Перейти до змісту

check за містом на швидкості 130 км/год


Рекомендовані повідомлення

Доброго дня,

машина нова (9200 км пробігу), їзда по Києву - нарікань немає, check світиться у випадках:

1. машина пуста - на трасі після 20-30хв на швидкості більшій ніж 130 км/год(~3500 об/хв)

2. гружена(повний багажник + 2 пасажира) - на трасі після 20-30хв на швидкості більшій ніж 100км/год(~2500 об/хв)

В п.1 і п.2 звук мотора можна сказати однаковий я так розумію звук максимальної нагрузка на мотор(точніше не скажу так як це моя перша машина)

гасне коли:

1. зупинка - заглушити - включити - поїхали...

2. продовжую їхати но знижую швидкість(до зміни звуку мотора) - в цьому випадку довго не гасне (10-20 хв)

3. продовжую їхати на вижатому зчепленні - чекаю коли будуть холості оберти (це обовязкова умова інакше п.1 або п.2) - check не гасне(можна так котитися до повної зупинки) - гасне зразу(читай одночано) з нажаттям педалі газу - передача включена

по телефону оф.сервісу сказали приїжджати коли постійно горіти буде - бо так вони швидше всього нічого не найдуть...

тому питання: причина появи check і чи можна продовжувати їздити?

Дякую

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/
Поділитись на інші сайти

Тема подымалась кучу раз!!! Два варианта(что бы невдаваться в обьяснения) 1) Перепрошить мозги, 2)Не париться и ездить все нормально.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1262578
Поділитись на інші сайти

машина нова (9200 км пробігу)

Подозреваю, что она на гарантии.

В автосервис батенька! :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1262580
Поділитись на інші сайти

Перепрошивка ЭБУ, и смена автозаправки. Не лейте всякое го..но в бак

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1262635
Поділитись на інші сайти

дякую за відповіді

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1262905
Поділитись на інші сайти

Аналогичная проблема.Заехал на диагностику в "Одессу-Авто", подключили сканер ошибок нет. Сказали, заправится АИ-95 на Shell и будет тебе счастье. Итог, расход трасса ~8,5л город ~13-15л. Пробег 5000 км.

Змінено користувачем Гаррик
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1264431
Поділитись на інші сайти

по телефону оф.сервісу сказали приїжджати коли постійно горіти буде - бо так вони швидше всього нічого не найдуть...

тому питання: причина появи check і чи можна продовжувати їздити?

Помилка зберігається в пам"яті ЕБК, тому діагностику можна було б зробити і не при активному "чеку"

Причину сказати важко, схиляюсь до того що паливна суміш на високих обертах досягає абнормальних значень і як результат помилка по її якості.

Явище це досить часте останнім часом і успішно долається. Методи подолання - лише по результатам якісної діагностики.

Змінено користувачем _val_
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1264843
Поділитись на інші сайти

Вполне может быть что стоит ЭБУ Кавут, у них у всех по трассе такая фича.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1271371
Поділитись на інші сайти

вчера и у меня похожая история была

в последнее время потихоньку ездил, не привышая скорости и т.д. на протяжении месяца все было отлично.

вчера ночью по перекопской нажал на педальку хорошенько, на 70-80 она начала дергаться, толи не хватка топлива, то ли чот другое и резко загорелся чек. прикола так и не понял шо за дела. Если еду 80 и держу обороты двигателя 2 000 и т.л. то нормально все.

Вообщем терь жду свободное время и выехать на трассу хорошенько разогнать, потом видно будет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1271384
Поділитись на інші сайти

Вчора загорівся чек на подільському спуску під гору - не витримав - і так діагноз:

купив я к-лайн адаптер, піключив - O2 Sensor - тобто лямбда-зонд, знімаю защіту випускного тільки доторкаюся до лямбди, а від хитається(закручений но не затягнутий) - чи то подільський спуск дався чути, чи то на ЗАЗі не допрацьовують, чи то на передпродажній їх попускають - зараз не важливо...

Залишаються кілька питань:

1.дивимся на фотки: на смітник чи можна почистити?(думаю перше шось він якийсь чорний і погнутий)

2.який купити? а який в мене стоїть?

3.помічено відносто багато сажі на ньому і поідеї на вихлопі теж саме - це нормально чи ні?

І так просто заміна лямбди чи я доїздився і на СТО?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем kotz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1274075
Поділитись на інші сайти

У меня с завода такой же стоял(если судить по внешнему виду). Начался жор бензина, лямда здох(10тыс).Выкинул, купил ДЕНСО сам поставил,полет нормальный. KOTZ мое мнение: 1.Закрути обратно и поездь посмотри как расход,чек будет загораться или нет.Чистить смысла нет потому что это токо оболочка а внутри находиться элемент который дает команду на ЭБУ. 2.Если у тебя один проводок отходит от лямды такой и покупай(БОШ,ДЕНСО)есть и подороже. 3. Так возми и посмотри на выхлопную трубу(черная она или нет?). Можно просто заменить лямду (если руки оттуда растут к этому делу)и нахер то СТО (как часто бывает с криворукими слесарями).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1274103
Поділитись на інші сайти

У меня с завода такой же стоял(если судить по внешнему виду). Начался жор бензина, лямда здох(10тыс).Выкинул, купил ДЕНСО сам поставил,полет нормальный. KOTZ мое мнение: 1.Закрути обратно и поездь посмотри как расход,чек будет загораться или нет.Чистить смысла нет потому что это токо оболочка а внутри находиться элемент который дает команду на ЭБУ. 2.Если у тебя один проводок отходит от лямды такой и покупай(БОШ,ДЕНСО)есть и подороже. 3. Так возми и посмотри на выхлопную трубу(черная она или нет?). Можно просто заменить лямду (если руки оттуда растут к этому делу)и нахер то СТО (как часто бывает с криворукими слесарями).

Дякую за відповідь

1. Так і зробив. Нарахунок обонки: я побачив шо елемент поідеї норм тому і вкрутив назад

2. Провід один.

3. Сказати важко чорна не чорна - чого я взагалі згадав - вчора вечером по приїзді з роботи машина постояла годинку я її завів і побачив під вихлопною ззаду кондесат із сажою - підставив руку - рідко вилітали каплі кондесату із сажею - мотор працював нормально

4. лямбду замінити то не проблема, я про СТО в розуміні того чи каталізатор не полетів, звідки там сажа? чи це норм?

5. сьогодні припаяв і вивів під сідушку перемикача для октан-коректора - стояв звісно на 92-й(я думав шо із заводу йде з 95-м тому і лив постійно 95 євро ОККО і останнім часом на дорогому 95 ШЕЛ)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/60103-check-za-mistom-na-shvidkosti-130-kmgod/#findComment-1274109
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.