Перейти до змісту

Прошу поради спеціалістів по двигунах


Рекомендовані повідомлення

Снимал корпус распредвала но головку не сдергивал антифриз не сливал,потом  сняв корпус закрутил через толстые шайбы 6 болтов на место.Только после этого менял сальники клапанов,клапана поддерживал через свечное отверстие изогнутой отверткой но можно чем угодно.Прокладку под головкой  не менял,нигде не течет проехал 60 000км

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1706027
Поділитись на інші сайти

а ну если так, то согласен

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1706044
Поділитись на інші сайти

Снимал корпус распредвала но головку не сдергивал антифриз не сливал,потом  сняв корпус закрутил через толстые шайбы 6 болтов на место.Только после этого менял сальники клапанов,клапана поддерживал через свечное отверстие изогнутой отверткой но можно чем угодно.Прокладку под головкой  не менял,нигде не течет проехал 60 000км

Благодарю ,бум надеяться что все будет ок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1706389
Поділитись на інші сайти

Главное найти шайбы которые не попортят привалочную плоскость (головка--корпус распредвала)Болты сильно не тянуть,так в меру 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1706402
Поділитись на інші сайти

Главное найти шайбы которые не попортят привалочную плоскость (головка--корпус распредвала)Болты сильно не тянуть,так в меру 

Может кто посоветует адекватного механика в Херсоне,для проведения данной процедуры!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1707016
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

на яких заправлявся і де тепер? в мене ОККО 95 з самого початку експлуатації

Поділюсь своїми спостереженнями по бензину. Можливо комусь ще цікава ця тема. Як я писав раніше, заправлявся на Кло звичайним 95 були провали при переході на холості, інколи глох (проблеми з холостими лише на прогріві після пуску холодного двигуна, підчас руху жодних проблем). Почав заправляти звичайний 95 на БРСМ і проблеми зникли повністю. Вирішив спробувати на тому ж БРСМ 95 "покрщений" (той, що дорожче), і опа-чя, знову провали і заглохання. Продовжив експериментувати, викатав бензин до стрілки на червоному і залив 95 мустанг на ВОГ (38 літрів) машина не їде, а летить, витрата бензину помітно менша (їздив на велику відстань по знайомому маршруту тому мав можливість порівняти), але двигун глохне на прогріві (не просто провали у обертах, а глохне однозначно). Докатав мустанг і знову залив 95 звичайний на БРСМ, провали на пуску зникли повністю, навіть у мороз (-20).

Висновок (ИМХО:( питання у налаштуваннях прошивки (електроника з завода налаштована на недуже якісний бензин).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1737010
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Поділюсь своїми спостереженнями по бензину. Можливо комусь ще цікава ця тема. Як я писав раніше, заправлявся на Кло звичайним 95 були провали при переході на холості, інколи глох (проблеми з холостими лише на прогріві після пуску холодного двигуна, підчас руху жодних проблем). Почав заправляти звичайний 95 на БРСМ і проблеми зникли повністю. Вирішив спробувати на тому ж БРСМ 95 "покрщений" (той, що дорожче), і опа-чя, знову провали і заглохання. Продовжив експериментувати, викатав бензин до стрілки на червоному і залив 95 мустанг на ВОГ (38 літрів) машина не їде, а летить, витрата бензину помітно менша (їздив на велику відстань по знайомому маршруту тому мав можливість порівняти), але двигун глохне на прогріві (не просто провали у обертах, а глохне однозначно). Докатав мустанг і знову залив 95 звичайний на БРСМ, провали на пуску зникли повністю, навіть у мороз (-20).

Висновок (ИМХО :( питання у налаштуваннях прошивки (електроника з завода налаштована на недуже якісний бензин).

А тут тема про бензин? Прочитай пост 125,ну или название темы для начала!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1745484
Поділитись на інші сайти

А тут тема про бензин? Прочитай пост 125,ну или название темы для начала!

Прочитай перший пост цієї теми і мої повідомлення починаючи з 98 поста, а про "В первый цилиндр гонит масло" спілкуйтеся у відповідних темах.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1747376
Поділитись на інші сайти

Прочитай перший пост цієї теми і мої повідомлення починаючи з 98 поста, а про "В первый цилиндр гонит масло" спілкуйтеся у відповідних темах.

И че,там обсуждают вопрос качества бензина на заправке?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1747402
Поділитись на інші сайти

И че,там обсуждают вопрос качества бензина на заправке?

Я не про якість бензину пишу, а про особливості роботи нових МеМЗ-307 (2012-2013 року випуску) на бензині різної якості, зокрема на пуску холодного двигуна (провали в обертах і зоглохання). Читай пост 125 і тему початку обговорення (пост 1).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1747459
Поділитись на інші сайти

Я не про якість бензину пишу, а про особливості роботи нових МеМЗ-307 (2012-2013 року випуску) на бензині різної якості, зокрема на пуску холодного двигуна (провали в обертах і зоглохання). Читай пост 125 і тему початку обговорення (пост 1).

Почитай сам свой пост,раз на то пошло,я видимо дурак,причем слепой!

 

Поділюсь своїми спостереженнями по бензину. Можливо комусь ще цікава ця тема. Як я писав раніше, заправлявся на Кло звичайним 95 були провали при переході на холості, інколи глох (проблеми з холостими лише на прогріві після пуску холодного двигуна, підчас руху жодних проблем). Почав заправляти звичайний 95 на БРСМ і проблеми зникли повністю. Вирішив спробувати на тому ж БРСМ 95 "покрщений" (той, що дорожче), і опа-чя, знову провали і заглохання. Продовжив експериментувати, викатав бензин до стрілки на червоному і залив 95 мустанг на ВОГ (38 літрів) машина не їде, а летить, витрата бензину помітно менша (їздив на велику відстань по знайомому маршруту тому мав можливість порівняти), але двигун глохне на прогріві (не просто провали у обертах, а глохне однозначно). Докатав мустанг і знову залив 95 звичайний на БРСМ, провали на пуску зникли повністю, навіть у мороз (-20).

Висновок (ИМХО :( питання у налаштуваннях прошивки (електроника з завода налаштована на недуже якісний бензин).

Как по мне кроме рекламы бензина,полезной инфы маловато! Да бог с этим,пиши что хочешь,дело твоё!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1748331
Поділитись на інші сайти

Почитай сам свой пост,раз на то пошло,я видимо дурак,причем слепой!

Как по мне кроме рекламы бензина,полезной инфы маловато! Да бог с этим,пиши что хочешь,дело твоё!

Цю тему відкрив я і Просто User (пост 103). Тема стосується виключно проблеми з пуском холодного двигуна нових Sens. Тут обговорювались питання і бензину, і РХХ, і прошивки.

 

Про масло у першому циліндрі ЛАНОСА є відповідні теми на форумі.

 

Тому твоя фраза - "А тут тема про бензин? Прочитай пост 125,ну или название темы для начала!", як мінімум нетактовна. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/68051-proshu-poradi-spetsialistiv-po-dvigunah/page/6/#findComment-1748576
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.