Перейти до змісту

Авто тримають ззаду пятнадцять здорових мужиків


Рекомендовані повідомлення

Недавно виникла проблема - авто почало дуже погано набирати швидкість. Знаю що схожих тем дуже багато, але точно такої ж ситуації не знайшов.

Ситуація така - 4 місяці як купив машину - першу власну( до цього колись їздив на батьківській ГАЗ24 ).

Недавно була дуже неприємна ситуація - обламало піввісь( для мене посеред дороги такий удар і масло по маршруту руху, взагалі було дуже страшно ).

Замінив на СТО піввісь, але при тому що я читав що в КПП заливають по 2.3 - 2.7л, то мені сказали купити 2л Волфа, при тому що 0.7 повернули коли віддавали авто( я не впевнений, але думаю що коли коробка виплюнула піввісь то масло стекло ВСЕ ).

Забравши авто - все було чудово, по крайній мірі перший день( почали передачі перемикатися вільніше набагато ). Потім правда все повернулося на свої

місця - друга і третя час від часу з малочутним хрустом.

Але вже через 2 тижні - при першій можливості виїхати на трасу відчув як важко рухається авто. Раніше, не дивлячись на те що ГБО2 на 5 передачі можна було обганяти впевнено практично як і на бензині. Зараз же на 3 передачі можна набрати швидкість, на 4 якщо гарна та рівна дорога. Під гору вибираюся тільки на другій, що дуже дратує. При спуску з некрутої гори авто також не набирає швидкості, хіба крутіша - тоді трохи прибавляє на нейтральній, проте раніше накатом машина набирала не набагато гірше як з натисканням акселератора.

От така от біда - отже грішу на " неправильно " поставлену піввісь, або ж на зчеплення( коли відпускаєш то зявляється шумок - ніби чи то рідина кипить, чи то щось легенько треться ). Колодки думаю не труть бо колеса,як і диски, в міру гарячі за рахунок жари і швидкості.

Можливо хтось стикався з ситуацією - підкажіть.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/
Поділитись на інші сайти

В коробке есть контрольная(заливная) пробка,вот и посмотри для начала уровень масла.Может и сцепление буксовать.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1308665
Поділитись на інші сайти

Витративши деякий час я так і не розібрався який з тих болтів є контр. пробкою. Тобто судячи з описів піддомкратив ліву передню сторону - а так не мало не багато - 7 болтів і не дуже хочеться гадати - на днях заїду на якесь СТО щоб перевірили - заодно і гляну.

А як зчеплення може буксувати? При вимкнутій передачі диски розєднані, на передачі ж навпаки...( на скільки я розумію ).

І чи не могли на СТО якось неправильно встановити піввісь?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1308846
Поділитись на інші сайти

С низу(с боку) стоит сливной болт(он под четырех граник или шести граник),такой же и заливной но выше.Включаеш первую скорость и если машина резво стартует то НЕ буксует,а если при резком добавлении газа плавно стартует тогда может сцепление буксовать.Какой год и пробег авто?В принципе полуось НЕ правильно поставить нельзя.

Змінено користувачем Юрич
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1308920
Поділитись на інші сайти

А як зчеплення може буксувати?

при трогании с места дёргается авто или на передаче жмёшь педаль газа обороты наберает, двигатель ревёт, а авто ехать не хочет

Колодки думаю не труть бо колеса,як і диски, в міру гарячі за рахунок жари і швидкості

проверь так же задние колодки, хотя если это колодки, то и соответствующий запах был бы
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1308921
Поділитись на інші сайти

На 2 передаче без газа машина едет, не дергается?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1308931
Поділитись на інші сайти

На першій-другій передачі машина рухається гарно та рівномірно - сьогодні спеціально з 10 - 15 разів тронувся щоб заставити працювати якось не так.

Тільки на другій, на самих малих обертах, чути клокотання поки не набрати належної швидкості для другої передачі( ще звичка що на ГАЗ24 можна переключатися на 2 тільки тронувшись з місця та при 0 швидкості ).

На 2 передаче без газа машина едет, не дергается?

Так в цьому випадку трохи відчутні поштовхи... що це може бути? Я думав що просто замало горючого в двигуні і немає на чому підтримувати швидкість.

Колодки перевіряв - по крайній мірі піддомкрачене колесо від руки крутиться. Та й не так на запах як на температуру орієнтуюся, яка при зарашній погоді в нормі.

98 тисяч, 7 з них мої, авто 2005року сенс 1.3.

Змінено користувачем OVOD
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1309138
Поділитись на інші сайти

Так в цьому випадку трохи відчутні поштовхи... що це може бути? Я думав що просто замало горючого в двигуні і немає на чому підтримувати швидкість.

Дивлячись які поштовхи..машинна повинна нормально їхати.

Причин може бути дуже багато:

-необхідно замінити сіточку бензинового насосу;

-якість бензину;

-свічки..

і т.д...

А яка витрата пального?

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1309224
Поділитись на інші сайти

Та навіть не так поштовхи як легенькі ривки, тобто набрав швидкість повністю кинув газ і частіше на холодну авто їде трохи ривками( тільки на 2 ).

Бензин лю не часто але один раз на шелі, а так то ТІЛЬКИ на Лукойлі 95 звичайний, думаю що для сенса має вистачати з головою, а марка має відповідати ціні та якості бензину.

Витрати мене радують - 10\100 пропану та 6-8 бензину.

-необхідно замінити сіточку бензинового насосу;

Надіюся це не та сіточка що під сидінням заднім біля баку? Бона начитався і сильно стремаюсь туди лізти). :(

Свічки дивився - чисті досить, також перевіряв роботу циліндрів ( типу при робочому двигуні знімав шляпи з свічок і слухав чи міняється звук )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1309251
Поділитись на інші сайти

Більше ніхто немає ніяких думок?

Ще хочу уточнити - вчора побачив що трос газу посікся і на направляюче колесо заходить саме цим посіченим. Я вже надіявся що саме через це авто не має ніякої динаміки( думав що це посічене заходить на колесо і далі не пускає... ). Сьогодні поміняв, але таке питання - коли я знімав то трос заходив на це колесо зверху і потім спускалося до низу щоб зайти на сам акселератор з пружиною. Так коли я так саме поставив то педаль почала мати дуже поганий хід, тобто ривками і ніби всі механізми незмащені та іржаві, коротше незручно. Спробував завести трос під низ - все стало набагато мякіше, але так як конструктивно це неправильно то повернув на місце - зверху. Так от хотів перепитати як воно у вас?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1312805
Поділитись на інші сайти

Вообще-то конструктивно правильно трос проходит под направляющим колесом...все вы верно сделали.. заодно и подрегулируйте натяжение троса...

и за сеточку...то что начитались...эт все фигня...достаточно один раз полезть и все станет предельно ясно , ничего сложного в замене нет. Достаточно начать...

Змінено користувачем Norflox
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1312819
Поділитись на інші сайти

OVOD - амплітуда ривків не збільшується? У мене було подібне (при відпущеному газі на 2-й передачі - машина починала подьоргуватись з все більшою амплітудою, аж поки від ривків я мало по сидінню не ковзав :), потім загорався чем і машина їхала плавно і рівно секунд 5 і знову по новому по наростаючій). Глюк був після власноручної помивки двигуна - залив і недосушив модуль запалювання. Висушив - все пройшло.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1312830
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити код.

Оце дякую, шановний! Зараз же побіжу перекину - роботи на 10 хв, а нервів куча! саме головне що конструктивно так і має бути - т.я. там де кріпляться гайки направлено вниз - а задіваючи трос наверх він заломлюється і погано ходить.

А натяг троса - не знаю чи правильно, але я просто лишаю трохи тросу для мінімального хоча б люфту педалі, тобто трос прогинається від легкого нажиму пальцем...

Ні я точно незнаю, але думаю що не настільки в мене ривки :blink: . Коли це починається я вижимаю щеплення - взагалі звичка їздити або з ногою на газу, або ж на нейтральній( або з вижатим щепленням ).

Змінено користувачем OVOD
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1312864
Поділитись на інші сайти

Я конечно могу ошибаться...но с плохим накатом я бы сперва глянул колеса..а точнее как они крутятся...

думаю, даже если неправильно установили полуось, то на поднятом колесе сразу видно будет...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1312886
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Повернувся у місто, знову є час подумати що з авто... Сіточку біля бенз. баку не перевіряв, але думаю що це не суттєво, т.я. більше їзжу на газу і саме на ньому найбільше відчувається втрата динаміки. На першій-другій доводиться брати гірки, що на трасі... скажем стидно, та й розумію як нервує тих то їде ззаду... Авто втрачає динаміку як би не вижимав акселератор, але вже скинувши по необхідності на 2,то тримає, навіть набирає швидкість.

Тобто перша та друга передачі працюють гарно, а вже чим далі тим гірше...

Згадав нюанс - раніше пробував вчити дружину їздити. Це було раз... думаю останній). Так була така ситуація, що дружина кинула цеплення при цьому "вдавивши" газ. Авто нажаль не заглохло а почало дьоргатись, до характерного хлопка, тільки тоді я встиг вимкнути запалення... глянув під капот - єдине що змінилося це резинка (раніше думав що це якийсь хомут), на трубі десь біля резистору(сама широка ребриста труба під капотом), вивернула і злетіла. Я її поправив як було і все. Не можу говорити що це причина того що зараз робиться з машиною т.я. після цього не виїжджав кілька тижнів.

Прошу пробачення за вирази типу "трубка","штучка","педалька"... Можливо через кілька років і зможу називати все своїми іменами, але зараз пояснююсь як можу.

Колеса всі перевіряв - крутяться від руки нормально, правда задні легше ніж передні, але я думаю що це від механізму який йде після полуосі(я так розумію КПП).

Хочу зібрати побільше думок по цій ситуації, бо ще не знаю куди звернутися, СТО частіше хочуть щоб казали що треба ремонтувати(частіше демонтаж-установка), більше схиляюсь до мужиків в гаражах, з по локоть в маслі руками, але також не знаю до кого і як звернутися.

Чув що бувають поблеми з редуктором, коли зменшується подача газу, або ж прокладка ГБЦ,або сам двигун(циліндри), що ще більше хвилює так як $.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1321224
Поділитись на інші сайти

OVOD машинці потрібен спеціаліст...

Попитайся хлопців з свого міста на рахунок спеціалістів, може хтось порадить хорошого, тут твоя гілка

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1321334
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Тему можна закрити так як вже інша проблема. :mellow:

Усім дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/62613-avto-trimayut-zzadu-pyatnadtsyat-zdorovih-muzhikiv/#findComment-1329205
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.