Перейти до змісту

своїми руками з 1,4 (МЕМЗ) на 1,5 16V


Рекомендовані повідомлення

Хтось скаже, що таких тем багато, баян і т.д., але коли питання стало на практиці, я перелапатив 2 форуми і пів інтернета, і не знайшов конкретних відповідей крім: нащо краще 2 літра, продай машину і купи таку яку хочеш. Добре що є на форумах люди які це пройшли і готові допомогти (велика їм вдячність).

Дана тема буде корисна для тих хто їздить саме на ланос 1,4 з МЕМЗ 317 (з Сенсом інша історія) і хоче але боїться міняти двигун на 1,5 (справедливо для 1,5 8 кл., 1,5 16кл, 1,6 16 кл тільки в останньому випадку коробка буду короткувата).

Початок історії.

Ланос 1,4 2008 р.в. пробіг 37 тис км. За період експлуатації по двигуну поміняв: помпу (заклинила), ремінь ГРМ, прокладку голови, 2 рази ВВ дроти, прокладку під корпусом ДФ, сальники розпредвала і задній колінвала.

На момент заміни двигунка він був абсолютно робочий тільки потребував обслуговування (заміна масла, ОР, регулювання клапанів, заміна пркладки під корпусом ДФ) + поторібна була перепрошивка(великий розхід).

Зваживши всі за і проти було прийнято рішення продати двигун МЕМЗ з усім непотребом, доки він в нормальному стані і купити 1,5 16 клапанів (Корея робила такі ланоси)

Мотиви: більша потужність, більша надійність, як це не дивно ціни і асортимент нових і Б/У запчастин (чого варта тільки ціна стартера на 1,4 і блоки, які інколи, протсто тріскаються, а тоді або Сенс або Китай), можливість штатно поставити кондиціонер і ГУ. Продаж машини не був вигідний тому, що у мене кузов і ходова з малим пробігом в доброму стані + вже щось трохи зробив по машині.

Тепер, сам процес. В інтернеті довго шукав точний список портрібних детелей і опису процесу роботи (не хотів платити гроші за установку, але лякала стиковка проводки, і інші підводні камені), не знайшов.

Потрібно для заміни двигуна: двигун (логічно) з усім навісним (стартер, генератор, інжектор, бензошланги, колектора вакууми(чи як їх там такі чорні баночки, що кріплятся на щиті між капотом і салоном в сенісі і сенсоланосі їх нема), маховик (обовязково) і якщо зщеплення з ланоса 1,6 то і воно потрібно, якщо з 1,5 8кл рідне з 1,4 підійде), частина вихлопу від колектора до резонатора (у мене була під каталізатор, який стоїть так як рідний тому я протсо докупив вставку замість ката), ЕБУ і проводка від блока на двигун (скадається з 3-х частин:1 від блока під капот,2 від неї на двигун і 3 прповодка форсунок), проводка на акумулятор, радіаторр бажано з вентилятором і патрубками (якщо буде кондиціонер то великий радіатор. Мені говорили, що рідний вентилятор з допрацюваннями тоже стане, сам не перевіряв) патрубки (ріднні можна залишити 2 від бачка до радіатора і довгий пічки з підрізанням), трос газу по ходу все. Сюди не вписував розходники по двигуну тому, що з ними у скожного своя історія можнам купити свіжий чи обслужений двигун.

Я рекомендував би брати все з однієї машини, яку побачити самі вживу, чи люди яким довіряєте і по можливості з ЕБУ без імобілайзера (у мене з треба перепрошити).

Зразу забігаючи в перед скажу що по грошах все крім кондиціонера і перереєстрації, окуповується продажем МЕМЗА з іншим непотребом (плита стартер і т.д.), якщо в нормальному стані. Якщо ж МЕМЗ капіталити то яка різниця в який двигун вкаласти гроші.

Тепер по роботі: міф 1 - двигун треба знімати і ставити разом з КПП. Я знімав і ставив 16 кл. (8 кл. ще простіше)не знімаючи КПП. Потрібно зняти капот,фари щоб не розбити, радіатор всеодно міняти, поличку акумулятра, з двигуна для установки - шків К/В і генератор (з МЕМЗА при демонтажі зняли інжнктор і навісне тому, що продава голий під карбюратор). Також потрібно мати гараж чи іншу можливість закріпити лебідку,яму, помічників (знімали вдвох з допомогою 2-х ременів яким обв"язують фури. Ставили троє за допомогою ременя і лебідкии (примітивної).

Двигун стає абсолютно без проблем рідна подушка двигуна залишається, тільки потрібно викинути сенсовський перехідник і подушку прикрутити знизу (коли побачите розберетеся). Пред установкою двигуна бажано поставити стартер і під"єднати проводку до датчиків (під"єднується просто всі роз"єми різні), атакож за необхідності помяняти розхідники.Також потрібно при установці попасти зчепленням на вал коробки. Інших підводних каменів у встановці двигуна немає (двигун то рідніший ніж МЕМЗ). Рдіатор також стає на рідні подушки і кріпиться рідними кріпленнями.

Тепер міф 2 - проводку треба мяняти всю, розбирати пів машини, бігати за електриками щоб вони під"єднали її і т.д. Рідна проводка знімається просто - від"єднати всі датчики (двигун знятий тому тільки від коробки можна і зразу це зробити), роз"єм біля двигуна двірнників, відкрутити блок з 2 реле і одним запобіжником біля правого крила, під чорною кришкою, від"єднати всі кліпси якими проводка закріплена під капотом.У салоні зняти з правої соторони: сидіння переднього пасажира (можна відкрутити і відкинути на зад), зняти накладку порога біля передніх дверей, кік панель біля правої ноги переднього пасажира (зліва там блок запобіжників) від"єднати під нею білий, широкий роз"єм (там побачите він 1), відкуртити ЕБУ і від"єднативід нього проводку, біля нього білий роз"єм його теж треба від"єднати. Все уже відє"днано, тепер акуратно витягуємо проводку в моторний відсік слідкуючи щоб нічого не відірвати (трохи заважає пічка).Ставимо проводку ланос в зворотньому порядку там де були два реле під кришкою у ланосі стоєть великіц роз"єми (чорний і сірий). (проводку треба ставити перед монтажем двигуна так зручніше).

Далі все збираємо, перевіряємо чи все прикрутили, залили рідини і пробуємо заводити, якщо все під"єднали і в ЕБУ нема імо вона повинна завестися.

Робота займає багато часу і сил, але великих складнощів немає.

Надіюсь що мій звіт комусь допоможе. У всякому разі тим хто уже вирішив міняти, може зробити це сам і боїться складності процедури чи великих затрат. (затрати в цілому залежать від стану донора, ціни на комплект, і реалізації своїх деталей.У будь якому разі виходить дешевше чим продати свою машину і купаити ланос навіть 1,5 8кл. в нормальному стані)

Я свій вибір зробив.

Фото попробую викласти пізніше. Відповім на всі питання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/
Поділитись на інші сайти

Молодець! А як їздиться, краще тягне як 1,4? :angel:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411206
Поділитись на інші сайти

Ця тема не спрямована на з"ясування питання доцільності заміни двигуна, я просто з пізнавальною метою ділюся враженнями від процесу такої заміни.

Стосовно ходових якостей, сядте в машину з якої хочете поставити двигун проїдьтеся і ви зрозумієти хочете міняти чи ні, я за мету ставив інші цілі вище писав. У даний час зняв ЕБУ на перепрошивку (штатний імо).

Якщо брати все самому з одного донора і без імо проблем не буде, машина буде приблизно їздити як донор.

Фото не можу викласти тому, що їх розмір перевищує допустимий навіть після стиснення.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411209
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,А як же друга частина?Розділ "2" -реєстрація

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411210
Поділитись на інші сайти

забув написати (спішив) болти кріплення двигуна до коробки підходять з 1,4, а також потрібен патрубок повітряного фільта

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411224
Поділитись на інші сайти

Давай про реєстрацію так само детально, гарно розписав заміну.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411230
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,А як же друга частина?Розділ "2" -реєстрація

Тут у кожного свій шлях і можливості, цей процес простіший ніж у 2Л. і Сенсі і менше затратний. Приблизно, як встановлення газового обладнання. Крім того, якщо не плануєте їздити за кордон і продавати машину з ним можна не спішити (якщо продавати мшину то для чого міняти). Я ще не перереєстровував. Знайомий з газом їздив 3 роки без реєстрації.

Навіть з урахуванням цих витрат вони будуть не набагато більші ніж переоформити на себе новий автомобіль.

Технічно кузов і ходова ланос 1,4 = 1,5 8кл.=1,5 16кл. і навіть деяким версіям 1,6 + модель "ланос" тому процедура простіша.

Наголошую тут у кожного свій шлях, своя область, ДАІ з своїми причудами. Є люди на форумі які пройшли цей шлях навіть з аналогічним двигуном, обійшлося не так щоб дорого і складно.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411235
Поділитись на інші сайти

Вот это отчет!!!! Огромное спасибо!!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411317
Поділитись на інші сайти

Интересно узнать стоимость всего этого процесса.

Я к тому что возможно вся эта затея обходится так же по деньгам как просто продать 1.4 и купить 1.5.

А по поводу самого процесса, я на КАдете два раза менял двигатель и последний раз 1.6 карб на 1.6 моно инж. Плюс замена торпеды у меня это заняло 3 дня. Без каких либо сложностей которые я бы не решил своими силами.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411387
Поділитись на інші сайти

Фото не можу викласти тому, що їх розмір перевищує допустимий навіть після стиснення.

Додай фото в галерею.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411406
Поділитись на інші сайти

Интересно узнать стоимость всего этого процесса.

Я к тому что возможно вся эта затея обходится так же по деньгам как просто продать 1.4 и купить 1.5.

А по поводу самого процесса, я на КАдете два раза менял двигатель и последний раз 1.6 карб на 1.6 моно инж. Плюс замена торпеды у меня это заняло 3 дня. Без каких либо сложностей которые я бы не решил своими силами.

Я міняв двигун вперше і думаю багато хто, якщо збереться, буде робити це вперше і у таких людей виникає багото питань.

Вище написав, що робив все сам і у мене продаж 1,4 з всіма додатками повністю окупила придбання і установку 1,5 16 кл. (без перереєстрації, хоча якщо купити іншу машину її також потрібно буде, як мінімум зареєструвати на себе, тому частину грошей всеодно прийшлось би потратити).

З приводу покупки іншої машини тяжко знайти ланос 1,5 16 клапанів з пробігом кузова і ходової 37 тис., новими передніми амортизаторами Каяба, склопійомниками іт.д. по ціні ланоса 1,4 + перереєстрація приблизно 1,5-2 тис. грн.

Крім того, мені все одно потрібно було обслужити двигун тому масло, тосол купляв би. Та що, я поки що в фінансоворму плані взагалі не потратив коштів на установку двигуна.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411522
Поділитись на інші сайти

Юрец! Молодчага! Подтвердил все мои слова о том что это вполне нормальная и относительно недорогая переделка

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411879
Поділитись на інші сайти

Я міняв двигун вперше і думаю багато хто, якщо збереться, буде робити це вперше і у таких людей виникає багото питань.

Вище написав, що робив все сам і у мене продаж 1,4 з всіма додатками повністю окупила придбання і установку 1,5 16 кл. (без перереєстрації, хоча якщо купити іншу машину її також потрібно буде, як мінімум зареєструвати на себе, тому частину грошей всеодно прийшлось би потратити).

З приводу покупки іншої машини тяжко знайти ланос 1,5 16 клапанів з пробігом кузова і ходової 37 тис., новими передніми амортизаторами Каяба, склопійомниками іт.д. по ціні ланоса 1,4 + перереєстрація приблизно 1,5-2 тис. грн.

Крім того, мені все одно потрібно було обслужити двигун тому масло, тосол купляв би. Та що, я поки що в фінансоворму плані взагалі не потратив коштів на установку двигуна.

Я имею ввиду что если сложить цену за ланос 1.4 + стоимость мотора 1.5 с коробкой ,проводкой, и всем навесным и добавить переоформление с 1.4 на 1.5 а так же то же масло и тосол то возможно (я не уверен, но предполагаю) что проще просто купить ланос 1.5

Змінено користувачем ZuluZ
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411905
Поділитись на інші сайти

Поискал ,посмотрел , и выходит практически одно на одно.

Только без головняка.

Без обид это чисто мой взляд на данную проблему.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411907
Поділитись на інші сайти

Поискал ,посмотрел , и выходит практически одно на одно.

Только без головняка.

Без обид это чисто мой взляд на данную проблему.

до вартості ланос 1,4 не потрібно додавати вартість двигуна 1,5 тому, що двигун 1,4 своєю продажею повністю (чи практично повністю) окуповує покупку двигуна 1,5 з навісним і розхідниками у тому числі маслом і тосолом,хоча останні мені і так потрібно було міняти (установка в грн.= продажув грн. я ж не думаю, що хтось буде ставити 2 двигуни чи залишати 1,4 взнак доброї пам"яті і настальгії). Крім того, якщо мова іде про ланос 1,4, а не сенс то коробку не потрібно не те що міняти, а навіть можна не знімати з машини, оскільки там стоїть Д15 (у першому пості про це все написано).

Для того, щоб купити нормальний ланос 1,5 з пробігом біля 100 тис. км.треба:

1. вдало продати ланос 1,4 (що не дуже легко, оскільки він не користується попитом на вторинному ринку)

2. назбирати (мати)1,5-2 к у.є. для того, щоб доплатити різницю в ціні

3. знайти хороший ланос 1,5 і купити його.

для заміни двигуна потрібно:

1. знайти і купити хороший двигун (можна зробити не складніше ніж знайти нормальну машину).

2. отримати дозволи на переобладнання

3. поставити двигну 1,5 на машину

3. на таврофорумі і на ланосфорумах розпродати двигун 1,4, навісне, перехідну плиту, іт.д.

4. переконатися що фінансових затрат не здійснено.

5. перереєструвати машину

Так, що не відомо де більше головної болі (про затрати думаю зрозуміло їх практично немає).

ZuluZ судячи з Вашого підпису у Вас ланос 1,6 де 16 клапанів (106 к.с.), однак всі ланоси 1,5 які продаються у нас (не враховуючи нові машини з двигуном форзи) мають 8 клапанів і 85 к.с (здається) У мене 1,5 16 клапанів, мотор точно такий же як 1,6 тільки з мнешим об"ємом і потужністю 101 к.с. Такі машини до нас офіційно не завозилися.

Обід немає, я ж написав вище, що усвідомлено, з калькулятором в руках зробив свій вибір.

Для того і виклав даний звіт, щоб люди змогли почитита, обговорити і можливо отримати, якусь корисну інформацію.

Змінено користувачем yurec 777
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411957
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, молодець, гарно все розписав. Вже десь потрохи морально зрію на свап (у мене 1,5 8 кл. з ГУ і конд.)

Тепер запитання, ніби і не по темі, але десь поряд :joking:

Як Ви транспортуєте свій двигун (чи знятий на продажу, чи свіжокуплений при знятті з донора). Якщо кинути його піддоном на бетон, піддон можна загнути під вагою, маслоприймач поламати. Майструєте кріплення типу європіддона? На руках заносите вім донора до машини і навпаки? Тягнете по бетону, пох. на той мотор, нічо йому не буде?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411964
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, молодець, гарно все розписав. Вже десь потрохи морально зрію на свап (у мене 1,5 8 кл. з ГУ і конд.)

Тепер запитання, ніби і не по темі, але десь поряд :joking:

Як Ви транспортуєте свій двигун (чи знятий на продажу, чи свіжокуплений при знятті з донора). Якщо кинути його піддоном на бетон, піддон можна загнути під вагою, маслоприймач поламати. Майструєте кріплення типу європіддона? На руках заносите вім донора до машини і навпаки? Тягнете по бетону, пох. на той мотор, нічо йому не буде?

МЕМЗ 317 знімали разом з покупцем ременями (вже писав), коли він висів на ременнях познімали зайве потім опустили на підлогу на бік, зняли шків і маховик. Підняли руками і вкинули в багажник таврії.

1,5 перевозили Новою поштою на деревяному піддоні в ящику (в 1,5 16,кл. піддон з алюмінію з ребрами для охолодження під масою двигуна він не зігнется).

свап буде на 2л. чи більше, а може турбо. (на 8 кл. можна поставити 16 кл. голову)?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1411992
Поділитись на інші сайти

свап буде на 2л. чи більше, а може турбо.

Напевно на C20NE

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, хоча ще думаю, бо там треба з кондиціонером щось рішати, а без кондиціонера не хочу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1412049
Поділитись на інші сайти

Напевно на C20NE

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, хоча ще думаю, бо там треба з кондиціонером щось рішати, а без кондиціонера не хочу.

а чого не 16 клапанів

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1412242
Поділитись на інші сайти

Я тоже согласен с Юрцом 16 клапанов дает вполне ощутимую прибавку в мощности почти 20 лошадей и в повседневной езде этого достаточно да к тому же и переоборудование делать не нужно!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1412433
Поділитись на інші сайти

проделана очень большая и эффективная работа автор молодец

Змінено користувачем PVL
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1412452
Поділитись на інші сайти

Я тоже согласен с Юрцом 16 клапанов дает вполне ощутимую прибавку в мощности почти 20 лошадей и в повседневной езде этого достаточно да к тому же и переоборудование делать не нужно!

установка голови 16 кл.це як варіант щоб не заморочуватися зі свапом і не мудрувати з кондиціонером,був би у мене 1,5 8кл. також таке б зробив.

але оскільки людина вирішила ставити 2 літра я питав чому не 2л 16 клапанів тому, що установка 2л 8 клапанів дасть ефект не набагато більший ніж 1,5 16кл. + ціна проекту набагато більша.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1412453
Поділитись на інші сайти

Я ще остаточно не вирішив. Крім того починати всерівно треба з тормозів, підвіски. А 2.0 8 кл. а не 16 тому що клапана не гне як в 1.5 і він дешевший (як при придбанні так і в обслузі), ціль не зробити ракету, а трохи добавити динаміки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1412819
Поділитись на інші сайти

Поискал ,посмотрел , и выходит практически одно на одно.

Только без головняка.

Без обид это чисто мой взляд на данную проблему.

Якщо робить усе своїми руками, - то це не головняк, а ДОСВІД, котрий ні за які гроші не купиш! А продавши своє і вийшовши на "0" - отримуєм машину з новим(іншим\потужнішим) двигуном за плативши 1500-2000грн(перереєстрація і витратні матеріали). Цікаво як можна доплативши ~2000грн махнуть 1.4 на 1.5 чи 1.6 шляхом продажу\купівлі всього авто???? А НІЯК! Принаймні не в цій країні!

З.і. Теж майже зізрів для даної операції, але в мене сенс і хочу 1.6. 2andriks - великий привіт!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68055-svoimi-rukami-z-14-memz-na-15-16v/#findComment-1413264
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.