пежо цю монополію порушили. Рапід стоїть особняком через завищену ціну. А С-Елісе цілком конкурент! У нас у Львові я зустрічаю С-Елісе майже щодня. Для жителів міст з добрими дорогами - непоганий вибір. Не думаю, щоб в конструкції французи зробили якісь ляпи. Але для села і грунтовок з ямами, звичайно, така машина не годиться. Лише Логан!

Изучите статистику прежде чем писать не правдивые слова

ukrautoprom.com.ua/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=188&Itemid=79

где-то в архиве была еще статистика продаж по моделям и там елисей за 5 месяцев всего ничего продали около 100 шт.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598429
Поділитись на інші сайти

Ну, судя по табличке у обеих (пыжа и ситро) значительный рост продаж: 22% и 46%. У корейцев (хандей и киа) наоборот небольшой спад. Из таблицы не видно какие именно модели внесли вклад, но можно с большой достоверностью предположить что именно 301 и елисей.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598569
Поділитись на інші сайти

Ну, судя по табличке у обеих (пыжа и ситро) значительный рост продаж: 22% и 46%. У корейцев (хандей и киа) наоборот небольшой спад. Из таблицы не видно какие именно модели внесли вклад, но можно с большой достоверностью предположить что именно 301 и елисей.

ну рост 20% при продажах 1000 шт и спад 4.5-5% при 10000, то уж разница куда лучще у хундая,Учитывая что и заз уже обогнал, но не про это. Ситроен, елисей на самом деле продал не так много авто, че то убрали статистику по маркам, но еще в июне елисея было написано продано всего 98 авто

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598625
Поділитись на інші сайти

ну рост 20% при продажах 1000 шт и спад 4.5-5% при 10000, то уж разница куда лучще у хундая,

Банальная арифметика, прирост продаж PSA в штуках больше чем спад корейцев: 993 против 737.

Змінено користувачем UR6LAD
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1598726
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Че-то темка притихла, а между тем на Элизе-клубе хватает бывших владельцев Ланосов, есть и наши одноклубники. 

 

Кстати, нашел там фотку в теме дор. просвета. Это низ порога, возле передней арки. Нормально так, вполне похоже что если не 176мм, то хотя бы 165мм под защитой будет. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1622136
Поділитись на інші сайти

На пыже-301-форуме тоже заметное число бывших ланосоводов.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/69206-citroen-c-elysee/page/21/#findComment-1622163
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.